Esikoinen vuodelle 2014

Hirveetä hulinaa ollu täällä, kiva! :D Tervetuloa Maicy ja empuska!

Mary Ann, täällä myös yksi utelias kuulemaan raportointia tapahtumista! Ihan puhtaasta mielenkiinnosta, et miten ylipäänsä noi hommat toimii ja sillein. Oviksen testailusta mulla ei oo kokemusta, mutta jos nyt en ihan väärin muista niin joku täällä jossain vaiheessa kirjoitteli et oli testannut aamulla mut ei ollut näkynyt ovista, mut sit illalla oli kumminkin näkyny? Vai puhunkohan nyt ihan jotain omiani.. mut siis kyllä mä varmaan testaisin!

Mäkin oon tota oviksen testailua miettiny mut en oo vielä ainakaan siihen lähteny, oon jotenkin kuvitellu et siitä tulis ylimäärästä stressiä.. Mutta kun mä en oo ainakaan vielä oppinut mitään tuntemuksia huomaamaan, niin mistä sitä sit edes tietää et koska sitä kuuluis testailla? Oon jotenkin koettanu uskotella itelleni et tulee kun tulee, en ala siitä ressailemaan mitenkään, mut vähän huonosti onnistuu :D Et ehkä sitä pitäs vaan tilailla testejä ja kokeilla..

annsuli, harmi että jouduit uuteen kiertoon! Mä tiedän tunteen, mullakin viime kuussa kun ei menkkoja kuulunu eikä mitään oireitakaan ollu niin olin jo ihan toiveikas ja melkeen varma että tärppäs heti niin nopeeta, ei se hyvältä tuntunu tehdä sit negatestiä viikon päästä.. :/ mut uutta parempaa kiertoa!

Vielä hiukan lisää ON, täällä ei vieläkään menkkoja! Ja jos ne viimekuiset sit vaan olis jotenkin kummasti jääny välistä, niin eilen olis sit mun laskujen mukaan pitäny jo alkaa taas seuraavat. Itseasiassa pari päivää sitten oli ihan hiukan, siis tosissaan ihan pikkusen, hailakkaa jotain ruskeaa tuskin havaittavaa vuotoa, eilen ei mitään ja tänään taas hiukan.. Että joskos ne sieltä sit tulis tässä lähipäivinä? Yleensä kyllä alkanu melkeen suoriks, samana päivänä/ed. iltana saattanu olla jotain pientä tuhrua. Mut on kyllä tosi kummallista.. Vielä kun on tällanen joissain asioissa kärsimätön ihminen niin ääääähhh!

Musta tuntuu et näistä mun teksteistä tulee aina kauheita romaaneita, puhelimella kun on niin vaikee kirjottaa niin sit aina innostun näemmä :D
 
Pöh pumbuliini toivotaan että viimein menkat alkais jos ei raskauttakaan ole. Ootko miettiny että kävisit lääkärissä jos kovasti vielä venyy? Voisivat määrätä sulle keltarauhaskuurin? Näin jälkikäteen se on hyvä sanoa mutta olisinpa mäkin voinu vähän aikaisemmin mennä niin olis kierrot tullu normaaleimmiksi vähän aikaisemmin, jälkiviisautta :$
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT![/SIZE]





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



KESKIVIIKKO 11.9.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Pumbuliini2258/28??106/2013X
Minnah882535/27-48612/2012

Maicy2528/24?207/2013X
Vaiva2428/274X
Gemi2427/??108/2013X
marjaana872523/31-3711
Mary Ann2921/31-37(??)1108/2012
Ralli2721/26-289

Yztlas2019/271
Henrietta-2618/30-311108/2012
Mappis_882516/28208/2013
Minisport2716/28208/2013
jonnamo2012/30-338
_Lilja_2511/32-??306/2013
Lama3011/31405/2013
Pinkula2410/2719/2013

_Jemppu_259/2610
hopess226/27406/2013
te^a266/28-392
ToKa89245/30-32307/2013
annsuli233/29-31901/2013
[tr]
[/tr]

