Musta tuntuu niin tyhmältä kun tää eka plussa ( toivottavasti ainut) tuli näinkin helposti. Mulla on sellanen olo et voisin odottaa vielä hetken vaikka se raastavaa onkin. Mutta siis odottaa ja antaa plussan jollekin joka on odottanut jo pitkään. En oikeen osaa iloita täällä kun haluaisin jo kovasti että esim. Sinäkin Henrietta saisit vauvan. En osaa selittää ja tää tuntuu teistä varmaan tyhmältä, mut kun esim luen noita lapsettomuus sivuja niin tulee niin paha mieli joidenkin kohtaloista että haluisi mieluusti antaa jollekin toiselle raskauden. Vaikka eihän se niin mene. Teitä on jo oppinu tuntemaan niin jotenkin se olis sama kun sanois jollekin ystävälle jonka tietää pitkään yrittäneen että meillä tärppäs jo. Toki oon kiitollinen, mutta toivon kaikille muille nyt hurjasti plussia! Tästä alkaa taas aalto!! Tai no kohta mä varmaan alotan alusta täällä :/ ei voi tietää... Mut vink vink mä otin ton päivityksen itselleni sillä syyllä et alexandrakin raskautu kun päivitti niin munki täytyy et nyt vaan kuka haluu päivitellä niin raskautuminen on taattu!
Toivottavasti mä en nyt kuulosta mitenkään ylimieliseltä tai muuta, se ei ollut tarkoitukseni.
Kovat tsemppailut varsinkin teille jotka kulutatte jo vuoden päiviä tässä projektissa.
Toivottavasti mä en nyt kuulosta mitenkään ylimieliseltä tai muuta, se ei ollut tarkoitukseni.
Kovat tsemppailut varsinkin teille jotka kulutatte jo vuoden päiviä tässä projektissa.
Viimeksi muokattu: