~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Ei sitä tiiä vaikka se oiskii iha positiivine sitten, mut sitä vain yritin sannoo, et useita roskishaamuja tulloo ja ne ei mistään oikee kerro.. Mut jospa seur. testi antaiskii plussan :heart:

Ärsyttöö tuo ko ei tunnu kyl raskautuneelta... Muutoin kyllä, mut sit ko nännitkää ei oo pingottuneet... Tosin viime kierrost ne ol usein ja arat mut ol negakierto :D Et ota ny sit selkoo täst et ollakko vai eikö olla :headwall:
 
joo tiedän mitä tarkoitit.. pitää malttaa mieli, osasinhan mä tehdä sen koko tämän kierron muutenkin... pari päivää kun jaksan odottaa niin sitten tulos on selvillä, oli se sitten mikä tahansa.. toivotaan miracle sulle parasta, ehkäpä tämä oireettomuus kertookin siitä että olisi pieni kasvamassa..
 
Terhi, no kaikkialta mistä mie oon asiasta (teroista) lukena, ni on sanottu, että ne voi estää ovulaation. Sen vuoksi ne siis otetaan vasta ovulaation jälkeen. Siten ne lyhentää kiertoa ja menkat tulee ajallaan. Mutta jos munasolu hedelmöittyy, niin tuolloin terot auttaa ilmeisesti kiinnittymisessä. Eli tuhruvuotoja ei pitäisi tulla, kun on terot käytössä. Terothan nostaa keltarauhashormonin tasoa sille mikä sen pitäisi olla. Korjatkoon hän, jonka mielestä puhun palturia =) Sillä täysin varma en niistä ole, et miten toimivat. Mut tuon käsityksen olen saanu.
 
heis vaan!
oon iha liikkis, mutta kuuntelen muutamaa hyvää kappaletta ja oon iha liikuttuneena tääl :p ei sais olla näin itkuiikka :D

ehkäpä mua vähän harmittaa se, että melkeinpä voisin lotota täysosumalla etten oo ovuloinu tässä kierrossa. lämmöt on edelleen alle 37, eli 36.8... :| nojoo, positiivista on se, ettei tarvitse enää jännittää loppukierrossa, vaan voi olla täysin huolettomin mielin..
olenkos muuten muistanut kertoa tänne, että kerroin viime vkl eräälle lähimmäiselle, että yritetään lasta ja hän oli todella onnellinen meidän puolesta, tsemppasi ja kertoi omista lapsentekohaaveistansa, heillä kuin on lapsia jo.. :)

Papaijaa *potkii tätiä perseelle ja kopsii pleksiin* suhun se ei ainakaan tuu riivaamaan ton käsittelyn jälkeen! :D :D kyl se haamu siit viel vahvistuu ;) ;)
 
tänään päivällä miulle soitettiin siintä gynelle pääsystä ja aika olis jo 8.8 =) mutta järkytykseksi neuvolatäti sanoi et pitää varautuu munatorvien aukiolotukimuksii samalla :eek: APUAA..!siis en ollu yhtää varautunu tommosee..että jo näin pian..oon ihan paniikissa.. :snotty: |O se neuvola täti sano et se ei oo 100%varma et se tehhää,mut jos ultraukses ei löydy mittää ni sit varmaa samal tehää toi aukiolotutkimus.Normisti vasta ku vuos takana ettei oo tärpänny mut näitten vuotojen takii rupeevat jo"tositoimii"..ja sitte ruetaa tutkii miehen simppoja..ukolle ku sanoin ni se oli sille iso paikka,ja se sano ettei oo tämmösee varautunu eikä tiiä miten pystyy siihe..ymmärrän kyl sitä..ei tää helppo paikka oo..mies kun luuli et tuleehan noit lapsii,mut eipä tuu nii helpol :ashamed: ei paljoo juteltu ku sovittii et koha se tulee lapista ni sit jutellaa lisää tästä asiasta..sanoin kyl miehelle et ollee huoleti,vika on 99%varmuudel miussa :'( mutta sanoin kans et tahon sen mukkaa tonne tutkimuksee henkiseks tueks..ei siis operointi huoneesee vaan sinne odotustilaa..oon kuullu nii monenlaisii kokemuksii tosta aukiolotutkimuksesta..kaveri kerto et mikkää ei oo ikin koskenu nii paljo ku sen tekeminen :eek: ..neuvola täti sano vaa et pittää syyä varuilta buranaa..mut uskokee et en vedä pelkkää buranaa :kieh: vaan tää hoitsu ottaa tuhdinpaa kamaa..panacodia vähintää..mutta jos nyt tärppää tässä kierros ni pitää peruu toi gyne aika..

Pelottaa ihan kamalasti koko gynelle meno..muutenkii,ei pelkän ton tutkimuksen takii :ashamed: ..oon ihan varma et tärppii ei tuu tässä kuussa..nytkii ku olin töissä mahaa kouristi sillee menkka maisesti monta kertaa..ja sit olin iha varma et nyt menkat alko ku jottai hulahti housuu,mut se oliki valkkarii..onhan se hyvä et tutkivat..mut jotekii pelottaa.. :'(
 
Tyty: Lohdutukseksi voin kertoa että mulla ei ainakaan aukiolotutkimus sattunut yhtään! Etukäteen otin ainoastaan 800mg buranaa ja mies oli mukana ja piti kädestä kiinni kokoajan kun itse panikoin :ashamed:
 
veena toivon tosiaan samaa..ettei tarttes kokee kipuu.. :snotty: pumppaan itteni lääkkeisii et yläpää pehmenee ja uskallan koko tutkimuksee :D en ois koskaa arvannu et tää vauvan teko tulee olekii näi "vaikeeta"..tai siis ei tajuut varmaa..
 
