Minnie Nii kysyit noista mun limatuulista
Joo mullahan nyt onnistuu mikä vaan hölmöys.
juupajuu,mie en saa unta kauheen levoton olo.Ja Minun on pakko kertoa teillekkin.Ku olen miraclelle kertonut.Ku hänen kanssaan ollaan keskusteltu mesessä jne.
nii eli siis minua vähän jänskättää,mutta en sillai nyt mieti mitään.Vaan mulla on ollut nyt pari kolme päivää väsynyt olo.Välillä kiukuttaa jne.No,sit mulla on kans näppylöitä naama täynnä.Ja ööh ihan outo olo.Tää ei nyt varmasti johdu siitä että ajattelen sitä asiaa koko ajan.Ku nyt haluan vaan olla ihan iisisti.Ja toisekseen.Myö ei olla käytettyä kumia sen jälkeen ku oltiin eka kertaa avokin kaa lääkkeiden oton jälkeen.Eli oltiin kumin kaa se 2viikkoa ku otettiin lääkkeet ja sen jälkeen ollaan oltu tyhmiä. :ashamed: Minua stressaa se tässä nyt pahiten että entä jos mie olenkin raskaana,siis huom "jos" nii että klamydia ois uusiutunu ja menee pikkuiseen.
Mutta se ainakin helpottaa ku saatin juteltua miraclen kanssa,ja että nykyään on niin hyvät lääkkeet joka lähtöön.
Mut silti mie häpeän vähäsen. :ashamed: Elkee olko vihasia. Tai muutakaan.Mutta saatte kyllä sanoa mielipiteenne toki :hug:
Haleja kaikille jne.Ja öitä minä nyt yritän vaik laskea lampaita.