Esikoinen vuodelle 2014

Musta tuntuu niin tyhmältä kun tää eka plussa ( toivottavasti ainut) tuli näinkin helposti. Mulla on sellanen olo et voisin odottaa vielä hetken vaikka se raastavaa onkin. Mutta siis odottaa ja antaa plussan jollekin joka on odottanut jo pitkään. En oikeen osaa iloita täällä kun haluaisin jo kovasti että esim. Sinäkin Henrietta saisit vauvan. En osaa selittää ja tää tuntuu teistä varmaan tyhmältä, mut kun esim luen noita lapsettomuus sivuja niin tulee niin paha mieli joidenkin kohtaloista että haluisi mieluusti antaa jollekin toiselle raskauden. Vaikka eihän se niin mene. Teitä on jo oppinu tuntemaan niin jotenkin se olis sama kun sanois jollekin ystävälle jonka tietää pitkään yrittäneen että meillä tärppäs jo. Toki oon kiitollinen, mutta toivon kaikille muille nyt hurjasti plussia! Tästä alkaa taas aalto!! Tai no kohta mä varmaan alotan alusta täällä :/ ei voi tietää... Mut vink vink mä otin ton päivityksen itselleni sillä syyllä et alexandrakin raskautu kun päivitti niin munki täytyy :D et nyt vaan kuka haluu päivitellä niin raskautuminen on taattu!

Toivottavasti mä en nyt kuulosta mitenkään ylimieliseltä tai muuta, se ei ollut tarkoitukseni.

Kovat tsemppailut varsinkin teille jotka kulutatte jo vuoden päiviä tässä projektissa.

Viimeksi muokattu:
YK 2 alkakoon. Tänään siis KP1/28.. Luulin, että kierrosta olisi tullut pidempi, sillä ovis oli vasta kp22. Jäi siis luteelivaihe tosi snadiksi.. Jospa tässä kierrossa tilanne normalisoituu kun keho palautuu e-pillereistä.

Onnea sinulle Lilja!

Lilja, nyt pois tollaset ajatukset ja ole iloinen siitä, että sinulla se kävi noinkin helposti. :) Sun raskautuminen ei oo meiltä keneltäkään muulta pois vaan se pikemminkin tuo lisää toivoa, vaikka sulla tuo kävikin nyt kadehdittavan nopeasti! Mä oon ainakin vilpittömästi onnellinen sun puolesta ja toivon, että kaikki menee hyvin!!

Minisport, me saadaanki sit taas alottaa jännäilyt samaan aikaan! Tsemppiä uuteen kiertoon :)

Mä oon ihan samoilla linjoilla Mappiksen kaa Lilja! Oot plussasi "ansainnu" ihan siinä missä kaikki muutkin vaikka teillä tärppäs nopeaan! Nauti raskausajasta :) Itsellä vahva usko että kyllä mekin vauva saadaan joku päivä, kestää vaan vähän kauemmin :)

No mun pitää ehkä kyllä nyt ruveta päivittelee tätä listaa kun on niin hyvät tulokset päivittelystä!!!! =)
Yritän vaikka tänään jos saisin onnistuu ku viimeks tuli ihan hassun näkönen!

TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!

Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

KESKIVIIKKO 28.8.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
_Lilja_2557/32206/2013
Pumbuliini2246/28??106/2013X
Paloma842842/30-35602/2013X
Divinee2440/349
Leva2437/3013

te^a2631/28-321
jonnamo2029/30-337
Lama3026/31-39305/2013
Minnah882523/27-48612/2012
annsuli2322/29-31801/2013
hopess2219/27306/2013
Gemi2412/??108/2013X

marjaana87259/31-3711
Mary Ann297/31-37(??)1108/2012
Ralli277/26-289
diadora255/296
Henrietta-264/30-311108/2012
Mappis_88252/28208/2013
Minisport272/29208/2013
[tr] [tr]
[tr]

JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

HILJAISET HAAVEILIJAT:

Pinkula

ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013

Listan ylläpitäjä: Henrietta-

Liityn mukaan jos sopii! 24v, kp 14/27, yk 4, tjottaillen :)

Meillä ehkäisy jätetty pois, muttei yrittämällä yritetä. Miehellä ennestään kaksi lasta, minulla kuume kova. Olisi ihanaa jo saada yhteinen nyytti. Womanlogin mukaan ovuloin tänään, itse en näitä juttuja kehostani vielä tunnista. E-pillerit käytössä vuosikaudet ja nyt takana kolmet? (Vai kahdet?) luomumenkat. Oon ihan pihalla.

Tunnustan olevani näitä, joka kuvitteli pamahtavansa paksuksi samantien pillerien lopettamisen jälkeen. No, eipä siinä ihan niin käynyt ja nyt mennään neljättä kiertoa..

Luin teidän keskusteluja pitkältä ajalta, vau miten lämmin ilmapiiri täällä on! Ja monia plussanneita, onnea vaan kaikille! Ja meille vielä plussaa odottaville kärsivällisyyttä ja peukkuja :)

Viimeksi muokattu:
_lilja_ onnea plussasta! :)

Itsellä nyt sellainen kumma oire eilisestä lähtien, että alapäätä kivistää ( pardon my frenche ) siis pimperoa, ihan samaan tyyliin kuin menkkojen aikana pari ekaa päivää.. Eikä menkkoja pitäisi kuulua vielä ihan heti. Eikä koskaan ole ollut tälläistä siis ennen menkkojen alkamista. Huomasin nämä oireet eilen aamulla petipuuhissa, kun hommat tuntui jotenkin ikävältä ja vähän jopa kivuliaalta. Sen jälkeen koko päivän jatkunut jomotus ja kipu, joka on jatkunut myös tänään, mutta hieman lievempänä. Todella outoa.. Samoin myös rintoja ja nännejä aristaa, joka siis yleensä kielii noin viikon sisällä alkavista menkoista. Mutta tätä alapääkipua ei ole ollut.

dpo:sta ei ole tarkkaa hajua, koska en ole varma ovuloinnin ajankohdasta. Luulisin että dpo 6 tai 7 nyt. Voisiko olla niinkin ihanasti että olisi raskausoire?? Onko muilla kokemusta tämmöisestä? En usko että olisi mitään yhdyntäkipujakaan, koska niitä ei ole ikään mieheni kanssa ollut. Ja ovat niin menkkamaisia..

Huh! Täällähän tullut plussia!! <3 Olen kyllä iloinen teidän puolestanne vilpittömästi ja toivon, että kaikki menee parhain päin!! Antaa toivoa minullekin, vaikka jo kauan yritellyt...

Uusiakin tullut mukaan, tervetuloa!! :) Mukava saada uusia jännäilijöitä!!

Itse olen alkukierron pitänyt matalaa profiilia, menkat loppuneet ja talletuksia tekemään... Tosin tässä kierrossa satun olemaan työmatkalla VIIKON juuri oviksen aikaan :( Ti-ke-to ens viikolla ovis ja lähden tiistaina aikasin reissuun... Pitää maanantai käyttää hyödyksi, vaikka en tiiä onko siitä hyötyä. Mutta ei siitä ainakaan haittaa ole!! :) Ajattelin tämän kierron ottaa rauhassa ja olla testailematta liian aikasin! Lisäksi jätän oman navan(voinnin) seurailun pois! HAHA... niinhän mä nyt sanon vaan oottakaahan pari viikkoa niin oon ostanu kassillisen testejä!!

