~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Tässä nyt kävi sillee et kirjoitin vahingossa väärälle listallee... Anteeksi kämmähdys...Toistamiseen..
Mut niin musta tietoo... Oon 23wee mies 25wee. Naimisiin mentiin viime kesänä. Valmistuin ammattiin nyt kevällä. Omakotitaloon päästään muuttaan elokuussa. Pieni nyyti olis tervetullu. B)
 
Nera, dodi.. tulihan sitä vähän esittelyäkin :) Miusta ko tuntuu vaa ain oudolta jos joku tulee pinoon "tunkeutumaan" eikä kysele pääsiskö mukkaan ja esittele itteesä, vaa alkaa vaa höpisee jostakin.. mie oon vähä niinko naarasleijona joka asias :D Mut tervetuloa mukkaan jännäilemään!! :flower: Ja plussatuulia!!+++++ :whistle: :heart:
 
Nera, no ei nyt niin... mie ny vaa oon vähä tämmöne et kahton eka vähä kieroo jos yhtäkkii vaa juttelee kuin pinossa ennenkin ollut jos ei oo koskaa enne kirjotellu.. ei siis sillä etteikö jokkaine pääsis mukkaan, mie ny vaa oon vähä tällaane :D et elä välitä :)
 
Kiitos vielä kaikille. Konsultoin varmaan omalääkäriä vielä, mutta luultavasti mieli kääntyy adoptioon. Ei mieskään kestä kattella, kun oon kipiä koko ajan. Meillähän oli joka tapauksessa tarkoitus adoptoida, vaikka saataiskin biolapsi. Elämä voittaa, vaikka aikaa tässä voi vierähtää.

Paljon, paljon plussatuulia kaikille tarvitseville! Eläkäähän ihmisiksi. Se on moro. :wave:
 
della oikein ihanaa kesää sinulle! :hug:

Rva B Tuollaisia päivä sattuu kaikille! :) Ihan varmasti olisit maailman paras äiti ja mitä sillä on väliä jos on vähän sotkua ja kaikki ei mene niinkuin suunnittelee... Harvoin asiat menee just niinkun pitäis. :hug:

Miraclehan täällä pitää oikein rotia! :LOL: Miracle on ihana kun se aina päivittelee listaa ja huolehtii kaikista! :flower:

Tervetuloa Nera85! :wave:

ON: en oo mitannu lämpöjä tänään, mutta koko päivän oon palellu! Oikee hytinä päällä, veikkaan et ovis olis ollukki jo tänää ja lämmöt noussu ja siks palelee! Voiks olla? kp 13? :eek: :) Noh, jaa.
 
ElinaMaria, joo mä oon vähä turhanki kiivas pitään omieni puolta :D ja ehk vähä turhan suorapuheinenkii joskus, mut enpä mie juur koskaa pahalla tarkota :) Mut kiitos! :heart: Ja voi kai oviskii suht aikasiin olla? kai... en mie tosin tiiä :p
 
KIITOS ElinaMaria, niinhän se on... :D
Hallittua kaaosta - kaikki kuitenkin yhä elossa ja voivat hyvin, ja kaaoskin päässyt tasaantumaan. Mustikat on nyt mahassa eikä ympäri kämpän pintoja. :LOL:

Della: Tuo on ihan ratkasu. Se on jännittävä prosessi se adoptoiminen ja vähintään raskautta vastaava kaikinpuolin. Uskon minä. Ja se on ihan varma, että teille on se lapsi jossain! Nyt on vaan kysymys että kuinka teidän tiet saadaan kohtaamaan. :heart:

Tervetuloa Nera, sulla on kiertopäivät hyvällä mallilla, eminaatkos testailla milloin ?

mulmul: Mullakin on rokkari, ja niitten kaa pitää joo olla vähän tavallista jämptimpi välillä. Se on se negatiivinen puoli. Positiivista on se, että niistä löytyy sitä särmää, mitä ilman en vois miehen kanssa olla. Särmättömät miehet on ihan sama asia kun jos seukkais tytön kanssa. Paitsi että monissa tytöissä ON särmää.

-B
 
della Itse olen adoptio lapsi. Voin vakuuttaa, että annat jollekin lapselle elämisen arvoisen elämän jos siihen ratkaisuun päädytte. Omalta se lapsi tuntuu heti kun sen saa kotiin. Ikuisesti kyl olen kiitollinen vanhemmilleni.

