Esikoinen vuodelle 2014

Täällä vaan ovista odotellaan! Parina testauskertana oon ollu ihan varma, että nyt se on kun on ollu sellasia tuntemuksia, mutta ei vaan hymynaamaa testissä näy! Turhauttaa. Tosin tää on ensimmäinen kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, joten kroppakin saattaa olla hyvin sekaisin! Oon vaan niin kärsimätön tämmösissä jutuissa :) Sen takia nostankin hattua teille, joilla yrityskertoja alkaa olla jo enempi! Mä kun meinaan turhautua jo pelkän oviksen odottelussakin :D Vauvakuume on niin hirmuinen eikä yhtään auta, että Facebook lähettää jotain pampers-mainoksia taikka että kaupungilla törmää vaan raskaana oleviin naisiin tai vaunuja työntäviin perheisiin!

Toivottavasti kaikilla on ollut mukava viikonloppu!
 
Täällä myös vaan odotellaan... Itseeni ja kiertojani hieman olen oppinut tuntemaan, niin nyt ainakin limoista päätellen alkaa olee päivät käsillä :) tänään ovistesti (se johon pitää tulla hymynaama) anto viel negan, mut huomenna tai ylihuomenna varmaan ovis aika alkaa olee.. Näin väitti myös joku nettilaskuri.. Niin jännittävää!
Mä oon käyny ostaa kaikki maailman vitamiinit foolihaposta monivitamiiniin, mä niin haluun onnistua! Meillä on ollu kuumetta jo varmaan vuos, ja se tuntuu pitkältä... Välillä vaan pelottaa et miten ei oo koskaan käynyt ns. Mitään vahinkoa, kun ei pitkään aikaan olla enää oltu kovin tarkkoja jne ehkäisystä... Mun mieskin on jotenki söpöllä avulla stressinä, ja popsii mun kaa samoja vitamiineja... Tänään piti yrittää laittaa peiton alla meidän pikkunen tilaukseen, ja puoltuntii ite toiminnan jälkeen ku roikku melkee pää alaspäin jalat kohti kattoa nii alko kyl vähän naurattaa, että onko tää ihan fiksua :D mut tätä tää nyt on :D
Ootteko te muut muute käyttänyt niitä hymynaamaa ovistestejä? Ja mitkä r-testit on hyviä ku mä nään niissä aina viivoja ku jotenki haluaa nähdä!
 
hopess, voihan harmi :/ Toivottavasti ensi kierrolla tärppäis!! te^a, mä käytän juurikin Clearbluen hymynaama-testejä. Tykkään kyllä, on vaan aika kalliita kukkarolle pidemmän päälle! Mullakin pitäis laskennallisesti olla ovis tiistaina, jos kierto siis samanpituinen kuin ennen pillereitä!
 
Herranen aika kun täällä mielikuvitus juoksee!
Voiskohan olla mahollista että ovis sattus olemaan alkukierrosta :D nyt on 17pv menossa ja oon ollu pari päivää todella itkunen, mitä en normaalisti ole. Itken joka asialle o_O :D ja tänään on rintoja poltellut todella paljon! ja nännit on todella arat ja jotenkin paisuneet o_O aamulla teen testiä ihan näin "himo testaajana" koska jos nyt vaikka oiskin sattunu käymään hassu tuuri. Taidan vain kuvitella :(
 
mappis_88jännäillään siis samaan aikaan! :) hyvä tietää et ne n hyviä, aloin meinaa panikoimaan jo et toimiiko ne lainkaan ku ei oo naama viel hymyilly :DD

ensimmäinen mä niin tiiän ton ku miettii et onko vaa mielikuvitusta vai mitä se on, mulla alko ole jo ihan vainharhasta oireilua.. Mut vähäks toivotaan et olis hassu tuuri käynyt :)
 
Super hyvä henrietta-!!! :) nyt sit vaa onnenpotkuja että natsaa kaikki muukin ;) täällä ei testi vieläkään hymyillyt mulle :( pöh. Jos sitten huomenna :) malttamattomana tällänenkin odotus on vaan niin kökköä! :/
 
Sitä mun piti viel kysyy muilta, kun me joudutaan fysiikan lakien takia käyttää liukkaria all most aina, niin onko kellään tietoa, tai edes luuloa siitä vaikuttaako baby oil jotenkin negatiivisesti raskautumista ajatellen??
 
Mä oon jostain lukenu, että jotkut liukkarit voi haitatakin raskaaksi tulemista, sillä jotkut liukkarit voi estää siittiöiden eteenpäin liikkumista varsinkin jos sitä laittaa runsaammin?Mutta en sitten tiedä miten paikkaansa pitävä tuo väite on :)

Täällä ei edelleenkään ovista näy, huoh! Vaikka oon ihan varma että oviksen oireet on, mutta ei näköjään sitten oo!
 
