~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

ärsyttää.. :headwall: miks ei voi vielkää tärpätä.. :snotty: tosiaa alkaa tuntuu et endo on ku nytkii alkaa jo 3pv etuajas nää menkka juilinnat.. :| sillo ennenku ees lapsi oli haaveis ni ties et menkat tulee seuraavana pv:nä ku rupes juilii..tai samana iltana..
 
Voisin ilmoittautua tänne taustailijaksi, kun en halua ryhtyä tekemällä tekemään ja laskemaan ja tikuttelemaan =)
Eli tjottailulinjalla ollaan, kovasti kuitenkin esikoista toivomassa, huokaus...
Yk.2 alkoi juuri, sen verran pysyn kuitenkin laskuissa mukana, en voi olla pysymättä kun ainahan se vaavi on mielessä :saint:

Täällä roikkuminenhan ei varmastikaan paljon myötävaikuta tuommoisen iisin tjot-asenteen omaksumista, :whistle:
 
tossa kaivelin monttuja niin alkoi sattumaan mahaan oikein kunnolla. Ensin vain nippaili oikeelle alas, mutta kun lopetin kaivamisen ja vähän leipäilin niin alkoi sattuu lopulta koko mahaan.
Ja kun pöksyt alkoi tuntuu märiltä niin aattelin että nyt se täti tuli, mutta ei!!!! kauheesti vaan valkkaria. Mitä ihmettä tää oikein on?!?!? :eek:
 
Miracle Hih,mie oon yrittäny bongailla tääl että ootko kirjotellu mitään sinun lämmöistä ku olit eilen tainnu kirjottaa että oli ollu yli 37 :heart: iiks ihanata voikun nyt olis jotain tamahtumassa. :)

RouvaB onnea oviksen löydöstä. :)
Miekin bongasin oviksen tuossa jokinen aika sit,tai en ihan sillee mut liuska näytti haaleeta viivaa pikkasen.Jäiks,tänään kävin siel pisutestissä. :) tulokset tulee n.5 päivän päästä.Eli eikun odottamaan. :) Ilmoitan sit teille kans.
Hmm,mitähän sitä keksis tälle illalla.Ai niin lakanoiden vaihto :whistle:
Plussa tuulia kaikille :heart: :heart:
http://www.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk Aivan ihana :heart:
http://www.youtube.com/watch?v=1vfSk-6tIvo&NR=1 Tuo oli viel pakko laittaa :heart: =)
 
Tänään kp 31/30-33 ja ei tätiä sitten ole näkynyt vaikka pari päivää sitten enteili. Mutta en usko, että raskautuminen olis kyseessä, vaan epäilen kovasti etten oo ovuloinu ja sen takia kierto venähtää. Ei pääse edes kuppia testaamaan :(

Hirmuinen stressi on, kun muutamme vanhaan omakotitaloon ja monta päivä mennyt kaakeleita ja kalusteita katsellessa. Ihanaa, mutta niin kovin ahdistavaa :D
 
Miracle Limaa tuuli jonkun verran ja oli vähän arka maha.Mutta se ei niin kovasti viel edes tullut.Eli ooli yrittänyt puskea :p Sitä tarkoitin ;) Eiks ookkin ihania nuo videot,siitä ainakin lähtee päivä käntiin kun katsoo ne ;) :heart:
Muoks:Joo limaa TUULI! hah hyvin menee :LOL: miltähän seki näyttäs
 
sannya sait aikaiseksi melkoisen mielikuvan tosta limojen tuulemisesta :LOL: :LOL: hyii kamalaa! :D

vähän sama kun mun mies luuli kerran, kun kaverilla oli menkat jotai 2kk myöhässä, et sitte ku ne menkat alkaa, nii sitä verta tulee yhtä paljo niinkuin sankosta kaatais :LOL: :LOL: raukkaparalla oli siihe aikaan asiat vähän hukassa :LOL: :LOL:
 
ei juma! limaa tuuli :LOL: :LOL:

mä ajattelin että ton periaatteen mukaan (että verta ei tuu kahen kuukauden edestä ) voi päätellä että menkkaveren määrä on aina vakio. joten: jos alkaa menkat, ja haluu että ne on äkkiä ohi, voinko esim. minä mennä selälleni lattialle pöydän viereen ja pyytää pikkuveljeä hyppäämään mahanpäälle niin että kaikki veret tulee kerralla ulos :D
 
tulin äske treeneistä ja vatsoja tehessä kävi sattuu mahaa..siis ei vatsalihaksii vaan ihan maha mahaan.. :/ tosi outoo..ja muutenkii on parina pv:nä treenit menny tosi nihkeesti..oon ollu voimaton ja hikoillu ku sika..(siis hikoon kyl normistikkii mut tänää hiki valu pitki nenänpäätä vaa noronaa lattiile )..ja oon väsyny ollu jo useemman päivän..sit nälättää kokoaja iha ku pitäs syyä vuoden muonat varastoo..en sit tiiä et onko toi maha juttu tädin uus piina keino vai mikä..mutta tää perkelee väsymys.. :kieh: voiko alkuraskaus aiheuttaa tommosta?
 
Kuulkaas ku huomen on kp 10, ni alotanko ovistestien teon huomenna..? Ja sitte... mulla on antibioottikuuri poskiontelontulehduksen takia. Vaikuttaako raskautumiseen??? Hitto ku oon edelleen kipeä, tää ja huominen saikkea. Lauantaina miehen kaverin häihin juhlimaan. Ovis olis niinko käsillä tässä juuri kohta ja mies on lähdössä kp13 hesaan keikkahommiin....argh!!! tiiän et tääki kierto menee ihan plörinäks.... Oon vakaasti päättäny että tulen raskaaksi. Tulen tulen!! prkl. Sit seki ottaa päähän ku ukkeli on siel hesas kaik viikot ja ovulaatio ei odota. Ehämmää sitä mukulaa yksin saa tääl aikaseks. hää vaa sanos et ei se hesa ooko vajaan kahen ajotunnin päässä....heh... voi sitäki.. ajaa kuulemma kämppikset pois jos mä tulen ovikseni kanssa sinne....huh joo.
:heart:
 
Eilen tuli täydet 26v täyteen. Jei!!! :p Eilen kun tulin töistä, mies oli laittanu lahjat olkkarin pöydälle. Kymmenen tummanpunasta ruusua, punainen "emäntä"-paita, Pikku-myy kalevalakorun ja pinkin mymmeli-kahvikupin. On se niin ihku toi ukkeli.. :heart: :heart:
 

Yhteistyössä