[/tr]
[td] diadora [/td]
[td]25[/td]
[td]19/29[/td]
[td]6[/td]
[td][/td]
[td][/td]
[/tr]

[/tr]
[TR]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Mappis_88[/td]
[td]DPO 3[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]Maicy[/td]
[td]DPO 11[/td]
[td]12.9[/td]
[/tr]
[tr]
[TR]





HILJAISET HAAVEILIJAT:

Empuska





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Viimeksi muokattu:
Jahas, ja pamahti suoraan pohjille nyt sitten.. :( Menkat alkoi.. huooh.. :( :( Itkua pukkaa kun toivo oli jo niin kova kun yli menty ed. kierronpäivät.. :(

Nyt siis kp1/24-28, yk3, tjot
 
Hihii, pakko tähänkin ketjuun käydä hehkuttamassa että sain bongattua ovulaation :) Aamulla ei vielä ollut tikussa mitään, mutta töiden jälkeen ihmettelin paikkojen märkyyttä. Ja pakkohan tikku oli uudestaan uittaa, että saan selville asian laidan. Lähes täydellisen samanväriset kaksi viivaa olivat vierekkäin ja mahaakin alkoi sopivasti nippailemaan..Eli eiköhän tämä ole sitä itseään vaikka KP on vasta 10 :) Hihiii
Tässä vielä todistusaineistoa.. Mitäs mieltän olette?
[/URL][/IMG]
 
  • Tykkää
Reactions: Lama
Ihanaa Henrietta- kun sä olet niin aktiivinen :) mäkin ajattelin aluksi aamulla päivitellä, mutta mun työmatka alkaa 6.20 joten en kyllä kykene heräämään aikaisemmin yhtään. Mutta kiitosta :)

Maicy :/ kovasti pahoittelut menkoista ja tsempit uuteen kiertoon. Koita löytää motivaatioita jostain mukavasta !

Pumbuliini mäkin oon ymmärtäny että joillain se LH huippu on niin lyhyt aika ettei riitä että kerran mittaa. Varsinkaan jos mittaa jollain halvemmilla. Jotkut kai sanoo että CB:llä mittaus näyttäis paremmin mutta tiedä häntä. En ole oikea ihminen neuvomaan kun en koskaan ovisplussaa ole saanut.

Pinkula Aivan mielettömän hyvä ovisplussa :) mä olisin niin onnellinen tosta. Edes joku testi näyttää plussaa :D

Ralli toivottavasti vahvistuu :) kyllä siinä ehkä jotain on. Paras tapa on musta kysyä mieheltä. Mun mies ainakin sanoo ihan suoraan että mä olen ihan seko jos viivaa ei ole :D

Mary Ann hienoa että jaksat meille raportoida :) mua todellakin kiinnostaa. On sellanen olo että samalle tielle joudutaan. Mä oon vaan tosi pessimistinen ihminen etten pettyis liikaa. Mä todellakin haluan kuulla sitten esim. noista simppatuloksista Henrietalta kanssa :) Se on kuitenkin tosi mielenkiintosta.

ON: Täällä oli ja meni gynen soittoaika. Neuvoi olla aloittamatta terolutteja vielä ja vasta kun seuraavat menkat ovat menneet. Saa kuulema aloittaa yrityksen heti ja ei tarvitse jälkitarkastusta. Mulla on jostain syystä tosi levollinen olo asian suhteen. En jaksais enää stressata moista ja on välillä ihan vahingossa fiilis että ihana olla kahdestaan. Nyt tietty tärppää heti kun ei oo mikään kiire enää :D No joo kyllä mä sen lapsen silti haluan. Katsotaan taas loppukuusta kun revin hiuksia päästäni ja kuvittelen kaikki raskausoireet. Gyne sanoi myös että voin olla tyytyväinen kun nyt tiedän tulevani kuitenkin raskaaksi. Että putket auki ja sen sellasta. Joo hieno homma, ei paljon lohduta jos meillä menee kesken vaikka huonojen siittiiöiden tai jonkun huonon kohdunlimakalvon vuoksi. Tai lähinnä siis joku sellanen juttu mihin ei pysty mitenkään auttaa tai vaikuttaa lääkkein tai muilla keinoilla.

