Heh, joo saa sit' kysellä
Me ollaan tavattu töissä
Ensin olin työkaveri mieheni ja yhden toisen työkaverin kanssa, käytiin yhdessä rilluttelemassa ja töissä aina naurettiin ja höpötettiin. sitten mulla alkoki kiinnostaan toinen näistä miekkosista ja ilmeisesti tällä minun miehellä myös alko minä kiinnostamaan, sitten kerran yhden baari-illan jälkeen se soitti minun perään ja juteltiin ja molemmat tajus, että ollaan kinnostuttu toisista =)
Alettiin tapaileen, aluksi niin ettei kukaan töissä tienny ja sitten se muuttui seurusteluksi ja viime vuoden lopulla muutettiin yhteen, reilu vuosi ollaan oltu yhdessä nyt.
Ei se minun mies oo halunnu lapsia ennen kun täytti 30, sen jälkeen on kyllä ollu sellanen ajatus, että haluais lapsia, mut ei ole sitten natsannu kenenkään naisen kanssa sillai, että olis alkanu niitä tekemään, onneksi, enhän minä sen kanssa nyt olis
Eipä siitä usko, että se on 37. Minä luulin, kun alotin työt samassa paikassa, että se on 30
ja nyt kun työkaverit kyselly, että niin minkäs ikänen se nyt on, niin ei ne meinaa uskoa, että niinkin "vanha"
Semmonen stoori =)