Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

JenPen
Talvis Jaa niin ku se on nyt muuttanu uuteen paikkaan se Koira-kissaklinikka! Me ollaan viimeks käyty Suikkilan toimitiloissa, sillon ku edellinen koira sai kuolemantuomion :( Enpä ihmettele koiran pitkiä katseita tuossa tilanteessa... :D Tosin juuri tuo meidän edellinen poika kärsi eturauhasvaivoista ja niitähän tunnustella pepun kautta, eikä koira tuntunut juuri edes huomaavan kun eläinlääkärin koura eksy rannetta myöten peräaukkoon... :x

mulmul Voihan olla, että nuo perintäkirjeet ovat vain vanhoista vipeistä johtuvia! Ne nimittäin lähettelee todella kauan niitä perintäkirjeitä ennen kuin menevät ulosottoon, saattaa mennä yli puolikin vuotta. Meillä nimittäin miehellä sama homma, lopetti nuo touhut sen jälkeen kun meidän seurustelu vakiintui ja muutettiin yhteen. Silti vielä viikko vai pari sitten sai perintäkirjeen vanhasta vipistä, ja tiedän ettei se voi olla mikään uusi koska miehellä luottotiedot menny yli vuosi sitten. Ymmärrän että tilanne raivostuttaa, niin minuakin! Itsekin olen huono rahankäytössä, mutta vippeihin en kyllä sorru ja laskuni olen aina maksanut.
Et nyt lähtis mihinkään, minä ainakin jään kovasti kaipaamaan :hug: Puhukaa asioista perusteellisesti ja selvittäkää vaikuttaako tuo rahatilanteeseenne ja minkä verran. Ne voivat tosiaan olla vanhojakin juttuja. Ei tuo mikään maailmanloppu ole, täällä kun olen keskusteluja lukenut niin tuntuu että todella monella perheenäidillä/-miehellä on luottotieto-ongelmia tms.

JenPen
Duffy Geelikynnet on ihanat =) Tekee kädet niin siistin näkösiksi. Mullakin oli ennen, mut sit rupes ressaamaan se ku aina piti 4 viikon välein käydä huollattamassa ne, muuten menivät kamalan näköiseksi, joten kasvatin ne pois.

Talvis Nuo eläinlääkärilaskut on kyllä aika järkyttäviä... Viimeksi me käytiin jonkun esinahan tulehduksen takia. Eläinlääkäri kuori sen vehkeen esiin nahastaan, katsoi sitä, ja lasku oli 120 euroa. |O

Voi baby butterfly, olen pahoillani minäkin... :( Mutta peesailen kazia, luonto hoitaa yleensä sellaiset joilla on vakavia sairauksia, vammoja tms. Vaikkei se nyt mitään lohduta. Voimia teille, toivottavasti nähdään kuukauden päästä! Ja tulehan tänne purkamaan mieltäsi jos on oikein paha olla :hug:

JenPen itekki tätä kertaa ennen siellä suikkilassa käyny, joten oli pikkasen toi uus paikka hakusessa, kun en tarkkaan muistanu ajo-ohjeita, en jääny niitä enää eilen aamulla tavaamaan nettiin ku lähdettiin vaan... hyvää hoitoa saa, ja tosiaan tällä kertaa meni 250e :eek: mummo kysyi multa että "no, pärjäsitkö satasella" .... :LOL: :LOL: :LOL:

baby b suuren suuren suuri :hug: sinulle. jaksuja, ja toivottavasti pian kuullaan sinusta!!

ite pitäis lähtee töihin... plääh ei kiinnosta ei jaksa, ku tietää et pitäis vielä 4 vuoroo tehdä ennen lomaa... yöök.. melkeen tein testinki, pidätinki jo pissaa mut sit ajattelin et mä oon ihan tyhmimmistä tyhmin ja kävin äkkii kusel etten saa tyhmää päähänpistooni toteutettua...

