~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Emmää ainaskaa mitää tunistanu...!!?? Muutaki ukkelin varpaat pepulla...heh...
Miten visulahti on yöllä auki....tai sen asiakaspalvelu.... Tiedä noista.. Ite olin muumimaailmas töissä muutama vuos sitte ja ihan jostain syvältä se duunipaikka.......

25.7.2008

Piglet...................... kp 43/27-.................................(taustailee)

Kukkaiskeiju.............kp 38/29-36........................................ yk1
johanna83...............kp 33/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 32/30-33..............................(tjottailee)
Lumikeiju.................kp 30/28- ...........................................yk 3
Miss Mindy................kp 30/33.............................................yk1
Kauris-82.................kp 30/30.............................................yk 4

outsa5.....................kp 28/33.............................................yk 5
tyty86......................kp 28/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 27/39-41........................................yk15
Emiliana.................. kp 24/28-33....................................... yk 4
Noomi- .....................kp24/22-26........................................yk1
Sannya.....................kp 22/??.........(pitää taukoa yrityksestä )
arabel......................kp 21/25-28.....................................yk 15
miracle....................kp 21/26...............................yk 4(yht.yk 7)

Louvre...................kp 18/32-35...........................................yk5
kiharapää............... kp 18/32-35(-43)...............................yk 11
ElinaMaria..............kp 18/28...............................................yk 6
Siniviuhka............... kp 17/26-29.........................................yk 6
Kuumeilija............... kp 16/26-41.........................................yk 6
mulmul.................... kp 14/25-28.......................................yk 12
baby butterfly..........kp 14/28...............................................yk2
Humu82...................kp12/27-33............................yk1(yht. yk4)
Laala...................... kp 11/??...............................................yk 2
yöperhonen-.............kp 11/23-25..........................................yk6
nibbler.................... kp 10/28...............................................yk 14
Ouska......................kp 10/28-??...........................................yk 5
Terhi82....................kp 10/28................................yk3(km jälkee)

Hemuli1981.............kp 9/28-38..........................................yk 3
Veena......................kp 9/24-28........................................yk 15
Duffy........................kp 8/34...............................................yk 4
Talvis.......................kp 5/30-31(-43)..................................yk 4
HaLPe......................kp 5/24-27..........................................yk 6
Nera-85....................kp 4/28-35.........................................yk 4
TinyAngel.................kp 2/29-30........................................yk 5
Santtuli...................kp 2/27-57........................................yk 4
Finu.........................kp?/??.................................................yk 1
Jouskari-82.........................................................................yk 11
toivova-84..........................................................................yk 1

[color]

HAAMUJENGI:

Taustailee:

vinka........................Kuumeilee
Alisa84.....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta
Pantalaimon.............Taustailee ja yritystä on?
Louvre......................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t...........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on
Citilda......................kp ?/27-28........(taustailee)................yk 5
Daadel.....................tjottailee
Sun Rise..................tjottailee, yk2
Diodium
apsu
Valma
Henuliini
papaijaa8
teddybear82
Mansikkatee
[color]

PLUSSANNEET:

Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
Nanniina......................yk 9............37/32-36
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31
Zoe-F....................... yk 1............ ..27/??
EllaMaaria.................yk 1...............kp?/??
melisha.....................yk1 .............kp 28/30
Linna
Suunnistaja..............yk 4...........kp 32/26-28
Inkaliina-83...............yk 1 km jälk.

kesk.arvo = yk 4,54 (186/41) [color]

Minnie Nii kysyit noista mun limatuulista :LOL: Joo mullahan nyt onnistuu mikä vaan hölmöys. :p

