~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

kävin äsken kaivamassa montut valmiiksi, jee!!!! Tänään päästään muuraamaan. Kohta pitäis mennä suihkuun ja laittaa itsensä kuosiin.

Menen ihanan, pienen ja söpön kummipoikani nimppareille ja sieltä suoraan mummille, sinne on tulossa myös siskoni perheineen. Nään taas siskon ihania poikia. ihana päivä siis tiedossa. :D
 
kummilapset ovat ihan loistavia.. mulla on kans yksi virallinen pieni kummipoika ja pari epävirallista kummityttöä:) miehellä taas kaksi kummityttöä, isompia, siis jo koululaisia jo.. tänään pitää palvoa aurinkoa, nyt vihdoin kun se paistaakin kunnolla.. lomaa vielä ensi viikko jäljellä ja sitten taas paluu arkeen.
 
Kyl nois kuvissa joku suuruuslimiitti on. Sillä ekan kerra ko mie latailin ni herjas vaa jottai outoa eikä menny perille (tai ei sillai ilmottanu ettei ois menny, mut kysyin kuumeilijalta et tuliko ni ei mennynnä perille asti) Sit pienensin ni men ja kuumeilija sai hyväksyttyy ne. Mitähää muuta mun pitikää sannoo...Nii joo!

MM,
jos sinoot pitkään ollu palstal ja meet kerhoon ja herjaa ni kirjaudu välil ulos ja taas takaseen ni sillo miula ainaskii pelittää =)

nibbler, hiano homma!!
 
Heippa!
Mahtuiskos yksi uusi tulokas mukaan? Oon 9/07 valmistunut yhteisöoedagogi Päijät-Hämeestä ja mieheni on diplomi-insinööri. Meillä on nyt tjottailtu hetki. Oon taustaillut tällä palstalla varmaan jo kuukauden verran.

Mulla on heti alkuun kysymys. Elikkä mulla piti nyt lähi päivinä alkaa toiset luomumenkat, mutta kupissa ei eilen ollut kun limaa ja ihan liru ruskeaa verta. Sen jälkeen ei mitään. Musta ei tunnu siltä et ois menkat. 18 ja 22 päivä heiluteltiin peittoja. Kun olin jostain lukenut että ennen menkkojakin vois tärpätä helpommin. Nyt en tietenkään enää löydä sitä lukemaani juttua mistään.

Onko kellään muulla käyny näin koskaan? Voisko se eilinen veri olla kiinnyttimisvuotoa? Vai onko mun menkat vielä pillereiden jälkeen sekasin...
 
Mansikkatee tervetuloa :flower: ! Mä uskosin enemmän tuohon, et pillereide vuoks sekaisin.. Itselläni alkanu tuommosilla vuodoilla menkat jo varmaan neljästi.. Viimeks tuhrutti neljä pvää enne ko kunnolla sit tuli vuotoa(siin välis saatto olla päiviä, jollon ei tullu muuta ko valkovuotoa). Eli odottele vain rauhassa ja sit testaat jos ei vuoto lisäänny muutaman pvän päästä =)

*muoks
Laitanko siut listalle taustalle vai mitkä siun kp:t ovat?
 
Miss Mindy onhan jännät paikat, mutta...

1. minkäänlaisia tuntemuksia ei ole
2. aikaa, jolloin ovis mahdollisesti olisi ollut, ei todennäköisesti päästy hyödyntämään
3. rinnat ei kipeytyny, eikä mitään merkkejä oviksesta ollut.
4. mulla on ollut muutama kierto niin, että on tullut muutama päivä ennen ruskeaa tuhrua, eikä nyt ole mitään oireita (joten vois kuvitella ettei ovulaatiota ollut)

Joten musta tuntuu ettei ovista ollut ja tätiä saa odotella pitkään. Tällä hetkellä vaan harmittaa kovasti, enkä halua pettyä... Joten odottelen nyt vielä reippaana, mitä tässä tapahtuu. :|
 
Täällä täti tekee tuloaan.. eilen alkoi tuhruilu. No ainakin sain selvyyttä, etten raskaana oo :/ Ikävä kyllä. Ja ne massu/nivus kipuilut johtuneen ilmeisesti tädin tulosta, joka hitaasti, mutta varmasti saapuu paikalle. alkais, nyt kunnolla lorottamaan niin pääsis uuteen kiertoon. :kieh:
 
Tervetuloa uusille!
Jeee täti tuli vihdoinki eilen :D :D :D !!!! Mun kroppa ei siis olekkaan alkanut sotimaan minua vastaan :LOL: Mulle sais sitten päivittää siis kp 2/27-57 yk 4. Mutta voihan p*rse kaikista maailman ajankohdista täti päätti tulla just nyt ku mul alko kesäloma :headwall: :kieh: ,jokseenkin huonoo tuuria..! Mites nuo terolutit muuten, estääkö ne oviksen??tietääkö kukaan? aattelin jos tässä kierros ottas ton vika satsin mikä viel jäljellä, ettei tää kierto pääsis venähtää näin pitkäks..
 
Heippa :wave: Tulin kattelemaan teidän kuulumisia, ja :hug: :hug: tippuneille :heart:
Ajattelin tulla kertoon omia "kommervenkkejä" siitä kierrosta, mistä tuli tärppi...
Eli mul oli käytössä ovistikut, ja niinä parina päivänä, kun eka tuli vahva viiva ja seuraavana päivänä selkee +, join molempina iltoina lasin punaviiniä, seksin jälkeen makasin tyyny pyllyn alla, jalat kohti kattoa ja pidin vielä lämpimän veden alla kasteltua pyyheliinaa masun päällä..
Ja olimpa muuten juonut joka päivä lasillisen-kax greippimehua sekä syönyt muutamana päivänä aina greipin puolikkaan =) Sit olin syönyt jo muutaman kuukauden multitabs raskausmonivitamiineja =)
Tosta ovulaatiosta lukee näin: Ovulaatiolimaa voi edeltää ns. limatulppa, mikä tarkoittaa että kohdunsuulta irtoaa "klimppi", kun ovulaatio lähestyy. Ja ton "klimpin" huomasin selkeesti elämäni ensimmäistä kertaa siinä tärppikierrossa :whistle:

Plussapuhuri teille kaikille +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :heart:
 
Mulla tulee taas aika hämärän paljon vvuotoa varsinkii sekstaillessa. Siis sillai ko yleensäki toki se on normia, mut ny sitä tullee semmosia valkosia isoja määriä, jotka oikeen näkyyki. Et ehk tää on sit negakierto. Eikä oo repäsykipujakaan ollu ni oottelen tätiä sit saapuvaksi torstaille. Ompas se taas "ihanaa" saada taas yks yk lissää noihi lukemiin..sooooouuu nais..
 

Yhteistyössä