Esikoinen vuodelle 2014

Multa tulee nyt tällanen vali vali viesti, mutta.... Mä onnistuin KUVITTELEE ittelleni kaikki maailman raskausoireet a:sta Ö:hön JÄLLEEN :( Tänää tein testin, ja negahan se tietty oli, eihän mulla oo ees menkat myöhässä jne... Mutta jotenki niin masentavaa,,, Jotain kun toivoo niin kovaa, nii se pudotus on niin suuri vaikka sitä osaakin odottaa :/ Eihän meillä ees oo ku vasta 1 oikee yityskierto, mutta viimesen vuoden oon salaa toivonu jos sattuis vahinko sattumaan, eipä oo sattunu :( Mies koittaa lohduttaa, että ei hän ees uskonu et vois natsaa ekalla... Mä kuitenki siitä haaveilin jo tosi lujaa,... Kysymys teille usean kierron yrittäjille, mistä te jaksatte kerta toisen jälkeen ammentaa ilon ja innon ja kaiken sen tsempin siihen yrittämiseen?? Ens kuussa mä kyllä tikutan kaikki päivät jostain kp 10 lähtien... Vinkatkaa mulle halpa mutta helppo ja luotettava ovistesti, ku noi cbt tulee oikeesti aika kalliiks jos vaikka 3 pakettii pitää ostaa kuukaudessa :( Mä lähen jatkaa mököttämistä nyt <3
 
Tea, meillä varsinaista yritystä takana nyt vuoden verran mutta ehkäisyn lopetuksesta 1,5v eli melko pitkä rupeama jo takana! Mä en tiedä miten sitä jaksaa, mä oon ihmistyypiltäni vaan sellanen etten hirveesti hermostu/ahdistu tai siis kyllä mua aina ärsyttää ja harmittaa paljon kun uuteen kiertoon joudun mutta jotenkin sit vaan luotan että kyllä me jonain päivänä se oma nyytti syliin saadaan :heart:

Tällä hetkellä itseäni lohduttaa ajatus ensikäynnistä ja saadaan asiat eteenpäin. Mulla on paha mieli aina ihanan mieheni puolesta joka ottaa menkkauutiset raskaasti, kovasti hänkin pientä toivoo!

Jaksamisia sulle kovasti, en nyt osaa mitään konkreettisia vinkkejä sanoa. Itse yritän harrastaa liikuntaa vapaa-ajalla ja haaveilen jo seuraavasta talven lomamatkasta niin on jotain mitä odottaa tulevaisuudessa. Itselle ne ovat juuri lomamatkat, melkein heti kun reissusta kotiduttu rupean suunnittelemaan uutta reissua jonnekkin päin maailmaa :) Meillä on myös reilun vuoden vanha koira jota saa hellittyä!
 
te^a Meillä pillerit jätetty pois maaliskuussa, ja heti sen tyhjennysvuodon jälkeen oli tosi kovat toiveet että jospa käviskin helposti. Oltiin toki mietitty ja tiedostettu, että voi mennä pitkäänkin. Lähipiirissä henkilöitä, jotka yrittäneet tosi pitkään, joten realiteetit olivat tavallaan tiedossa. Kuitenkin sitä salaa jotenkin härnäsi itseään, että ehkä mulla meneekin tosi hyvin ja kaikki tapahtuu just eikä melkein niin kuin toivoo. Sit ei mitään tapahtunutkaan, ja seuraavia kuukautisia sain odotella melkein 80 päivää.. Onneksi lääkärissä kaikki todettiin normaaliksi ja ovulaatiokin tapahtuu lääkärin mukaan. Nyt kierto tasaantunut, ja käytössä ovulaatiotestit aina silloin tällöin. 5 kk siis periaatteessa yritystä takana. Alku oli siis jotenkin se pahin, nyt alkaa jo olla sellanen suhteellisen levollinen olo, että yrittää olla liikaa stressaamatta ja joku ihmeellinen luottamus on siihen, että joskus jollain tavalla meillä tulee olemaan lapsi. Myös osannut arvostaa tätä kahdenkeskistä aikaa ja ns. helppoa elämää, vaikka vauvaa aivan todella kovasti kaivataankin. Viime kierto mulla oli se masis-kierto kun oli jo toivo ehtinyt herätä, mutta kohta sitä taas pitäisi ovulaatioaika lähestyä, ja jotenkin sitä vaan jaksaa asiaan uskoa. En toki tiedä miten tilanne muuttuu esim. vuoden yrittämisen jälkeen, ja mitkä on fiilikset silloin.

