Sannya 6.7. lopetin pillerit. Eli menkat olis pitäny alkaa viime perjantaina, jos on edellisiä pillerittömiä kiertoja uskominen.
Talvis Mä olen niin paljon jo pissalla lätränny et alkaa testitki loppumaan...
Täytyy varmaan lisätä koneella Suosikeihin toi kotitesti.fi..
En oo sit sunnuntain jälkeen viittiny testailla ku mulla oli sillon sellanen olo et menkat saattais tulla, mut sekin fiilis meni taas ohi...
kaz Voi hitto mitä kiertoja... Mä en kyllä jaksa millään puolta vuotta odotella tätiä!! Mä söin pitkään Diane Novaa missä paljon hormoneja, mutta joka kerta kun pidin niistä taukoa niin menkat tuli aika tarkkaan 28 päivän välein, eikä ensimmäisiäkään tarvinnu odottaa. Viahdoin puolisen vuotta sitten Melianeen. Ja nyt sitte ku ehkäisy on lopetettu oikeen lisääntymistarkotuksessa ni totta kai ne antaa p*rkele odottaa itteään vaikka kuinka kauan... :kieh:
Daadeli Voin lohduttaa et meidänkin koiralla helpotti nelivuotiaana toi uhma!
Nykyinen pentu on todella huomattavasti edellistä helpompi, vaikka sillä nyt varmaan pahin ikä menossa. Sen suurinta uhmaa on ku käskee sitä vaikka pois kerjäämästä pöydän vierestä, niin se tuijottaa vaan takasin, ölisee jotain eikä poistu heti. Tai ei tottele tänne-käskyä heti, vaan haistelee ensin hajun loppuun. Jaksan edelleen järkyttyä joka kerta kun se tulee käskystä luokse, sitä siis että kun huudan, koira vaan lähtee suoraan tulemaan luokseni. Edellisen kanssa se olis ensimmäisen kolmen vuoden aikana ollu maailman kahdeksas ihme.