Esikoinen vuodelle 2014

Hopess: Ootko vielä testaillu? Miltä näyttää? Pidellään nytte peukkuja, että saisit vähän piristystä syksyyn :) Hitsi, mä oon pari kertaa saanu roskishaamuja ja sille ei voi mitään, mutta aina sitä innostuu . Pitäis hävittää se koko testi sen 3 minuutin testiajan jälkeen, ettei varmasti tulis mitään väärinkäsityksiä :D Mutta toivotaan nytte parasta!!

Vaiva: Tikutitko ovista? Jos se ovis oliskin ollu jo oletettua aikasemmin ja noi oireet olis ihan sitä itteensä.. :) Jännää!

ON: Täällä yk 10 pyörähti käyntiin tiistaina, ku menkat alko oikeen hulahtamalla. Hitsi :( Mutta nytte mennään jo kp 4/26, että pikkuhiljaa fiilis alkaa kohoamaan. Mies sai tossa alkuviikosta vähän hurjaa kohtelua tältä kiukkupussilta. Pitää nyt viikonlopun aikana yrittää hyvitellä :) Jotenki harmitti vaan noi menkat niin paljon ja se harmitus ja ahdistushan sitte purkautu siihen joka sattu lähimpänä olemaan. Oli muuten ennätyslyhyt kierto 24 päivää. Onko se enää ees normaalin rajoissa?


Hauskaa viikonloppua tytöt!! :)
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



PERJANTAI 6.9.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Pumbuliini2255/28??106/2013X
Paloma842851/30-35602/2013X
Leva2446/3013
te^a2640/28-321
jonnamo2038/30-337
Lama3035/31-39305/2013
Minnah882532/27-48612/2012
annsuli2331/29-31801/2013

ToKa892426/30-32207/2013
Vaiva2423/274X
marjaana872518/31-3711
Mary Ann2916/31-37(??)1108/2012
Ralli2716/26-289
diadora2514/296
Yztlas2014/271
Henrietta-2613/30-311108/2012
Mappis_882511/28208/2013
Minisport2711/29208/2013

jonnamo207/30-338
Lama306/31405/2013
_Lilja_256/32-??306/2013
_Jemppu_254/2610
hopess221/27406/2013
[tr] [tr]
tr]
[td] Gemi [/td]
[td]24[/td]
[td]21/??[/td]
[td]1[/td]
[td]08/2013[/td]
[td]X[/td]
[/tr]
[tr]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]







HILJAISET HAAVEILIJAT:

Pinkula





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Huh, olipas tossa hommaa. Nyt takuulla on virheitä kun on 9 päivää edellisestä päivityksestä joten tarkastakaa huolella ja kertokaa sitten. Listan kärkeä pitävät isoilla kiertopäivillä menevät, ilmoittakaa jos olette jo saaneet plussaa tai muuta :) Muulloin poistan yli 50 kiertopäivllä olevia jossain välissä. Mikä sulla on tilanne Pumbuliini? Eikö sun menkat vieläkään ole alkanut vai missasinko viestin?

Ensinnäkin kiitos kaikille ihanille mussukoille jotka olette kannustaneet ja halailleet mua :)


Anteeksi tosiaan mä olen ollut nyt vähän poissaoleva. Olen lukenut kyllä aina silloin tällöin, mutta en ole ehtinyt ja viitsinyt muutamaa lausetta vaan kirjoittaa. Nyt on sitten keskenmenosta selvitty sillain, että voi jo ajatella seksiäkin ;) unta jo nähty joten eiköhän tää tästä. Monet on sitä mieltä ettei tämä aikainen ole edes keskenmeno, mutta kyllä musta kyllä silti tuntuu kamalalta. Siihen vielä päälle ne vuodot ja kivut, jotka ovat onneksi jo loppuneet. Mukavaa oli myös tuo neuvolan peruminen ja sitten tuli tietty postissa ne neuvola paperit. Tosi jees, mutta niistäkin selvittiin. Nyt vaan eteenpäin. Vielä kun tietäs uskaltaako sitä yrittää heti vai odottaa kierron. Päädyttiin miehen kanssa että sekstaillaan kun huvittaa ja sitten katsotaan jos tärppää. Yritetään nyt sitten vaan odottaa ensi kuuhun. Mies sanoi olevansa pettynyt tapahtumasta ja musta tietty tuntuu että mä olen sen pettänyt. Tiedän, että näin ei ole mutta minkäs sille tunteilleen voi. Mies kun odottaa lasta enemmän kuin minä... Mulla on soittoaika gynelle tossa maanantaina niin saan kyseltyä vähän noiden teroluttien kohtaloa ja että oliko tää vuoto nyt laskettavissa kuukautisvuodoksi. Kyllä mä nyt uuden kierron tossa ittelleni aloitin. Mietin myös, että pitäskö mennä johonkin jälkitarkastukseen. Toivottavasti osaa gyne vastata. Ekasta työviikostakin selvitty ja voi herranjestas mä en tiiä tuunko ikinä selviämään. Vaihdoin siis työpistettä ja nyt oon ihan tööt. Ihan älyttömiä virheitä ja ongelmia ja mua ei kuuntele kukaan. Oon vähän niinkun neuvonantajan roolissa ja kun pitäisi muutta toimintatapoja oikeiden ohjeiden mukaisesti, ei tietysti nää halua muuttaa niitä. Ei kyllä tullut yhtään hyvään saumaan tää ahdistava viikko ja olen niin onnellinen, että viikonloppu alkoi!

