Tervehdys taas.. sainpas aikaiseksi alkaa taas kirjoittelemaan tänne
Olen kyllä päivittäin käynyt lukemassa, mutta olen vain niin huono kirjoittelemaan. Täytyypä sanoa, että Wau, aika paljon on tullut vauvauutisia tällä listalla viime aikoina. ONNEA!!!!
Itsellä on nyt jotenkin pasmat sekaisin, en tikuttele ovista, mutta bongaan sen kyllä limojen ja kipujen perusteella.. kivut ovat pahemmat kuin menkkojen aikaan!!! Ja, tässä kierrossa bongasin tuon oviksen vasta eilen!! eli kp 20/30.. aika jännä!! Nyt jos siis menee tuon 14 pvää menkkoihin, niin on tod.näköistä, että kierto on sitten pidempi kuin tuo 30 pvä.. no sen näkee sitten vajaan parin viikon päästä. Muutoin ei oikeastaan mitään uutta, töitä ja talonrakennussuunnitelmia ensi kesää ajatellen. Vähän huolettaa rahatilanne jo ennakkoon, jos tuo vauva nyt meille suodaan, niin tulee aika tiukkaa.. minun täytyy alkaa makselemaan opintolainaa joulukussa ja sen päälle on asuntovelkaa sekä kaiken maailman käyttöluottovelkoja.. Lottovoittoa siis toivoessa
Onneksi isäntä kuitenkin tienaa sen verran, että eiköhän sitä kuitenkin leivässä pysytä