Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Pyöriihän täällä. :wave:

kaz nuo kissat on kyllä aivan ihania tuholaisia. Ei meillekään noin montaa pitänyt tulla mutta sitten kun löytyi kaikenlaisia penturaasuja huonoista oloista niin vaikka suurelle osalle etsitään kodit muualta niin aina niistä joku jää itselle. Parhaimmillaan otettiin viisi pentua tunnin varoitusajalla ja miehelle tämä adoptio kävi vain sillä ehdolla että yksi jää itselle joten ei auta pelkästään mua tästä kissamäärästä syyttää. :D Nyt on kuitenkin meidän kissamäärä täysi, nämä täyttää meidän sata neliötä oikein hyvin, tuli näiden kanssa hetki asuttua 60 neliön kerrostalossakin. Vähän tullut mietittyä kuinka yhteiselämä sitten näiden kanssa sujuu jos/kun vauva tulee taloon. :/

Mitään uutta kuumeiluun ei nyt kuulu. Ovistestit tulivat postista joten ensi kierrossa voisi testailla, jos ei muuten niin näkeepä ovuloiko. Perjantaina selviää nykyisen työpaikan jatko. Jos en vakkaria saa niin en taida enää näitä kesä/pätkätöitä kyseisessä yrityksessä jatkaa vaan pakko katsoa jotain muuta. Mulla olisi hyvät saumat päästä vakkariks yhteen uuteen yritykseen mutta siinäkin varmaan jotain koeaikaa ja jos sinä aikana raskauden niin senhän melkeen tietää kuinka käy. Toisaalta jos työ nykyisessä paikassa jatkuu niin kuinka sitä kehtaa heti raskautua... :'( Ärsyttää kun vuosia odottanut tätä syksyä että sitten on hyvä aika lapsille ja nyt tuntuu ettei tän huonompaa ajankohtaa olekaan... :'( Järki yrittää sanoa että fiksua olisi laittaa koko lapsihaave odottamaan mutta sitten taas se toinen puoli ei pysty odottamaan hetkeäkään. :ashamed:

Anteeksi avautuminen... :ashamed:

Markka Elä pyytele anteeksi avautumista. Kyllähän tääl välillä jokainen avautuu :) Ja hyvähän se on.Ja mukavaa kun ei tarvitse itsestään avautua. Toivon sinulle paljon tsemppia tuossa työtilanteessa.Itselläni vähän samahomma,pitäisi etsiä parempaa työtä.Mutta ei tääl haisevassa kaupungissa ole :kieh: oon laittanut ympäri Varkautta hakemuksia.Tuntuu että kaikki on nii nokka pystyssä että huh huh. Mutta se saattaa myös johtua siitä ettei minulla tyhmällä ole koulutusta :ashamed: Mutta mie olin jo yhessä vaiheessa citymarketilla kouluttautumassa.Mutta elintarvike puoli oli niin rankkaa,että ei ole minun heiniä.Tavallaan tekisi mieli ottaa vaatepuolen tai toisen puolen osaston pomoon yhteys :) mutta katsellaan nyt miltä kuulostaa noiden hakemusten kanssa. =)
Onko vielä ketään täällä. Mie valvon koko yön,ku teen yö vuoron.

sannya no täti saapui nyt stten tänne vihdoinkin. Perkeleen lehmä sekin kun anto odottaa tuloaan niin kauan... |O

Tuntuu kivalta pudota vauvahaaveen vaalenpunaisista päiväuni pilvistä maahan ilman laskuvarjoa. Kipeää teki, mies ehkä otti sen vakavammin. osasin jo oikeestaan varautua... Tuntuu ettei enää oo mitää sanottavaa... Vielä pahemmalta tuntuu nyt se kun hyvä ystävä onneissaan soitti aamulla ja kertoi plussanneensa ja alkoivat yrittää kesken kiertoa meidän jälkeen heti ja ystävä onneissaan tietenkin hehkuttaa sitä onnesta soikeena niinkun itsekin sanoi. hehkuttaisin minäkin jos voisin... Ehti jo niin toivoa ja unelmoida, oli jo vara vaikkei oireita tullutkaan... Nyt taidan mennä vaan itkemään itseni uneen... :'( :'( :( Olpä hölmöä luulla että olis vaikkei ollut edes mitään oireita... :ashamed: :'(