Heippa hei teille kaikille kohtalontovereille!! Sallitteko yhden kuumeilijan liittyä seuraanne? :)

Olen lueskellut tuota 2013 ketjua ja nyt kun mies lähti pariksi päiväksi reissuun, niin otin projektiksi lukea tämän koko 2014 pinon.. Huh!! :D Nyt tulikin kauhea mieliteko liittyä itsekkin keskusteluun mukaan. Olette kyllä aivan mahtavia kaikki naiset täällä. Erityisesti hymyilytti _Lilja_, joka oli niin ihana ja hassu, että olisi raskautensa lahjoittanut jollekkin kauemmin yrittäneelle. :') Ihana muutenkin lukea ketjua, jossa on niin kannustava ja vilpitön ilmapiiri. :) Huomasin, että paljon on "tuttuja" siirtynyt plussanneisiin, ONNEA tuhannesti!!!!!!!!!!! :) Ja onneksi tilalle on tullut paljon uusia kuumeilijoita, niin pysyy keskustelu aktiivisena.

Täällä olisi siis 25 vuotias juuri rouviintunut nainen pk-seudulta. Mies on kymmenisen vuotta vanhempi, joten rupeisi olemaan korkea aika toukan ilmoitella itsestään. :) Meillä on sellainen tilanne, että vauvaa ollaan yritetty saada jo reilu vuosi :O Tosin yrittämisen alkuun oltiin puolisen vuotta enemmän ja vähemmän etäsuhteessa miehen töiden takia, joten parhaita päiviä jäi joissain kierroissa hyödyntämättä. Vuoden alkupuolella tilanne muuttui, jolloin myös lasken yrittämisen todella alkaneen.. Ei kuullosta YK'tkaan IHAN niin pahalta :) Kuitenkin on kohdattava totuus ja todettava, että on tässä silti yrityskierto 8-9 menossa :( Ajattelin, että jos ei jouluun mennessä tapahdu ihmeempiä, niin sitten varaan ajan yksityiselle tarkistukseen.. Alkaa jo pikkuhiljaa huolestuttamaan ja harmittamaan jatkuvat pettymykset.

Eli jos joku lisäisi minut listalle, niin olisin kiitollinen :)
_Jemppu_, 25v, 20/26, YK 9

Olen huono näissä esittelyissä, mutta tässähän sitä on aikaa tutustua! :)

Hei kaikki plussan odottajat! :wave:

Kuulimme ystävältämme Heikki Näsmanista, joka on hoidoillaan edesauttanut monia naisia raskautumaan, vaikka "kaikki konstit olisi jo kokeiltu". Lisätietoja: hoitoja

Minäkin ehdin jo nuota Mulimen-tabletteja (tippoja ei enää juuri saa) tilaamaan Saksasta, Heikki sanoi, että ovat yhtä tehokkaita kuin tipat. Tilasin heti varuiksi kaksi purkkia (á 100 kpl/purkki), mutta niinhän siinä kävi, etten edes ehtinyt testaamaan! Plussa tuli siis heti seuraavassa kierrossa. :)

Jos heräsi kiinnostus, niin ottakaa yhteyttä yksityisviestillä, haluan Mulimeneista eroon, turhaan kaapissa pölyttyvät. Käyttöaikaa 8/2014 asti.

Hei taas!

Oon pahoillani viime kerran purkautumisesta. _Lilja_ :lle vilpittömät onnittelut! Olet todellakin ansainnut raskautesi. :) Onnea myös LinneAino ja muutkin jos joku on jääny välistä onnittelematta.
Mulla on ollu omassa elämässäni töiden ja koulun kanssa nyt kiirusta. Silti oon lukenu teidän juttuja ja elän mukana teidän kaikkien yrityksissä. :)
Mieheni tilasi ajan meille tutkimuksiin tänään. Menee vajaan parin viikon päähän. Ei paha... Jospa sieltä selviäisi jotain. Mieluiten positiivisia asioita.
LinneAino, kumpa vain saisi elettyä noin, mutta ainakin minä en osaa elää ilman maitotuotteita ja valitettavasti noita roskaruoaksi nimettyjäkin tulee välillä syötyä.... :/ Jos vain jaksaisi, niin tottahan sitä tekisi ravitsevaa ruokaa joka päivä. Noista tipoista nyt en tiedä jaksanko uskoo niihin, vaikka kyllähän allekirjoittanu popsii raskausvitamiinejakin ja vielä edellisessä kierrossa join greippimehuakin lisäksi.

