Esikoinen vuodelle 2014

_Jemppu_, kuulostaa tosiaan ihan siltä mitä kuvittelinkin.. :D tietty varmasti sopii joillekin, me ei vaan olla niitä joitain ;)

Henrietta-, pillerit lopetin kesäkuun alussa, tyhjennysvuoto tuli sillon siis kesäkuussa, mut sen jälkeen tuli normiaikataululla toiset (eli ekat luomu)menkat. Siis pillereitten lopettamisen jälkeen on ollu tyhjennysvuoto +yhden luomumenkat :D et en tiä mitä on, tajusko kroppa vaan hitaasti et hei nyt on joku muuttunut vai mitä.. Odotellaan nyt ens viikkoon ja katellaan sit jos ei ala näkyä.. Sulla oli kyllä oikeen tosi pitkä toi väli! :O odottelitko vaan tyynesti koko ton ajan, vai kävitkö jossain lääkärissä kun ei alkanu ollenkaan noin pitkään aikaan?

Haha vähän ot, mun mies on ollu tähän asti sillai et se tahtoo kyllä et vauvauutisia tulis, mut sitä pelottaa raukkaa sen vert paljon et oli se vähän helpottunut kun ei plussaa pärähtäny heti sillon viimeks :D mut nyt tossa päivää sitten se kysy että no koskahan tää kova homma alkaa tuottaa tuloksia :D on se ihana :D <3
 
Huomenia! Mä kyllä kärsivällisesti odottelin niitä menkkoja ja kattelin niitä pitkiä kiertoja puol vuotta pillereiden lopetusten jälkeen ku meillä alko sit vasta oikee yritys niin sit kävin hakee terolutit apuun.

Kyllä ne miesmussukat osaa olla ihania :heart: Oon kyllä kiitollinen tästä ajasta miehen kaa enkä mitään vaihtais pois mutta ei haittais jos meitä olis jo oikee perhe =) Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta ja kaks vuotta naimisissa, huh kun aika hurajaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Pumbuliini
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



SUNNUNTAI 8.9.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Pumbuliini2257/28??106/2013X
Paloma842853/30-35602/2013X
Leva2448/3013
Minnah882534/27-48612/2012
annsuli2333/29-31801/2013

Vaiva2425/274X
Gemi2424/??108/2013X
marjaana872520/31-3711
Mary Ann2918/31-37(??)1108/2012
Ralli2718/26-289
diadora2516/296
Yztlas2016/271
Henrietta-2615/30-311108/2012
Mappis_882513/28208/2013
Minisport2713/29208/2013

jonnamo209/30-338
Lama308/31405/2013
_Lilja_258/32-??306/2013
_Jemppu_256/2610
hopess223/27406/2013
te^a263/28-392
ToKa89242/30-32307/2013
[tr]
[/tr]
[TR]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]







HILJAISET HAAVEILIJAT:

Pinkula





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Mä kävin kattomassa niin Leva ja Paloma on viimeks käyny kaksplussassa kirjautuneena heinäkuussa eli vois kohta varmaan poistaa jos ei kuulu! Ja muutkin ilmoitelkaa jos pidätte taukoa tai lopetatte täällä niin listassa ei sitten roiku "turhia" nimiä =)

Mites monella vois olla kp mukaan ovis ollu tai tulossa? Kertokaa tuntemuksista ja bongauksista!
 
Heipä hei kaikille!

Täältä tulee uusi kuumeilija : Maicy, 25v, kp25/24?, yk2, ya 7/-13, tjot.
Sit tohon toiseen kohtaan: Maicy, dpo8?, testipäivä ens to, eli 12.9 eli dpo12. :)


Jänskättää täällä suunnalla!
 
Tervetuloa Maicy mukaan!

Täällä tosiaan menossa kp 13/28. Vielä ei mitään tuntemuksia ole. Viime kierrossahan oviksen löysin vasta kp 22. Toivottavasti nyt alkaa tulla aiemmin niin saisin luteelivaiheeseenkin pituutta enemmän kuin 6pv..