Sannya eipä ole mullakaan koulutusta paitsi lukio. Yliopisto-opinnot jäi kesken kun kesätyöt tässä nykyisessä duunissa venyi ja kovasti lupailtiin vakkaria ja oppisopimusta ja nyt ei sitten myynnit todennäköisesti riitäkään uuteen vakkariin joten tyhjän päälle jäin. Tosin onhan tuota työkokemusta melkoisesti ja sen turvin uskonkin tuon toisen paikan saavani. Mutta perjantaina selviää jatko. Töitähän nykyisessäkin paikassa riittäisi mutta talven hiljaisimpina kuukausina mua ei siellä tarvita ja en tod halua koko ikääni tehdä määräaikaisena ilman kesälomia hommia... :headwall:
Jos ei nyt olisi noin hyvää mahkua tuosta uudesta työstä niin voisi hyvällä omatunnolla raskautua ja miettiä työkuvioita sitten myöhemmin, mutta nyt mietityttää kannattaako noin hyvä tilaisuus hukata siksi ettei jaksa muutamaa kuukautta vauvahaaveita haudata. :ashamed: Toisaalta se raskautuminen voi kestää kuukausia tai vuosiakin joten turha kai sitä on murehtia vaan antaa lapsen tulla jos tarkoitus on. Miksi pitää olla näin hankalaa.

Ja yksi uusi oire pillereiden lopettamisesta johtuen (kai) huomattu. Normaalisti erittäin laiskat ja sisäänpäinkääntyneet nännini ovat heränneet eloon! B)

Huomenta vaan kaikille :wave: täällä sitä töissä istutaan, ei hemmetti että tuntuu taas 5vkon loman jälkeen todella oudolta. :| Ja miten kurjaa olikaan herätä 05.00 tänä aamuna.. Koíratkin katsoivat, etten oo tosissaan tähän aikaan heräämässä :D
Mut ei auta..
Hauskaa päivän jatkoa kaikille :hug:

huomenta täältäkin :heart:

kamalasti jännittää tuo testin teko. NIIN tekis jo mieli. mut nyt vois ehkä olla dpo 9 ni ehei :D

Markka voi olla et asiat sujuu ihan itsestään. sulla vaikuttais olevan melkoinen stressi asiasta. saattaa käydä niinkin että stressi siirtää teiän vauvatoiveita hiukan eteenpäin, työrintamalle tulee selvyyttä ja pam sitte tulee nyytti kun kaikki on reilassa. :heart: kyllä muakin jännittää ja stressaa ihan hurjasti, tuleeko vauva koska, kun kaikkein paras olisi, jos se tulisi kesä/heinäkuussa. ehtisin käydä koulua ekan lukuvuoden ja pitää töistä 4 vko lomaa, ennen äitiyslomalle jääntiä... mutta jos vauva onkin jo matkassa ni tulee hiukan mutkia matkaan... :ashamed: mutta luotan tulevaisuuteen. =) jaksahan uskoa että tekin onnistutte, kävi mitä kävi :hug:

14.8.2008

Minnie-....................kp 52/30-33.......................(tjottailee)
Louvre....................kp 38/32-35.......................yk 5
JenPen....................kp 34/28............................yk 1
Humu82..................kp 32/27-33.......................yk 1(yht. yk4)
Ouska.....................kp 30/28-??......................yk 5
Terhi82...................kp 30/28...........................yk 3(km jälkeen)

