Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Talvis Jos koira oksentaa usein tai voimakkaasti, kannattaa huolestua, sillä koiran elimistö kuivuu melko nopeasti. Pienen pennun kohdalla tulee olla erityisen tarkka, sillä pentu kuivuu todella nopeasti.Jos koiralla on muita oireita, kuten hoipertelua, oksentelun lisäksi, tulee ottaa yhteys eläinlääkäriin. http://www.lemmikkini.fi/koiran_vatsavaivat.html toivottavasti selvii mikä teittin koiruutta vaivaa.. =/

nibbler juu se katoaa nopeasti :LOL:

soitin päivystävälle ell ja meinas, että voitais odotella huomiseen... itseäni just huolestuttaa, kuinka nopeasti tommone sikapieni kuivuu... :'( huomenna mennään, heti aamusta varaan ajan. kun koira on kuitenki semmone suht normaali itsensä. virkeä, seurailee mitä me tehdään, ja pelleileeki :D

bb Mie tossa lueskelin nuita sinun tekstejäsi.Ja kerroit,että on ollu pientä tuhrua.Miulla olisi ehkä pikkuinen aavistus.Eli joillakin tulee pikku tuhrua raskauden alkuvaiheessa kun alkio kiinnittyy kohdun seinään,vai minne nyt menikään.Eli hei,odottele ihan rauhassa.Jos se onkin sitä että on sama homma ku siskollasi.Toivotaan parasta :heart: Mie meen nukuttaa tuon ukon,ku olin 2 yötä pois kotoo,nii sil on ollu kauhee ikävä :D

Gallua! mikä teillä tulee mieleen sanasta tuhru? B)

mulla tulee mieleen semmonen jälki joka tulee ku isolla kuivuneella textmarker tussilla ois sudittu :D

Jees mä lähen nyt kotiin täältä.. huomenna viimeinkin KAALIPATAA! \0/ w00h00

voisko joku lyödä mua seuravan kerran kaupassa näpeille, kun sormeni hapuilee täristen Hapankorppu pakettia.. miten ne on niin koukuttavia.. Mulla jo kolmas paketti kuukaden sisällä menny.. Onkohan suomeen kehitetty vieroitusklinikkaa Hapankorppu riippuvuuteen..
*rouskis rouskin hapankorppu samalla rouskuu hampaissa, kun kirjoittaa tätä*
:headwall: Tähän on tultava loppu :LOL:

pistetäänpäs viel Galluppia pystyyn:
mikä rouka saa sinut riippuvaiseksi?

Mä tein vielä pannukakun uuniin...ja syödään sitä iltapalaksi. Mansikoita sulatteln vielä...Huh kamala nälkä, kun söin niin aikaisin ruuan tänään.
Mikä ruoka saa riippuvaiseksi...mä rakastan tacoja!!! Ja kebabia...Mut yhteen aikaan söin joka päivä purkin ananasta...et vaihtelee...
Täällä varmaan tänään ilman pupuilua ja huomenna taas sitten...tai eipä sitä vielä tiiä
:LOL:
Mä oon tosi hyvällä mielellä ja ei ole yhtään toivoton olo, vaikka ei tiiä milloin tärppää...onkohan tää sitä ilman hermoilua vauvakuumetta... =)

Iltaa naiset!

ONNEA jouskarille plussasta! Vauvaliimaa kilokaupalla mukaan!

Tervetuloa uusille! :flower:

:hug: sitä tarcitseville =)

Luin päivän mittaan kyllä kirjoituksia, mutta en ehtinyt sitten kirjoittelemaan, kun vasta nyt, kun tulin kotiin. Meillä töissä yksi työkaveri kertoi tänään myös yrittävänsä miehensä kanssa vauvaa :D! Kiva kuumeilla ja läristä vauvajuttuja toisen yrittävän kanssa :D
Sanoin hälle, että aattele kun tultas yhtäaikaa raskaaksi :D yhdessä kasvateltas masuja ja höpötettäs raskausjuttuja hih.

