~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Kopioin toisesta pinosta:

Huomenta..

Menin tänä aamuna testaamaa pregnent r-testillä ja sain tosi haaleen vaaleen haamun,erottaa jos tikkuu hieman kääntelee..mutta siis nyt en yhtää viel iloitse tosta,koska huomen on se mahdollinen tätipäivä, eli oon 99%varma et taas on kysees kemiallinen ja huomen alkaa vuoto :snotty: eli en taho mittää onnitteluja..aattelin vaa ilmottaa et tääl on niin PIINAPÄIVÄT ku olla ja voi...

Onhan noita oireita..mutta en sit tää onko tädin tai teroje aikaasaannosta. Ja siis noi "menkkakivut" on tosi erikoisii,ku ne niiku kramppaa mahaa ja kouristaa vähä aikaa..sit ei taas mittää..tissit on iha järkyn kippeet :kieh: ja väsyttää ..eilekii olin iha väsyksis iltavuoros duunis. Eilis ja tänä aamuna kerkesin pari kulausta ottaa kahvii ku maha meni sekasii..(juon yleesä kolme isoo malkkii kahvii ja ei mahassa tunnu mittää ). Ja sit se et oon ollu ihan puol kuollu treeneissä..tuntunu et ei oo voimii yhtää ja hikoillu normaalii enempi..ja nälättää..joo..tulipaha lista :whistle: mutta joo..toivon tosiaa et ei huomen menkat alkas eikä tarttes mennä sinne aukiolotutkimuksee..
 
Jesh!!! Bongasin just elämäni ensimmäisen ovulaation!! Ja viel kahel eri testillä ku en oikeen luottanu siihen toiseen...heh!! Pitäs vaan miettiä missä ja milloin pöksytettäis kun ollaan menossa kaverin häihin tänään ja kokohta lähen kampaajalle että laittaa tukan nätiksi.....
Jee!!´hyvä mieli!! mulla on kyl ollu tota valkkarii havaittavissa jo päiviä, mut ajattelin notta sitä ei sit tuukkaan... mutta olihan se siel!!
 
papaijaa se voi olla ihan normaalii alkuraskauden vuotoo..kaikeen kannattaa tietysti varautuu ( pessimisti ku oon ) mutta jos ei tuu ku niukkaa vuotoo ja jos haamu vahvistuu päivien mittaa voi kaikki olla ihan hyvin =)
 
Täälhää haamuilee yks jos toinenkin!! Ihanaa!! :heart: :hug: :flower: Toivot. viivat vahvistuis!!

Mul ol koko eilisen illan ja yön valkovuotoo tosi paljon, just semmosta kirkasta ja liukasta (negakierrossahan on yleensä tahmeaa), et toiveet alkaa nousta.. tosin rinnat ei oo pinkeet kovinkaa usein ja se kyl latistaa sit toivoakin.. Noh, saas kahtoo ny!!

Toivot. plussa-aalto saatais taas tähänkii pinoon!!!+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ kaikille!!!!! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
voi tyty ja papaijaa ! molemmat ootte aika piinallisis tunnelmis. nyt vaan sormet ja varpaat ristiin.. :heart:

miracle: mulla ihan samanmoinen tilanne mitä tuos mietiskelit... just täs aamusella oikein kunnon kirkkaat limat. mitähän tääkin nyt sitten on? välil on kyl tätikipu kourassu aika tuntuvasti. semmosia nopeita "iskuja".

tänään taitaa tulla ennätyskuuma päivä B)
 
Ny lämmöt 37,1... Eli en mie ny ennee oo nii varma et oonko raskaana :D Tosin heräsin vast tunti sit. Ja illal ne vast pomppaa kunnol ylös (ja voin niihi luottaa sinällään, et ku en ovuloinu ni ei lämmötkää noussu ees illalla 36,8 yli..).. No juu, kahtellaa =)
 
hitto miten paha mieli voi tulla.. eräs ystävä ei tiedä meidän vauvatekopuuhista.. vein eilen sen haamuviivan hänen nenän eteen että hän kertoisi oman mielipiteensä... tänään ilmoitin hänelle vuodon alkaneen, niin vastaus oli : "no hyvä."
MITÄ!? minkälainen vastaus tuollainen oli?
 