Me myöskään emme ole kertoneet kellekään tästä projekstista. Toistaiseksi vielä siis top secret :) heh. Olemme ukkosen kanssa ollet yhdessä 10v ja reilut 2v vuotta kuljettu yhteisellä sukunimellä :) EN ole aimmin potenut minkään sortin vauvakuumetta, mutta tänä keväänä se iski kuin rajumyrsky.
 
Ohoh täällähän on paljon tapahtunut :) Peukut pystyyn, että tässä kierrossa tärppää monilla :wave:
Ihan kuin _Lilja_ ehdotti niin taidan siirtyä sieltä hiljaisista haaveilijoista ihan tositoimiin :D
Ikä 24v. KP 7/27 YK 1, YA 9/2013
Hui nyt ihan mahanpohjassa alkoi perhoset lepattelemaan kun kirjasi nuo ylös. Tähän asti vauvakuumeilu on tuntunut epäkonkreettisemmalta, mutta nyt kun nuo laski ja tarkisti niin tuli sellainen olo että tässähän ollaan ihan vakavissaan. Paljon voi pari hassua lukua vaikuttaa.. Plussatuulia meille kaikille :)
 
Viimeksi muokattu:
Henrietta-, testaan 13.9. jos menkkoja ei kuulu! :))

Maicy, tervetuloa!

ON: Apua, enää muutama hassu päivä niin selviää tavalla tai toisella. Oon ollu jotenkin niin rento tän asian suhteen tässä kierrossa, fiilis ollut lähes levollinen. Tänään mun rinnat aristaa ekaa kertaa elämässä. En mielestäni kuvittele :D

Ihana oli lukea teidän kaikkien viestejä, mun täytyy joskus tulla kännykän sijasta koneella tänne niin saan enempi osallistuakin keskusteluun :) tällä tavalla jää enemmän seurailuksi, pahoittelut.

Mukavaa alkavaa viikkoa ja plussatuulia!
 
Joo... Se ois sitten kp 1. Olin toisaalta niin varma (vaikka en kuitenkaan, enkä halunnut ajatella kumpaakaan mahista), että nyt on onni kääntyntyt ja vauva tulee. Menkat oli siis ~4 päivää myöhässä ja pieni tuhrustus alkoi oletettuna menkkojen alkamispäivänä (ja olisi pitänyt alkaa jo paljon aikaisemmin). Tänään sitten alkoi verinen vuoto ja kipuja on, ei siis kuitenkaan ertiyisen pahoja, tavallista menkkakipua siis. Taitaa olla yhdeksäs yrityskierto. Kolmes yrityskierto ovulaatiotestien kanssa. Aikaisemmissa kierroissa on ajoitus tainnut olla hieman väärä.
 
Tervetuloa Maicy! Olkoon käyntisi lyhyt :)

Kyllä se jännittää Pinkula kun tositoimiin ryhdytään, onnea matkaan!

Oi kun Vaiva mua jännittää teidän puolesta! Hyvin jaksat olla testaamatta, toivottavasti levollinen olo tietää hyvää ja sitä itseään :heart:

Annsuli, tsemppiä uuteen kiertoon!
 
Me tosiaan mennään Väestöliiton Helsingin toimipisteeseen ylihuomenna. Voin sitten tulla raportoimaan vähän millaista siellä oli... En halua ajatella tätä meidän tilannetta vielä lapsettomuutena (yritän olla optimisti!), vaikka onkin yrityksen aloittamisesta ylittynyt jo se vuosi. Ei olla kuitenkaan ihan niin aktiivisesti joka kuukausi yritetty kuin oisi voinu (itsestäni riippumattomista syistä...).
Ensikäynti enintään 60 min
(sisältää erikoislääkärin tutkimukset, ultraäänitutkimuksen, tutkimus/hoito- suunnitelman ja hoitajan ohjauksen ja neuvonnan) omavastuu n. 178e. Tämän lisäksi siemennesteanalyysi, jonka omavastuu on 69-86e. Kyllähän tuo kirpaisee, mutta kun mieheni tuota paikkaa meille suositteli, tuli ehdottomasti sellainen olo, että tuonne... Tässä vielä sivut, jos joku haluaa käydä katsomassa: Tervetuloa Väestöliiton lapsettomuus-klinikalle! - Väestöliitto