Tervetuloa uusille! :)

• Tykkää
Reactions: LinneAino
_jemppu_ tervetuloa :) kiva että tää ketju on susta hyvä ja toivotaan että teille ilo suotaisiin. Täällä on käynyt niinkin että joku juuri tullut ja heti plussannut joten toivotaan, että sä olet yksi niistä :) kuten myös vaiva.

vaiva sinulle myös tervetuloa joukkoon.

Päivittely ei onnistu multa tänään, mutta Henrietta hyvältä näytti tuo :) otit heti päivityksen niin eiköhän se plussa ala jo kuulumaan :D mä kuitenkin roikun täällä vielä ja voin aina välillä päivittää kunhan olen oikealla koneella. Ehkä mua ei vielä laiteta plussanneisiin.

Mua harmittaa kun täällä plussataan niin porukkaa hajoo ja lähtee omille palstoilleen. Olisi kiva jos voisi jatkaa jutustelua samojen ihmisten kanssa joihin on jo tutustunut :)

Mä en nyt kyllä osaa poistua täältä. En millään luota tähän raskauteen. Sain ittelleni ruinattua ajan veristestii ja tulos oli raskaana hcg arvo 43.3. Musta aika älyttömän pieni. Sunnuntaina oli nega, tiistaina plussa ja keskiviikkona toi arvo. Et eikai sen nyt isompi tartte ees olla?! Riippuu miten se kasvaa. Katotaan jos käyn vielä yksityiselle mittaamassa arvoa viikon alussa. Menkkakipujen tyyliset kivut jatkuu vaan ja pientä vuotoa. Tää on kai normaalia, mutta silti sitä mietti koko ajan onko tää normaalia!! Yöllä kun herään kipuun niin mietin kyllä tosissani että jos tää on tällästä en haluu olla raskaana :D yöllisiä hourailuja. Neuvolaan varattu aika 11.9. Ei mitään hajua kuinka pitkällä raskaus on. Veikkaan laskettuaikaa 5.5. Jos mitään raskautta ees on olemassa. Todella skeptinen olen! Odotellaan vaan. Makaessa on paras olla. Liika seisominen ja istuminen tiukoissa housuissa alkaa sattumaan tosi paljon. Epäilen kovasti vielä jotain kohdunulkoista kipujen ja vuotojen takia.

Suurkiitos kaikille onnitteluista!

Hei taas!

Oon pahoillani viime kerran purkautumisesta. _Lilja_ :lle vilpittömät onnittelut! Olet todellakin ansainnut raskautesi. :) Onnea myös LinneAino ja muutkin jos joku on jääny välistä onnittelematta.
Mulla on ollu omassa elämässäni töiden ja koulun kanssa nyt kiirusta. Silti oon lukenu teidän juttuja ja elän mukana teidän kaikkien yrityksissä. :)
Mieheni tilasi ajan meille tutkimuksiin tänään. Menee vajaan parin viikon päähän. Ei paha... Jospa sieltä selviäisi jotain. Mieluiten positiivisia asioita.
LinneAino, kumpa vain saisi elettyä noin, mutta ainakin minä en osaa elää ilman maitotuotteita ja valitettavasti noita roskaruoaksi nimettyjäkin tulee välillä syötyä.... :/ Jos vain jaksaisi, niin tottahan sitä tekisi ravitsevaa ruokaa joka päivä. Noista tipoista nyt en tiedä jaksanko uskoo niihin, vaikka kyllähän allekirjoittanu popsii raskausvitamiinejakin ja vielä edellisessä kierrossa join greippimehuakin lisäksi.

