Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

JenPen
Mä poistunkin nyt sitte pariksi päiväksi keskuudestanne höpöttämästä turhuuksia... Menen aamuun töihin huomenna ja sitte kaveriporukalla laivalle. Lauantai-iltana tullaan takas enkä tiiä vielä tuunko suoraan kotio vai jatkuuko juhlinta...

Jaksamisia tänne, etenkin mulmul ja baby butterfly!

Ja muut, kattokaaki et on plussauutisia mahdollisimman monelta ku tuun takasin :heart:

TA ja maailman ihanin mies.. tuntuu että toisaalta ämä nyt antoi uutta potkua sille vauva halulle... ja tietääpä ainakin että saadaa raskaus alulle.. tosin anoppi ja myös minun äitini sanoi että "näin ei varmaan ollut tarkoitettu että vauva tulee joten jos nyt vaan pitäisitte huolen siitä ehkäisystä" haluavat tietysti parasta mutta...

Että on ikävä omaa miestä nyt kun se on töissä tekis mieli vaa kaatuu sylii ja itkee ja kiljuu huutaa tuskaa pois...

baby butterfly toivottavasti miehesi tulee pian töistä kotiin.
En voi kuin kuvitella millaiselta sinusta tuntuu...minä kun en ole koskaan ollut vielä raskaana...
mukava kuulla että pystyt jo miettimään positiivisiakin asioita,että nyt tiedätte että raskaus on mahdolinen...pakko myöntää että meillä painaa hieman huoli onko meissä jotain vikaa kun vieläkään ei ole tärpännyt. Vointeja sinne ja hali:hug: Kyllä se onni vielä teille ja meillekkin suodaan.
:heart: :heart:

baby b olen todella pahoillani!!

Pitäisikö meidän ottaa oppia eikä testailla niin hirveän aikaisin.. Siis yrittää viivyttää testaamista sinne kun menkat ovat useamman päivän myöhässä..
Tiedän helpommin sanottu kuin tehty.. Mutta kun kierrossa ainakin itse lähden siitä, että menkat tulee kuitenkin, niin sitten ei tipu niin korkealta kun menkat alkaa.. Tämä vain tuli mieleen..

KP
P.S. mä en ainakaan enää testaa ennenkuin menkat on kunnolla myöhässä.. Eli lähemmäs viikon ym..

bb Voi itku mie vasta nyt luin,ja tajusin mitä oli tapahtunut.Toivon sinulle paljon voimia.Ihan rupesi tuntumaan minustakin jotenkin onnettomalle :ashamed: Haleja ja voimia sinulle :hug: :heart: :heart:

Ja itsestäni sen verran,että käytiin tuossa äsken saunassa ja höpöttelin avokille mun mahasta ku se on ihan turvoksissa.Ja sit avokki vaan tokasi,että sielä on tulossa pikkuinen.Mie sit sanoin suoraan,että ei mietittäis kauheasti asiaa.Ku mie en halua häseltää ja miettiä koko ajan.Alkaa toiveajattelut heräilee muuten.No sit siinä samassa ukko heitti mun vaatteet lattialle ja vei makkriin.VOI ITKU. Mie oon ihan toivemaailmoissa.Mutta se olisi hyvä jos saisin sen työpaikan niin olisi muuta ajateltavaa ja ku ostin tuon palapelinkin sen takia että olisi muuta tekemistä ku höpötellä täällä ja toivoa koko ajan. :ashamed: Mietin myös sitä että pitäisikö vähän palstataukoa kunhan on tämä kierto mennyt,ellei sitten muuta tule vastaan. Ei malttaisi millään olla erossa teistä tytöt :heart:
Minä meen nyt tekee sitä palapeliä :) Kaikille voimia ja heleja,Ja niitä iki ihania plussa tuulia :hug: :heart:

Iltaa naiset!

bb Voi ei! Iso :hug: täältä. Onneksi kuitenkin mies ja anoppi on sua tukenut, ei oo tarvinu yksin selvitä kaikesta.

JenPen joo mä kans mietin tuota huoltohommaa, aattelin pari kuukautta pitää näitä kyniä ja sit antaa kasvaa ulos, kattoo nyt.