Muuten mä en osaa sanoa mitään, et miten edetään mut kyl munanjohtimien aukiolotutkimus eli hysterosalpingosonografia eli HSSG ois tärkeä mulle et näkis toimiiks "värkit" niinku pitää :D En osaa raukka ees jännittää tuota vielä, mennään nyt eka sinne paikan päälle ja suunnitellaan missä kierrossa meen teettään tutkimukset.. Ehkäpä se jännitys sieltä tulee jossakin vaiheessa.

Tervetuloa Maicy ja pahoittelut annsulille uuden kierron johdosta :/

Minunpa piti eilisestä lähtien alkaa testailla ovulaatiota, ku kiinnostais nähdä tapahtuuko sitä edes mut unohdin aivan täysin. Tää kierto on nyt meillä niin sanotusti välikierto, sillä olin kipeenä ja nyt täytyy miehen pitäytyä seksistä ennen sen simppatutkimuksia, joten seuraavassa kierron vaihdossa ei tartte vissiinkään tehdä muutosta yk:eek:on turhaan, koska tässä kierrossa yritystä ei oo ollu päällä. On muuten ihan perseestä olla ilman seksiä näin pitkään... Olikos noissa ovistestailuissa jotain kellonaikaa suositeltu? Kannattaako näin illasta enää testailla?
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille!

Olen nyt viettänyt hiljaiseloa jonkun aikaa ja sain tänään inspiksen lukea ketju läpi! Paljonhan täällä on sattunut!

_Lilja_ Voi olen pahoillani sun puolesta! Kävin viimeksi lueskelemassa plussauksista ja olin iloinen et jollain on tärpännyt. Kuitenkin hyvä, että jaksat olla positiivisella mielellä.

Maicy Tervetuloa!

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Olisi kivaa saada tänne joku kunnon plussa-aalto! Taulukkoa kun katsoo niin aika hiljaista on ollut kesäkuun jälkeen :)

Mulla tänään tänään dpo 7/kp19 ja ehdittiin tekemään melko lailla talletuksia ennen työmatkaa. Ovulaatio oli aika aikaisessa tässä kierrossa, saa nähdä miten käy! En ole tässä kierrossa stressannut raskautumisesta vielä oikeastaan ollenkaan enkä ole oireitani kummemmin kuulostellut. Viime kierto meni sellaisessa hepakassa, että oksat pois :D Saa nähä miten sitä loppuviikkoa kohden alkaa taas vauhti kiihtymään :)

Mukava on Mary Ann kuulla tuosta sinun Väestöliiton käynnistä. Pitää tulla sitten lukemaan! Itsellänikin kuitenkin takaraivolla, että jos sitä ei onnistutakaan luomuna. Meilläkin kuitenkin ehkäisy ollut kauemmin pois kun tuon 9kiertoa! Tosin aluksi välttelimme yhdyntöjä ovulaation aikoihin, mutta silti. Toisaalta sitä ei haluaisi stressata raskautumisesta, mutta turhaan sitä liian kauan odottelee!
 
Heippa ja anteeksi pieni hiljaiselo. Oon ollut ihan törkeen väsynyt viimeaikoina ja töissä on ollut ihan hurjaa. Oon kyllä käynyt täällä aina työmatkoilla lukemassa teidän muiden kuulumisia :) Lupaan perehtyä teidän kaikkien tilanteisiin paremmalla ajalla, mutta nyt ajattelin itsekkäästi tulla kertomaan omat kuulumiset.