David ovistestit oli ihan surkeita mulla, nyt ostin cittarista pregcheck vai mikähän se oli ja niitä alan seuraavaksi kokeilemaan. Toivotaan, että siellä fiilis muuttuu paremmaksi! :hug:
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



PERJANTAI 23.8.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
_Lilja_2552/32206/2013
Paloma842837/30-35602/2013X
Divinee2435/349
Leva2432/3013

Henrietta-2630/301008/2012
diadora2530/295
LinneAino2529/30512/2012
te^a2626/28-321
Mappis_882525/??108/2013
Minisport2725/??108/2013
jonnamo2024/30-337
Lama2921/31-39305/2013
Minnah882518/27-48612/2012
annsuli2317/29-31801/2013
hopess2214/27306/2013

Gemi247/??108/2013X
marjaana87254/31-3711
Mary Ann292/31-37(??)1108/2012
Ralli272/26-289
[tr]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Henrietta-[/td]
[td]11[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]Mappis_88[/td]
[td]9[/td]
[td][/td]
[/tr]





HILJAISET HAAVEILIJAT:

Pinkula





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Mallatti302/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Heippa! Täällä alkoi tänään kp1. Ja yk 6. Voi harmitus. Tämä toisaalta kehittää mun tännejaheti-puolta itsessäni ja pakottaa miettimään asioita. Saan olla todella kiitollinen tämän hetkisestä elämäntilanteestani, en voisi olla (vauvaa lukuunottamatta) onnellisempi kuin nyt olen. Minua kosittiin ulkomaan matkalla <3 tänäänkin mies yllätti ostamallaa lahjan joka odotti kotona.

Tilailin viime kuussa ovistestejä raskauskeujusta ja davidin testillä bongasin selkeän oviksen. Kyllä se tästä, hiljalleen. Kaikki asiat eivät tosiaan ole meidän käsissä.
 
Mulla on joku outo fiilis, että josko tässä kierrossa nyt tärppäis. Tuskin, mutta toiveet on korkealla :) Ja eipä siinä sitten muutaku uuteen kiertoon ja varaileen yksityiselle aikaa tutkimuksiin, kuten neuvolasta käskettiin. Jotenki mäki siihen uskon, et kyllä jollain keinolla sen lapsen saa.
 
Tänne saapi päivitellä huomiselle kp 1, yk 11 ja kierron pituudeks 30-31.
Luteaalivaihe näköjään liian lyhyt, ovis tapahtu tässä kierrossa kp 19 ja tuhrutus alko jo kp29 ja koko kierto kesti 31 päivää eli luteaalivaihe oli vaan 12 päivää. Pitää varmaan pyytää terot ensikäynnillä tukemaan loppukiertoa jos ne antais...

Mä lähen hukuttamaan murheen ja ärtymyksen menkoista ravintolaan kera parhaan ystävän, hyvän ruuan ja juomaa unohtamatta :D
 
diadora, voihan harmi!! :( Mutta ihan mielettömät onnittelut kihlauksen johdosta! :heart: ehkä se vauvakin sieltä pian ilmoittaa itsestään! :)

Henrietta, voi ei :( toivottavasti teillä tärppäisi sitten ensi kierrossa!

jonnamo, mullakin toiveet HYVIN korkealla että nyt tärppäis, mutta samalla takaraivossa jyllää ajatus siitä ettei meille voi käydä niin hyvin, että tärppäis ekalla yrityskerralla. Pettymys on suuri kun/jos ne menkat sieltä ens viikolla tulee, mutta sitten tosiaan vaan uutta yritystä perään :) yritän nyt vaan malttaa mieleni etten testaile kaapissa olevilla ovistesteillä enkä töistä löytyvillä raskaustesteillä (eilen melkein jo repsahdin) vaan ajattelin odottaa sinne ensi viikon sunnuntaihin, mikäli ne menkat ei sieltä nyt tule!