Mä hiffasin tänään ekaa kertaa tota naisen anatomiaa ja kaikkea mitä tapahtuu kehossa. Selvittelen noita terolutteja ja tajusin sen ihan kokonaisuudessaan millon vapautuu jostain mitäkin hormonia. Luin kaikki fysiologian kirjat läpi ja tutkin kaiken. Tuli ehkä sellanen fiilis että en ehkä aloita noita terolutteja ensi kuussakaan ellei ole ihan pakko ja kierto venyy taas älyttömiin. Tulinhan mä raskaaksi viime kuussakin vaikka oli pitkä kierto... Nyt mennään ehkä tjottailemalla tää kuukausi. Tai no mies saa ainakin luulla niin, tokihan mä tiedän millä kiertopäivillä mennään enkä voi todellakaan unohtaa niitä kun se sama päivä kun on päivämäärä :D helppo muistaa siis. Mutta joo ei ovistestailuja tai mitään. Mies matkoilla ja kotona vasta perjantaina joka on kp13 että eiköhän tohon viikonloppuun vois yrittää tähdätä :)

En nyt millään taas saanut kommentoitua kaikkea mitä olisin halunnut, mutta kun täällä on niin paljon juttua :) hyvähän se vaan on.

Plussaonnea kaikille !
 
Maicy, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta.

Ralli, pieni haamu siellä taitaa olla jos multa kysytään. Harvemmin itse testailen, mutta tähän mennessä en oo saanu muuta kun puhdasta negaa.

_Lilja_, jätä stressi ja ota aikaa itsellesi ja parisuhteelle. Toivotan paljon onnea tärpin suhteen joka tapauksessa.

Omanapailut: Täällä taitaa olla hanat aukeemassa hetkellä millä hyvänsä. Tänäänhän pitäs vaihtua kierto. Jotenkin ihan ihme fiilikset, tissit hiton kipeet (mitä ei oo ikinä elämässä ollut), itken helposti, tupakka ei meinaa maistua (tottakai lopetan heti jos plussaan), hiukset rasvottuu ihan SAIRAAN nopeesti ja ihan kuvottavan pahasti, maha turvonnut jne. Noi tissit varsinkin ihmetyttää.

Tänään kyllä on ollut vähän menkkojen alun oloja, mahakipuja ja jotenkin se tunne, että kohta alkaa. Side housuissa koko päivän, muttei tippaakaan vielä ole tullut. Mun tuurilla ne menkat alkaa ens yönä, just kun olen tänne kirjoitellut näitä "raskaus"oireita :D

Juhlin mun synttäreitä viikonloppuna ja olisi aivan ihana lahja saada plussa. Juhlimiseen se ei kuitenkaan vaikuta, koska alkoholi jää muutenkin muille :)
 
Hei! Olen tainnut pudota vahingossa listoilta? :) alkuviikosta oli tuntemuksia että olisko nyt tärpännyt mutta nyt taas tuntuu et tuskimpa.. Lämmötkin normaalit eikä koholla. Seuraatteko lämpöjä muutenkin ku aamuisin ja oviksen aikaan??
 
Maicy pahoittelut, kyllä se varmasti toiveet nostaa jos menkat myöhässä! Tsemppiä uuteen kiertoon :hug:

Ralli uutta testiä vaan parin päivän päästä kehiin jos jotain on näkyvissä, mä en oikein nää mitään mutta se ei nyt tarkoita mitään, oon tällänen pöllö ja huono kone =)

Vaiva tänäänkö on testin paikka???!!! Tuu kertoo heti! Niinhän ne monet sanoo että alkuraskausviikot oli koko ajan sellanen olo että nyt alkaa menkat ja sitten ei alkanutkaan. Toivottaan parasta!!!!