Tänään menossa siis kp 14, eikä minkäänlaisia tuntemuksia oo ollu oviksesta. Viime kierrossa tunsin ja huomasin selkeästi kropasta, että nyt tapahtuu jotain minkä se hymynaama sitten vahvistikin. Nyt oon ollu paljon rennommalla asenteella tän koko raskautumisen suhteen ja lauantaina taisin ovista ekan kerran tikutella ja siihen se sit jäi. Tossa äsken sit päätin ihan huvikseen testata, mutta olin lähes varma ettei mulla sitä ovulaatiota nyt ole. Mutta kappas kummaa, hymynaamahan sieltä tupsahti! :D Onneksi testasin, sillä muuten ois tämä iso O mennyt täysin ohi tässä kierrossa. Nyt vaan sit odottelemaan, että mies saapuu treeneistä kotiin! :)
 
Heido kaikille! Uusi jäsen ilmoittautuu koko keskustelu-alueelle. Minä voisin liittyä vielä hetkeksi pieneksi noihin Hiljaisiin haaveilioihin, tosissaan meillä haaveillaan kovasti jo pienestä vauvasta. Tällä hetkellä vielä säännölliseen ruokavalioon kuuluu e-pillerit, mutta enää vain pienen hetken.:heart::kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: _Jemppu_
Heissan vaan leidit! Tänne ei ihmeellisempää, pääsin menkoista eroon tossa viikonlopun aikana ja nyt taas voi ottaa rennosti ja touhuilla silloin kun hyvittaa :D

Paljon oli tullut kirjoituksia viime lukukerrasta, ja selailin päällisin puolin läpi. Mary Ann näköjään opiskelee lähijoitajaksi? Minä juuri valmistuin pari viikkoa sitten! :) Samojen kysymysten äärellä olen, että jos raskautuu, niin kauanko tuota nykyistä työtä voi tehdä. Olen kehitysvammaisten parissa, ja välillä on vakaviakin uhkatilanteita töissä, vaikka muuten ihania yleensä ovatkin.

Noh, vielä ei sitä pelkoa ole kun ei ole tärpännyt :D Taas uutta toivoa tähän kiertoon, jos vaikka NYT lykästäisi :)
 
Mäkin työskentelen lastensuojelulaitoksessa, jossa on 13-17-vuotiaita kiireellisesti huostaanotettuja nuoria. Meillä on paljon uhkaavia tilanteita sekä eristys- ja kiinnipitotilanteita ja mä oon kanssa paljon pohtinut, että miten käy työn kanssa sitten, KUN raskaudun. Toki meilläkin on ollut raskaanaolevia töissä ja he eivät vaan osallistu sitten näihin tilanteisiin ja pysyy muutenkin uhkaavista tilanteista poissa, mutta mä tiedän että mä koen todella huonoa omatuntoa siitä. Varsinkin yövuoroissa, jossa meitä on vaan se 3 ohjaajaa niin onhan se nyt iso aukko, jos yksi jättäytyy poissa. Ja muutenkin noi yövuorot pohdituttaa, sillä noi 15h yövuorot ottaa nyt jo välillä kovalle! Mutta tosiaan niinkuin Lama tossa yllä totesi, vielä ei tartte näitä asioita miettiä :)

mulle muuten voi päivittää dpo1.
 
Heippa hei!

Kiva kun tulee uusia palstailijoita. :)

Annsuli: No höh!!! Mulla oli kerran menkat PÄIVÄN myöhässä ja sitä tippu kyllä niiiiiiiiiiin korkeelta, ku ne sitte alko. Että kyllähän tossa 4´ssä päivässä ehtii aikamoiset pilvilinnat ja haaveet rakentaa. Voi ei miten harmillista. Koitahan taas kerätä uus into jostakin uutta kiertoa varten :)

