Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Ihana uutinen Talvis! :heart: Jos vaan maltat keskiviikkoon niin parempi testata sillon, kun tosiaan se hormonihan tuplaantuu kahden vuorokauden välein. Onneksi olkoon! :flower:

Kiitos tiedoista RvaB ja nibberi teen sitten niin että lirautan kuppiin ja sit testaan ku testit tulee. Toivottavasti en oo niin aupöhnässä että unohdan :D niinkin joskus käyny :LOL:

Voi kun mä toivon, että olisin raskaana! Oon turvautunu rukoukseenkin tässä useampana päivänä, jospa se auttas =)

Muoks. siis aAMupöhnässä, nyt nähtävästi oon ku en osaa kirjottaakkaan oikein :D
 
Aa niin joo, no olenpa miekin hyvä sanomaan.oon itekkin asunu joskus ihan korvessa :D Ai niin onnea Talvis En taas yhtään ajatellut :heart: :hug:
Duffy Hih,miekin turvaudun rukouksiin silloin tällön,oli tilanne mikä hyvänsä.Jotenkin se helpoittaa oloa kun rukoilee. Mutta sen sanon suoraan,että kauhean uskovainen en ole.Mutta silti haluan johonkin uskoa. =)
 
Duffy onnea sinullekkin testaukseen =) *muoks ja kiitos onnitteluista B) ei pysy silmät kunnolla riveillä..

jotenki vähän jännittää ottaa vastaan onnitteluja... mieskin käski olla innostumatta liikaa, vaikka sekin näki sen viivan.
 
Onnea Talvis täältäkin! :flower:

Toivon minäkin kovasti, että tuo viiva vielä kunnolla vahvistuisi.
Eiköhän siitä vielä läski plussa tule, ja sitten ihan oikea ihana vauveli! :heart:

Onnea onnea onnea!

-Rva B
 
voih, te ootte niin ihania :heart: :hug:

selitin äsken miehellekin kaiken r-testeistä. oli vähän laimee vastaanotto, johtuen ettei halua vielä innostua liikoja kun ei ole varmaa... mä sitten et mitä epävarmaa on kahdessa viivassa.. :D selitin kaiken viivojen tummumisesta.. mut tuntu kyllä niin häröltä.. vaikka tää nyt osoittautuiski esim kemialliseks, ni ei sille voi sitten mitään... mä haluan näyttää kaikki tunteet ja heti.. jos en nyt uskalla iloita ni koska sitten? viikkojen 7 ja 8 mentyä, viikolle 13 päästyä, kun vauva on sylissä, kun se on koulussa... pakko se on joskus aloittaa ja mä aloitin nyt :)
 

Yhteistyössä