HaLPelle myös :hug: tädistä

Kaikille muillekki tädin yllättämille :hug: en enää muista oliko muita.

Onnea oviksen metsästäjille!

Minä hullu menin ostamaan raskaustestin, tuskinpa siinä mitään näkyy. Oon niin varautunu negaan, mut testaanpa kuitenkin.

Täällä on pupultu ja kivaa olikin... =)
Nyt vaan vauvatoiveet kehiin....odotan kyllä mielenkiinnolla loppukiertoa...ainakin saa hetken toivoa!
Mutta kuten olen moneen kertaan maininnutkin...en aio kovasti pettyä ekoina kuukausina jos ei tärppää...ikää on jo kohta 32 v. ja on tosiasia että lähes vuosi menee keskimäärin tässä iässä että tärppää...siksi en aio asiasta huolestua jos kestää, ja kuten oon maininnut luotan Jumalaan että antaa ajallaan...
BB:lle voimia ja haleja!
Ja tädin yllättämille...ei kun uutta kiertoa kohti vaan: Tytöt ei lannistuta!!!
Mäkin siis oon aiemmin viime vuonna 7 kk yrittänyt vauvaa alulle ilman tulosta...joten vaikka mulla on yk1 nyt, niin oikeesti mulla on yk 10 tai jotain...mutta tällä kertaa en aio otta paineita...vuosi sitten en muuta ajatellutkaan kuin yrittämistä ja siksi varmaan ei onnistunutkaan.

Neuvokaapas nyt viisaammat eli mulla on nyt kp19 ja olen melkoisen varma etten ole raskaana kun on ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen ja pupuiltiinkin vaan kerran tärppipäivinä, eli lauantaina olisi juhlat niin uskaltaisiko jouda muutaman lasin punkkua ja pari olutta? Siis tiedän että ennen kuukautisten pois jäämistä voi elää kuten ennenkin enkä ole mitään perskännejä vetämässä mutta paljonko nyt yleensä on turvallista juoda jos onkin raskaana?

Ja yllätys yllätys tekisi mieli lauantai aamuna testatakin mutta se nyt on totaalisen turhaa kun sitten on vasta kp21 ja kierto voi olla mitä vaan kun ensimmäinen luomukierto meneillään... :p

markka itseäni tuo sama asia on ihmetyttänyt ja vaivannut myös, mutta täällä on sanottu just tuolleen kuin itekin oot funtsinut, että kunhan ei mitään pers-lärvejä vedä, niin ei se muutama olut mitään haittaa.. ja tota punkkuahan nimenomaan täällä ylistetään oviksen jälkeen juotavaksi, sekun nimittäin lisää verenkiertoa :) ainakin tutkimuksien perusteella, en sitten tiedä, onko se oikeasti vaan tuurista kiinni auttaako se.. :p

hei,tuli tässä mieleen että ketä kiinnostaisi mesettely.Itse olen parit kaverit täältä saanut :) Tästä voipi lisätä jos haluaa: crash_boom69@hotmail.com Ja miulle saa puhua asiat sit.Ihan mitä vaan mieleen juolahtaa. =)

Joku mulle ystävällisesti vastasikin noista ovistikkujen aika jutuista. Kun mäkin kyllä ne ohjeet luin, muttakun vaihtu niin paljon saman päivän aikana...niin mietin vaan että johtuko tikusta vai muuttuuko se tosiaan saman päivän aikana niin paljon...

Yökköilen. Kiva kun on rauhallista, ja kaikki potilaat nukkuu :D Nyt kun näin kirjotan niin kohta räjähtää... :$ Noh, nyt taas töihin!!!

morjens tytsyt!

waude mikä aamu! tämmösenä päivänä minä haluan mennä naimisiin: elokuun auringonpaistetta, pikkasen kirpeää ilmaa ja pihlajanmarjoja hääkampauksessa... =) täytys varmaan vihjasta ukolle ;)

(.) ei mitää. tai no pient raudan makua parina aamuna ollu mut eiköhän tuo voi johtua mist vaan -->varsinkin jos ovis vast eessä.

Kaunista perjantaita kaikille ja vielä kerran lohdutukset BabyB: :hug:

Yhteistyössä