Täällä on tullut niin paljon juttua etten edes tiedä mistä aloittaa :D

_Jemppu_ En osaa sanoa kuinka fyysistä työtä voi tehdä :/ perjaatteessa sen ei pitäs kyllä vaikuttaa noinkaan alussa mihinkään. Tietysti sitä itse miettii jokaisen noston kohdalla, että onko tää ok. Mäkin työskentelen lääkkeiden ja kemikaalien kanssa ja välillä tulee kyllä miettittyä mitä sitä sais oikeestaan tehdä. Ei kuitenkaan halua kertoa että yritys on päällä. Onneksi mä en sekottele sytostaatteja, koska sillon mun tarvis kertoo esimiehelle että meillä harrastetaan suojaamatonta seksiä :D Sitähän vois joskus kysyä lääkäriltä ?! Mutta musta se taitaa kyllä olla, että kaikkea saa tehdä, liikkua ja hyppiä. Harmi menkoista :/ uusi kierto, parempi kierto :) Ja sä oot niin oikeessa, miehestä on ollut älytön apu. Aina kun en ole töissä nyhjään sen kyljessä koska siinä on niin hyvä olla. Jostain syystä tullu sellanen olo, että kohta mä menetän senkin, en tiiä kuulostaako tyhmältä mutta kysyn siltä päivittäin että "ethän sä kuole tai jätä mua". Otti vähän koville tuo keskenmeno näköjään kun mies saa ämpärikaupalla haleja.

Mary Ann toivottavasti olet jo parantunut :) mulla oli viimeksi oletettu ovis flunssapöpön aikaan ja oli kyllä kurjaa kun ei millään halunnu sekstailla, mutta sitten tuli morkkis ja oli pakko :D ihan typerää, tiedän. Sulla on joko kamalat tai ihanat ajat tiedossa häiden suunnittelujen kanssa :D se oli mulle molempia yhtäaikaa :D Kovasti tsemppiä, siinä on iso projekti edessä. Jos se plussakin sieltä ilmestyy niin siinähän sitten olet isossa liemessä :D sullahan oli se väestöliittojuttu vajaan viikon päästä. Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin!

Pinkula suakin voi sitten kohta lisäillä listoille vai ? kerrohan päiviä, jos lapsenteko alkaa :)

Divineelle onnea lapsettomuuspuolelle, toivotaan ettet viihdy siellä pitkään :)

Vaiva kyselit tilannetta kotona. Eli mentiin naimisiin reilu kaksi kuukautta sitten ja ollaan yhdessä oltu 4 vuotta. Asutaan paritalossa Espoossa ja vauvanhuone huutaa tyhjyttään. En muista mitä muuta kyselit, mutta näin meillä :) En suostunut tekemään lasta ennen avioliittoa (oon kai vanhanaikainen) mutta nyt kun saa tehdä niin ei vois enempää odottaa raskautta!