JenPen
Koskas Talviksen pitäis testata?
Mun tarttis tänään päästä aikasin nukkumaan, et oon pirteenä huomenna. Ensin aikaseen aamuvuoroon töihin ja illalla kavereitten kanssa laivalle. Testaan kyllä vielä ennen sitä, että uskallanko juoda siellä... Vaikka onhan se tulos nyt tässä vaiheessa jo varma, mutta pelkään kokon ajan sitä että olenkin raskaana ja juonut useemman annoksen jossain juhlissa.

kiitti kaikille tuesta!
JenPen voi ku oliski vanhoja mut myönsi et ne on tässä touko-elokuun aikan otetuista, siis siltä ajalta ku on ollu TÖISSÄ toisella paikkakunnalla...ja on se perkl kumma ku palkka tulloo kakskertaa kussa jottain 800e kummallaki kertaa eikä riitä mihinkään!! :kieh: mie en ymmärrä mihin hiiteen se ne rahat saa käytettyä ku ei oo tänkään kämpän vuokraosuuttaan pystyny maksaa koko aikana eikä mullekkaan ole voinu antaa rahaa!! mittään uutta se ei oo hankkinu itelleen eikä mulle, ainut mitä tiän et menee bensaan osa ku joutuu autolla kulkeen työmatkat...tästä kämpästä ku pääsen ja toiv saan sen yksiön mahd pian niin avaimia sille en anna ennen ku on saanu asiansa kuntoon jos sillonkaan... :'( |O ja valitettavasti mie nyt oikeesti siirryn taustalle siihen asti et asiat selvii jos selvii ku on niin paljon nyt vähän ajan sisään tapahtunu kaikkee tämmösät niin en nyt jaksa enempää. tuun sit kertoileen teillekkin miten tässä käy... :ashamed:
baby butterfly olen todella todella pahoillani ja otan osaa!! :hug: tiedän miltä sinusta tuntuu nyt. :'( itse koin saman tammikuussa viikoilla 12+3. :'(

plussatuulia kaikille!!

surullinen mulmul

kaz
mulmul minun kaverin(mies) silloinen tyttöystävä oli erään joulun alla ottanut kulutusluoton minun kaverin nimissä ostaakseen itselleen vaatteita ja perheelle joululahjoja ja jättänyt maksamatta ja kaveri oli huomannut asian, kun oli alkanu tulemaan karhukirjeitä maksamattomista lyhennyksistä... Pari vuotta kaveri vielä katsoi muijaa, mutta lopulta heitti sitten pellolle, ku ei rahankäyttöön tullut muutosta, ku aina oli jotain karhulaskuja postissa.. :headwall:

JenPen
mulmul Ok, nyt ymmärrän... En tiennyt että olet muuttamassa erilleen miehestäsi. Voimia sinulle :hug:

Täällä on nyt sitten varattu aika perhesuunnitteluneuvolaan parin viikon päästä. Kerroin, että olen lopettanut ehkäisyn ja tarkastukseen haluaisin... Papaan varmaan ja ihna yleisesti onko kaikki kunnossa. Ja jos ei siihen mennessä tätiä ole kuulunut, niin toivottavasti apua siihen asiaan.

JenPen väliaikaseen kämppään mun piti muuttaa täällä ja muutanki siksi yksiö et ei olis niin kallis ku kahessa paikassa pittää asua ja vuokrat maksaa. mies hommaa semmosen kämpän oulusta johon mieki voin sit muuttaa ku työt loppuu täällä vuojenlopussa mut nyt alkaa tuntu et haluun olla hetken itekseni ja katotaan sitten jos se saa asiansa hoijettua kuntoo et miten on sitten. :'( mut nyt mie meen koneelta poies ja keksin jottain muuta tekemistä!!

heipä hei!

Halit kaikille niitä tarvitseville :hug:

ON: itse en tiedä mitä tarvitsisin.. yöllä heräsin kamalaan mahakipuun. olin jo ihan varma että minulla on umpilisäkkeen tulehdus... oli se kipu niin kamala... hiukan jaloittelin ja join .. menen takaisin pötkölleni ja heräsin normi aikaan,.. kipu on enää pientä nipistely..
nyt uusimpana ilmiönä tämä ihan ihme etova olo.. tuli joskus kahden aikaan ja oikeasti tuntuu et oksettaa... auttakaa ja sanokaa mikä mul on?!? :'(

BabyB voi itku :hug: :hug: enpä osaa oikein muuta sanoa, kuin, että koita jaksaa, äläkä ainakaan jää yksin surusi kanssa... :hug: :hug:

omaa napaa sen verran, ettei oo oikein mitään sanottavaa tässä vaiheessa kiertoa. ovista taitaa pukata limoista päätellen, on se kyllä kumma, että jo kp7 huomasin ekat ihan kunnon limat ja eikun jatkuu vaan..jospa se olis merkkinä tavallista hedelmällisemmästä kierrosta. :)

JenPen
Ouska Missä vaiheessa sun kiertos on? Mä heräsin nimittäin vähän oviksen jälkeen ihan järkyttävään menkkamaiseen selkä-/vatsakipuun. Kipu oli niin kova et olin jo ihan varma että täytyy lähteä päivystykseen, jos olis vaikka alkuraskauden keskenmeno tms... Meni kuitenkin aamuksi ohi. Sit luulin myöhemmin et oon raskaana kun luin juttuja siitä et joillakin on se kiinnittyminen tuntunu tollasena kovana kipuna.
Mut tollasia vaan tulee joskusja menee itekseen ohi, ei niistä tiiä mitä ne on.