Ruova BTuota tuota... Tuo mun kierto on varmaan sen verta sekaisin vielä pillereiden jäljiltä et testailen aikaisintaan lauantaina. Toinen kierto vasta menossa ja eka venyi kp43. Kahdeksan vuotta pillerieta tuli kuitenki syötyä, et menee aikansa ennen ku elimistö oppii toimiin... Tai eihän sitä koskaan tiedä kauanko menee :hug:
 
Rouva B jämpti se olla pittää mut kyl toi osaa olla ihanaki vaikka onkin rokkarirenttu. no pittää kattoa kuinka sitä narua pittää lyhentää sen viimeviikonloppusen takia :whistle: juu välillä vähän liikaaki sitä särmää mut se kuuluu siihen rokkarin luonteeseen ja senki kans oppii elämään...en miekään vois semmosta miestä ottaa joka on ku tohvelieläin tai väsynyameeba :D
 
Tervetuloa Neralle ja pahoittelut negasta...apua, kuka sen nyt sai, en muistakkaan :ashamed:

Aloin miettimään, että olenkohan minäkään mitään taustoja kertoillut tänne :eek: Minä olen siis 26-vuotias ja miekkonen lähentelee jo 40 :D ihan ois molemmille ensimmäinen vaavi, jos sellaine saatais. Pohjois-Suomessa asustellaan. Minä teen tällä hetkellä todella epätyydyttävää työtä, eli vauva ois enemmän kuin tervetullut heh! Pitäis jotain opiskelujuttuja miettiä, mutta en tiedä oikein mitä...

Mä näin viime yönä myös jotain seksiunta, perhana kun en saanu miestä kellistettyä tänään kun ihan eri vuoroissa oltiin! Täytyypi yrittää viimestään juhannuksena uudestaan :D
 
En miekää ny iha kaikkialle oo itteeni esitelly mut ainaskii kyselly josko pinoon pääsis :p ja profiili ny kummiskii kertoo perusfaktat :p

Duffy, mis sinoot miehes tavannu ko noin paljon ikäeroo on? Ja mite ihmees se o säilynä nii, ettei lapsia oo jos ikkääki ton verta? :p ny moon sit se tiedonhaluinen, en suinkaa utelias :D
 
Heh, joo saa sit' kysellä :) Me ollaan tavattu töissä :D Ensin olin työkaveri mieheni ja yhden toisen työkaverin kanssa, käytiin yhdessä rilluttelemassa ja töissä aina naurettiin ja höpötettiin. sitten mulla alkoki kiinnostaan toinen näistä miekkosista ja ilmeisesti tällä minun miehellä myös alko minä kiinnostamaan, sitten kerran yhden baari-illan jälkeen se soitti minun perään ja juteltiin ja molemmat tajus, että ollaan kinnostuttu toisista =)
Alettiin tapaileen, aluksi niin ettei kukaan töissä tienny ja sitten se muuttui seurusteluksi ja viime vuoden lopulla muutettiin yhteen, reilu vuosi ollaan oltu yhdessä nyt.
Ei se minun mies oo halunnu lapsia ennen kun täytti 30, sen jälkeen on kyllä ollu sellanen ajatus, että haluais lapsia, mut ei ole sitten natsannu kenenkään naisen kanssa sillai, että olis alkanu niitä tekemään, onneksi, enhän minä sen kanssa nyt olis :)

Eipä siitä usko, että se on 37. Minä luulin, kun alotin työt samassa paikassa, että se on 30 :LOL: ja nyt kun työkaverit kyselly, että niin minkäs ikänen se nyt on, niin ei ne meinaa uskoa, että niinkin "vanha"
Semmonen stoori =)
 
Kat ja Veiled hurjan paljon onnea plussasta!!! :flower: On se niin mukava kuulla iloisia ja odottettuja uutisia. =)
Tervetuloa Nera85 :)
Hmm... Mielenkiintoista, mulla pitäisi kierron olla jo lopuillaan, mutta Tero-kuuri on vielä kesken. Viime kierrossa täti tuli vierailulle ihan liian aikaisin 2 pvän kuurin jälkeen. Nyt ei kyllä näy merkkejä vielä, että saisin ketään kylään ainakaan liian aikaisin. :D

Palaillaan & öitä kaikille! :)
 
Tervetuloa uusille..

Pahoittelut negan saaneille..