Nyt en enää pysty tähän :D oon lukenu noita viestejä ristiin rastiin ja kaikki meette sekasin mun mielessä. Jos on asiavirheitä, älkää pahastuko :D
Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä Lilja että tuntuu jo vähän paremmalta!! Inhottava ja mieleenpainuva kokemus varmasti jota ei toivo kenellekkään :| Ihana kun sait ton listan päivitettyä, mä yritin pari kertaa mut meni aina niin hankalaks! Voidaan tehä niin että kyllä mäkin voin välillä päivitellä, katotaan miten osuu =)
 
_Lilja_ Hahaa! Toi sun kuvaus kotoa kuullosti niin mun kirjottamalta :D Hitsi! Aivan sama tarina, paitsi, että vauvanteko alko jo ennen naimisiinmenoa ja ei olla oltu ihan noin kauaa yhdessä. Mutta Espoo ja paritalo ja vauvanhuone ja raskauden odottelu. :D Häkellyttävää!! :D

Ja mä arvasin, että työskentelet lääkkeiden parissa. Harva maallikko osaa antaa niin hyviä vinkkejä lääkkeidenkäytöstä. Hei kuule, saanko kysyä missä sä käyt gynellä ja voitko suositella lämpimästi? Ku mä en oo Espoosta lähtösin ja mulla on aika kamalia kokemuksia gyneltä. Yleensä sinne on tullu mentyä pakon edessä, ku on ollu vatsa tosi tosi tosi kipeä tms. ja sittehän ne tutkimukset on ollu kamalan kivuliaita. Ihan omaa syytä kylläkin :( Ni nyt ku oon netissä yrittäny selailla noita gynejä, ni se on jotenki hirveen pelottava ajatus mennä ihan tuntemattomalle summa mutikassa ja vielä noin aran aiheen takia. Kaikki gynet varmasti hommansa osaa, mutta haluisin jonkun jota joku vois suositella ja jonkun, joka on hellä :)

Nii ja ennenkaikkea, kiva ku oot palannu takasin ja oot jo toipumassa! :) Tuskin se mieskään pahastuu, ku joku kiehnää kyljessä ja osottaa, että on riippuvainen toisesta :) Parempi noinpäin, ku sitte että sulkeutuis yksikseen suremaan. Vahvistaa varmasti parisuhdettakin entisestään. Tsemppiä :)
 
_Jemppu_ mä oon käyny mehiläisessä ja oon ollu ihan tyytyväinen. Kävin lepuskissa Tarjanne Satu nimisellä pari viikkoa sitten ja nyt on sille soittoaika. Vaikutti oikein osaavalta. Mun normaali gyne on ympyrätalossa Maarit Mentula. Sitä on tosi monet kehuneet ja on ollu hyvä. Sanoi myös että voin soittaa jos tulee jotain ongelmaa lapsen tekemisissä. Että on kiva kun ottaa tollain puheluitakin. En kyllä osaa sanoa onko noi helliä. Musta kukaan joka törkkii niillä laitteilla ei voi olla hellä. Toki aina ku käyn kunnallisella papassa, musta tuntuu et ne hoitsut on vihasia kun tökkii niin kovaa sitä hemmetin levitintä. Mä oon kuullu et jotkut miehet on hellempiä :D mut miehelle mä en halua ellei oo pakko! Millon oot tullut Espooseen? Kävin heti miettii et ollaanko jotain koulututtuja :D iso paikkahan tää on mutta jos oot vasta muuttanut niin sit ei :) voikun nyt raskauduttas ni meistä vois tulla vaunututtuja :) mulla ei oo kukaan tuttu tekemässä lasta tietääkseni, niin pelkään et jään homehtumaan tänne kotiin yksikseni.


Muoks. Nii joo Henrietta juu päivitellään vaan yhdessä ja miten muistaa. Mitä useammin päivittää sen helpompi on :) jos nyt yrittäis vähän useammin. Millon teillä tulee jotain tuloksia niistä kokeista? Tai selvii jotain?
 
Viimeksi muokattu:
_Lilja_ Mäkin oon kuullu, että miehet on hellempiä! :D Mutta jotenki se ajatus tuntuis hassulta, että menis miehelle :p Ja kiitos vinkeistä! Taidan heti mennä googlettamaan. Meinasin varata ajan tuolta väestöliitosta, mutta huh, ei taida oikein talous kestää, vaikka ekana ajattelinkin, että "makso mitä makso" :D Eli jos nyt ekana menis ihan normi gynelle :) Kattoo sitte mitä tapahtuu!

