Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Louvrelle pahoittelut tädistä, tsemppiä uuteen kiertoon! =) :hug:

Mä oon kans vähän taikauskonen, en oikein uskalla mitään ostella valmiiksi. Yks body mulla on kaapissa, oon senki tunkenu kaapin perälle ja toivon ettei tuo huonoa onnea :D :D
 
Kiitos tsempityksistä! :heart:

Sullakin Duffy näyttää pian olevan testipäivät käsillä =) Onks tärppiolo? Mäkin asun samas Suomen kolkas kuin sä ja mulmul =)

Yöperhonen tsekkasin tuota listaa ja pisti silmään, et sul on lyhkänen kierto. Miten sun ovis sijoittuu ts. kerkeekö sul olla tarpeeks pitkä luteaalivaihe?
 
Louvre, en oo bongaillu ovista ollenkaan... ollaan pupuiltu tasasin väliajoin, nyt ajattelin kuitenkin tikutella ovista tässä kierrossa.... voipi hyvinkin olla kyllä mahdollista että kiertoni on pidentynyt, koska viime kierto ainakin oli muutamaa päivää pidempi. täti tosin ei ollut samanlainen kuin ennen.!
 
kaz
johanna83 olen kanssasi samoilla linjoilla. Mitään vauvajuttuja ei tule meidän taloon ennenkuin plussa tulee. Sillä jos käykin niin että luoja ei meille suo yhtään lasta, niin eipähän ole aiheuttamassa lisää mielipahaa, ku nurkissa pyörii vauvajuttuja :ashamed:
 
ihmettelin tossa eilen kun näytti vuodot jäävän niin lyhyeksi, no nyt ne on loppunu ihan kokonaan =) tyhmää kun on näin sekava kierto niin en tiiä että koska on ovis tässä kuussa. tulee varmasti kun oon siellä matkalla ilman miestä :( eihän tässä nyt toisaalta vielä mikään hätä ole, mutta ei haluis jättää käyttämättä yhtään mahdollisuutta :)
 
Louvre välillä on tärppiolo ja välillä tätiolo :LOL: sitä se taitaa kaikilla kuumeilijoilla olla :D Tänään on kyllä pistäny alamahaan yhteen kohtaa aika ilkeästi, tiedä sitten mitä se tarkottaa ja toista lonkan seutua on välillä nippaillu!
En minä tiedä voiko noista mitään päätellä, mut ainahan voi toivoa :D huomenna onneksi aamuvuoro töissä, eli en voi testata, tiistaina aikasintaan testaan, voi ku malttas keskiviikkoon asti ootella.
Ai sä oot kans Pohjosesta, kiva =)
 
Louvre Joo mä kans aina hihittelin miraclen murteelle :D ite en oo koskaan kirjottanu omalla murteella, tulee jotenki luonnollisemmin tällanen puhekieli =)

yöpeeki kohta Pohjosesta! Meitähän on enemmän kuin luulin :D
 
Duffy, en kyllä ihan ouluun asti muuta, sotkamoon kylläkin.! on sekin pohjosempana rutkasti kuin tämä helsinki.. ihanaa päästä pois täältä kiireen keskeltä, jos vaikka sillon viimestään tärppäis kun sinne asetutaan :) ja siellä on ihan oikeet talvetkin.!!! JES
 
Yöp viime talvi oli kyllä aika ankea täälläki, Rovaniemellä oli kans aika mustaa. Mun mies on ihan Lapista niin siellä kyllä talvea riitti :D se kaamos on vaan ihan hirvee! Ei se aurinko näyttäydy koko päivänä, sellanen sinisen värinen koko päivä. En kestäis asua niin pohjosessa.

Nyt täytyy mennä hetkeksi töihin ja sit kotiin. Palataan illalla asiaan!
 
Duffy, no mut sillä yleensä on edes jonkun verran sitä lunta, toisin kun täällä... pelkkää loskaa vaan.! ihaninta on se siellä että ihmiset on paljon ystävällisempiä ja ei niin kiireisiä kuin täällä :) hyvää työpäivän jatkoa sinne siis.!
 
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa :wave:
Niin kiirusta on ollut taas töitten alettua, etten ole tänne kerenneyt..
Joten :hug: Kaikille tädin yllättämille ja BB surullisista uutisista. Voimia ja haleja paljon.

ON: ensiviikolla ajatuksena olisi testailla, jos täti ei pyrhällä paikalle sitä ennen. Oireita en uskalla alkaa luettelemaan, kun ne voi taas olla sitten mielenkolttosia.. Mutta uutena oireena kyllä voin sanoa sen et eka kertaa mulla on tissit arat, niin oviksen aikaan, kun nyt sen jälkeen.. mut en uskalla toivoa liikoja..

Oikein hauskaa sunnuntai päivää teille kaikille :D
 
Daadeli mullakin alkaa huomenna työt, ei kyllä huvittais ollenkaan. :(
Mullakin ois ens viikolla testaaminen edessä, mutta taidan jättää sen sunnuntaille...ellei nyt sitten käy niin ettei tarvii testaillakkaan...no sitten hän sen näkee...

halit kaikille sitä tarvitseville :hug: ja onnea uuteen yritykseen:heart: :heart:

mukavaa sunnuntaita kaikille! :wave:
 
Mie aloitin tekemään villasukkia :) katsoin mallia plazan ellit sivulta.Siel neuvottiin että 40s,mutta minusta tuntuu että sukasta tulee liian iso.Mutta vauvallahan on maksut sääret.Teen siis helmineulonnalla pitkän varren. ja vauvallahan on paksut sääret,eli eikös se ole hyvä vaan että on peli varaa koska toiset sukat tarvitsevat tilaa alla.Ja jos sukat laitetaan housujen päälle? :heart:
 

Yhteistyössä