Diadora syvimmät pahoittelut, en oo vielä kovin hyvä tossa päivityksessä niin oot vahingossa tippunu pois, anteeks, lisään sut takas =)

Pinkula hienot viivat! Nyt jännitystä seuraavat 2 viikkoa :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Lilja oon ollu tän viikon lomalla niin ollu aikaa päivitellä, meilläon myös hauvavauva (tosin jo 1v) joka ei erota työpäivää lomapäivästä ja herättää joka aamu klo 6. Se rentouttavasta lomasta :)Ens viikolla jatkuu työt niin sitten en pysty näin hyvin päivittää. Kuulostaa hyvältä että keskitytte toisiinne ja parisuhteeseenne!!
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



KESKIVIIKKO 11.9.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Pumbuliini2259/28??106/2013X
Minnah882536/27-48612/2012

Vaiva2429/274X
Gemi2428/??108/2013X
marjaana872524/31-3711
Mary Ann2922/31-37(??)1108/2012
Ralli2722/26-289
diadora2520/296
Yztlas2020/271

Henrietta-2619/30-311108/2012
Mappis_882517/28208/2013
Minisport2717/28208/2013
jonnamo2013/30-338
_Lilja_2512/32-??306/2013
Lama3012/31405/2013
Pinkula2411/2719/2013
_Jemppu_2510/2610

hopess227/27406/2013
te^a267/28-392
ToKa89246/30-32307/2013
annsuli234/29-31901/2013
Maicy252/24-28307/2013X
[tr]
[/tr]

[/tr]

[/tr]
[TR]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Mappis_88[/td]
[td]DPO 4[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[TR]





HILJAISET HAAVEILIJAT:

Empuska





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Tein eilen vielä toisen r-testin ja se anto puhtaan negan. Eli eihän tossa ekassakaan mitään näy :D Kaikkee sitä onnistuu kuvittelemaan.. Noi Davidin herkät on ilmeisesti aika huonolaatuisia. Loppuviikosta jos uudestaan testailis tai jos oikein malttas niin oottas maanantaihin niitä menkkoja...

Mitäs testejä te yleensä käytätte ja onko ollu luotettavia?

Vaiva Huh, sulla jännät paikat! Jospa sieltä plussa tulis!!

Henrietta- Meilläkin koiranpentu huolehtii aamuherätyksistä :) Ei tosiaan tarvii haaveilla vapailla pitkään nukkumisesta!
 
Jipii, kp2 täällä menossa. Joten viimeinen pilleri syöty maanantaina ja se on loppu nyt kyllä niiden syönti sitten. Menkkarit varoittelivat juuri sopivasti muutaman päivän ja eilen alkoi sitten vuoto. Aika vähäistä tähän mennessä ollut, mutta kyllä ne sieltä varmaan tämän päivän losahtaa normaaliin määriin. Kuinka ihminen voikaan vielä olla onnellinen näistä päivistä :saint::heart:
 
Tää täti tekee pikaiset omanapailut töistä: ARVAKKAA KUKA SAI MELKEIN PLUSSAN
OVISTESTIIN? :D eli oli ihan inasen vaaleampi kuin kontrolliviiva. Eli luultavasti mä ovuloin
eikö? :D Ei kai se muuten tummia viivoja anna? Oli huomattavasti tummempi ku muut
viivat aiemmin.
 
Täältä tylsästi illan omanapailut..

Ei kuulu tätiä. Edelliset kierrot olleet 27, 26 ja 27 päivää. Tää 29 onkin jo outo.. Toki jos mennään vielä taaksepäin, oli näitä edeltävä (eka luomukierto vai vika pillerikierto?) 30 päivää.

Oon tehnyt mielestäni kaiken sen eteen, että menkat alkais jos on tullakseen :D ostin muutaman vauvan vaatteen, latasin jopa Womanlog pregnancyn luuriin. Enää puuttuu se testi.. Mulla on aina alkanu menkat viimeistään seuraavana päivänä testin teosta. Argh, tää on kamalaa!