Ja mä muutin tänne Espooseen about vuosi sitten. Sitä ennen etäsuhteiltiin iät ja ajat ja nähtiin viikonloppusin. Sitte ku mä sain vihdoin tilaisuuden muuttaa tänne, ni eikö mies hommannu ittensä reissuhommiin ja taas oltiin etäsuhteessa.. Sillä erolla, että mä olin "uudessa" kaupungissa ilman kavereita, perhettä ja miestä. Se oli aika mielenkiintosta aikaa :D Mutta onneks nyt on kaikki palaset loksahtanu paikoilleen ja mieskin on duunissa ihan täällä Espoossa. Helpotti kummasti elämää, ku saa joka ilta käpertyä toisen kainaloo ja ei tartte olla kokoajan ikävöimässä :)

Ni ei siis todennäkösesti olla vanhoja tuttuja :D Mutta vaunututtavuus kuullostaa oikee hyvältä! :p Enää puuttuu vaan ne plussat! :D

Mut tunnistettiikin täältä jo kerran :D Mikä on oikeesti todennäkösyys. Täällä on varmaa 100 000 kävijää ja mä oon ehkä kirjottanu n 3 viestiä ja joku tunnistaa mut niistä. Olin ihan järkyttyny :D Ni nyt en kestä, jos _Lilja_ mekin oltais jotain naapureita :D
 
Oho miten ihmeessä sut _jemppu_ tunnistettiin. Se on kanssa mun yksi suuri pelko jos joku semmonen tunnistaa joka on läheinen. Kun ei kukaan tiiä et yritetään ja haluisin pitää sen salassa. Mä oon kyllä kertonu kaiken itsestäni. Kohta selvii että Henrietta-kin on joku tuttu :D nyt meit on jo kolme vaunuilijaa samoilta suunnilta :) jee, nyt vaan se helppo juttu, raskautuminen :D
 
Lilja, ihanaa et fiilikset alkaa olla positiivisemmalla puolella :) (kuulostipas nyt jotenki tyhmältä toi lause :D). Kyllä se siitä iloks vielä muuttuu, toivottavasti pian! Ja kyllä se mun mielestä on keskenmeno jos kerran raskaus on alkanu ja siitä on tahtomattaankin ehtiny iloita, tuli kuin varhasessa vaiheessa vaan niin ihan yhtä iso oikeus sitä on surra kun että olis tullu myöhemminkin.. Onpa jotenki kauheen vaikee näköjään tänään saada ajatukset naputeltua tällä puhelimella ymmärrettävästi :D mut toivottavasti pointti välittyy.

Ei oo tänne kuulunu eikä näkyny, tulin siihen tulokseen et on vaan jääny pois jostain syystä.. Kun kuitenkin kaks negaa, eka kun menkat oli viikon myöhässä ja toinen siitä kolmen päivän päästä. Kai sitä nyt tullon pitäs jo näkyä jos on jotain näytettävää.. Jos kierto on sen 28pvä mikä oli siis nyt se ainut luomukierto pillereitten lopettamisen jälkeen, niin seuraavan kerran pitäs alkaa tossa 9. päivän tienoilla. Jos ei ala kuulua ni pitää testailla uusiks.. Tilasinkin eilen jo Raskauskeijusta sellasen 4kpl:n paketin, jos vaikka tulis tarpeeseen.. Hope so.. No tulipahan taas on:ää oikeen urakalla :D
 
Täällähän on porukkaa enempiki ku vastauksia tulee samaan aikaan :D

Mulla sama kun _Lilja_lla, oon koettanu olla kertomatta liikaa yksityiskohtia ettei tutut tunnista, nimenomaan juurikin siitä syystä kun ei oo haluttu kertoa et yritetään, kun vasta sit kun on jotain "oikeeta" kerrottavaa :D Itseasiassa tahtoisin ettei kerrota kellekään ennen kun on se eka neuvolan ultra käyty :D kun on sit siinä vaiheessa (kai?) sit se 13vkon rajakin jo ainakin melkein täynnä.. Onneks miehellä ei ollu mitään sitä vastaan :) Kehittelen muutenkin itelleni tollasia kummallisia päätöksiä :D esmes aattelin että jos nyt ei ala menkat niin tekisin testin vasta kun miehen synttärit on kahen viikon päästä, mut siihen en kyllä taida pystyä.. Olis vaan hyvä synttärilahja jos sattuis tärppäämään <3

Muoks. Piti vielä kysyä et _Jemppu_, eiks toi etäsuhde ollu aika rankkaa? Vai miten se toimi käytännössä? Vaikee kuvitella omalle kohdalle kun on alusta asti ollut ite niin tiivisti yhdessä, monta kertaa viikossa nähty alusta asti.. Mut mahtaa se olla kyllä sit palkitsevaa kun pääsee vihdoin saman katon alle <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: _Jemppu_
_Lilja_ Oli se kieltämättä aika pysäyttävä hetki, ku tajuaa, että on "paljastunu". Ei sitä ajattele tollasia sillonku tänne kirjottelee. Teinkin sitte vähän sensuuria mun edellisiin viesteihin :) Mutta siis ihan oli työpaikan läppärin sivuhistoria jääny talteen. Ajattelin jotenkin, että isoissa firmoissa on joku suoja, ettei ne jää talteen tai poistuis itsestään. No kuitenkin, työkaveri, joka itsekin kerto kuumeilevansa, ni oli huomannu tutun sivuston ja siinä tauon ratoks oli lueskellu ketjua ja bongannu mut sieltä. Terveiset vaan sorvin ääreen :p

Mutta olin kyllä niin häkeltyny, etten saanu sanaa suustani! :D
 
Pumbuliini. Joo, oot ihan oikeessa! Se oli todella raastavaa ja oikeesti ihan hanurista :D Kai se joillain toimii ja pitää suhteen tuoreena, mutta meillä se ei vaan toiminu sitte millään! Ei se vaan ollu oikea ja täyspainonen parisuhde meille, ku ei voinu jakaa sitä arkea toisen kanssa. Käytii kyllä läpi kaikenlaisia kriisejä ja eroahistusta ja tuntu, että olis ollu niin helppo luovuttaa. Mutta ei vaan pystyny, ku välitti toisesta ihan liikaa. Ärsyttävintä oli vielä se, ku ei tienny yhtään millon se loppuu ja saa siirron duunissa.

Mutta nyt on tosiaan aivan mahtava fiilis :) Välillä jos joku juttu harmittaa, ni ei tartte ku hetki miettiä noita aikoja, ni mieli kummasti kirkastuu. Mä luulen, että sen takia noi negatestit ja tuloksettomat kierrot kiertojen perään ei tunnu niin raskailta, koska on niin onnellinen ja tyytyväinen ihan vaan siitä, että saa olla ja elää sitä arkea sen ihanan ja oman miehen kanssa :) Ja oli aika helppo suostua kosintaankin, ku jos me joskus tultais eroamaan, ni oltais kyllä erottu miljoona kertaa ton etäsuhteen aikana :D

Täällähän oli joku, joka eli parisuhteessa (En muista nimimerkkiä) ihan hyvillä kokemuksilla. Että kai se jollain toimii ihan mainiosti :)
 
Huh, miten paljon tänne on tullu viestejä! Näin kännykällä mahdoton lähteä selaamaan kaikkia, mut päällisin puolin kaikki vaikuttaa olevan hyvällä tuulella ja sehän on hienoa! Lieneekö viikonlopun alku vai mikä ;)

_Jemppu_, en tikuttanut ovista. Uskon sen kuitenkin olleen sillon ku pitikin, oireista päätellen.. Nyt on kyllä varsinaiset jännäpäivät, kun masu vaan tuntuu niin oudolta.. :)

Nuorempana olin kerran raskaana, silloin TIESIN olevani, jo hyvin pian hedelmöittymisen jälkeen. Ekassa ultrassa ei edes mitään näkynyt, lykättiin ja seuraavassa näkyi juuri ja juuri (lääkärin veikkaus oli 4-5 vkoa?). Tein siis silloin abortin.

Aborttiasiasta muuten; onko muilla näitä takana? Mitkä fiilikset tänä päivänä? Omalla kohdallani silloin oli oikea ratkaisu, mutta nyt on käynyt mielessä, että mitä jos enää ei tärppää. Jos se mahis annettiin silloin, ja se meni. Tietenkään meillä ei edes varsinaista yritystä ole takana, mutta silti..

Ja hei tytöt! Mäkin asun Espoossa ;) tai työpäivät vaan.
 
Tänne saa päivitellä KP 2 ja YK 2. Pitäs varmaan muutenki kasvattaa noita kiertopäiviä, kun jostain kumman syystä 2 viimestä kiertoa on ollu 39 pÄIVÄÄ! mikä ihme mua vaivaa? :O Eli pitäskö laittaa et nyt on sit se kp 2/39. En kyl tajuu mist toi 39 tulee, ku aina mulla ennen on ollu jotai 30 pvää muutaman pvän heitolla.

