Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

huomenta vaan kaikille!!!

Oikein paljon onnea Talvikselle haamusta, toivotaan että siitä siitä vahventuisi ja paksuuntuisi. :) :heart:

Vauvahaaveille Onnea mahd. tyttölapsesta :heart:

ON: ja sitten näitä kuuluisia kuviteltuja oireita.
- Tissit saamerin arat ja turvonneet.
- Menkkamaísta jomottelua ollut ja muutaman kerran on tullut haukotellessa tai venytellessä kunnon repäisykipuja.
- lämmöt heti aamusta 36.8 ja päivälämpä 37.3-37.5
- Ja tänä aamuna havaittu pahoinvointia joka, syömällä helpotti..
(pahoinvointi voi myös johtua siitä, että eilen illalla en jaksanut iltapalaa syödä, joten aamuinen öklö olo johtuneen siitä)
- Järkyttävän väsynyt olo. en yhdeksää pitemmälle jaksa valvoa.

Mua niin jännittää viikonloppu, silloin pitäisi tädin tulla paikalle... :|
Niín anteeksi omanapaisuuteni, en vaan jaksa millään lukea kaikkea.. luen ne töiden jälkeen sitten.
 
Duffy joko sä testasit? :)

Daadeli mulla on noi ihan samat ollu... ihan samat.. no, mä oon jaksanu just ja just 23 asti kukkua =)

(.) tuhrua ei oo tullu enempää... mut mahaa kouri nukkumaan mennessäki.. haamu on ehkä EHKÄ hiukan vahvempi tänään. nyt pari pvä väliä, katon mitä tapahtuu, ja sit ne apteekin omat kehiin.
 
tyty, meinasin jo alkaa täältä kyseleen siitä sun käynnistä, et mitä sielt selvis, mut kävinki lukee sen tuolt toisesta pinosta =) Mul on tääl peukut ja varpaat pystyssä, et saisitte sen oman vauvasiemenen alulle :hug: Mua kans viel mietityttää, et oisko sitä endoa :/
Noh, asiat menee niin, ku niiden on tarkotettu menevän, ja se pikkuinen tulee sit, kun on sen aika =) :hug: ;) :whistle:

Tässä teille kaikille +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++puhuri :whistle: :whistle: :whistle:
 
Eikä mä en kestä, jos täti tulee sittenkin paikalle.. kp24 meneillään ja ruskeaa tuhrua tullut aamun aikana pöksyihin.. Miks ihmisen täytyy aina pettyä kierrosta kierron perään..

Ja lämpötilanvaihtelu on hurjaa.. tämän aamun aikana olen ollut hiestä aivan likomärkä tai sitten aivan jäässä kylmyydestä..
 
Pitihän sitä sitten mennä testailee ja negahan sieltä tuli :( Taas palautus maan pinnalle.. Eikä tätiä taaskaan näy eikä kuulu |O :headwall: !! Tää on ihan peestä! Onneks pääsee huomen lääkäriin valittaa kaikista ongelmista jos vaikka pääsis johonki tutkimuksiin..
 
Talvikselle paljon onnea haamuista :heart: :heart: Toivottavasti pieni pysyis matkassa ja kaikki menis loistavasti :)

Vauvahaaveita, oih, onnea tyttölupauksesta ja että kaikki oli hyvin :) Tuntuu että aivan juurihan sä vasta plussasitkin ja nyt oot jo yli puolenvälin :)

Ja en muista mitä kaikkee pitikään kommentoida ku viestejä oli tullu taas niin mahdottomasti :) mutta :hug: kaikille sitä tarvitseville, ja kaikille tärppi/testausonnea, kullekin tilanteen mukaan :)

(.) kp:t on jotain kohta ovisaikaa :) En ees muista enkä viitti kyl kyylätä listastakaan.. No kumminkaan tänään ei vielä ovistestissä edes kunnon haamua, joten eiköhän tästä kierrosta tule taasen himppu pidempi.. :) Let's see :)
 
Hei muruset!

Kertokaas mitä täällä on tapahtunu? Kuka on plussannu?! Mä oon ollu vähän aikaa palstatauolla...

Siis Laala ja Talvis haamuilee?!! OOIIIIH miten jännää!!! :eek: :D

Me ollaan oltu ahkeria ja reippaita tässä kierrossa. :D Peitot on heilunu nyt reilun viikon... toivotaan tulosta! En oo varma että oliko ovis meneillään eilen vaiko viikko sitten kun mun kierto on ihan hukassa... :p no tässä saapi sitten jännäillä seuraavat pari viikkoa!
 
Hei murut... telkusta tulee joku vauva tulossa ohjelma neloselta...

Täällä opetellaan taas tähä hauva vauva arkeen :D ihana pentu..
Mie en tiiä nyt menikö miu ovis vähä ohi ku limat tuli ko olin joensuussa ja sen piti olla kuiteski eile.. no lyhenispä kierto ainaki :D

vauvahaaveita: ihana pieni mökö :D

on muute ollu tosi ikävä teitä ku ei oo kerenny käydä

LAV JUU OOL
 
Ihana hauvavauva Miss Mindy ja kiva kun olet taas seurassamme :heart: ja ElinaMaria myös:heart:

Nukuin tänään 13 asti ja nyt harmittaa, kohta pitäis lähteä töihin ja testikin oli odotettu nega. Ja kun nukuin niin en voinut soittaa lekuriin ja mitäs vielä... nooh, soitto venyy taas muutamalla päivällä, kun ei viitti töistä soitella:(
 
tervehdys.!
ensinnäkin tervetuloa salmiakkitassu.! :)

MM, voi kuinka voikaan toinen olla niin suloinen :heart: aivan ihana.!! minkä ikäinen hän on.?

empäs nyt muistakaan mitä muuta piti kirjoitella... oon jotenkin aivan tokkurassa ollu tänään.! onneksi ylihuomenna pääsen siipan ja hauvelin kanssa sotkamoon muutamaksi päväksi lomailemaan.! :)
 

Yhteistyössä