Hemuli1981............kp 29/28-38......................yk 3
Duffy.......................kp 28/34...........................yk 4
kaz.........................kp 26/??............................yk 1
HaLPe.....................kp 25/24-27......................yk 6
kossuvishy..............kp 25/26...........................yk 7
Talvis......................kp 25/30(-43)....................yk 4
toivova-84..............kp 24/28-29.......................yk 1
Nera-85..................kp 24/28-35.......................yk 4
Lumikeiju................kp 23/28- ..........................yk 4
Santtuli...................kp 23/27-57.......................yk 4
Sun Rise..................kp 23/29............................yk 2
TinyAngel................kp 22/29-30.......................yk 5
Kauris-82................kp 21/30............................yk 5
Sompio...................kp 20/31.............................yk 2
Noomi-....................kp 20/24.............................yk 2

kukkaiskeiju............kp 19/34-39.......................yk 2
Markka84....... ........kp 19/28.............................yk 1
johanna83..............kp 18/32-40........................yk 5
Marshmallow............kp 16/23-26.......................yk 2
Miss Mindy...............kp 16/33-35........................yk 2
Sannya....................kp 16/27.............................yk 2
Emiliana...................kp 12/28-33.......................yk 5
Heksu76..................kp 10/26..............................yk 1

Siniviuhka...............kp 9/26-29...........................yk 7
Piglet......................kp 9/27-..............................(taustailee)
Kuumeilija...............kp 7/26-41..........................yk 7
Veena.....................kp 7/24-28..........................yk 16
kiharapää...............kp 5/32-35..........................yk 12
Minttuli82...............kp 4/23................................yk 2
katalin....................kp 4/28...............................yk 1
yöperhonen-..........kp 3/23-25..........................yk 7
nibbler....................kp 2/28...........................yk 15
DeviLiah.................kp 1/35...............................yk 3
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??................................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?

HAAMUJENGI:
Laala......................kp 31/??............................yk 2

TAUSTAILEE:
Alisa84....................tjottailee
Emppa....................Odotamme pikaista paluuta
Louvre....................Palstatauolla
Simppu82...............Palstatauolla, tjoittailee
Citilda.....................Taustailee... kp ?/27-28.........yk 5
Daadeli...................Tjottailee
Sun Rise.................Tjottailee................................yk 2
Dooris85.................Jättää ehkäisyn piakkoin
revera.....................Kuumeilee, pillerit vielä käytössä
Diodium
apsu
Valma
Henuliini
papaijaa8
teddybear82
Mansikkatee
Nanniina
tyty86
ElinaMaria
Rouva B..................Haaveilee esikoisesta toisen ketjun mukana
mulmul
baby butterfly

PLUSSANNEET:

Marimint81.................yk 1
mouku80....................yk 4
Jonsku83...................yk 1
Sunshine...................yk 6
Puliina........................yk 5
Sydänkäpynen...........yk 3
ronja78......................yk 3
EAK ...........................yk 2
salamanteri85 ...........yk 1
syksyinen haave .......yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii.............................yk n 1v.
koiramamma...............yk 1
Nauruprinsessa..........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina......................yk 7
Novelle78...................yk 14
siniapila .....................yk 3
sanni30......................yk 4
memmy......................yk 3
LEP.............................yk 3
DaylightDancer...........yk 2............kp 35/27
vauvahaaveita............yk 5...........kp 28/27-30
jive-.............................yk ?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6...........kp 44/38
toiveilija82..................yk 9............kp 36/34-42
Sirpula........................yk 9............kp 32/34-71
Haidi84.......................yk 7............kp 34/28-29
Charmophis................yk 2............kp 39/35-38
Niiskunena-78........... yk 2.............kp 30/28
tiger75.......................yk 11...........kp 30/27-29
Kat.............................yk 1.............kp 31/35
Veiled87.....................yk 4.............kp 32/28-29
nimiko........................yk 6..............kp 42/26-28
mimmukka81.............yk 9
xAnnax......................yk 7..............kp 35/28-31
Zoe-F.........................yk 1..............kp 27/??
EllaMaaria..................yk 1..............kp ?/??
melisha......................yk 1 .............kp 28/30
Linna..........................yk ?
Suunnistaja................yk 4..............kp 32/26-28
outsa5........................yk 5..............kp 34/33
JJ-t..............................yk ?
miracle........................yk 4 (yk 7)....kp 30/26 (2.8.2008)
Kadak..........................yk 4...........kp 32/26-29 (8.8.2008)
Jouskari-82..................yk 11..........kp 31/29-30 (12.8.2008)

keskiarvo 4,39 (193/44)

mulmul Laitampa sut taustailemaan ja toivottavasti saatte asiat selviks ja palaat taas pian keskuuteemme :hug: ykskään ei pääse tästä pinosta muutenku plussaamalla onko selvä?! :D

Laalaan laitoin plussanneisiin, koska mä halusin :D

tänään alkaakin mun ensimmäinen päivä kestopeppuna. nimittäin unohtu noita siteitä ostaa ja tää vuoto on semmosta että en varmaan pärjää tällä ainoalla kunnes mies tulee lompakkonsa kanssa kotiin. ei auta muu ku alkaa kutoa siteitä (oikeesti ommella mutta halusimpa antaa teille tällaisenkin kuvan :)

jaha, listan päivitys meni sitte mulla persiilleen.. kokeilen uudestaan...