Ja Mary Ann: Mäkin oon TOSI kiinnostunut kuulemaan sun kokemuksia noista väestöliiton hoidoista. Se on ollu ittellänikin vaihtoehtona, mutta tosiaan noi hinnat on aika suolaset :( Mutta tässä ku toi ajatus on kerinny vähän hautua, ni eihän se niin pahalta enää kuullosta. Pari shoppailu/ravintolareissua vähemmän, ni se on siinä :)

Voi että, ku teidän kaikkien työt kuullostaa niin mielenkiintosilta! Oon ihan kateellinen :) Mä jätin aikanaa sairaanhoitajan opinnot kesken ja vieläkin olis kyllä erittäin kova polte hoitoalalle. Se on vaan iso kynnys lähteä takasin koulunpenkille tai lähteä tosta nykysestä työstä. Teen nytte sellasta duunia, mikä tuskin on kenenkään kutsumusammatti.. Tylsää työtä, millä ei juurikaan oo mitään merkitystä! Tai ainakin siltä tuntuu :( Mutta tonne on tosi vaikee päästä ja oon pitäny itteäni onnekkaana, että ylipäätään oon tuolla palkkalistoilla. Ja palkka on aivan käsittämättömän hyvä suhteessa työtunteihin. Helppoa rahaa siis! Mutta silti on aina vähän sellanen fiilis, että työltä haluais enemmän ja tehdä sitä omaa juttua. Työ on kuitenkin iso osa elämää ja tuolla tuntuu välillä, että se työaika on oikeaa ajanhaaskausta. Olkaa siis tytöt onnellisia, jos ootte jaksanu opiskella ja ootte nytte mielenkiintosissa, haastavissa ja ennenkaikkia itseänne motivoivissa hommissa! :)

Mäki aina luen tätä palstaa puhelimella ja tekis aina mieli vastailla kaikkien kirjotuksiin, mutta se on vaan niin hankalaa. Sitte ku tulee koneelle kirjottelee, ni kaikki ajatukset unohtuu :) On se kummallista!

Kattelin tota listaa, ni aika monella on jännittäviä päiviä edessa. Oviksen tai raskaustuntemusten bongausta. Jännää! :)
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



TIISTAI 10.9.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Pumbuliini2257/28??106/2013X
Minnah882534/27-48612/2012

Maicy2527/24?207/2013X
Vaiva2427/274X
Gemi2426/??108/2013X
marjaana872522/31-3711
Mary Ann2920/31-37(??)1108/2012
Ralli2720/26-289

Yztlas2018/271
Henrietta-2617/30-311108/2012
Mappis_882515/28208/2013
Minisport2715/28208/2013
_Lilja_2510/32-??306/2013
jonnamo2011/30-338
Lama3010/31405/2013

Pinkula249/2719/2013
_Jemppu_258/2610
hopess225/27406/2013
te^a265/28-392
ToKa89244/30-32307/2013
annsuli232/29-31901/2013
[tr]
[/tr]

[/tr]
[td] diadora [/td]
[td]25[/td]
[td]18/29[/td]
[td]6[/td]
[td][/td]
[td][/td]
[/tr]

[/tr]
[TR]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Mappis_88[/td]
[td]DPO 2[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]Maicy[/td]
[td]DPO 10[/td]
[td]12.9[/td]
[/tr]
[tr]
[TR]





HILJAISET HAAVEILIJAT:

Empuska





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Viimeksi muokattu:
No voi harmi ku ei ite päässy listalle.. :( jääny tummennos ed. Tekstistä. Kokeillaan uudelleen
een..
Maicy kp27/24? Yk2 tjot. Dpo10?
Ei menkkaoireita. Jänskättää saako plussan vkl. :)

Oli se listassa sittenkin :)
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti lista nyt oikein ja kaikki halukkaat sieltä löytyvät!! Poistin Levan ja Paloman. Ilmoitelkaa jos listoille takaisin haluatte =)

Kiva kuulla sun kokemuksia Mary Ann yksityisen puolelta! Itsekkin karsastan kovati sanaa lapsettomuustutkimukset ja että nyt ollaan lapsettomuushoidoissa. Mun mielestä ollaan lisäselvittelyjen äärellä ja mietitään apukeinoja ja tutkimuksia että saadaan se lapsi! Itsellä kova luotto siihen löytyy =)
Aika vaan tuntuu matelevan kun vasta seuraavassa kierrossa meillä alkaa varsinaiset tutkimukset ja kuullaan miehen simppatulokset.

