Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Duffy, mäkin aina ajattelen että en liikaa toiveita elättele että ei sitten pety niin pahasti.. mutta silti aina on toivoa siihen asti ainakin kunnes täti tulee.! :) ja onhan joissain tapauksissa käyny niinkin että täti on tullut ja silti siellä masussa joku sukeltelee.!

Voi Nibbler :hug: Tutut fiilikset, mulla taitaa olla nyt menossa kolmas kierto huuhtelun jälkjeen :( odottavan aika on pitkä, mutta tää nyt jo ihan älytöntä. Mikä teillä tilanne hoitojen kanssa? Ootteko suunnitelleet?

kiitos haleista. tulevat tarpeeseen :hug: halit takasin.

Veena ei me olla oikein puhuttu, jotenkin ei olla ehkä aateltu että se menis siihen. lääkäri kyllä sano että jos ei vieläkään oo tärpänny niin sitte lähetän s-postia ja aletaan miettimään miten jatkossa. IVF:ästä se puhu mutta mä en halua ajatella että tilanne ois vielä "siinä pisteessä"

ajattelin jos tänä iltana siitä puhuis. jos koittasin ettiä vähän tietoa noista hoidoista ja muusta ja ennen kaikkea mitä se maksaa? paljon, sen mä tiedän ja ilomielin sen maksan jos niistä hoidoista jotain apua on. se on se rahoitus puoli muuten että mistä mä repäsen semmosen summan?! no, taitaa tuo vessa remontti jäädä mutta jos kahdesta vaihtoehdosta saan valita... ei varmaan tartte kertoo mihin rahat sijoittaisin.

Kaz: Niinpä niin, sitähän sanotaan että epätietoitusuus on pahinta. Tää odotus on niiiiin raastavaa. Ja vielä jos tietäisi varmaksi että se vauva tulee, mutta kun eihän sitä voi tietää. Prkkele, nyt niitä lussia tänne ja heti!!! :D

juupa juu, ei varmaan kannata lotota :D

Nibbler: hmmmm... Kun teillähän on muistaakseni "kaikki kunnossa" niin kuin meilläkin, niin me lähdetään ainakin ihan inseminaatiolla liikkeelle. Lääkäri sanoi että sitä koitetaan ensin luomukiertoon, jos ei tärppää niin tehostetaan lääkkeillä. Yhteensä jonkun 3-4 kertaa. Ja sit jos se ei tärppää niin vasta noihin kalliisiin hoitoihin. Nuo inssit oli muistaakseni jonkun 120? per kerta.

On se vaikea asia mistä puhua. Ja varsinkin kun noiden miesten kanssa saa olla vähän selvännäkijänä että näkisi mitä niiden päässä liikkuu. :/

muoks. Sitä vielä että noita hinnastoja löytyy netistä jos haluaa tutkia.

Kaikille :hug: täältäkin ja Jouskarille onnea :flower:

Täällä sitä ollaan niin huonovointisena, etten pystynyt edes menemään töihin...

Ja testionnea!!!! :heart: :heart: :heart:

PS. en oikein voi ottaa osaa noihin lemmikkikeskusteluihin, kun oon superallerginen

Tein taas tänään ovistestin ja oli huomattavasti tummempi kuin eilen, ei tarvinnu tihrustaa onko viivaa vai ei, mutta ei se kyllä vielä kontrolliviivan tummuinen kuitenkaan ollut...mutta helistimen laskurin mukaan ovis olis15.8 eli ehtii hyvin tummua :D Jokos Johanna sulla alkaa ovis olemaan? mentiin samoja aikoja...? tikuttelitkos sä, vai ihanko muuten koitat tunnustella ovista?

JenPen
Sannya 6.7. lopetin pillerit. Eli menkat olis pitäny alkaa viime perjantaina, jos on edellisiä pillerittömiä kiertoja uskominen.