Huomenta neitokaiset :flower:

Sannya Juu, pitänee panttereita kokeilla. Yritän vaan olla karkkilakossa. Eilen ostin jotain sokerittomia ja oli tosi pahoja. Joskus jotain sokerittomia ostanut ja oli ihan jees, mutta kun en muista mitä ne oli.
Ja mä tykkään kanssa tosi paljon noista Anne Geddesin vauvoista. Niitä korttejakin on tosi ihania! Ja niistä kuvista on jotain kirjojakin. Selannut joskus jossain kirjakaupassa.

Markka84 Mulla vähän sama ongelma ton työpaikan kanssa. Olen tosi kyllästynyt tuohon työhön, tai lähinnä työaikoihin. Mutta kun oon vakkarina, niin en uskaltaisi tässä vaihtaakaan työpaikkaa. Uudessa paikassa jos olisi koeajalla juuri kun tärppäisi, niin voisi olla siinä se työpaikka. Vaikka laitontahan se on raskauden takia pistää pihalle, mutta kai ne sitten jotain keksisivät. Vai olisiko se varma keino raskautua, kun olisikin työtilanne siitä kiinni. Pitäisikö kokeilla :LOL: :LOL:

mulmul tiedän tunteen, ei toiselle kuitenkaan mitään voi ja täytyy vaan toivoa, että ottaa opikseen ja jatkossa hoitaa fiksummin. babyb, häntä pystyyn! Sulla on niin monta vuotta vielä hedelmällistä lapsentekoaikaa, että saat vaikka kymmenen lasta :)
Ja hyvää huomenta kaikille, pahoinvoinnista huolimatta vääntäydyin työpaikalle.

Voi mulmul :hug: On tuo kyllä, kun saa noin pettyä toisen lupauksiin.. Toivottavasti asiat järjestyvät. Ja elä meitä hylkää ja tule avautumaan kun kiukuttaa!

Nibbler: Niitä hinnastoja löytyy niiden klinikoiden sivuilta. Esim. Väestöliitto, ava-klinikka. Tosin en tiedä mitä mestoja siellä teilläpäin on, mutta eipä ne hinnat kai ihan hurjasti toisistaan eroa. Ja muista sitten katsoa sitä saraketta jossa on hinta kelakorvauksen jälkeen (joillain tosin lukee ainoastaan ne kokonaishinnat, joista siis lähtee onneksi aimo annos kelakorvauksen kanssa pois).

Tervehdys taas.. sainpas aikaiseksi alkaa taas kirjoittelemaan tänne :) Olen kyllä päivittäin käynyt lukemassa, mutta olen vain niin huono kirjoittelemaan. Täytyypä sanoa, että Wau, aika paljon on tullut vauvauutisia tällä listalla viime aikoina. ONNEA!!!!
Itsellä on nyt jotenkin pasmat sekaisin, en tikuttele ovista, mutta bongaan sen kyllä limojen ja kipujen perusteella.. kivut ovat pahemmat kuin menkkojen aikaan!!! Ja, tässä kierrossa bongasin tuon oviksen vasta eilen!! eli kp 20/30.. aika jännä!! Nyt jos siis menee tuon 14 pvää menkkoihin, niin on tod.näköistä, että kierto on sitten pidempi kuin tuo 30 pvä.. no sen näkee sitten vajaan parin viikon päästä. Muutoin ei oikeastaan mitään uutta, töitä ja talonrakennussuunnitelmia ensi kesää ajatellen. Vähän huolettaa rahatilanne jo ennakkoon, jos tuo vauva nyt meille suodaan, niin tulee aika tiukkaa.. minun täytyy alkaa makselemaan opintolainaa joulukussa ja sen päälle on asuntovelkaa sekä kaiken maailman käyttöluottovelkoja.. Lottovoittoa siis toivoessa :) Onneksi isäntä kuitenkin tienaa sen verran, että eiköhän sitä kuitenkin leivässä pysytä :)

moornig :wave:

Kauris:
mulla kans noitten velkojen kans sama tilanne :/ mutta kyllä ne asiat järjestyy vaikka välillä tulee sellasia päiviä, että hirvittää koko talous!

