Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Mun eka viesti hävis, itse en tietenkään tehnyt mitään... :whistle:

Sieltä se täti tuli rytinällä ilman ennakkovaroitusta. Tänään siis kp 1/30-31. Hakusassa tuo kierron pituus luomuna. Ennen ollut pari päivää vatsa ja rinnat kipeät, mutta nyt ei mitään ennakkoon eikä juuri nytkään vatsaa särje. Ja vuoto on tooosi runsasta.

Nibbler ja HaLPe Kirjotettiinkohan ne noin, vaikeat nimet... Remontoijat PITÄISI olla alan osaajia ja on ollut vanhaa ja nuorta. Yksi mainosti olleensa alalla 25-vuotta. Mutta tällä rakennuttajalla ei väki pysy ja työmiehet vaihtuu tiuhaan. Ja näköjään ei oman työn arvostusta ole, vai mistä sitten johtuu, että tekevät sutta koko ajan.

Rakennuttaja olisi kyllä ostanut tämän meiltä pois. Ilmeisesti vaadittiin liikaa hänen mielestään remontin laadusta. Mutta ei me tätä myydä. Ollaan muutettu tänne töiden perässä ja pieni paikkakunta, niin ei kovin helppo saada näin hyvältä paikalta uutta asuntoa. Tai siis uutta ei ainakaan saisi, sitten pitäisi ostaa vanhaa ja rempata sitä. Uudet on kaikki tän saman rakennuttajan, joten se ei auttaisi. Ja halutaan pysyä rivitalossa, ei rakentaa omakotitaloa. Ja rakennuttajan mielestään 2000 e/neliöhinnalla olevassa asunnossa ei tarvi olla kaikki kohdillaan, on sen verran halpa hinta :eek: . Me ei taaskaan oltu samaa mieltä... Tulipas valitus...
 
heipä hei.

Kukkis: mulla alko tänään alavatsaan ja alaselkään koskemaan. vähän semmonen jomottelu ku et huomenna alkas menkat. toivottavasti tää meidän jomottelu ois sitä ihanaa itseään ;) -ja vatsa on turvoksissa mikä ei oo yhtään kivaa :/

Nibbler: minä myös ekaa kiertoa tikutellu ja mulle tuli koko ajan haamua! muutama tikku tais olla ettei mitään näkyny. plussa tuli tosi selkeästi, heti kun tikun kastoi niin viivan jo näki. 5minsan jälkeen oli vahvempi ku kontrolliviiva ja seuraavana päivänä taas haamu. Tsemiä! :D
 
Sannyalle iso :hug: , voi kun saisitte selvitettyä :heart:

Itse voin ilmoitella ettei mitään muutosta. Eilinen kuume on laskenut ja on huomattavasti parempi olo. En tiedä kandeeko huomenna testailla uudestaan vai pitäisikö maanantaihin asti odottaa :/ Voihan olla että tuo nuhakuume munkin kiertoon on vaikuttanut nimittäin.

Miehestä en ota selvää, en ole asiasta enempää puhunut. Sanoi vain eilen että taitaa ne kuukautiset alkaa, kun vaikutan niin haikeelta. Mutta sanoi sen aika hyvillä mielin, eli onkohan se sittenkään tähän valmis nyt kun on tosi kyseessä... Onko kukaan loppujen lopuksi ihan valmis? Noh, kyllä se siitä, kaikella on tarkoitus :heart:

Hauskaa lauantaita kaikille neidoille :flower:
 
JenPen
Sannya Tsemppiä siihen hoitoon! Miten tuo käytännössä muuten tapahtuu, tuo sähkösilmukkahoito tietääkö kukaan? Kuulostaa kieltämättä aika pahalta, mutta eiköhän sen sisulla kestä.. :hug: Itse en ole ollut kyseisessä toimenpiteessä, mutta kuparikierukan asennuksessa olin viime syksynä ja se sattui niin järjettömästi että vesi valui silmistä... Mulla on käsittääkseni yleensä aika korkea kipukynnys, mut se oli kyllä niin hirveetä että oli pyörtyminen lähellä.
Mulla on kans kerran todettu tollanen solumuutos, kun mulla on ollu tuo kondylooma :ashamed: Mun mielestä sillä ei ole vielä tekemistä syövän kanssa eikä välttämättä minkään tulehduksenkaan kanssa, muutoksia vaan joskus tulee ja menee. Ne kondylooman oireet lähti mulla penslauksella, mutta myöhemmälle solumuutokselle ei tehty mitään. Puolen vuoden päästä papa olikin normaali. Tietääkö joku, onko siitä haittaa jos on raskaana ja todetaan solumuutos?
 