Sannya Hui kauhee minkä näkönen toi vatsa!! Näytti siltä et vauva tulee sieltä kohta läpi...

Täällä en osaa nyt limoista sanoa, mutta oviksen pitäisi olla aivan just kohta...
Ainakin tänään aateltiin touhuilla varalta...mulla ei ole kovin selkeät ovisoireet aina...viimeksi luulen tunnistaneeni...
Kohtapa pääseekin jännäämään loppukiertoa...

voi Bb, jaksuja sulle!

Minä sitä tikuttelua myöskin jatkanut...ensimmäistä kiertoa siis tikutan. Samallainen viiva kun eilenkin, ei yhtään selkeämpi...no jospa huomennaolis jo tummempi... Ootteko muut tehny aina samaan kellon aikaan, siis suurinpiirtein? Onko hirveä ero jos tekee eri aikaan päivästä. Kun tänään tein joskus 12 aikaan yhden eikä meinannu viivaa tulla ollenkaan ja sitten tein toisen joskus klo 16 (kun eilen tuli eka kerran viiva edes vähän näkyviin niin en hyväksynyt ettei tänään tullut) Ja siihen tuli saman lainen kun eilen...eli olisko vaan kellonajasta kiinni, en muista monelta otin nuo aiemmat, eli onko loppujen lopuks missään tapahtunu eroa... :ashamed: No ovista toivoen...Tai no vauvaa tietty mieluummin kuin ovista :LOL:

Vähän levotonta juttua...ja pitäisi töihin lähteä ihan kohta... :eek: :D

HaLPe kiitti halista tuli tarpeeseen :'(

kk kotitesti.fi:n ovistestien mukana tulevassa lapussa sanotaan, et näytteenotolle paras ajankohta on klo 10-20, samoihin aikoihin päivittäin. 2h ennen pisuttelua olisi hyvä vähentää juomista / olla juomatta. (LH näkyy pissassa vasta päivällä)
Teksti siis siitä lapusta, en ole hoitsu/lekuri.. =)

jotenkin sitä vaan jaksoi uskoa ja ihan oikeessa olitte et se plussa oli... :ashamed: oltiin apteekissa hakemassa lääkkeitä iin kyllä mun mies yritti niin urheasti peitellä omia kyyneliään että yritti olla kauhean vahvaa mun tukena... Sanoi että itsestää ei tunnu niin pahalta kun tietää että se on luonnon keino karsia heikot pois. Mutta mun takia suree enemmän kun näkee kuinka muhun koskee...rv4+5-5+0 kuulemma suunnilleen... Tuntuu niin pahalta koko ajatuskin vaan... Itse olen ihan maassa ja onneksi on ihana anoppi... Kävi kaupassa,vei koiran ja kaikkea kun tasan tiesin mistä oli kyse kun mies hänelle kertoi. Anopi toi kaupasta karkkia,mun lempikeksejä,omenoita vihreitä erityisesti mistä pidän ja paprikaakin että jos ne edes vähän piristäisi mieltä. Toi tupakkaakin kun sanoi että "näitä varmaan enemmän nyt kaipaat.Pelasti päivän...
Mies töissä ja tuntuu niin hirveältä olla yksin kotona... Kreetalle ensi viikon sunnuntaina. no eipä tarvii varoo mitä suuhunsa panee tai juo... :|
Tuntuu niin pahalta et kyyneleet kohoo silmiin mutta itkettää niin paljo ettei se itku oikeastaan tulekaan. Kuristaa vaan kurkkua ja saa aikaan pahanolon... Vessassa on kiva käydä pissalla ku ensin lorisee veret ja sitten pissat... vuotoa siis runsaasti ja kivut helvetilliset... Tuntuu kun joku repisi alavatsaa auki... :'( Kiitos kun jaksatte olla tukena... Tästä on korvaamaton apu... :flower:

Yhteistyössä