joo en oikein osannut vastata siihen mitään...varsinkaan kun hän ei oikein tiedä mun ja mieheni todellista tilannetta..ja siltikin vaikkei muka mies haluaisi lasta yhtäkkiä (mitä en kyllä missään nimessä usko.), niin tämä on minun kroppani, minun toiveeni ja haaveeni,mikä joka kuukausi tädin myötä romuttautuu..
mutta.. nokka pystyssä kohti uusia haasteita.. en anna hänen lannistaa.. ;) tämä pieni haamuviiva antaa mulle potkua jatkaa yrittämistä
 
heippa papaijaa81! Mulle heitti yks duunikaveri kans eilen kun kerroin et edellises kierros ei tärpänny ja harmittaa se ihan vietävästi niinhän sanoi et "no mut parempi niin. Ethän sä vielä valmis oliskaan ollu pilaa elämääs" :eek: mikäkön helvetin heitto sekin oli... Jäin tyrmistyneenä paikalleni vaan tuijottaa...

Eilen taas tapeltiin kullan kanssa... :ashamed: :( olisin halunnut yhdessä tilata raskaustestejä, mut hän sano et "ei toi mulle kuulu toi testihomma, sit kun se tulos luetaan niin siinä kohdin minä astun esille..." hän sanoi. Minä tietenkin loukkaannuin pikkusen kun halusin et se on yhteinen juttu... Aikamme tapeltua mies pamautti mulle pin naamaa et "ni halua ees ostaa sitä testii kun petyin viimeksikin niin paljon ja harmittaa vieläkin" :eek: =) ainakin meillä kuumeilee mieskin...
Pistänpä uuden Gallupin pystyyn!
Miten miehenne on suhtautuneet vauvakuumeiluun ja touhuiluun? Entä höpötättekö lapsista paljon ja miten mies siihen suhtautuu?

Eilen muuten bongasin huikeet 5 vauvamasua! :)
 
huomentapäivää miracle! Mites aamu lähtenyt käyntiin... Mulle tuli yks kaks vp kun mulla tuli aamupalat ylös ja masu meni niin sekasin et huusin vessas kun teki kipiää... :D No nyt täytyy käydä päiväl hakee sairastodistus kun ehdin olla jo pari tuntia myöhässä...
 
bb, iha kivasti menny aamu =) heräilin ja jumahin koneelle :LOL: Jos menis ulos jossai vaihees ko o nii korea ilma. Ja mitä meinasit tuolla vp:llä?

Ja mies ollu hienosti mukana kuumeilussa, alussa vähä nihkeemmin mut sit ko olin jo kerra raskaana ni sen kuume nous entistä enempi. Sillo km jälkeen mie olin iha plaah fiiliksillä, eikä kiinnostanut koko homma. Mies mutruili, ku sil se kuume ol aika kova. Nykysinkii vaikken puhuis mitää vaaveista, ni se saattaa esim. laittaa viestiin, et näinpä äsken pari vauvaa ja voi kumpa meilläkin ois ens vuonna sellainen pikkuinen :heart: Se o nii hellyyttävää ko miehelläkin vaavikuume on :heart:
 
herramun jee kp 11! mun pitää alkaa hommii :D

miracle mulla kans mies alussa vähän nihkeempi tän suhteen mut nyt se alkaa olla jo vähän uhoovakin mitä vauvaan tulee :D varmaan vähän sama ku pelaa jotain ja ei mee läpi niin siitä sisuuntuneena ja vihasenna ett pemalauta nyt mä kyl onnistun :D
 

Yhteistyössä