ON: me saatiin tänään meille grilli parvekkeelle, niin päästään kotonakin grillaamaan..
Ihan mukavaa.. Mulla on nyt 2 työpäivää takana ja 7 jäljellä tästä putkesta..
Meillekin se lapsi olisi enemmän kuin tervetullut..

KP
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
En miekää ny iha kaikkialle oo itteeni esitelly mut ainaskii kyselly josko pinoon pääsis :p ja profiili ny kummiskii kertoo perusfaktat :p

Duffy, mis sinoot miehes tavannu ko noin paljon ikäeroo on? Ja mite ihmees se o säilynä nii, ettei lapsia oo jos ikkääki ton verta? :p ny moon sit se tiedonhaluinen, en suinkaa utelias :D
Eli sinä päätät täällä, että mitä puhutaan pinossa ja miten? Siksikö kun olet perustanut tämän pinon?

Kaikki ei varmaan tiedä noita sun "sääntöjä" ja ainakin mulle tämä tuli yllätyksenä, että joku "omistaa" pinon ja on säännöt miten tullaan puhumaan.

Plus kaikki ei varmaan halua kertoa kaikkia perustietoja itsestään.

Mä luulin, että täällä palstalla voi kommentoida mihin haluaa ja miten haluaa (tietty hyvän maun rajoilla).. luulin, että tämä on julkinen palsta.. en todellakaan tiennyt, että on säännöt miten toimia ja että joku tämän pinon oikein omistaa.

Mutta minä häivyn vierailemasta, en siis listoille pyydä. Jatkoja kaikille ja onnea kaikille plussanneille. Muut; toivottavasti saatte vauvan (ja toivottavasti minäkin saisin sen esikoisen joskus)
:heart:

Ja pahoittelut kaikille ikävien uutisten saaneille :'( :hug:
 
no ny meni kuule kuu-me pikkusen ylitse! Ainoo mitä ihmettelin oli se, et ku ei ees esitellä sen verra itteesä et ois tulossa pinoon ni vois sit pinoon lisäillä jne. Eli EI, en todellakaan ole sanonut tai antanut ymmärtää et pinon omistaisin, sanonut vaan, et ois mukava jos kyselis, et voisko pinoon tulla, ni ossaa sit listallekin päivittää. Et peiliin voit kyl katsella itsees nyt. Ja noi on vain hyvän maun ja käytöksen mukaisia oletuksia, ei mitään sääntöjä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
no ny meni kuule kuu-me pikkusen ylitse! Ainoo mitä ihmettelin oli se, et ku ei ees esitellä sen verra itteesä et ois tulossa pinoon ni vois sit pinoon lisäillä jne. Eli EI, en todellakaan ole sanonut tai antanut ymmärtää et pinon omistaisin, sanonut vaan, et ois mukava jos kyselis, et voisko pinoon tulla, ni ossaa sit listallekin päivittää. Et peiliin voit kyl katsella itsees nyt. Ja noi on vain hyvän maun ja käytöksen mukaisia oletuksia, ei mitään sääntöjä.
Mutta kun kaikille ei ole tiedossa käytännöt, että pitää esitellä ja minusta ilmaisit sen asian hieman epäystävällisesti. Se ihan oikeasti kuulosti siltä, että Sinä määräät täällä miten toimitaan ja itsekin sitä sitten näköjään jälkikäteen sanoit, että älkäämme välittäkö siitä, että pidät "jöötä"... että kuuluu tapoihisi tms.

Että katsos nyt itte välillä itseäs kuule peiliin.

Ja eiköhän me lopeteta asian puiminen tähän :wave: :)
 
Niin, ainoo mitä lieventelin oli se, et ehk sanoinkin turhan jyrkästi aluks, mut mielestäni on aika päivänselvää, et moikataan jollain tapaa kun pinoon tullaan (ei yleensä tuntemattomille kadullakaan aleta noin vain juttelemaan ja kommentoimaan toisen asioita enne ku kerrotaan itestä vähä ensi), EDES sit sen verran et hei, oisin uusi kuumeilija ja kp:t ois nää ja nää. Ja jos ei kp:ita yms. ymmärrä ni edes sanois, et oon uus täällä. Joten kyllä se mielestäni oot sinä, joka sen peilin siihen ettees tarvitsis katselua varten. Joten tämä tällä selvä todellakin. Eli heipat vaa sullekin :wave: :D
 

Yhteistyössä