Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Talvis:Vielä on hailukka, mutta varovaiset onnittelut jo!!! Kyllä se hehkutus kannattaakin aloittaa ajoissa =) :flower: Ihanaa!!! Kumpa mullakin... :heart:

Joo, ei selvästi ole enää samallailla limaa kun eilen, eli varmaan sitten meni jo ohi...mutta silti varmistus vielä tänään :D
 
Talvikselle onnea iha älyttömän paljo! Kyllä se siitä vielä tummenee tuo viivaki! :flower:

Ouskalle :hug: tädin tulosta!

Mulla täällä täti meni menojaan ja nyt vaan uutta kiertoa kohti positiivisella mielellä. Ite oon nyt ollu aika paljo pois täältä palstailemasta et saanu vähä ajatuksia muuallekki, vaikka vaikeeta se onki. =) Kerroin peräti parille lähimmälle ystävälleni mun vauvakuumeesta ja ne on ollu nyt iha innossaan ja tsempanneet mukavasti. Tosin niillä ei vielä tämä vauva-asia oo oikee ajankohtanen nii ei ne samallalailla ymmärrä, mut oli se mukava jutella asiasta kuitenki. =)
 
Onnea Talvis :flower: , oon samaa mieltä, saa ja pitääkin iloita, aina löytyy joku syy et miks ei.
mulla menkat loppu, innolla uuteen kiertoon. päätin että nää oli vikat menkat ainakin seuraavaan 9kk =) Henuliini mäkin kerroin yhdelle kaverille, innoissaan oli, mutta kun ei sillekään ajankohtaista, niin ei osannu samalla lailla intoilla. mutta onneks täällä on ymmärtäjiä. =)
kattoko kukaan tänään päivällä neloselta uutta sarjaa, vauva tulossa??? mäkin tahdon :attn:
 
Päiväunilta herätty!
Kiskoin sitten 3 tuntia sikeitä :D
Tein huvikseni ovistestin kun tuli kotiin, tajusin sitten ettei pissa ollu ollu rakossa ku ehkä just 3tuntia, kontrolliviivao liki sit ihan vaalea, mut tuli siihen haamu kuitenki. Tokkopa tuo mitään tarkottaa. Huomenna tulee acon10 postissa, mua jotenki masentaa tehdä se testi, jotenki oon ihan varma että nega tulee.
 
Hei taas! Kauheeta miten menee aika nopeasti nyt jo KP 23! Mitään kummoisia oireita ei ole enkä niitä osaa oikein erottaakaan kun ensimmäinen luomu kierto vasta. Pientä vihlomista kohdun suunnilla ollut havaittavissa, ei siis mitään menkkamaista jomotusta ja eilen illalla tunsin ikäänkuin sydämen lyönnit kohdussa?!? Mitähän sekin nyt meinaa? :|

Työtilanteeni selviää vasta syyskuun lopulla joten ay taitaa taas siirtyä yhdellä kierrolla. En edelleenkään usko että meillä tässä kierrossa olisi tärpännyt mutta pelkäänpä jo toivovani että olisi vaikkei ihan tosissaan yritettykään. Ehkä en väenväkisin lasta juuri tähän tilanteeseen tekisi mutta raskautuminen olisi loistava juttu niin ei tarvitsisi valvoa öitään vatvoen mitä ja miten ja milloin vaan sitten kaikki menisi niin kuin menisi ja vain se lapsi olisi todella tärkeä.

Ja vaikka tärppi sopisi meidän elämäämme paremmin vasta muutaman kuukauden jälkeen tiedän ettei kaikki mene niinkuin haluaa ja vuosia ystävääni lapsettomuustaistelussaan tuettuani tiedän ettei lapsia tehdä eikä tilata ja jos nyt heti ensi yrittämällä on tärpännyt niin mieheni sanoin olisimme aivan äärettömän onnekkaita.

Kauheesti tekisi mieleni testata jo huomenna mutta laittakaa mulle nyt järkeä päähän ettei ole mitään jarkea vielä testata! :p
 
Markka84 käskystä :D
Ei kannata vielä testailla, koska herkimmätkään testit ei vielä näytä plussaa, vaikka oisitkin raskaana. Odota vielä ainakin 2-3päivää ja jos päätät testata valitse joku markkinoiden herkimmistä testeistä.
 
Ouskalle lähetän jaksuhalit :hug:

kiitos kaikille onnitelleille... tuossa päivällä otin torkut sohvalla ja jossain vaiheessa havahduin että alavatsaa väänsi tosi menkkamaisesti... ajattelin et siellä pieni tekee pesää mut vessaan mennessä oli yllätys ruskea tuhru.. |O mitää.. ei saa olla kemiallinen..
 
Ouskalle halituksia :hug: , kyllä se pettymys on vaan aina niin pyllystä!

(.) eilen tilasin satsin tikkuja... Tänään taas työkaveri koitti mulle vihjata lapsentekoa. En ole vieläkään kertonu meiän yrityksestä ja aattelin olla ihan hiljaa siihen plussaan asti. toivottavasti se plussa joskus suodaan :ashamed:
 
Ouska pahoittelut tädin tulosta :hug: Vedät vaan reilusti särkylääkettä jos ne jotain auttais.. Kamalia kyllä nuo oikee kunnon menkkakivut!
Mä sain kans aikaseks varattua ajan lääkäriin, jos tulis joku selvyys siihen miks mun kierrot 'luomuna' vaan venyy ja venyyyyy... |O Ja viimesimmän tädin vierailun aikana ihan sanoinkuvaamatonta kipua oik. puolen munasarjoissa. Voikohan joku kysta tai vastaava aiheuttaa tällasia onkelmii..? onkos kellään kokemusta?
Täällähän on tänää muute ollu harvinaisen hiljasta, yleensä päiväs aina tullu väh. 10 sivuu tekstii, ettei taho peräs pysyy :D
Niin ja tuosta nelosen uudesta vauva-ohjelmasta ni tääl on yks kuka on iha hurahtanu :wave: Miehellä ei taho aina ymmärrys riittää ku mä nauhottelen kaiken maaliman synnytysohjelmat :LOL:
 
talvis mulla kans sama testi kun sulla ja tuli kans tollanen haaleetakin haaleenmpi ja sen jälkee näytti totaalisesti negaa mutta kyllä sielä salamatkustaja oli ja kaikkihan jo tietää mitä sille kävi. Mutta that´s life. Sun vauvalle pikaliimat mukaan että pysyy sielä loppuu asti. :hug: :D
 
:heart: onnittelut talvis haamusta :heart:

Täälläkin vauvauutisia, tosin vauva on ihana pieni nelijalkainen raitapaita ja saapui meille tänään :D ihanuuuuuuuuuuuus!!!

Halitukset tippuneille :hug:

Kyllä on taas kiirettä, ja ottaa päähän kun ei niin usein ehdi lueskella et tippuu ihan kärryiltä välillä!! elkää unohtako minnuu :D
 
baby butterfly ootko voinu yhtää paremmin? :( niinku fyysisesti ja henkisesti? onneks sulla on se sun mies 100% tukena.. :hug: kyllä kaduttaa nuo testit ku menin tilaamaan, en oo ees ennen niitä kokeillu, mut ku olivat halpoja.. pari apteekin omaa hain, kun tarttee la olla tosiaan tiedossa onko vaavi tulossa.
 

Yhteistyössä