Onkos teiltä muuten paljon udeltu vauvauutisista esim. työpaikoilla, kaveripiirissä jne?
 
Tänään plussattu!! :) 32/30! Oon sanoinkuvaamattoman onnellinen!! :heart: Oli ihana herättää mies ja sanoa "nyt on tärpänny" =) :heart:

Kumpa kaikki menis hyvin.. Tää oli eka "greippimehukierto". Myös raskausvitamiinit ollu käytössä. Näillä näkymin toukokuun alussa la. Jäiks!
 
Mahtavaa LinneAino!

Kyselin 3vk äitinä olleelta, että mille se vanhemmuus on tuntunut ja että onko se sellaista kuin kuvitteli. Hän vastasi, että on parempaa. Ei kuulema voi uskoa miten paljon sitä omaa, pientä nyyttiä voikaan rakastaa heti synnytyksestä lähtien. Hänen mielessä oli kuulema pyörinyt että mitä jos ei tykkääkkään siitä vauvasta :) ei kuulema pelkoa, kyllä luonto hoitaa!

Mappis_88
meille on tullut uteluita. EI niinkään työpaikalta vaan sukulaisilta. Olemme olleet naimisissa reilun 2v niin kuulee kovin usein että millonkas sitä työ niitä vauvoja teette? Yksikin täti-immeinen sanoi, että työ sitä uskallatte olla erilaisia. Kun kuuli että myös mieheni pikkuveljen vaimoke odottaa lasta... ihanat sukulaiset
 
Joo meillä kans muutama kaveri on jo kysellyt, nyt kun häät ovat ohitse, että jokos on pullat uunissa. Kavereiden utelut mua nyt ei niinkään haittaa, mutta sitten taas työkavereiden kyselyt hieman ahdistaa. Ykskin päivä yks mun työkaveri tuli tyyliin masua taputtelee ja kysy että "jokos on vauva masussa?". Ja tottakai meidän molempien vanhemmat odottelee kovasti lapsenlapsia, mutta heidän utelut pysyy enemmän sellasena vihjailuna :D

täällä eletään jännittäviä päiviä! kävin eilen illalla pissalla ennen nukkumaanmenoa ja paperiin pyyhkiytyi hieman ruskeaa vuotoa. Hetken päästä tuli jo pinkimpää ja sitten hieman vertakin. Yöllä taas ei mitään ja äsken aamullakin tuli hyvin niukasti sellasta ruskeeta. Joko tää ennakoi tulevia menkkoja tai sitten tää on jotain muuta.. No tulevien päivien (tai tuntien) aikana luulis selviävän :) pettymys oli kyllä hirrrrmuinen kun näin sen veren siinä paperissa. :/
 
LinneAino Onnea!! <3<3

Täällä sen huomaa, ettei se vauvan "tekeminen" ole niin yksinkertaista... vaan on niin paljon ajoituksesta ja puhtaasti tuurista kiinni koko homma :) Me oltiin eilen kattomassa viikon ikäistä pikkuista ja koko kotimatka meni jutellessa siitä, että nyt kaikki keninot käyttöön, että se meidän oma tyyppi jo muuttais meille :)
Alkais nyt vaan äkkiä uudet menkat, että vois ruveta täysii keskittyy uuteen ovikseen :) Mä nyt ajattelin ihan vakavasti, että muutaman kierron vielä opiskelee itseään ja omia tuntemuksia ja sitten jos ei vieläkään pikkusta ala kuulua niin investois sen verran että kävis yksityisellä puolella tsekkaamassa että kaikki on kunnossa, ja jonkun keltarauhashormoonki kuurin jos siihen sais kylkeen...
Mulla yks raskaus takana vuosia sitten, joka ei siis kestänyt kun viikolle 8. Se oli täysin ajoittamaton ja odottamaton raskaus, mutta silloin vaan aikataulu ilmeisesti natsas täysin. Mutta niinhän se menee, että "vahinko" raskauksia tuntuu tulevan paljon helpommin, kun niitä kuumeilijoiden raskauksia. Nyt kaikille super tsemppi päälle ;) <3
 
Meikäläisellä tuli tänään 30.v mittariin. Oishan se hieno synttärilahja jos kohta olis viiva tikussa :) Tänään kp 24 muistaakseni. Muutoin ei sen kummempia tuntemuksia, kuin rinnat on alkaneet vähän aristaa.

