Malvankukka, ikävä kyllä se, että kuukautsiet tulee ei tarkoita automaattisesti että ovulaatio on tapahtunut
Noista testeistä. Itse en ennen pco diagnoosia juurikaan tikutellut niin en voi verrata, mutta terojen ja clomien aloittamisen jälkeen olen saanut selvästi vahvat viivat ovistikkuun kp 16-17 tienoilla eli juurikin kaksi viikkoa ennen kuukautisia. Kierron muissa vaiheissa viivaa ei ole tullut tai sitten se on ollut ihan hailura. Eihän ovistestit ihan kaikilla välttämättä toimi, mutta jos ei koskaan saa niitä tasavahvoja viivoja, niin itse kyllä suosittelisin gynelle suuntaamista jotta ovis voidaan varmistaa.
puutarhassa ja iiida, ymmärrän ajatuksenne. Mutta ei se helpota asiaa vaikka olisi minkä ikäinen. Itse taas ajattelen niin, että te sentään aloititte ajoissa joten jos lapsen saaminen osoittautuu hankalaksi, niin hoidoille tms. on aikaa. Itse täytän pian 30 ja ajattelen että mitä jos ehdin hirveän vanhaksi ennen kuin saan edes ensimmäisen lapsen. Tää tilasnne ahdistaa kyllä, oli sitten ikä tai tilanne mikä vaan. Koitetaan jaksaa! : / Ja
puutarhassa minäkin aina kadehdin plussautuneita... varsinkin jos tärppää tosi nopeaan niin meinaa pieni katkeruus iskeä. Varmasti ihan normaalia, ei siitä tartte huonoa omaatuntoa potea
Kyllähän sitä silti järjellä tajuaa, ettei muiden raskautumiset ole itseltä pois.
Intopiukalle tsemppiä!
on: siis en mä raskaana ole!!! Älkää nyt tyttäret nostatelko turhia toiveita mulle :ashamed: Raskaustesti on siis ihan puhdas nega, ei haamulaistakaan. Ja ihan selkeästi eilen siis ovuloin! Testissä kaksi tummaa viivaa, muniksia juilii (molempia!?!?!) ja ovislimaa tuli niin et piti melkein suoja laittaa. Olen tosi varma siis, että ovuloin, mutta mitä hittoa miksi! Ja mieskin reissussa prkl!! Tää on ollut vuosisadan oudoin kierto... kaks viikkoa verivuotoa ja sit ovis kp 30! Noh huomenna pitäis normaalisti alkaa kuukautiset, saas nähä. Viime ultrassa näkyi kysta, voisikohan se olla syypää? Ehkä viime ovis jäi väliin ja tulee vasta nyt, mutta sekin kuulostaa oudolta, kun kerran on terot+clomit käytössä.
Nyt ajattelin lopettaa noi hormonit. En edes osais syödä oikeita kiertopäiviä ku on ihan sekasin... koitan olla ajattelematta asiaa ja menen nyt vaan ihan luomusti, Alle kuukausi kuitenkin tyksin käyntiin, joten siellä voidaan sitten ihmetellä jatkoa.