Mappis_88 Mulla on ihan sama! :/ Siis aivan järkky alavatsakipu, silleen et vois luulla et alkaa menkat, vihloo milloin oikeelta milloin vasemmalta jne. Hassua miten mieli tekee tepposet ku jotain oikeen kovasti odottaa :D Miks ei nyt vaan voi olla jo se THE DAY ja tärppääkin kerralla? ;)

Mä oon lukenu ihan samaa, että jotkut saattaa vaikuttaa huonosti, mutta mistään ei oikeen mitään selvyyttä saa että mitkä ja millaiset voi aiheuttaa ja mitäkin :D
 
Plööh, ei vieläkään! Tosin lueskelin tossa äsken ettei ovistestiä suositella tekemään heti herättyään eli ekasta aamupissasta. Oon siis tehny kaikki testit yhtä tai kahta lukuunottamatta heti ekasta pissasta... Ja mä oon niin varma, että mulla on ovis nyt, kaikki oireet täsmää täysin siihen! Ja äsken vessassa käydessä, paperiin tuli hieman rusehtavaa liman seassa. Ei siis mitenkään selkeästi ruskea vaan huomasi, että seassa oli hieman ruskeeta. Mitäs se sit tarkoittaakaan, viittaako ovikseen vai mitä häh?? :D hitto kun oon iltavuorossa tänään ja vasta klo 23 aikoihin kotona ja miehellä taas huomenna hyvin aikainen herätys, mutta ajattelin kyllä silti miehen kellistää jokatapauksessa! ;)
 
Mappis_88, mun mielestä se on vähän merkkikohtasta että voiko aamupissasta testata vai mut mä oon ainakin jossain kierrossa saanu aamupissastakin hymiön. Tsemppiä testailuun ja toivotaan nopeasti tulokseksi tätä: =)
 
Täällä ei hymynaamaa näy! Vähänkö turhauttaa?! :/ mä oon kans kyl aamupissasta tehny.. Koko ajan ovis olo, mut en pitäs ihmeenä et saan ne itselleni psyykattua ilman todellisia "oireita".. Nyt menossa kp 17, eli kyllä sen testin pitäs kaiken järjen mukaan pikkuhiljaa alkaa mulle hymyilemään :) no, ei olla sitkeesti noihin luotettu, ja harjoitus tekee mestarin, eli kuivaharjottelua vaan nii usein ku mahd, nii ehkä se baby meidät valitsee ilman hymynaamojakin ;) mä en jaksa odottaa!! Miten teillä joilla jo vaikka kuinka mones yk takana niin pidätte pään kasassa? Mä oon niin malttamaton!! :(
 
Mappis, mulla ihan sama. Yk1 ja kp 16. Pillerit lopetin heinäkuun lopussa. Ovista ei ole löytynyt, käytössä liuskatesti. Tänä aamuna oli pari tippaa punaista verta alkkareissa. Jostain luin, että joillakin oviksen aikaan esiintyy niukkaa vuotoa. Mutta kun negaa näyttää.. No ok, jos oikein tiiraa niin voi kuvitella todella haalean viivan. Huomista odotellessa siis..
 
Minisport, mikäs sun tilanne nyt? Onko ovista näkyny? tai mites tea?

Täällä kävi niinkin onnellinen juttu, että hymynaama tupsahti tikkuun tossa noin tunti sitten ja mies tuli just samalla hetkellä töistä ja loput voittekin varmaan päätellä! Mutta miten iloiseks voi ihminen tulla yhdestä hymynaamasta?? Mä vaan hypin ja pompin täällä innoissani kun näin sen hymynaaman! :D Ollaan huomenna lähdössä viikonlopuks reissuun kavereiden kanssa, mutta onneks meillä on miehen kanssa oma privahuone sillä pitäähän nyt nää tärppipäivät hyödyntää! Huh, on kyllä loistava fiilis! :) Ihanaa viikonloppua jo nyt kaikille!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lama
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



TORSTAI 15.8.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
_Lilja_2544/32206/2013

Paloma842829/30-35602/2013X
Divinee2427/349
Mary Ann2926/31-37(??)1008/2012
marjaana872525/31-3710
Leva2424/3013
Henrietta-2622/301008/2012
diadora2522/295
Ensinmäinen2021/~35207/2013X
LinneAino2521/30512/2012
te^a2618/28-321
Mappis_882517/??1
jonnamo2016/30-337

Lama2913/31-39305/2013
Minnah882510/27-48612/2012
annsuli239/29-31801/2013
hopess226/27306/2013
[tr]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Henrietta-[/td]
[td]3[/td]
[td][/td]
[/tr]





HILJAISET HAAVEILIJAT:

Pinkula





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Mallatti302/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Mappis-88 hieno homma, onnea nassusta.