Mies lupasi kokata mulle tänään hummeria synttärien kunniaksi, nams! :p Varmaan korkataan myös yksi kuoharipullo, joka on ollut jemmassa meidän häistä saakka :)

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
 
LinneaAino: Onnittelut plussasta! Voin vain kuvitella sen tunteen kun on päässyt kertomaan miehelle =)

Lama: Ihana synttärilahja olisi tosiaankin, kuka tietää.. ;)

Kuumeilijat: Miten teillä miehet heräsi että nyt on aika yrittää lasta? :heart:

Mun avo tuumasi alkuvuodesta yhtäkkiä että tehdään vauva, nyt olis hyvä aika. Se tuli minulle yllätyksenä, positiivisena tietysti kun olen aina potenut pienimuotoista vauvauumetta ja olin heti valmis. Huomaan että hän asiaa miettii esim. kun meillä käy lapsivieraita, saattaa mainita jotain rattaista ym ja nyt meillä on auton vaihtokin edessä! Auto vaihtuu coupesta farmariin, mikä on ihan tervetullutta koirienkin takia.

Tässä nyt odotellaan päiviä kun voi alkaa pissimään tikkuun ja metsästämään ovista! Viikonloppuna on kaverin häät joten vauva-asiat ovat pysyneet sopivasti taka-alalla mutta mielessä kuitenkin.
 
UUuu, isot onnittelut sinne LinneaAino! :) Onnistumiset pitävät meidän muiden toivoa yllä^^
Meillä menossa nyt kp 11. Harmttaa kun en yhtään tiedä, milloin ovis mahtaa olla, koska kierron pituudesta ei ole harmainta hajuakaan. Pillereitä on tullut popsittua yli 8v, joten niin kauas en enää edes muista kun viimeeksi oli "luomumenkat". Muutenkin sehän oli silloin joskus teininä ja ennen ensimmäistä poikaystävää. Hah, onpas siitä aikaa :D Mehän kyllä tjottaillaan, että ei tässä mikään kiire...:whistle:

Luin aikani kuluksi kaikenmoisia tarinoita miten juuri pillerien loputtua on hedelmällisempi, koska oma hormonitoiminta käynnistyy. Saas nähdä, olen testikappaleena nyt ;)

diadora: Mun mies ei ainakaan heti olisi halunnut rueta yrittämään, vaikka sanoikin, että haluaa vauvan. Ei kuitenkaan keksinyt, mitä se muuttaisi, jos alkaisimme yrittämään vasta puolen vuoden - vuoden päästä, joka hänen mielestään oli sopiva. Mitään suuria muutoksia elämässämme ei ole tulossa, kuten vaikka työpaikan vaihtoa, uutta asuntoa jne., joten en alkuunkaan ymmärtänyt syytä tuohon viivytykseen. Meillä sitten jopa riideltiin hieman aiheesta ja mökötin muutaman päivän. Sitten keskustelimme uudestaan ja mies sanoi ihan itse, että miehiä pitää aina hieman potkia vauvanhankintaan, kun koskaan eivät myönnä, että olisi se oikea aika. :D
Kerroin miehelle, että jätän pillerit pois kuitenkin, jotta kierto tasaantuu, ja jos hän haluaa niin voi käyttää kumia. Tämän jälkeen ehkäisyn tullessa puheeksi ennen peittojen heiluttelua hän itse sanoi, että "Missäs meidän ehkäisy on, ei taida olla..." ja iski silmää. Kai se oli sitten kuitattu nuo viivästyspuheet tuolla :heart:
 
diadora onnea kihlauksen johdosta :) oikein hienoja uutisia :)

Linneaino sydämelliset onnittelut plussasta :)

