Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

iltaa!!
olen kyllä samaa mieltä et täällä on niin hemmetin hyvä tiimi et en voi pysyy poissa!! :/ kiitos kaikille tuestanne ilman sitä en olis kyl jaksanu!! harmittaa ku kaikki kaveritki on ihan jossain muualla nyt ku niitä tarttis. |O onneksi te ootta olemassa vaikka teistä en tunnekkaan ketään oikeesti, tai mistä tuota tietää ku kaikilla nikit!! ;)
Duffy olet vissiin oulusta vai muistanko väärin?? jos nyt joskus muutan ouluun niin olis kiva jos olis joku tuttu siskon lisäksi sielläkin päin ku ei siellä oo kavereita.
mulle saa laittaa y:tä jos tahtoo vaikka meseen kaveriksi ku mulla on illat pitkät aikaa olla koneella viikolla.
nyt häätyy mennä ku ukkoki tulloo kohta ja pitäs tsempata et sais sanottua kaiken mitä on miettiny täs viikolla... otin rohkasuksi kaks kultalonkkua :p
mut palataanpas asiaan taas joku päivä!! :wave:
 
Nyt on lista päivitetty.Sanokee sit jos on jotain niin laittelen sen. Ja jos vois nii vois vaikka lihavointia käyttää. :p Nyt kyllä ihan hyvin erotin tuolta joukosta päivitykset. On ihan mukavaa päivitellä tätä ;)
 
kaz
Sannya Muuten hyvä, mutta tosiaan pudota minutkin tuonne listan hännille tuon kp:n mukaan.. ja voit laittaa minulle se kp 1/26, näin alustavasti, niin että osaan katsoa, että milloin alkoi edelliset menkat :)

Anteeksi kokoaikainen huomauttelu :saint:
 
Sannya yleensä nuo kp:t laitetaan sillai että kp:t 1-10, 10-20, 20-30 30- aina samaan pinkkaan, mut muuten oli ainakin minun kohdalta oikein :) Mä en oikein noista lämmöistä ota selvää (siis omistani) Sit ku teen vuorotyötä, niin ei voi joka aamu samaan aikaan mitata ja muutenki vuorotyö aiheuttaa vaihteluita siihen.

mulmul, joo Oulusta oon. Ehdottomasti voidaan tavata jos muutat tänne :D! määpä laitan mun mesen sulle yksärillä niin voidaan sielläki jutskailla enemmän, mulla myös menee joskus illat koneella ja sit joskus töissäki oon koneella jos on hiljasta eikä mitään tekemistä.

Me syötiin miehen kanssa lohta, oli iiiihanaa! :p
 
Sannya no elä tee nyt sille mitään, ku jos päivittelet sitä vielä niin sitten. Eli siis ne joilla on kp 1-10 on yhden tollasen kuvan alla ja ne joilla 11-20 niin seuraavan kuvan, hankala selittää. Esim kukkaiskeiju ja markka kuuluis tuoohn ylempään "ryhmään" kun kp 20 menossa. Siis ei sillä nyt varmaan sen kummempaa merkitystä ole, en muista tajusinko itekkää laittaa niitä sellasiin, mut yleensä kai ovat olleet.

muoks. siis niin että 1-9. 10-19, 20-29 jne jne...
 
Heippa kaikki. eli gynellä tuli käytyä.. vas. munasarja hyvin laajentunut... =ei hyväjuttu. PCO:n mulla on. tai olen tiennyt jo jonkin aikaa. sain terolut ja clomifem reseptin. siis mulla aika huono tilanne munasarjoissa eli hyvin klassinen PCO. ja luomu lapseen ei mitkään kauhean hyvät mahikset. No jos tabut auttais.. puhu kyl e gyne jo keinohedelmöityksestäkin.. Mutta osasin olla urhea vaikkakin alahuuli väpätti siellä vastaanotolla. Uskon että kaikki kääntyy parhainpäin ja vielä meillä se nyytti annetaan :heart:
 
moi tytsät!
bb kun kyselit niin minä olen lähdössä vika päivä kreetalle myöskin =)
kiitos päivittäjälle, ja :hug: tädin yllättämille. mut ainakin yllätti ihan täysin, ei niin että oisin raskaana luullu olevani, vaan odotin vasta maanantaille. mutta hyvä, niin loppuvat ennen matkaa. nyt vaan huolestuttaa kun kierto on näin omituinen, että mitä jos ovis onkin just sillä viikolla kun oon siellä matkalla?? :( ei tuu vauvaa tässäkään kuussa, tai edes toivoa siitä. ja mä kun päätin että nää sais olla mun vikat vuodot n 9kk:teen, ollu niin tuskasta että järki lähtee :|
 
Huoh, nyt alkaa ole hartiat kipiät.. :) Etin tuon vauvan kuvan tuohon,en mie ku tunnin varmaan etin sitä :LOL: nyt meen lepää. Tuliko tuosta listasta hyvä muuten? :whistle:

Muoks. Mie olen Pohjois-Savosta Varkaudesta. Eli haisevasta kaupungista :LOL: Tääl on Stora Enso
 

Yhteistyössä