Tervetuloa uusille! :)
Mulla tärppäs greippumehulla. Jos ei olis tärpänny, olisin koittanu Mulimeneja, niin paljo positiivista oon niistä kuullu.

Tseppiä sulle Mary Ann, toivottavasti teilläkin tärppäis pikaisesti!

• Tykkää
Reactions: Mary Ann
Hei, meil on kanssa 11.9. aika Väestöliittoon. Onhan noi aika kallista "huvia", mutta kun halutaan varmistus asiaan niin ehkä ton sitten maksaa mielellään. Mut on meillä _Lilja_ sitten sama jänskätyspäivä :popcorn:

Hei! Minut voisi liittää mukaan! :wave: Yztlas 20v. yk 1
elikkäs pillereiden jälkeen yhdet kuukautiset tulleet 22.8-26.8 nyt siis kp 8/27. Peitot heiluneet 12.8 asti mutta jos oviksen jälkeen tärppäis! =)

Viimeksi muokattu:
Perrrrjantaita naiset!

Ihan vaan semmosta, että tuleekohan noihin liuskatesteihin kuinka herkästi viivanpaikka? Haamujen haamu tänään testattu (kp28). Kuivuessaan vielä selkeämpi. Yllättäen mieheni ei näe testissä taas mitään :LOL: Voihan olla tosiaan että viivanpaikka se sielä. Itse kuitenkin selkeästi näen, tihrustamatta :)

Ei kai auta taas kuin odottaa pari päivää ja testailla uudestaan. Toisinsanoen siis huomenaamulla heti aamupissasta :LOL:

Huomenna meillä onkin rapujuhlat ja juhlitaan mun synttäreitä samalla. Ehdin vielä nopsaa juhlistaa kolmekymmpisiä, jos sattuukin että viiva vahvistuu :)

Hei naiset!

Liitynpä tällekin palstalle jännäilemään :) Lueskelin tässä tätä palstaa viime yönä läpi, ja kuten joku muukin sen jo sanoi, on tällä palstalla vaan jotenkin ihana tunnelma! Eli minut voi lisätä tänne seuraavin tiedoin 24v., kp 19/30-32 yk 2 ja ya 7/13. Tässä kierrossa mies lähti juuri ovulaation aikoihin (maanantaina) 5 pv:n työreissulle, joten katsotaan nyt, että oliko maanantai-aamun talletuksista mitään hyötyä :D suurta pettymystä ei kuitenkaan tule, jos tässä kierrossa ei tärppi käy, sillä olin jo tuon työmatkan takia (ja olen oikeastaan edelleen) sillä mielin, että tämä kierto ei ole meidän kierto. =) Mutta eihän sitä koskaan tiedä ;)

Minisport, mulla joskus junnuna ajassa ennen pillereitä (eli noin 5vuotta sitten :D) oli menkkojen ekana päivänä paha olo, oli tosin muutenkin aikaisten kovat menkkakivut. Nyt pillereitten lopettamisen jälkeen yhdet luomumenkat ollu, sillon hiuuukan jotain huonoa oloa oli puol päivää.. Toiset menkat sit tosissaan hävis jonnekin, ei näkyny eikä kuulunu mut clearbluen näytti miinusta kahteen kertaan :p

Tossa just laskeskelin et seuraavan kerran pitäs menkat tulla syyskuun johonkin 9. Päivän tienoille.. Saas nähdä kuin käy :D

Kiva että (meitä) uusia on täällä paljon, tän paikan tunnelma on kyllä mahtava niinkun moni on kehunu :)

Huomenta ihanaiset!

Muutama kysymys näin heti aamusta; ensinnäkin, jos ovuloin keskiviikkona/torstaina ja pedin puolella on puuhattu maanantai-iltana ja perjantaiaamuna, onko mitään toivoa tärpin suhteen? Toiseksi, mulla ainakin ti-aamuna ja tänä aamuna on tullut niin runsaasti valkovuotoa, että ihan alkkarit on ollu läpimärkänä.. Mikä tän voi aiheuttaa, kun normaalisti vuoto vähäistä?