Mappis hyvä että satuit testin tekemään niin ei menny ovis ohi! Sulla ei oo mitään fyysisiä oireita ovulaatiosta? Mulla ei oo ja siks teen ahkerasti testejä koska muuten mulla ei olis hajuakaan että mitä mun kropassa tapahtuu =)
Rankka duuni sulla, nostan hattua! Sit kun tuut ja me kaikki tullaan raskaaks niin ei saa ottaa syyllisyydentunnetta jos ei jotain pysty tekee. Sille ei vaan voi mitään ja mä ainakin laitan raskaana ollessa itseni ja vauvan hyvinvoinnin kaiken edelle, kuulostaako itsekkäältä? Tai mäkin oon hoitoalalla ja kyllä kaikki nostot ja vakavat sairaudet (mahdollisesti tarttuvat) huolettaa enkä aio sellaisiin juttuihin osallistua!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia kovin, mukava päästä keskustelemaan näistä asioista muidenkin kuin oman miehen kanssa(naisen näkökulmaa thank god) Ei olla vielä huudeltu suunnitelmistamme mihinkään päin maailmaa. Eräs ystäväni tosin kuin ihmeen voimalla luki eilen puhelinkeskustelumme aikana ja kysyi milloin meinasin pillereiden syönnin lopettaa ja saako hän sitten pidellä vauvaa. Ihana intoilija =)

Tällä hetkellä tuo pillerikuurini loppuu sunnuntaille, MUTTA minun on ehkä popsittava vielä toisesta liuskasta muutamat pillerit jotta saisin menkkoja siirettyä aavistuksen eteen päin. -.- Mutta katsotaan josko menkkarit alkaisivat ilmoittelemaan itsestään tässä parin päivän aikana, joten kerkeisin niistä "kärsiä" jo etukäteen ;) Tekisi mieli vain lopettaa samantien, mies on aivan samaa mieltä. Kun ei malttaisi millään syödä, tuntuu niin turhauttavalle vain pitkittää ihan kuin se parista viikosta olisi kiinni raskautuako tämän vuosituhannen aikana vai ei, malttamaton kuin olen. :LOL:
 
Henrietta-, siis viime kierrossa tunsin ja huomasin oviksen hyvinkin selkeästi ja ihmettelin miksi sitä hymynaamaa ei meinannut millään tulla siihen tikkuun kun vasta kp 17, kun melkein viikkoa aiemmin aloin tuntemaan hyvin selkeitä oireita. Nyt ei sitten taas yhtään mitään! Perjantaina olin tuntevinani jotain, mutta sillon ovistesti näytti puhdasta negaa. Mutta tosiaan, onneks päätin hieman reipastua ja testata eilen :D

Ja joo tottakai mä pistän sitten itseni sekä vauvan etualalle, enkä ota pienintäkään riskiä :) Mutta väkisinkin siitä tulee hieman huono omatunto ja tiedän, että se tuo myös turvattomuutta mun työkavereille, kun ne tietää että vuorossa on yksi, joka ei pysty osallistumaan mikäli joku tilanne sattuu tulemaan. Vaikka eihän tietenkään kukaan ajattele, että voi hitto miks tonkin pitää nyt olla täällä raskaana töissä. :D Ja yövuorojakin aion tehdä niin kauan kun vaan jaksaa ja niin kauan kun lääkäri vain suosittelee.

Maicy, oi vitsi sulla on jännät päivät tulossa! :) Toivotaan hyviä uutisia!
 

Yhteistyössä