Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

vaihtoehtoisesti pelkät pitkät kalsarit jalassa :D

mulla olis yhet hienot housut muttaku niissä aukee julppi koko ajan niin ei jaksais olla koko aika käsi nivusissa.
tein jotain tosi pahaa äsken... ostin hennesistä vaatteita. ei se niin kalliiks tullu lopulta ku ostin vaan outlet vaatteita, mutta silti. mä en oo tottunu ostaa ittelleni vaatteita 80?:lla.
mies huomautti mulle eilen ku manasin yhtä kirpparilöytöä ku se ei mahtunukkaa mun päälle, että mä on ostanu suuriman osan vaatteista teininä ja se oli oikeessa!
menin kaapille jaa otin sumassa paidan jonka oon ostanu 15 vuotiaana :eek: eikös se oo jo tarpeeks hyvä syy alkaa ostelee :D

jos tuo sää lämpiäis voisin laittaa caprit ja.. jotain...
 
ai niin ja sain maksettua sen mun kuukuppinikin (minäkö köyhä :D) ei varmaan kerkee enää näihin menkkoihin.

hassua miten sitä alkaa oikeesti ajattelemaan että ei saa lapsia. sillä lailla että sen oikeesti alkaa hyväksymään vaikka mikään ei oo sanottua. tottakai se kirpasee koko ajan, mutta ajatuksena..se alkaa olla jo totta.
 
Voisin minäkin välillä ilmoitella itsestäni, eli hengissä ollaan =) Tuo tjot-asenne vaan estää kirjoittelemasta liian usein, kun menee liian vakavaksi silloin asiat...

kp 25/29 näemmä, eli lähellä, mutta en varmastikaan raskaana. On liian normaali olo. Aikaisemmassa raskaudessani muistan ne aavistukset ja huomaamattomat tuntemukset. Oli jotenkin sellainen henkinen aavistus. Plus kuumeinen olo n. viikon ajan ilman flunssaa...

Mutta mutta, ei kiireitä yk 2 vasta meneillään :D

nibbler itellä ihan sama juttu, kappi täynnä 10 vuotta vanhoja vaatteita... viime aikoina olen yrittänyt silloin tällöin eli pari kertaa vuodessa käydä vaateostoksilla, mutta en siitä kyl tykkää... Nyt olisi edessä uudet hankinnat uuden työn takia... Steiner-päiväkodissa ei saa pitää tummia vaatteita, auts!
 
joo en mäkään tykkää kaupoissa käydä. kenkäostoksilla tykkään olla, mutta mulla on kenkien suhteen liian kallis maku että harvoin tulee ostettua semmosia super ihania kenkiäkään. mitä nyt lenkkarit ja parit korkkarit.

ja mun tyyliki on jämähtäny tonna 15 vuotiaan tasolle... varmaan mä enää haluan pitää bikiniraja farkkuja ja lyhyitä paitoja. ja sitte tää: mulla on vaan kaks pitkähihasta paitaa jota voi pitää kesällä. ja sitten yks ainoo villapaita! mä en ymmärrä miten mä oon pärjänny edes.

olis se kaapin tyhjennys eessä joku päivä. tai edes järjestely.
 
voi vide ku on tylsä keli! |O ja mie niin ootin että lähtään ukon kans kunnon lenkille (uudet elämäntavat molemmilla )

Sun risen viimenen lause jätti mut iha :eek: mut mikäs siinä :D tuli vaa samantien mieleen, että jos töis käyttää vaa värikkäitä vaatteita, ni vapaa-ajalla haluaa pukeutua aina mustiin/tummiin vaatteisiin B)
 
Sannya aivan loistavasti hiffasit noi pienet päivityskikat ;) hitto, tulis se laala ilmoittelee itestään, että kuinka vahvaa plussaa on tullu.. ku hän on kuitenki odotuspuolel seikkaillu, mut mikä päivä se plussa on tullu.

nibbler mulla vähän sama juttu noiden vaatteiden kanssa... mulle tuli just huntin eestä hennesiltä, vähän kirpas, mutta pakko, kun kurkkaa tonne vaatekaappiin.. ei sitä viittis rättejä päällään pitää. ja varsinki ku oon lihonu ni farkuista harvemmat menee päälle.
 
Ihanaa, työpäivä alkaa olema lopuillaan.