Testaan la-aamuna :)

Mun mies tuli yllättäen illaksi Espooseen (se ei töiltään koskaan ehdi/jaksa). Meillä vajaan tunnin välimatka autolla näin arkisin. Käytiin syömässä ja koirien kanssa ulkona. Oli ihan hirveä ikävä vaikka nähtiin viimeksi sunnuntaina. Ihan super hyvä fiilis nyt :)

Hyvää yötä teille ihanille naisille!
 
  • Tykkää
Reactions: empuska
Hei ja ihanaa perjantai aamua kaikille! :)

Mä tilasin taas tukun liuskatesteja maailmalta ja otinpa pienen kasan ovistestejäkin ihan vaan huvikseni. Tänä aamun testasin ekan ja HA! Kaunis ovisplussa pärähti testiin :) :) :)

12657544.jpg - Image - Aijaa.com

Oottekos muut käyttäneen paljon noita one step liuskoja? Onko olleet toimivia? Viiva siis pärähti tikkuun jo heti, paljon ennen testiajan loppumista :) Nyt näyttää siis siltä että kiertoni on tasoittunut siihen noin 30 päivään. Ja ovis tulee ajallaan. Niin kuin joku tuola aikaisemmin jo taisi sanoakkin, niin on se ihana tunne kun se plussa pärähtää edes johonkin testiin :LOL:

Sitä saa vissiin sitten alkaa hyödyntämään tätä ovista? :D
 
Hyvä Lama! Mullakin äsken tikun viivat jo hyvin tummuneet niin toivottavavasti aamulla näkyy jo hymiö tai sit testaan jo illalla..

Saatiin masentavia uutisia tai miehen simppanäytteen tulokset tuli tai joku lyhyt yhteenveto ja tulos oli paska.. Koko siittiömäärä näytteessä oli 1,6 miljoonaa ja tiheys 4,8 miljoonaa ja liikkuvuus (eteenpäin) vain 1%. Ottaa kyllä päähän ja tänään muhun iski ekaa kertaa sellanen olo että entä jos ei ikinä oikeesti saada lasta? Se on aika kamala ajatus.. Mies antaa marraskuun alussa uuden näytteen ja sen jälkeen on sit aukiolotutkimus ja yhteenvetoaika. Mä olin niin ajatellu ettei miehekkeen näytteessä olis mitään vikaa, sekin raukka oli ihan yllättyny ja tietenkin surullinen asiasta :'(

Mutta tietenkin pitää katsoa kokonaiskuvaa sitten toisen näytteen jälkeen!! Nyt se oli ollu flunsassa ja vetäny siihen lääkettä ja sano ittekkin että se sperma oli ollu jotenkin tönkköä? Kokeillaan seuraavaks vaikka 3-4 pv pidättäytymisaikaa, nyt oli vaan reilu 2vrk.
 
Hei ja ihanaa perjantai aamua kaikille! :)

Mä tilasin taas tukun liuskatesteja maailmalta ja otinpa pienen kasan ovistestejäkin ihan vaan huvikseni. Tänä aamun testasin ekan ja HA! Kaunis ovisplussa pärähti testiin :) :) :)

12657544.jpg - Image - Aijaa.com

Oottekos muut käyttäneen paljon noita one step liuskoja? Onko olleet toimivia? Viiva siis pärähti tikkuun jo heti, paljon ennen testiajan loppumista :) Nyt näyttää siis siltä että kiertoni on tasoittunut siihen noin 30 päivään. Ja ovis tulee ajallaan. Niin kuin joku tuola aikaisemmin jo taisi sanoakkin, niin on se ihana tunne kun se plussa pärähtää edes johonkin testiin :LOL:

Sitä saa vissiin sitten alkaa hyödyntämään tätä ovista? :D
Ovistesteissä plussa on vasta sitten kun viivat on yhtä vahvat. Ja ainakaan noi ei näyttäny tasavahvoilta...?
 

Yhteistyössä