Mua kiinnostaisi kuulla, millaisia parisuhteita teillä muilla on. Kuinka kauan olette olleet yhdessä ym. Meillä kun tilanne on hieman erikoinen, kun työni puolesta asun pääosin toisella paikkakunnalla ja yhdessä asutaan sitten vapaa-aika (viikonloput). Jos vauva ilmoittaa tulostaan, täytyy sitten asumiskuviot miettiä uudelleen. Tällä hetkellä on ihan hyvä näin.

Mitä mieltä ootte muuten siitä, täytyykö työhaastattelussa ilmoittaa raskaudesta? Mulla on töissä määräaikainen sopimus vuoden loppuun, mutta vakipaikka tarjolla siihen mennessä. Mitä siis jos ehdin raskautua, ja mulle tarjotaan sitä vakipaikkaa vuoden vaihteesta eteenpäin? Tätä oon miettinyt paljon.. Työpaikka ja -tehtävä siis pysyy samana, sopimus vaan muuttuu vakituiseksi..

Anteeksi "omanapailu" (hauska ilmaisu) :)

Minisport, mulla pillerien lopettamisen jälkeen alko pahoinvoinnit menkkojen alun yhteydessä, siks oonki jo 3kk luullu olevani raskaana :D

Lama, joko testailit uudestaan? Tuuthan sitte heti kertomaa miten kävi. :) Ja onnea kolmekymppisten johdosta!! Tää kirjoittaminen on niin hankalaa puhelimella, että pitää tulla myöhemmin uudelleen kommentoimaa muidenkin päivityksiä.

• Tykkää
Reactions: Lama
Tänne voisi päivitella DPO 7, taas saa jännäillä. Toissa päivänä oli oikealla puolella vihlontaa tunnin ajan. Tämän aamun saanut aloittaa pissamaratonilla, 4 kertaa jo käynyt, tätä ei ole ollut moneen kiertoon. Joka siis voisi olla merkki tärppäämisestä. Testasin sitten innoissani liian aikaisin, aluksi näytti hailakkaa viivaa mutta testiajan jälkeen ei enää ollut kuin yksi viiva.
Eli tiistaina jos testaisin uudestaan, hirveä hätähousu testaamaan :D

Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan nyt monelle plussaa!!!! :)

Pelkkää omanapailua tulossa. Tänään kivut ja vuoto lisäänty ja päädyin lähtee päivystykseen. Hcg oli laskenut nollaan joten keskenmeno oli tämä sitten. Lääkäri pahoitteli ja mä vaan hymyilin ja pidin lipun korkealla kunnes näin mieheni ja aloin itkemään. Onneksi tuli näin ajoissa ja ei ollut kohdunulkoinen. Se lohduttaa ja se että tää menee ohi toivottavasti näillä kivuilla ja vuodoilla. Saapahan ottaa buranaa onneksi, koska kivut on semmosia et en jaksa. Toivottavasti auttaa, just otin. Pelko on että uusiutuu. Samoin ärsyttää kun nyt pitäs taas jatkaa laihdutuskuuria ja tällä fiiliksellä ei kyllä kiinnosta. Mutta se auttais mua raskautumaan ja ehkä viemään homman loppuun asti. Eli eroon ette pääse musta :) katotaan millon palaan päivittelemään. Katotaan nyt päivä kerrallaan mikä tää olo on. Lääkäri sanoi että odottele yhdet kuukautiset ja sit uudestaan. Nyt en vaan tiedä millon kannattais alottaa terot vai kannattaako ollenkaan. Ajattelin et annan nyt elimistön rauhottua ja sit kattelen uudestaan :/

Yhteistyössä