Tääl on taas tää peruskuvio, mitä olenkin täs palstal valitellu; eli su-ti oli niitä nipistyksiä selkeesti vasemmalla ja limoja ja nyt taas ei mitään! ihan kuivaa :D
-ja varmaan menee viikko, ni sitte tulee taas limoja ja nippailuja.

Onneks mulla on ovistikkuja reilusti :D

Hyvää päivänjatkoa palstalaisille! =)

Voi Mulmul...ikävää mieheltäsi!!! Voimia...
Me otetaan kaverin kanssa kirpparipöytä vuokralle ja mennään viemään lauantaina tavaraa sinne. Just lajittelin vaatteita ja laitoin hintalappuja...eipä noista paljoa rahaa heru, mutta jospa pääsisi eroon niistä...
Meillä ovis lähestyy...tosin ainakaan vielä ei mitään tuntemuksia...saapa nähdä bongaako sitä edes...
Mutta tosiaan aion ottaa tän asian paineettomasti ainakin vielä...
Mulle muuten tuli eka kaks plus lehti...tilasin pahimpaan vauvakuumeeseen... :kieh:
Markka: tämähän on sitä varten että saa itseään purkaa :hug:
Mulla on sinänsä ok...kun on vakkarityö ja ei tarvi ajatella kehtaako jäädä vauvalomalle...
Täällä nyt vähän tylsä vaihe...ovista ootellessa..sittenpä saa alkaa raskausoireita bongaamaan...niitähän tietty löytyy menkkoihin asti :LOL:

No pahemmaksi meni... Mut voi laittaa taustailijoihin nyt sitte... Eilen tosiaa alko se vuoto tänää tuli niin kovat kivut että päädyttiin sairaalaan. Sielä lääkäri tutkimustensa jälkeen totesi diagnoosin keskeytynyt raskaus... Joten palailen asiaa sit joskus kun tuntuu vähemän pahalta ja kuukausi pitää odottaa ennen kun uudellee saa ees yrittää... Ei vois vähempää kiinnostaa se yrittäminen nyt... :'(

Huomenta kaikille! :hug: Apuva,mulla olisi työhaastattelu klo 15.Mutta jätän sen väliin.Mie en halua työpaikkaan jossa valehdellaan ja ollaan liian tiukkoja.Siellä saa kuulema paiskia hikihatussa töitä.Ja provisiot kerääntyy siitä. Huh huh. Ja se pomokin kuulosti ihan kotkottavalle kanalle :LOL:
bb Halit sinulle :hug: :heart:
Mun pitää nyt mennä syömään jotain ja sit lähden hakemaan postista uuden kameran.Oli netanttilassa hyvä tarjous 80? HP:n kamera ja mukaan sellanen valokuva tulostin
:p

kaz
:hug: babybutterfly :hug: olen pahoillani puolestasi :'( Mutta luoja korjaa pois vauvat, joiden ei ole tarkoitus tulla tähän maailmaan.. Kovasti jaksamista sinulle.. Ja tosiaan kuukauden kuluttua tulet sitten takaisin tänne meidän seuraksi :heart: :heart:

Mulmul ikävää tuollanen :hug: toivottavasti saatte asiat kuntoon!
Babybutterfly en voi muuta sanoa kun voimia ja jaksamista :hug: :hug:

Täällä mennään tasaista tahtia.. Kovasti odottelen kuinka pitkäks tää kierto venyy..
Ihanaa alko vapaat, tiistaina vasta töihin B) Toivottavasti ilmat olis hyvät niin pääsis pihahommiakin tekee.

Yhteistyössä