Talvis Mä olen niin paljon jo pissalla lätränny et alkaa testitki loppumaan... :D Täytyy varmaan lisätä koneella Suosikeihin toi kotitesti.fi.. :LOL: En oo sit sunnuntain jälkeen viittiny testailla ku mulla oli sillon sellanen olo et menkat saattais tulla, mut sekin fiilis meni taas ohi...

kaz Voi hitto mitä kiertoja... Mä en kyllä jaksa millään puolta vuotta odotella tätiä!! Mä söin pitkään Diane Novaa missä paljon hormoneja, mutta joka kerta kun pidin niistä taukoa niin menkat tuli aika tarkkaan 28 päivän välein, eikä ensimmäisiäkään tarvinnu odottaa. Viahdoin puolisen vuotta sitten Melianeen. Ja nyt sitte ku ehkäisy on lopetettu oikeen lisääntymistarkotuksessa ni totta kai ne antaa p*rkele odottaa itteään vaikka kuinka kauan... :kieh:

Daadeli Voin lohduttaa et meidänkin koiralla helpotti nelivuotiaana toi uhma! :D
Nykyinen pentu on todella huomattavasti edellistä helpompi, vaikka sillä nyt varmaan pahin ikä menossa. Sen suurinta uhmaa on ku käskee sitä vaikka pois kerjäämästä pöydän vierestä, niin se tuijottaa vaan takasin, ölisee jotain eikä poistu heti. Tai ei tottele tänne-käskyä heti, vaan haistelee ensin hajun loppuun. Jaksan edelleen järkyttyä joka kerta kun se tulee käskystä luokse, sitä siis että kun huudan, koira vaan lähtee suoraan tulemaan luokseni. Edellisen kanssa se olis ensimmäisen kolmen vuoden aikana ollu maailman kahdeksas ihme.

JenPen
Talvis En muistanutkaan että olette Turusta päin! Mihin lääkärille veitte koiran? Hyvä, että pääsi nyt hoitoon. Eiköhän se siitä tokene kun saa nestettä ja lääkintää :hug:

G: Mä jään koukkuun vuohenjuustoon... Laitan sitä salaattiin mitä syön usein jonkun lihan kanssa, ja sit erityisesti oon jääny koukkuun vuohenjuustoleipiin: Paahtoleipää paahdettuna, päälle vuohenjuustoa ja hetkeks mikroon/uuniin. Lopuksi päälle hunajaa ja paahdettuja pinjansiemeniä :p

Heips taas. Mie kävin äsken tuossa veskissä,ja tutkin tietty itseeni.Ja kun hipaisin sormella,löytyi iso läjä kirkkaan valkeaa venyvää vuotoa.Minulla tuli myös viime kierossa samaa.Ja mietin että mitä mahtaa olla kun ovis on mennyt jo.Ja nyt alkaisi olemaan jo loppu kierto meneillään :ashamed: hmm. hankalaa on

Sannya loppukierrossa venyvä lima voi tarkoittaa myös menkkojen alkamista. useimmiten negakierrossa se lima on sellaista tahmaisempaa, kuten miraclekin sanoi, näin on myös itsellä..
joillakin ennen menkkoja tulee sellanen "limatulppa", niinkun oviksen aikoihin .. :)

veena Joo mä tajusin sen nyt itekki että ei se lääkäri oo voinu tarkottaa IVF:ää, ku paljon fiksumpiaki menetelmiä on. kaikki pitäs olla kunnossa kyllä ainaki kaikki hormonit oli ok ja miehen simpat näytti olevan kunnossa kans...

mistä niitä löytää niitä hintoja ku mä en löytäny :( meijän google on taas jollain ihme asetuksilla että se ei oikeen löydä mitään...

kaz
Ootta te kyllä ajatusten lukijoita :D Just ku mulla eilen ja tänään on tuntunu sellainen valuminen kuin että menkat alkaisi, eikä ne ole alkaneetkaan, niin täältä löytyy jo vastaus.. Osa sanoo, että raskaana ollessa tulee valkovuotoklönttejä, mutta hyvästi osasitte kuitata senkin luulon pois, kun se voi johtua, myös siitä että menkat alkaa :ashamed:

Yhteistyössä