~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Kiitokset kaikille tervetulleeksi toivottaneille :)

Nyt sitten laskin parissakin ovulaatiolaskurissa, koska mulla olis ovulaatio.
Edelleenkään siis ei ole verta näkyvissä, nyt päivällä ei ess limaa.


Me lähdetään nyt kahdeksi viikoksi Lappiin mökille, palaillaan.

Kaikille aurinkoisia päiviä ja vaan plussatuulia.
 
Sis mittee työ puhutte.... Terot estäis oviksen....?? Hähä? no miten sit niitten kans tulin raskaaks.....?? selvittäkää mitä tarkoititte. Syön nimittäin niitä... Eiks niitten tarkoitus oo pitää limakalvot paremmin kasassa ja sen takia munasolun on helpompi kiinnittyä..
Vai ymmärsinkö väärin teidän jutut. Voi nimittäin ol et oon saanu auringonpistoksen parvekkeella.
 
Mä alotan terojen syönnin vasta oviksen jälkeen kp15-25 päivinä. Jos se ovis sit olis ollu. alotin testaiun tänään ja nyt ei ainaskaan oo. Eli siis jos alotan kp15 terot, ni sen jälkeen en enää bongaa ovista jos sitä aiemmin ei oo ollu vai? :(
 
Hei auttakee minnuu! Mie täällä pähkäilen oman ovikseni kanssa. Vaikkei meillä mitään yritystä nyt ookaan, nii ois kiva tunnistaa oman kroppansa toimintaa vähäse. Miulla oli alkuviikosta tosi kovaa nippailua alamahassa ja alko limat tulemaan, mut nyt ne on iha jo loppumaan päin. Mut sillon mulla oli kierto kuitenki vasta kp 9-11 ku nuita nippailuja oli. Voiko mulla jo nui aikasin ovis olla, vai ilmotteliko se vasta tulostaan ja nyt tuleeki sitte vielä myöhemmin. Ihmettelen vaa ku tuo liman tulo on alkanu väheneen iha huomattavasti. :eek:
 
kaikille uuteen kiertoon suuntaaville :hug: ja tsemppiä!

ja miracle älä sä heitä viel kirvestä kaivoon.. :) jospa se plussa sielt viel tulis.. ;)

tervetuloo uudet :flower:

henuliini
mul on ovis yleensä tuolloin, et voi hyvinkin olla menny sulla se ja lasket niistä tuntemuksista sen kaksviikkoo, ni tiiät millo voit testailla/odottaa tätiä..:)

Kiitos toiveilija selvityksestä miten voi tulla raskaaksi :heart:
 
Kyllä osaa olla ärsyttävä täti.. eilisen tuhruilun jälkeen tänään ei ole tullut edes pisaraakaan. ei edes papruun. :kieh: miks se ei vois tulla kunnollisena rytinällä, niinku yleensä vaan salakavalasti ja hitaasti hiipi paikalle! :/
 
Mul onneks on kolme sidukkaa kaapis! B) Miu mies lähti harrastustesa pariin koko vlopuks :( Iha itku pääs ja olin iha suruissani... Sit se yrittää lohuttaa, et no ylihuomenna jo nähään ja oo nyt reipas tyttö, eikös juu? =).. Kovasti yritän..

Ny tullu taas kauhiasti semmost limaa mitä aattelisin et saattais plussakierrossa tulla...Ko enne menkkoi ain tulee semmost tahmeeta.. Ny sitä ei oo... iha outoo. Kumpa plussaisin! Tänää tosin sattu iha kauheesti mahaa tai sillai mietin et onks tää repäsykipua mut nii kovaa kipua se ei ollu iha, ni en sit oo varma mitä se ol... no, ei maha muuta ko ootella ja kattella :)
 
Mä olen jo viikonloppuna tapaamassa Jouskaria ja Pantsua, mutta tuo risteily taitaa olla jo liikaa :D Ei taitais pysyä vauvahaaveet salassa :/

Tänäänkin meni päivä töissä.. huoh.. On tää kanssa, lomalla pitäis olla ja nyt jo kolmas lomapäivä jonka jouduin viettään töissä ja maanantaina jatkuu. Ärsyttää |O No jos sitä ensi kesänä ois sitten vähän erilaisempi loma kun sais olla vauvan kanssa ;)
 
Miracle vaikuttaa ihan siltä että se on raskaana :heart:

Mullakin ois tossa lavallinen omppusihiä :p

muoks. hitto mulla mitään ole :headwall: Mies vienyt ne nähtävästi mukanaan kun lähti viikonlopuksi reissuun prkl.
 
papaija Todellaki apua! mene ostamaan uus testi ja sitte teet sen huomenna :) tai vielä parempi jos jaksat ylihuomiseen niin on varmempi. teikkö sä seen aamulla ihan aamupissistä vai päivällä?

miracle ha haa oot koneella! valehtelet mulle mesessä :D ai eiku et sä enää...
oispa sullaki jo se plussa! sä todellaki sen ansaitsisit :)

kaks todellaki sanaa yhessä postauksessa? ja mä en todellakaan käytä todellaki sanaa!
 

Yhteistyössä