Vaiva Mulla on yks abortti takana, siitä on vuosia ja vuosia aikaa, mutta edelleen kummittelee. En silloin uskaltanut pitä omaa päätäni, ja olinkin pitkään tosi rikki asiasta. Nyt vasta tullu sellanen fiilis, että on ns kelvollinen äidiksi, eikä paha ihminen... Jälkikäteen ajateltuna vaikee sanoo oliko oikee tai väärä päätös, varmaan puolensa ja puolensa. Siinä suhteessa oli vaan niin paljon kaikkee muutaki shittii, et ehkä sit kumminki näin on jossain suhteessa parempi. Mutta ei se ajatus, tai istesyytös koskaan varmaan katoa, ainakaan näissä tapauksissa joissa ei itse olis aborttia halunnu..
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



LAUANTAI 7.9.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Pumbuliini2256/28??106/2013X
Paloma842852/30-35602/2013X
Leva2447/3013
Minnah882533/27-48612/2012
annsuli2332/29-31801/2013

ToKa892427/30-32207/2013
Vaiva2424/274X
Gemi2423/??108/2013X
marjaana872519/31-3711
Mary Ann2917/31-37(??)1108/2012
Ralli2717/26-289
diadora2515/296
Yztlas2015/271
Henrietta-2614/30-311108/2012
Mappis_882512/28208/2013
Minisport2712/29208/2013

jonnamo208/30-338
Lama307/31405/2013
_Lilja_257/32-??306/2013
_Jemppu_255/2610
hopess222/27406/2013
te^a262/28-392
[tr]
[TR]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]







HILJAISET HAAVEILIJAT:

Pinkula





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
No niin nyt sain onnistuu! =) Mites meidän listan yläpää: Paloma, Leva? Käykää kertomassa kuulumisia :)

Pumbuliini, olit lopettanut vai e-pillerit vähän aikaa sitten? Oliko se sun eka vuoto ikäänkun tyhjennysvuoto vai tuliko se ja sitten seuraavat menkat normaalin aikaan? Itsellä pillereiden lopetuksen jälkeen kävi niin niin että tyhjennysvuoto normaalisti ja sitten ekat luomumenkat 86 päivän päästä! Onneks nyt 1,5v päästä kierto rupeaa olemaan normaali! NÄinhän ei todellakaan kaikilla ole mutta mulla kroppa oli näköjään pitkän aikaa ihan sekasin pillereiden lopetuksen jälkeen. Itse oon päättäny etten enää halua hormonaalista ehkäisyä käyttää, seksihalut oli minimissä, hyvää oli että iho pysy kunnossa =)

Lilja kysyit miten meijän asiat jatkossa etenee niin ens kierrossa otetaan kierronkartoituslabrat eri kohdissa ja sit on ainaski yks ultra ja näiden jälkeen kun on kaikki tulokset selvillä niin on miehen kanssa yhteinen aika, ns. suunnittelupalaveri että miten lähdetään etenemään =) Menee marraskuulle mutta hyvillä mielin ollaan! Mieskin kävi antamassa simppanäytteen, kovasti asiaa jännitti vaikkei varmaan mikään uus juttu ollu :LOL:
 
