Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Pari päivää sitten tuntui ihan siltä kun meidän suhde olis pamahtanut pikaisesti konkurssin karille kun mitään ei puhuttu oikeestaan Mies yritti kyllä tukea ja olla mutta huomas sen siitäkin että kipeää teki... Eilen kun olin vieläkin aika alakuloinen mies sanoi että vien sut syömään. kun päästii lähtee ravintola just oli mennyt kiinni joten tänään Hän vie minut syömään ja elokuviin. En edes muista koska viimeksi oltiin "treffeillä" :) Ja sunnuntaina sinne lomalle ihan kahdestaan. :)

Kiitos teille kaikille kun olette jaksaneet tukea ja olla niin ihania! En tiedä mitä olisin tehnyt ilman teidän tukea... Pikkuhiljaa alkaa helpottaa ku ei sille vaan voi mitää. Ei sitä olisi pystynyt mikään estämäänkään ja se on luonnon tapa karsia sairaat ja heikot... :(
 
Kukahan tänne joskus lähetti kuvia lorukorteista? Kun ei jaksa alkaa ettimään ja selailemaan sivuja takasinpäin.
Kummitytölle olen tehnyt eläimistä lorukortteja. Nyt he toivoivat, että tekisin aakkosista, numeroista tai viikonpäivistä. Olisiko niihin vinkkejä?
Kirjastossa menen kyllä ensi viikolla käymään ja katsomaan löytyykö sieltä.
 
Mä täällä vaiheilen että tilaanko raskaustestin netistä..Mun tuurilla täti tulee ennemmin entä se testi :D Toisaalta, jos täti tulee niin voihan sen testin säästää seuraavaan kiertoon. Mittasin lämmönkin kun tulin kotiin, 37,1 kainalosta mitattuna, tiedä sitten tarkottaako mitään kun keskellä päivää mittasin.
 
Sompio yleensähän lämmöt nousee ovulaation jälkeen ja niistä vissiin voi päätellä onko ovulaatio tapahtunut. Jos on raskautunut, lämmöt pysyykin ylhäällä ja taitavat olla hieman korkeammat kuin jos ei olis raskaana.
Ennen kuukautisia (jos siis ei ole raskaana) lämmöt romahtaa. Mutta, eihän se näin yksinkertasta tietenkään aina ole, ne lämmöt saattaa sahata ylös alas, pitäs mitata samaan kellonaikaan joka aamu jne. Eli emmä noihin päivä-/iltalämpöihini oikein luota, tai en uskalla luottaa, siis omalla kohdalla. Miraclellahan oli selkeesti lämmöt korkealla, illallakin, nyt tässä kierrossa ku hän plussas, että on niissä perää.
Ihanan sekavasti selitetty, toivottavasti sait selvää ja korjatkaa joku jos olen väärässä :D
 
Sompio kyllähän sitä voi kokeilla! Varsinkin jos pystyy joka aamu suht samaan aikaan mittaamaan, mä en voi kun oon vuorotyössä, siksi en oikein luotakkaan noihin lukuihin
http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.php#ovis Tuolta voi käydä lukemassa jotain aiheesta. Ja näillä sivuilla on yks jos toinenkin keskustelun avaus aiheesta =)

Hemuli, aika kiinnostava tieto! Onhan tosiaan ollu tapauksia, ettei ole saanut ovistikkuun plussaa ja sitten ollaankin raskaana.
 
En mäkään saanut tässä kierrossa ovistikkuun bongattua, mutta pari päivää oli mun mielestä oireita. Tai sitten kun ne oireet oli just sillon, kun se ovis laskujen mukaan olisi, niin voihan ne oireet olla kuviteltujakin...
Mä periaatteessa pystyisin aamuisin suhteellisen helposti samaan aikaan mittaileen, kun meen aina iltaan.

Joo, oon niistä teiän juttuja lukenut, kun pähkäilette niitä lämpöjä, mutta en ole aikaisemmin niitä ajatellut tarpeellisena touhuna :D
 
Hih,mie katoin pikkujulmurit.Oli ihana jakso :heart: Meinas tulla tippa linssiin lopussa,ku se perhe oli taas kunnossa :heart:
Tuli mieleen tosta ovis tikuttelusta,että oon miettiny sellasta että en ees testailis enää ovista ja sillee.Eli antaisin kaiken mennä päivä kerrallaan jos ei tässä kierossa tärppää :p Sit on kans ruvennu askaruttaa se ku jotkut jotka ei käytä pillereitä laiskinkaan ja jotkut käyttää mutta unohtavat tulevat herkästi raskaaksi.Ja sit myö tääl yritetään melkein kaikemme :D Nii se saattas myös helpottaa,että ei kauheasti ajattelis asiaa. Mut en sit tiiä mikä on kenenkin mielipide asiasta =)
 
Mä olen kanssa syönyt pillereitä yli kymmenen vuotta (en putkeen) ja pelännyt raskaaksi tuloa, jos joskus on unohtanut tai ottaa myöhässä. Ja nyt sitten toivoo että pian ja pian ja pelkää, että jos ei tule raskaaksi ollenkaan.
 
moikka!
Vai palsta hiljentynyt :D
Mä oon taas ollu porissa tekees opparia. siksikin nyt vain pikaiseen omanapa kun kaverin koneen valtasin... :ashamed:

Mulla on tänään varmasti ovulaatio!!! Tikut näyttää selvästi ja limastakaan ei voi erehtyä...olen vaan sitten täällä porissa |O Mutta onneksi jo eilen vähän ennakoitiin miehen kanssa ;) Eli jospa olis kuitenkin salamatkustajan alku mulla matkassa. Eli nyt kp22 niin eikös mulla pitäis sitten menkkojen alkaa joskus kp 36? Ihanaa alkaa jännäilemään!!! Huomenna vielä varmistussatsi, vaikka taitaa kyllä huomenna olla jo myöhäistä, mutta varmuudeksi kuitenkin :whistle:

oon jo sinänsä iloinen tästä kierrosta että vaikkei nyt tärppäiskään niin tiedänpähän ainakin ovuloivani!!!
 
Ei välttämättä kukkis oo huomenna myöhästä, jos sulla tikku tänään näyttäny plussaa niin se ovishan on noin 24 tunnin päästä ovisplussasta =) toivotaan että tärppää!

Mä oon kans miettiny, että jos ei oo tärpänny niin en tilaa tikkuja, enkä tikuta ovista. Se osittain ressaa, ainakin mua. Tjot-meiningillä vois ens kierron kattoa.
 
Iltaa :wave:
Viikonlopun reissulta palailtu rentoutuneena B)
Minulla kans niin, että yhessä kierrossa yritin ovista tikutella -tuloksetta, ja sehän vasta alkoki ahistaa :/ Sittemmin en oo niihin tikkuihin koskenu, sit viel ku noi mun kierrot on mitä sattuu.. :headwall:
 
kaz
Duffy minä jonkin verran seurasin nyt viime kierrossa lämpöjä, kun yleensä minulla on otsa ihan viileä, niin kierron loppupuolella huomasi selvästi kädellä että otsa on lämmin ja lämmöt oli reilusti yli 36, kun mittasi. Päivä ennen tätiä huomasin sitten, että otsa oli viilennyt ja tiesin että täti oli tulossa, kun täti tuli, niin lämmöt oli alle 36. Ja minä mittasin nuo lämmöt iltapäivästä töiden jälkeen, mutta otsan lämmön kyllä huomasi muinakin vuorokaudenaikoina.
 
kaz juu kyllä noissa on jotain perää. Mä en viime kierrossa mitannu lämpöjä, etä en voi verrata tän kierron tuloksia. Täytyypä nyt iltasella vielä mitata, nyt ainakin palelee, vaikka täällä lämmintä yli 20 astetta :D
 
Moikka!

Meillä on lomat vietetty ja työt alkaa huomenna. Peito on heilunut ja oviskin hyödynnettiin. Ollaan oltu siipan kanssa oikein symbioosissa koko loma, kun tosissaan mentiin kihloihin ihan loman alussa. Tuloksia odotellessa.

Kattelin et mistä te ootte jutellut. Tässäpä niitä.
Me asutaan Lahdessa melkein keskustassa. Pohjosesta olitte kans jutellu. Miehen sukua on sieltä kotosin, joten siellä tulee lomailtua. Siipalla on sen verran niitä lapin geenejä et se nukahtaa pimeän aikaan aina tosi aikasin.

Mä tykkään tosi paljon tehdä käsitöitä ja oonkin nyt ommellu miljoonat kestovaipat;) ja vauvanpeiton, sit oon neulonut villapöksyjä ja jämälangoista hahtuvaimuja. Joku sanoi että ei uskalla ostaa mitään ennen kun plussaa. Mä oon sitä mieltä et meille tulee jokatapauksessa vauva jos ei muuten niin sitten adoption tai sijaisäitiyden kautta. Mä tiedän työni kautta että vauvojakin on vaikka kuinka paljon. Jos ei tule (mihin mä en usko) niin niitä ostamia/tehtyjä voi antaa ystäville ja siskolle lahjoiksi. Hukkaan ne ei mene.

Galluppia: Näkeekö muuta vauva unia?
Mä oon ollu lähes joka yö raskaana ja just viime yönä hoidin n vuoden ikästä lasta.

Tepposia tekee keho mulla on vaikka mitä oireita, vaikka vähän aikaa sitten kun luin ketjuja ni ajattelin et mä en mee siihen lankaan et löydän itsestäni vaikka mitä.

Hyvää yötä!
 
Santtuli vedin perseet ku en selvänä kehannu sanoo mittään mitä oon koko viikon pienessä päässäni miettiny ku ei oo menny järin lujaa ukon rahasotkujen takia... et ei sen kummempaa!! :'( |O :ashamed: :kieh:
muoks. annoin tulla sit kaikki enkä säästelly sanoja... enkä muista juuri mittään mitä ooon sille sanonu... :ashamed:
 
iltaa arvon naiset! :D

tääl on bongattu erittäin otolliset limat, mutta tikkuun en vielkään ole saanu mitään mainitsemisen arvoista :/ tuli silti hyödynnettyä ;)

hienoa että sä Kukkis olet sentäs saanu tikuista jotain näkymään! ei muuta ku jännäileen!

palailen taas paremmalla ajalla :wave:

ai nii: G: juu, näen vauveleista unia :D
 

Yhteistyössä