Eipä oo kummempia oireita, välillä pistelee mahaan ja nippalee, ne nyt voi olla mitä vaan. Valkkista tulee välillä lorahtelemalla.

Ai niin, galluppi!

Minä oon riippuvainen vissystä, siis oikeasti, oon juonu sitä jostain 2v. asti ja mies on välillä ihan helisemässä noiden tyhjien pullojen kanssa :D Hartwallin Vichy original on ehdottomasti parasta ja vieläpä lasipullossa hehe!
Ruuista jos aatellaan niin hmm...pekoni-aurajuusto-herkkusieni-kääröt, eli ne mitä grillataan! Ne on NIIN ihania :p

G Hmm, mie tykkään ihan hirmusesti Lidlin suklaa kekseistä.Mä saatan vetästä kokonaisen paketin päivässä :ashamed: ja se sit kyllä tekee mahaa. heh. Ja toinen on Pizza postin kebab,katkarapu,ananas ja kana pizza. Onneks ollaan nyt vähennetty nuita kauheita mättöjä.Sit yks oli että tykkäsin suklaasta menkkojen aikaan =)

hmm,onko täällä ketään muuten hereillä enää.
Hih,mie kävin tänään ajotunnilla.Miulla oli sellanen nais opettaja tosi kiva oli ajella.Harjottelin mäkilähtöö ja peruutusta.Kaikki suju nappiinmja yhen kerran onnistuin sammuttaa auton :LOL:

Ai niin,onko kellään tytöistä kissoja.Meillä onpi 3 Viivi 5wee,Nala 1wee ja Nupu 19vk :p
Tässä Nupu 15vk

sannya minä täällä vielä hereillä, odotan jos sade vähän loppuis niin kävis vielä tuon koiran kanssa pissalla. meillä ei enää kissoja :( kun oli pieni niin oli kahteen kertaan kaks kisua, ne on kyllä niin ihania. meillä muutenkin ollut noita eläimiä aina aika lailla; koiria, kissoja, kaloja, kilpikonnia, marsuja, kaneja siinä ne tais olla =)

Hih,meillä kans ollu joskus vaik mitä pikkusia.Kaneja,rottia ja hiiriä.Mut ku muutin itestään asumaan sillo,nii päätin ottaa kisun jos toisenkin.Nyt niitä sit tuli 2 lisää ku muutettiin yhteen miehen kanssa :p

Sannya Täältä löytyy kissoja laumallinen. Dimmu, Devil, Nirppu, Ronya ja Pirppis. http://img.photobucket.com/albums/v355/JuuLia/Kissat/28062007075.jpg

Lisäksi löytyy kaksi akvaariota 300 ja 100 litraiset, syyrialainen hamsteri, talvikko ja hiiriä öö oliskohan noin 30. B)

Ja Jouskarille multakin onnittelut! :flower:

Tänään toi sitten posti läjän raskaus ja ovulaatiotestejä. Ensi kierrossa pääsee testaamaan osasinko lukea kroppaani oikein ja ovuloinko. Kuten huomaa en todellakaan usko tässä kierrossa plussanneeni eikä ole kiirusta tänä vuonna vielä plussatakaan kun on työkuviot ihan sekaisin ja loppuvuodesta kaikkea kivaa reissua (kuten häämatka) odotettavissa. Voi noita tärppipäiviä kyllä olla hankala vältelläkään, ainakin tässä ekassa kierrossa olin oviksen aikaan niin himokas että ukko meinas olla ihmeissään mun kanssa ja sehän ei kumeja käytä, joten tulkoon vaavi jos on tullakseen :LOL:

Kiitos Nibbler päivityksestä.

G kaikki makea ja epäterveellinen ruoka koukuttaa. Kesäisin vesimelooni, mansikat ja herneet uppoaa muutamassa sekunnissa. Ja niitä tulee sit syötyä aina ihan liikaa!

Mulla alkaa nyt kyllä elämäntaparemontti. Rakkaus on lihottanut 15 kiloa ja nyt ois tarkotus saada niitä tippumaan hitaalla tahdilla. Onko kellään muulla samat aikeet? :)

Yhteistyössä