Kappas! Täällähän on ollu viime kirjoittamisesta eloa! :) Ja ihanan positiivinen fiilis täällä. Parasta :)
Niin, tosissaan sain sitten onneks terkkarilta kolme päivää saikkua, joista olin kuitenkin saikulla vain sen kaks päivää, kolmatta en enää malttanut. Kun on koulussa, ahdistaa olla poissa kun tietää et jää aika usein heti jälkeen. Nyt oli kuulemma ollut ihan turhat päivät, joten mun ahdistelu jälkeen jäämisestä olikin turhaa!
Mäkin pelkään välillä sitä, että joku tuttu bongaa mut täältä. Siksi en ole uskaltautunut kertomaan asuinpaikkaani (sen verran pieni paikkakunta...) tai mitään muutakaan. Sen verran voin paljastaa et mä en asu Espoossa (kukaan ei varmaan arvannu) :D ja lähihoitaja must valmistuu tän vikan vuoden jälkeen. Tullut tosiaan mietittyä sitä, että miten pitkälle pystyy sitten raskauduttua tällä alalla työskentelemään. Mikä tietenkin riippuu pitkälti siitä kuinka fyysisesti raskaassa paikassa tulen olemaan töissä. Mutta eipä tuollaisia kannata alkaa liikaa miettimään...
Henrietta- : Meillä kans mies jännittää kovasti tota simppanäytettä... Oon yrittäny tukea kaikin tavoin. Se kai pelkää jotenkin sitä, että hänessä olisi se vika. Ja mä pelkään et mussa on vika. Joten samassa veneessä tässä ollaan, tavallaan. :LOL: Mut mua ei oikeastaan jännitä pätkääkään se Väestöliiton vierailu. Ehkä se jännitys tulee sen päivän aamusta. Mut ku mulla ei oo vielä mitään jännittämistäkään, sillä mut vissiin vain ultrataan... (?). Muutenhan se vaan koostuu siitä, että keskustellaan (ja sovitaan mun tutkimusajat). Miehellä on tää simppakoeaika et kai sillä sitten on jännittävimmät ajat...
Mulle ei oo koskaan tehty aborttia. Joskus nuorempana kyllä tuli otettua jälkiehkäisy kerran... Mut mul ei oo mitään kokemusta miltä raskautuminen tuntuu. Viime joulukuussa tapahtunutta kun ei voida varmuudella sanoa, oliko siinä raskautumisyritys vai joku hormonaalinen häiriö. Kirjoittelin siitä muistaakseni toisessa ketjussa... Oli siis silloin edellisenä päivänä testattu haamuplussa, ja seuraavana päivänä jouduin ensiapuun, kun alkoi oikein voimalla kuukautiset ja pyörryin kivusta vessaan. Se oli jotain niin pelottavaa. En haluaisi enää koskaan kokea sitä. :(
 
Viimeksi muokattu:
Tuun tänään vain omanapailemaan, kun ollut sen verran härdelliä, etten ole edes teidän viestejä ehtinyt lukea :| Täytyy ottaa huomenna oikein iltaprojektiksi! Mutta tänää siis alkoi aivan yllättäen menkat! Ei pitänyt vielä viikkoon tulla, eli kierto jäi nyt jostain syystä vain 26-päiväiseksi. Erikoista.

Nyt on vähän ristiriitaiset tunteet, kun toisaalta ihanaa päästä uuteen yritykseen (tiesin jo kaikista tuntemuksista tai niiden puutteesta etten oo raskaana) mutta toisaalta tää on tosi kurjaa, kun niin sinisilmäisenä ajattelin, että meillä tärppäisi nopeastikin. Toki nyt alkaa vasta yk3, mutta silti vähän pikkumasispäivä. Kai näitäkin saa tulla?

Jos jotain positiivista haetaan, niin näin muuten eilen puolenyön aikaan kaksi ihanaa tähdenlentoa ja toivoin niin kovasti vauvaa! Josko sen takia alkoikin tää uusi kierto ja tää onkin nyt SE kierto?? :D Greippimehua aion myös rehata tänään kaupasta! Josko siitä olisi jotain hyötyä tuon oviksen bongaamnisen kanssa? Huomiselle saa merkata kp2/30-32 ja yk3.

Plussatuulia! :heart:
 
Mary Ann, voitko kertoo mulle tosta väestöliiton paikasta? Te aloitatte "lapsettomuushoidot" siis siellä? Me kovasti mietittiin että mennäänkö yksityiselle vai julkiselle mutta se julkisen aika tulikin niin nopeesti niin vielä nyt ainakin siellä pysytään =) Minkähintasta siellä on? Minkälaiset suunnitelmat teidän suhteen on tai että miten teillä etenee, kiinnostaa vaan tietää miten eroaa julkiseen puoleen?

ToKa89 tää on SE kierto!! En oo ikinä nähny tähdenlentoo, makeeta =)
 
Laitoin eilen tilaukseen CB:n digejä, oli hyvässä tarjouksessa Kotitesti.fi:ssä jos joku miettiny tilaamista =) Mä en tykkää tihrustaa niitä viivoja ja että onko ne vahvistunu vai ei.. Eka tosin testailen niillä ja sit ku rupee tummuu testiviiva niin otan digit käyttöön, mulla toiminu hyvin! Tänään alotin testauksen, ei tulosta..
 

Yhteistyössä