~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Ollaan oltu yhdessä 2 ja puoli vuotta kohtapuoliin ja asuttu yhdesä vuosi. Vauvahaaveet on tullu tän vuoden puolella. :) Pientä haaveilua on ollu jo viime vuonnakin ,mut nyt tilanne sen sallisi vasta. :) Olenhan nuori joo ,muttä ikä ei äitiä tee. Ymmärrän nuoret äidit mutta en ymmäeeä lapsiaäitejä...
 
bbutter, juu torstaina tulis menkkojen alkaa... Siihen asti jos piinailis. Oireita on hitusen mut sit sitä yrittää silti miettiä, et no ei oo tärpänny kuitenkaan. Eli uuteen kiertoon pitäs ny ajatukset kohdistaa :heart: Mie taijan mennä koht kävelylle :)
 
bbutter, ei miulla liiemmin.. Nännit ei oo arat eikä pingottuneet, ni sen vuoks aattelen, etten ois raskaana. Mut vvuotoa ihmeellisen paljon ja se o kirkasta ja limaista. Negakierrois ollu ain tahmeaa... Tiedä sit. Ja mahatuntemuksia on ollu. Mut juu, tuskimpa mie plussaan. Ens kierrossa sit =) (liia monasti luullu plussaavani ni en jaksa ennee aatella ees et jospa oisinkii raskaana..)
 
Onpa muuten ihanan rauhallista, kun on vaan yks hurtta jaloissa pyörimässä. Nuorimmat tosiaan lähtivät lappiin seikkailemaan anopin ja apen kanssa. Tai siis niiden koiriahan ne virallisesti on, Mutta meillä ne asuu, kun siipan pikkusiskolle puhkes yllättäen koira-allergia. Eivät halunneet luopua mäykyistään ja aikamme pohdittua asiaa ehdotimme, että jos me otettaisiin koiruudet meille. Ja sehän passasi, meidän oma maastonakki sai kamuja ja pääseevät näkemään koiriaan millo haluaavat.
Vaikka välillä kaduttaakin päätös B)
 
Heipä hei kaikille.. :)
Mie täältä yritän pysyä poissa siihen saakka kunnes meillä esikoisen yrittäminen alkaa.. Mutta eihän täältä malta pysyä poissa.. :D
Mitäs muille kuuluupi?
Täällä joku puhu mesestä.. :O myös minun mese lista ammottaa tyhjyyttään.. :( ei ketään kelle puhua.. =/
 
vittu tätä väsymystä |O ja tunnin päästä pitäs lähtee iltavuoroo..tuntuu etten mie mitekää jaksas.. :headwall: ja nyt ahistaa sekkii et oon iha varma et menkat alkaa huomen :ashamed: pakko laittaa rätti housuu illaks ku mennee töihi..jos vaikka täti yllättääkin..
 
Kiva että meitä lapsettomiakin tän palstan kautta löytyy, oon nyt ehkä puolisen vuotta seuraillut tätä palstaa mut en ole rohjennut mitään laittaa.. Olis tosiaan kiva vaihdella ajatuksia lapsettomuudesta kärsivien kanssa.
 
jemppura, ni ensimmäistä kuumeilet? Voithaa sie tänne tulla toki :heart: Mut vielkii enempi varmaan saisit tukea lapsettomuuspuolelta, jos siulla raskautumisen kanssa ongelmaa on. Sieltä vain sopiva pino ettimään ja voithaa sie kirjotella moneskii pinkas, iha niinko miekii ängen itteni ties kuin moneen pinoon :D Laitanko siut tähä listoille?
 
jemppura sekaan vaan vielä mahtuu :)


mä haluisin lähteä uimaan! viime kesänä ei ollu mahdolista uida ollenkaan niin kyllä se nyt tekis eetvarttia :)

alotettiinki sitte tämän kuukauden vauvaurakka ja kunnolla! ja vielä keskellä päivää ja valot päällä :LOL: eikä ees peittoa!
kissat kulettaa mulla valjaita tähän jalkojen juureen muttaku talon isäntä lähti kaverillensa ja noitten kahenkaa ei oikein yksin voi lähtee mihinkään. ei oo niinku koirilla että kerranko nykäsee pannasta niin ne seuraa, nää jämähtää paikoilleen kunnes on riuhtonu valjaat niiltä irti :D
 
lähen itte koiran kanssa rantsuun juoksetelemaan. Ja Kun sanoit et "muttaku talon isäntä lähti kaverillensa ja noitten kahenkaa ei oikein yksin voi lähtee mihinkään. ei oo niinku koirilla että kerranko nykäsee pannasta niin ne seuraa, nää jämähtää paikoilleen kunnes on riuhtonu valjaat niiltä irti " Meillä toi pikkukirppu jota koiraksi kutsutaan tekee lakon jos o liian kuuma. menee makaamaan puun alle ja sitä ei sieltä ylös saa paitsi kantamalla..
 
päivää kaikille! hitto, ku ärsyttää..odotin koko päivän töissä, et pääsen ottaa aurinkoo..noh fillaroin, ku hullu kotia, puin bikinit, sipaisin vähä rasvaa ja nurtsille makaamaan..meni ehkä 20min. ku meni pilveen..nyt oon koneella edelleen bikinit päällä ja hajottaa..huoh..no eipä tuu ehkä niin helposti ihosyöpää.. :kieh:
haamuilijoille toivon viivan vahvistumisia!
 

Yhteistyössä