Unohdin ihan omien murheiden keskellä kiittää Sannyaa, kiitos hienosta listasta! :flower:

Mulla meni sillon päin peetä mun listan päivitys :D

Kävin äsken vessassa, niin nyt ei tullukkaan sitä vaaleanpunasta, mä mietin että voiskohan se olla eilisestä hurmoksesta ;) johtuvaa? Ei kyllä hiertäny mitenkään, mut joskus oon huomannu, että saattanu sellasta vaaleanpunaista tulla seuraavana päivänä ihan vähän. Tulis nyt se paska täti, että pääsis uuteen kiertoon.

Minäki ostan aika usein vaatteita alennusmyynneistä, tänä kesänä ostin farkut. Minä aattelin nyt muuton yhteydessä raahata kirppikselle myyntiin kaikki sellaset vaatteet, mitä en oo pitäny aikoihin, jos niistä sais vaikka vähän rahaa :D

Oho, nyt pitää lähteä kotiin, palataan myöhemmin asiaan naiset!
 
Duffy tota,mikä siun kp sit onkaan :D niin skriivaan listaan.

Kiitos tytöt kiitoksista. Teen ihan mielelläni listaa. Ku mie valvoin viime yönä 3 asti tehden töitä niin siinä samassa sekin sit tuli :heart:

Ai niin,ne minun lämmöt ne oli noussu yks yö 37 kainalosta että suusta.Nyt ne on taas laskenut. :ashamed:
 
Duffy niin mäki luulin että muuttaessa vie kaikki turhat kirppikselle tai roskiin :D niin ei kuitenkaan tapahtunut kun "tää vaatekaappihan on monta kertaa isompi ku vanhassa kämpässä kyllä tänne mahtuu nää vanhatki, näillehän voi keksiä vaikka mitä ja joskus varmasti niitä tulee tarviimaan" :D

no juu sain mä jotain pois heitettyä, mutta ne oliki sitte ihan oikeesti viimeset päivänsä nähny.
 
heippa naikkoset.! täällä sitä taas töissä ollaan..

HaLPe, tänä aamuna piti testi tehdä, mutta olimpa niin unenpöpperössä kun vessaan menin, että unohdin kokonaan purkin, mihin piti pissiä, joten se siitä :D huomen aamuna uus yritys.!

toivova, minäkin olen pk seudulta, kainuuseen tosin ollaan siipan ja hauvavauvan kanssa muuttamassa piakkoin.!

niin ja kiitos Sannya upeasta listasta.! :)
 
yöp kiitos :) Ja muillekkin kiitos :heart:
Hmm,miulla on tylsää,pitäs keksiä jotain tekemistä.Tänään vietetään leffa ilta,ostetaan jotain hyvää jne :heart:
Hei ne jotka olette tehneet vaunu peittoja,miten olette tehneet? Ja minkälaisia puikkoja käytätte? Mie ajattelin että voisi tehdä helmineuletta ja sellaisia palasia ja sitten ommella ne yhteen.Mutta varmasti löytyisi helpompi konsti myös :heart:
 
Sannya, ite teen ihan yksinkertasta vaunupeittoa.. ns neliöitä, 50silmukkaa mulla on yhellä puikolla, yhteensä neljä puikkoa ja jokatoinen puikko oikein ja jokatoinen nurin.. siitä tulee ihan kivan näkönen, vaikka simppeli onkin.! sitten teen toisella värillä toiselle puolelle ja liitän ne yhteen niin tulee paksumpi :)
 
Sannya mulla on tänää kp30/32 yk4, ai puutuinko mä listalta :D mä katoin että olisin ollu siellä, katoin vissiin väärin hehe!

Mahaa juilii, mut tätiä ei näy. Rinnat oli oudon kipeät tänään töissä, muttamutta ei saa nostaa toiveita. Kävin ostamsssa monivitamiinia, aletaan sitä kippaamaan miehen kanssa naamaan =)
 
Sannya ahaa, ok :D joo elä vielä laita tosiaan ku ei tästä nyt tiedä mitä täällä tapahtuu.

Hmm jos testais vaikka maanantaina tai tiistana, jos sitä tätiä ei näy. Nyt taidan ottaa pikku torkut,, palataan taas myöhemmin :D
 
Huoh,mulla on taas pinna kauheen kireellä.Tekis mieli vaan huutaa ja itkee.Heitellä vaikka lautasia seinään. :'( Avokki koko ajan kyselee mikä mulla on,mut on hankala vastata.Ku en itekkään tiiä :kieh: hitto...
BTW.Tääl on aika hiljasta :D
 

Yhteistyössä