JenPen
Ja Sannyalle vielä halit riidan takia.. :hug: Meilläkin täällä jälleen kinaa :( Piti mennä katsomaan miehen siskon vauvaa kun ovat juuri kotiutuneet sairaalasta, mutta mies lähtikin ovet paukkuen ottamatta minua mukaan sinne, kun kielsin häntä huutamasta koiralle. Et sellanen tapaus taas...

Huono päivä tänään, itkettää ja kiukuttaa vaan :/
Mitäs täällä, ketkä kaikki ovatkaan plussanneet?? Mites yöperhonen ja baby butterfly??
 
Mulle on joskus tehty tuo sähkösilmukkahoito, eikä muistaakseni sattunut yhtään. Tärkeintä oli että pysyi ihan paikallaan silloin kun lääkäri käski, ja se jännitti eniten. Mutta oli niin ihana hoitaja että seisoi vieressä koko ajan ja silitti kädestä :heart: Olisi pitänyt laittaa positiivista palautetta, oli niin hieno kokemus tuo kun hoitaja on aidosti läsnä ja välittää :)

Viime syksyn papassa oli pieniä muutoksia, jolle ei kuitenkaan tarvinnut tehdä mitään. Nyt pitäisi taas varata siihen aika, toivottavasti kaikki on kunnossa...
 
Hei naiset ihanaiset :D

Täällä herätty just päikkäreiltä, hieman tokkura olo.
Ensitoiveelle varovaiset onnittelut, toivotaan että haamu muuttuu muhevaksi plussaksi!

Sompiolle pahoittelut tädistä :( toisaalta ihan hyvä pillereiden jälkeen, että alkaa suht ajoissa, asettuu se kierto sitten nopeammin paikaalleen =)

Sannya kuulutko sä tohon kerhoon? Siellähän voi jutella näitä asioista niin ettei muut nää, kun siis tietty kerholaiset. :hug: sinne, toivottavasti saatte selvitettyä asiat.

Ei edelleenkään tätiä! Missä pirussa se kuppaa |O kiusaa tahallaan helkkari :kieh:
 
Mä oon niiiin onnellinen!!!!!


Voinko enää onnellisempi ollakkaan kun aamulla testiin haalea viiva ilmestyi.
Hieman vielä ymmällään ollaan voiko tää tosiaankin totta olla. Mutta totta kai tää nyt sitten on.
Olo on niin uskomaton kumpa nyt vaan pysyisi matkassa mukana.Testailen varmaan huomenna uudestaan...sitten uskon ihan tosissaan... :D



tässä kuvaa testistä.Luonnossa viiva ehkäpä hieman selkeämpi...vielä se kyllä haaleampi kuin testi viiva.



 
Noniin... Täällä on taas tapahtunut vaikka mitä sitten viime käynnin. Ei jaksa todellakaan lukea ihan jokaista kommenttia viimeseltä 15 sivulta. Pitäis yrittää ehtiä käydä täällä useammin, mutta ei näytä onnistuvan. Työt haittaa vapaa-aikaa :D

Lämpimät onnittelut kuitenkin kaikille plussan saaneille! Kiva, että näitä uutisia tulee :) Kovasti tsemppiä muille, kyllä ne plussat sieltä meille jokaiselle jossain vaiheessa tulee!

Mulla on menossa kp8/30-31, joten ens viikonloppuna meillä on kaiketi ohjelmassa makuuhuonehuvittelua! Yk1 on siis nyt totisinta totta, onhan tätä jo odoteltu huhtikuusta alkaen.

Viikonlopun jatkoja kaikille! Piipahdan täällä taas, kun vaan suinkin ehdin :)
 

Yhteistyössä