Isosti tsemppiä kaikille jännäilijöille!!
Malvankukka inhaa tuollaiset ihovaivat ja kuivat limakalvot
Mulla pillerit kuivattivat limakalvoja ja alapää oli kans aina kuin sahara, mikä taas johti hiivatulehduksiin. Ei kiva! Miten oletkin selvinnyt 25-vuotiaaksi ilman gynekäyntejä
Sanoo hän, jota on ronkittu kymmeniä ja kymmeniä kertoja
Varmasti johonkin tutkimuksiin pääsisit jo ihan siksi, ettet ole koskaan käynyt, mutta jos esim. ultrattavaksi haluat niin mene kerran yksityiselle! Siellä kun ultrataan aina. Ja ajoita käyntisi vielä oletetun oviksen tienoille niin näkyy sekin sitten.
Tervetuloa
Nalat-84! Laitoin sinut listalle. Katsohan että meni oikein
Saman ikäinen olen kuin sinä ja myös pco vaivana. Yksi kohdunulkoinen raskaus ja epäilen että myös yksi kemiallinen takana. Nämä tuovat toivoa siitä, että raskautuminen onnistuu, mutta ku:stakin aikaa jo vuosi, mikä pelottaa! Noh me pääsemme loppukuusta tyksiin lääkärin juttusille, joten ehkä pian selviää lisää.
Meillä seksistä on ikävä kyllä tullut aikamoista pakkopullaa...
Kivaa se on oikeastan vaan sillon ku tietää ettei ovuloi ja sitä harrastellaan ihan "huvin vuoksi"
Nämä kerrat vaan tuppaavat sen kuukausittaisen "pakkoseksin" takia jäämään harvoiksi.
Noista ovistesteistä. Tosiaan meillä pco:laisilla saattaa tulla niitä vääriäkin ovisplussia kun LH-taso on aina normaalia korkeammalla. Jos et ole tosiaan saanut selkeää plussaa, niin ovis ei ole välttämättä tapahtunut ollenkaan : / Suosittelen kyllä pitämään taukoa testeistä koska ne tosiaan vie järjen! pco:n takia gyne mullekkin sanoi ettei suosittelisi ovistestien käyttöä, tulee vaan turhaa stressiä. Mä en kyllä niitä edes tartte koska kroppa kertoo usein oviksesta ihan itse varsin selkeästi
ja taas toisaalta... tämä on eka kierto terojen ja clomien kanssa kun en tikutellut ja kappas kun kierto on nyt yhtäkkiä ihan sekaisin :kieh: Joko ovis tuli kaksi kertaa tai sitten se normaaliajan ovis jäi kokonaan välistä. Selvä ovis kuitenkin kp 29-30 paikkeilla teroista ja clomeista huolimatta. Ota tästä nyt sit selkoa...
Tämä yritys tosiaan osaa masentaa ja ikäkin stressaa! Minäkin kun haluaisin enemmän kuin yhden lapsen (katotaan vaan nyt kun sanoin tuon, niin tärpin käydessä tulee kolmoset
).
Toivotaan teille (ja myös meille) pian sitä toivottua plussaa!
pipiipa en minäkään ihan joka kerta tunne pahemmin ovisoireita, vaikka tikku näyttäisikin plussaa (mulla ne eivät ole yleensä näyttäneet plussaa muuten kuin oviksen oletettuna aikana). Älä siis luovu toivosta
Ja turha sitä on muutenkaan stressata siinä mielessä, että asialle ei mitään enää voi. Helppohan se on sanoa, muakin kismittää ihan helkutisti jos ovis menee vaikka miehen työreissun takia ohitse. Hienoa, että olet vähentänyt tupakointia!! Mä olen nyt lopettanut oikeastaan kokonaan, paitsi jos tulee istuttua iltaa ja juotua alkomaholia niin silloin kyllä tulee polteltua. En aikaisemminkaan poltellut kuin sanotaanko 2-6 tupakkia päivässä, mutta nyt sekin on jäänyt. Ja melko kivuttomasti vielä! Hyvä me! =)
On: eipä mitään uutta... outo kierto jatkuu! Nyt kp 36 (vissiinkin) eikä mitään tuntemuksia. Ovis tuli kp 29-30 siis hormoneista huolimatta ja tekis mieli huutaa että WTF!! Noh, edelleen kuitenkin meinaan olla hirveästi stressaamatta asiaa koska pianhan me päästään niihin tutkimuksiin. Stressataan sitten vasta