Tyty: sanos muuta.. Mäkin ajattelin silloin että ei se varmaan heti tule mutta en kyllä uskonut että siitä tulee näin vaikeaa. Nyt toista vuotta tahkottu ja ajoitukset on kunnossa ja kaikki tutkimuksetkin tehty mutta ei vaan onnistu. Ja kaikki tutut sen kun sikiää vieressä :/

Hirmuisesti tsemppiä tutkimukseen!!!
 
tsemppiä tutkimuksiin... olo on itsellä sellainen että täti on aamukahvilla seuralaisena..
enkä jaksa siinä kohtaa enää ajatella että vuoto olis jotain muuta kuin tädin kiusaamista..
nyt nukkumaan.. öitä neitokaiset :wave:
 
Öitä vain :wave:

miula o olo et voisin olla raskaana, mut sit ko nännit ei oo pingottuneet eikä arat yhtää ni se hillitsee sit luuloja... Mut ehk sielt parin pvän päästä se tuhruttelu taas alkaa.. Ja onneks sentää ovuloin! Se ainaskii o huippu juttu!! =)
 



26.7.2008

Piglet...................... kp 44/27-.................................(taustailee)



Kukkaiskeiju.............kp 39/29-36.......................................yk 1
johanna83...............kp 34/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 33/30-33..............................(tjottailee)
Lumikeiju.................kp 31/28- ...........................................yk 3
Miss Mindy................kp 31/33............................................yk 1
Kauris-82.................kp 31/30.............................................yk 4



outsa5.....................kp 29/33.............................................yk 5
tyty86......................kp 29/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 28/39-41........................................yk 15
Emiliana.................. kp 25/28-33....................................... yk 4
Noomi- .....................kp25/22-26........................................yk 1
Marshmallow............kp 23/23-26........................................yk 1
arabel......................kp 22/25-28.....................................yk 15
miracle....................kp 22/26...............................yk 4(yht.yk 7)



Louvre...................kp 19/32-35...........................................yk 5
kiharapää............... kp 19/32-35(-43)...............................yk 11
ElinaMaria..............kp 19/28...............................................yk 6
Siniviuhka............... kp 18/26-29.........................................yk 6
Kuumeilija............... kp 17/26-41.........................................yk 6
mulmul.................... kp 15/25-28.......................................yk 12
baby butterfly..........kp 15/28.............................................yk 2
Humu82...................kp13/27-33............................yk 1(yht. yk4)
Laala...................... kp 12/??...............................................yk 2
yöperhonen-.............kp 12/23-25........................................yk 6
nibbler.................... kp 11/28...............................................yk 14
Ouska......................kp 11/28-??...........................................yk 5
Terhi82....................kp 11/28..............................yk 3(km jälkee)
Hemuli1981.............kp 10/28-38..........................................yk 3
Veena......................kp 10/24-28........................................yk 15



Duffy........................kp 9/34...............................................yk 4
Talvis.......................kp 6/30-31(-43)..................................yk 4
HaLPe......................kp 6/24-27..........................................yk 6
Nera-85....................kp 5/28-35.........................................yk 4
TinyAngel.................kp 3/29-30........................................yk 5
Santtuli...................kp 3/27-57........................................yk 4
Finu.........................kp?/??.................................................yk 1
Jouskari-82.........................................................................yk 11
toivova-84..........................................................................yk 1


[color]

HAAMUJENGI:




Taustailee:

vinka........................Kuumeilee
Alisa84.....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta
Pantalaimon.............Taustailee ja yritystä on?
Louvre......................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t...........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on
Citilda......................kp ?/27-28........(taustailee)................yk 5
Daadel.....................tjottailee
Sun Rise..................tjottailee, yk2
Diodium
apsu
Valma
Henuliini
papaijaa8
teddybear82
Mansikkatee
[color]

::heart::heart::heart:




Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
Nanniina......................yk 9............37/32-36
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31
Zoe-F....................... yk 1............ ..27/??
EllaMaaria.................yk 1...............kp?/??
melisha.....................yk1 .............kp 28/30
Linna
Suunnistaja..............yk 4...........kp 32/26-28
Inkaliina-83...............yk 1 km jälk.

kesk.arvo = yk 4,54 (186/41) [color]


 
Huomenta! :wave:
Kylläpä maistuu aamusumpit hyvälle :p Onkos täällä muita jo hereil??
Jee me lähetää tänään reissuun! meinattii heittää autolla viikon kierros suomessa. Ihanaa ku saa rentoutua oikee kunnol B)
Vitsi sentään ku mulla on ollu eilisestä asti ihan järkky kipu oik. munasarjassa josta säteilee selkään oik. puolelle, ja se kipu tulee ihan yhtäkkiä ja sit välil katoaa yhtä nopeesti! en käsitä mistä tuo kipu tulee, ja siihen ku ei auta särkylääkekkään!Toivottavasti tuo kipu johtuis vaa menkoista ettei mittää muuta oo.. Täytyy varmaan varata reissun jälkee aika lääkäristä jos ei ala helpottaa..On se perkule just mun tuuria että kaikki vaivat tulloo just lomalla :kieh:
 

Yhteistyössä