juupajuu,mie en saa unta kauheen levoton olo.Ja Minun on pakko kertoa teillekkin.Ku olen miraclelle kertonut.Ku hänen kanssaan ollaan keskusteltu mesessä jne.
nii eli siis minua vähän jänskättää,mutta en sillai nyt mieti mitään.Vaan mulla on ollut nyt pari kolme päivää väsynyt olo.Välillä kiukuttaa jne.No,sit mulla on kans näppylöitä naama täynnä.Ja ööh ihan outo olo.Tää ei nyt varmasti johdu siitä että ajattelen sitä asiaa koko ajan.Ku nyt haluan vaan olla ihan iisisti.Ja toisekseen.Myö ei olla käytettyä kumia sen jälkeen ku oltiin eka kertaa avokin kaa lääkkeiden oton jälkeen.Eli oltiin kumin kaa se 2viikkoa ku otettiin lääkkeet ja sen jälkeen ollaan oltu tyhmiä. :ashamed: Minua stressaa se tässä nyt pahiten että entä jos mie olenkin raskaana,siis huom "jos" nii että klamydia ois uusiutunu ja menee pikkuiseen.
Mutta se ainakin helpottaa ku saatin juteltua miraclen kanssa,ja että nykyään on niin hyvät lääkkeet joka lähtöön. :) Mut silti mie häpeän vähäsen. :ashamed: Elkee olko vihasia. Tai muutakaan.Mutta saatte kyllä sanoa mielipiteenne toki :hug:
Haleja kaikille jne.Ja öitä minä nyt yritän vaik laskea lampaita. :eek:

miracle kiitos sinulle! tais olla minullakin ovuloimaton kuukausi. :(
toisaalta ihan hyvä kun pääsiin vihdoinkin uuteen kierrokseen...
olen harkinnut että aloittaisinko nyt ovulaation tikuttamisen, jospa se soisi meille nopeemmin sen niiiiiin toivotun vauvan. Tosin pelkään että se tuhoo seksielämän...ei meinaan kuullosta kauheen romanttiselta...mutta en sitten tiiä kun ei oo kokemuksia.

toivottavasti ei täti oo tullut sinne...+++
:whistle:

emiliana Kiitos kysymästä hyvin olen voinut...Innolla odottelen millon alkaa tuntemaan liikkeitä :D ..vaikkakin luulen että siihen menee vielä pari-kolme viikkoa aikaa ennenku tunnen yhtään mitään.
TinyAngel kyllähän tossa mahassa jo jotain pyöreyttä on, ja vielä osaksi turvotusta..kohtukin on kasvanut jo navan korkeudelle... :heart:

Nuo raskaushormoonit ei vaan oo oikein kivoja, kun naisellisesti kasvaa karvoja mahassa ja navan ympärillä, eikä ne ole mitään vaaleita :eek: :LOL:

Paljon puhaltelen plussa tuulia tänne päin ++++++++++ :whistle: :heart:

vauvis 17+5 :heart:

halit tinylle :hug:

miss mindy asiakaspalvelutyössä minäkin tavallaan, ja samaa oon huomannu että ei yhtään oo hyvä ku ihmisillä loma! muutama sen luontonen tapaus oli eilenki että hyvä kun en lähteny kotiosoitetta selvittämään! |O näähän ei periaatteessa mulle puhu, mutta eräski ihminen sano niin pahasti toiselle ihmiselle että mä ihan hämmästyin!

kattelin eilen mun yksityisviestejä ja ihmettelin suuresti että kuka ihme on HAAVEKUVA ja mitä se musta on tahtonu :D sit välähti...

ainii pakko hehkuttaa!

mun suurin taiteellinen saavutukseni tapahtuu tänään!!!:D mies (jolle olen edelleen vihainen, tosin eri asiasta) järkkäs mun tekemän promovideon isolle ruudulle tänään runebergin puiston laitaan jossa pojilla on autot näytillä :) eli mikäli tekniikka pelaa niin koko pitäjä saa nähä kui hyvä mä ..eiku siis pojat on :D

minnie kiitos, onha tää iha mukava torppa, tosin vuokralla vaan ollaan ja se tän tontin varjopuoli (eli kyttäävä vuokraisäntä valitettavsti puuttuu kuvasta) :LOL: mutta joo, tääki torppa on joskus ollu 9 hlö:n koti, ja neliöitä ei alhaalla oo ko 52 + makkari ylhäällä :) on sitä joskus mahtunu elelee koko suku yhdessä huoneessa!!

( . ) voi vitsi etten jaksa odottaa maanantaihi et tullooko täti vaiko eikö... nyt kyllä taas ei mitää tuntemuksia mihinkää suuntaan... paitsi tuo maha on edellee löysällä :x ja väsy, mut mie nyt oon aina väsy :p :p

vielä minnie sullahan alkaa olla jännät päivät jo!!??

Yhteistyössä