~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

miracle noh..en menis kyl intoilee liikaa..voiha se olla et tärppi on taas käyny mut en luota et se jatkus menkka päivää pitemmäksi.. :ashamed: kun on jo menkka juilintaakii..tissit tosi kipeet..ja nälättää sikanaa,kute ain enne menkkoja :/
terhi ihana ukko siulla..miu mies ei oo vielkää antanu miulle mitää lahjaa..ku kesäkuus täytin vuosii..ja siis jos et oo aijemmi tikuttanu ovista ni käy vaa nyt jo tikuttaa.. =) ja eiku vaa miehen luo hesaa..myökii asuttii enne 130km pääs toisistamme ja oviksen takii tuli kulettuu ees sun taas..
 
Sit oli niiin huvittavaa ku hän ihan ite ehdotti sitä et hän potkasee kämppikset vekeen jos mä tuun pöksyttämään hesaan... :LOL: ja mä oon vakaasti päättäny että raskaaksi tulen. ja piste. vuoden päästä ku 27 tulee, ni täytyy ol mukula kainalos tai ainaki tuloillaan. prkl.
Tahtonaisiahan tässä ollaan vai mitä!?! :kieh:
 
täältähän mä itseni taas löydän taustailemasta.. :ashamed:
miehelle en oo uskaltanut puhua vielä tästä että täti on tulematta.. annetaan nyt ajan kulua ihan rauhassa ja katsotaan onko edes mitään kerrottavaa.. viime päivinä ollaan puhuttu, ihan niitä näitä, mennään tässä hetki kerrallaan ja katsotaan sitten mikä on suunta.. tänään ollut hiukan alaselkä kipeä, mutta tädin tulon oireita?niitä ei ole.. eikä myöskään mitään muitakaan oireita yhtikäs mitään.. jännittävää.. testiä en tee. en.. kai.. :saint:
ei ku en tee.!

halauksia isosti plussanneille kanssasiskoille ja myös sitten tädin vierailusta kärsiville.. :hug:
 

Yhteistyössä