Lama myöhäiset onnittelut :) toivotaan myöhäistä ihanaa maailman parasta lahjaa ;)

Sori en ole ehtinyt päivittelemään kun ollut pikkasen draamaa omassa elämässä. Nyt tulee suurta omanapailua. Eli lauantai yönä heräsin kamalaan vatsakipuun että meni näkö ja kuulo ku meinasin pyörtyä. Vatsa ollut siitä asti kipeä. Todella kovia menkkakipuja. No päätin etten odota enään ja menin lääkäriin maanantaina. Lääkäri ei oikein tuntunut ottavan kantaa kipuhin eikä ruskeaan vutoon jota tullut jo 2 viikkoa. Lääkäris teki ultran sisältä käsin ja sanoi että kaikki on kunnossa. Rakkula oli jäljellä munasarjassa, että ovis mennyt ja limat paikoillaan joten menkat eivät ole vielä menneet tässä vuotojeb yhteydessä. No nyt olen huomannut (syvästi anteeksi avoimuuteni) käydessäni vessassa vähän enemmän pinnistelemässä niin tulee kirkasta ja hyvin vesimäistä punaista verta. Ei ollenkaan paksua kuten normaalit menkat. Lääkäri siis ei oikein mitään kommentoinut. Määräsi terolutin aloitettavaksi tänään. Mittasin eilen ku palelsi itselleni hieman lämpöä. No tänä aamuna muistin että omistan yhden raskaustestin, davidin, ja pistin sen käyttöön. Halusin varmistua että en aloita hormooneja jos olisinkin jostain kumman syystä raskaana. Edellinen testi nega tehty sunnuntai aamuna, apteekin oma. No sieltähän tuli selkeä haamu, ei edes mikään että pitäs tihrustaa silmillä. Mieskin näki sen, mutta totesi että olen hullu jos luulen että tuo on plussa :/ nojoo enpä siis tiedä. Täällä sitä ny ollaan, masennellaan töissä kun ei pääse uutta testiä tekemään kun vasta aamulla. En aloittanu terolutia siis nyt ja olen melko varma että testissä oli joku vika. Ja vaikka se olisi plussa niin en millään saa tätä raskautta loppuun asti jos vuodan näin jo nyt. Saati onko se kohdunulkopuolinen. Nyt olen ihan ulalla ja ei kyllä yhtään tunnu onnelliselta :/ olen vaan huolesta soikeana ja kuitenkaan huomenna näytä plussaa joten nyt tipun taas astetta korkeammalta. Ihan älytöntä että tää on näin sekavaa!! Varsinkin ku. Tuo davidin testi ei ole mistään parhaimmasta päästä. Eipä ollut muuta testiä kotona, vaikka oon vannonu et mulla pitää olla digi näitä tilanteita varten aina kotona. Odottavan aika on pitkä!

En oikeen osaa kommentoida mihinkään kun omat jutut sekottaa päätä, anteeksi... Yritän ensi kerralla vähän paremmin. Ilmoittelen huomenna miten kävi :/ sit pitää kyllä heti soitella neuvolaan noista vuodoista jos toi david ei nyt pettäny ihan täysin. Tää on raastavaa
 
Lilja, huh mikä tilanne! Pidähän ajan tasalla miten käy! Toivotaan parasta!

Täällä ilmeisesti menkat tulivat, jota tuo kahden päivän kestänyt ruskea vuoto näköjään varoitteli. Harmittaa tosi paljon, mutta jos jotain positiviista tästä pitää nyt etsiä, niin ainakin kierrot on suht normaalit e-pillereiden syömisen jälkeen! Ainakin näin yhden kierron perusteella voi näin sanoa :) Eli mulle voi päivitellä kp 1/28. Ja yk 2. toivottavasti parempi tuuri seuraavassa kierrossa. :)
 
