~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Mirkku :hug: halauksi sinne, tiedän tunteen yksin ei oo kiva olla. Tai no onhan tähän jo tottunu. enää ei tunnu niin pahalle. Ja +++ pyöremyrsky sulle sinne, jospa se olis sitä.

papaija Mä oon samaa mieltä Niben kans.. jätä testaaminen huomiselle/ylihuomiselle. Niin ois sit varmempi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Nibbler: Mulle tulee tosta "todellaki" sanasta ihan salkkarit mieleen. :LOL: Kun ne hokee sitä siinä kokoajan. Taidat olla jokin salisfani :D
aika hyvin päätelty yhestä sanasta :D vaikka mä en todellakaan oo huomannu että ne siinä sanoo paljon todellaki... paitsi nyt ku sanot niin todellaki!
 
Iltaa vaan kaikille.Piti lisätä tuohon minun öiseen kirjoitukseen että,lisäksi on maha nippailuja äkki liikkeissä jne kuten kummaltakin puolelta ala vatsaa nippaa välillä kovemmin ja sitten taas hiljemmin.Rinnatkin on pikkaisen arat.Mutta mie oon sillä kannalla ehkä nyt että menkat ois alkamassa.. Mutta eipä tässä kai muuta.
Hemmetin hauskaa viikonloppua kaikille!
 
nibbler, mist ihmeest sie puhuit oikeen notta valehtelen ja juu en enää? Tääääh :D ?

Kiitti kannustuksest kaikil jotka kommentoi, kumpa oiskin raskaudest kyse!! Mut ko en oo iha varma oliks se ny sittenkää repäsykipua.. Ni tuskimpa.. Enkä halua pettyä ni yritän tädin tuloon valmistautua
:saint:
 
Miepäs lähden rannalle uimaan.. on niin hiostavan kuuma.. vietetään kamun kaa omat rantabileet :) otetaan muutamat kaljat siinä ja juorutaan ihmisistä.. mitään rentouttavampaa, en voisi tietääkään B)
Lähden koiralurjuksia viemään hoitoon.. ja Nuoremmat jääkin sitten sinne tielleen. Lähteevät anopin ja apen kans lappiin. Saan vanhuksen kans viettää sit viikon laatuaikaa ja rentoutua hulttioista.
 
tein testin tässä iltapäivällä.. ja siinä luki kanssa ettei tulos muutu mitenkään ajan kuluessa, siis etteikö siihen vois luottaa vielä esim tunnin päästä.. mutta joo.. tulin äsken apteekista mukanani kaks apteekin omaa testiä.. eli katsotaan miten kauan maltan ootella.. ei oo kyllä mikään raskautunut olo.. siis ei oo minkäänlainen olo.. sitä haamua kyl pitää tuijotella tossa aina välillä..
 
papaijaa, siis MISSÄ testissä muka noin lukee? Kyllä ainakin jokainen testi mitä mä tiedän, ni niis on lukena, et älä lue testiä enää testiajan jälkeen. Koska sithän se testi ei enää ole luotettava.. Eli mikäs kumma testi tää sun sit oli?
 
Tuli tässä muuten mieleen,että minusta tuntuu siltä,että se joka nyt sitä listaa päivittelee jne.Nii minut voi ystävällisesti poistaa koko listalta.Siitä ei sen enenpää.Kiitos kaikikille kaikesta. Toivotan oikein hyvää kesää.Ja jos nähdään niin sit nähdään täällä.
 
onni-raskaustesti se oli.. ja mun mielestä niin siinä luki.. mut voin kyllä tarkistaa asian.. ja silti oon vahvasti sitä mieltä etten ole raskaana..

ihan muuten teoriassa, jos nyt tekisin uuden testin, jonkun muun merkin, niin näyttääkö sekin myös haamun, vai voiko se vielä näyttää negaa?
 

Yhteistyössä