Täällä yks uus ilmoittautuu mukaan :) Oon nyt parin kuukauden ajalta lueskellu teidän kuulumisia, ihan en vielä muista mikä tilanne kelläkin on mut enköhän tästä sisälle pääse :D Eli 22v. olen, pillerit jätettiin pois toukokuun lopussa (vai kesäkuun alussa?). Pillereitten lopetuksen jälkeen tuli normi tyhjennysvuoto, ja sit seuraavat menkat 13.7. Sen jälkeen ei mitään kuulunutkaan, olin jo ihan toiveikas et tärppäs helposti.. Viikko menkkojen myöhästymisestä kuitenkin nega testi, kolmen päivän päästä toinen. Nyt sit edelleen vähän ihmeissäni olen.. Ekan tyhjennysvuodon (onkohan ees oikee termi.. Siis se eka pillereitten lopetuksen jälkeen) perusteella kierto 28 tai 29 päivää. Ajatuksena tjot, en tikuta ovista tms mut kuume on kova, kun kerkesin jo vuoden päivät kuumeilla ennen miehen 'suostumusta'.. Tulihan vuodatus. Mut varmaan sit seuraavaks pitää laskeskella et koska seur. pitäs olla ja jos ei kuulu niin testailla uudestaan.. Vai mitäs nyt sit tehdä kuuluis?

Mut siis listalle vois lisätä 22v., tjot, kp ??? (45/28?? en tiä mitä tähän nyt sit kuuluis) puuttuukos jotain? Ya kai sitten 06/2013, sillon ainakin pillerit jätetty pois..

Pahoittelut typoista ja muutenkin sekavasti tekstistä, puhelimella on yllättävän vaikee kirjoitella selvää tekstiä.. :p
 
Sanon vaan nopsaan että plussa digillä 1-2 viikkoa. Oon shokissa, enkä todellakaan usko tätä. Vuodot tosissaan pahoja joten katellaan nyt ihan rauhassa. En todellakaan ole siirtymässä plussanneisiin vielä! Puuh, en oikeen osaa olla nyt. Täytyy soittaa neuvolaan ja kysellä mitä vuotojen kanssa... En osaa nyt muuta sanoa :/
 
Kiitokset kaikille! :) Neljällä testilla tullut nyt plussat, digi näytti "raskaana 2-3vk". Tänään kävin vielä tk:ssa verikokeessa, jotta saa mielenrauhan. :) Meillä on pian muutto ja tuntuu, että kaikki tulee nyt yhteen hässäkkään :D Eikai siinä auta ku nauttia ajasta! :)

Tsemppiä Lilja! Toivotaan, että kaikki menee hyvin!

Ja plussatuulia teille kaikille muille! :heart:

Täällä on mukavan lämminhenkinen ilmapiiri, mukava lueskella tekstejä, kun kukaan ei naljaile :)
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



TIISTAI 27.8.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
_Lilja_2556/32206/2013
Pumbuliini2245/28??106/2013X
Paloma842841/30-35602/2013X
Divinee2439/349
Leva2436/3013

te^a2630/28-321
Minisport2729/??108/2013
jonnamo2028/30-337
Lama3025/31-39305/2013
Minnah882522/27-48612/2012
annsuli2321/29-31801/2013
hopess2218/27306/2013
Gemi2411/??108/2013X

marjaana87258/31-3711
Mary Ann296/31-37(??)1108/2012
Ralli276/26-289
diadora254/296
Henrietta-263/30-311108/2012
Mappis_88251/28208/2013
[tr]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]







HILJAISET HAAVEILIJAT:

Pinkula





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Viimeksi muokattu:
Oi, Lilja onpa sulla jännät paikat!! Toivotaan että kaikki kääntyy parhain päin ja raskaus jatkuu normaalisti vaikka kipuja ja vuotoa onkin!

Onnea LinneAino plussasta ja hyvää raskausaikaa, parasta palkintoa odotellessa!

Itsellä tylsä alkukierto menossa, tänään kp 3 ja menkat on jo nyt loppumassa, enää pientä ruskeaa tuhrua tulee. Mä lähen Saksaan rentoutumaan miehen kanssa loppuviikoks, jos ois vaikka lisää plussia tullu kun palaan! Jee, meillä myös ensiviikolla ensiaika lapsettomuuspolille, jännittää että miten asiat lähtee rullaamaan etiäpäin :whistle:
 

Yhteistyössä