Mulla ei nyt hirveesti ole voimia kommentoida mitään :/ Oon ollu todella masentunut koko viikon. Musta tuntuu että noi hormooni muutokset kyllä sotkee mun mielialaa nyt älyttömästi. Oon ihan todella väsynyt joka päivä ja mikään ei oikein maistu miltään. Menkat vähän niinkun alkoi tai on alkamassa. Ruskeahkoa vuotoa ollut jo pari päivää. Alkais nyt kunnolla niin pääsisi niistä eroon. En ole vielä päättänyt tikutanko ovista ensi kuussa. Ei paljon huvita kun kattelin, että näillä kiertopäivillä pitäs tikuttaa n. 4 viikkoa. Ei millään jaksais, mutta mieli voi muuttua kun tikutus alkaisi ja tilailen taas kasan testei :D Nyt en kyllä tuhlaa cb:tä koko kiertoon vaan tikutan ensin vaikka sofilla ja sitten kun alkaa näkyy heikkoa viivaa niin sitten otan rinnalle cb:n.

Huomenna alkaa viikonloppu, josko sitten mieli kohenisi :) Oikein plussarikasta viikonloppua :)
 
Hei! Tervetuloa uusille :)

Lyhyesti täällä tapahtunutta (tuun varmaan paremmalla ajalla kommentoimaan muuta, joten nyt on vain tylsä omanapakirjoitus):

Eilen jumpassa ehdin vartin ajan tehdä alkulämppiä, kun väsyttää ja janottaa kauheasti. Menin juomaan... Samalla ku olin juomassa niin alkoi huipata ja pyörryttää kauheasti. (jo alusta asti oli todella vaikeaa se jumppaaminen, kroppa ei vaan oikein jaksanu liikkua)
Ohjaaja tuli heti apuun ja saatto mut lepää jumppasalin viereiselle penkille pitkälleen, jalat koholle.. Sit aina välillä se ja yks toinen kävi mua katsomassa... Mulle tais tulla aluks paniikkikohtaus, koska sydän löi ihan julmetusti ja mua alkoi itkettää (no vähemmästäkin ku kroppa sanoo ittensä irti)... Sit vaan siitä eteenpäin oli heiveröinen olo ja itku herkässä... Olin kuulemma näyttäny huonovointiselta (huulien ympärystö oli valkoinen). Ohjaaja kyseli sit kauheasti et onko näin käyny ennen ja oonko syöny hyvin yms. Sit se vaan heitti et oonko raskaana tai onko mahdollista et oon...
Tein sit tänään hätäpäissäni testin, ja tyylipuhdas nega tietenkin. :/ Et kai mä tässä nyt sit ihan rauhassa odottelen et jos ne menkat sieltä on alkamassa...
Mut täytyy sanoo et mul oli kyl eilisen illan sellainen olo, niinku jotain tässä ois tekeillä.... tänäänkin tietty välillä käyny mielessä.
Täytyy nyt vaan jaksaa odottaa sitä testaamista...
 
Minäkin liityn joukkoonne. Eli olen 27v. esikoista kuumeileva. Yritystä meillä on takana noin puoli vuotta. Nyt on menossa kp20/26-28. Ovista en ole ikinä testaillut, mutta olen tuntevinani sen aika tarkkaan, jonka mukaan olemme peittoja heilutelleet ahkerasti :D
Hormonaalista ehkäisyä emme ole käyttäneet miehemme kanssa moneen vuoteen. Keskeytetty yhdyntä on toiminut meillä vähän liiankin hyvin. Vähän pelottaa onko raskautuminen edes mahdollista :/ Vauvakuume alkaa olla aika kova, kun ympärillä paljon vauvoja ja odottavia! Kaikesta huolimatta luotto on kova siihen, että meilläkin kohta tärppäisi!
Kaikille paljon plussatuulia!!
 
Tänne ei vieläkään mitään. Menkkamaisia tuntemuksia oli kyllä eilen sekä tänään. Aamulla 10 aikaan tein testin ja sain haalean testiviivan, olin siitä innoissani että nyt varmaan alkaa vahvenemaan. Mitä vielä tein uuden testin klo 17 ja ei tullut koko testi viivaa näkyviin... Taitais pitää noita hymynaama testejä hankkia. Mitä ne maksaa? Aamulla koitan vielä tikuttaa, sit loppuu tän kierron osalta, silloin kp18.
 
Mappis_88 Onnea naamasta! :D Mulla noi testit ei vaa hymyile! Nyt jo menossa kp 18 ja siis eilen ihan varmasti oli ovis, siis nippailua, limat ym kaikki puhuu sen puolesta! Mä en kyl oo ihan samaan kellonaikaan noita ottanu, mutta en ymmärrä mitä se kello siihen ees vaikuttaa... ?? Muutenki menny nyt ihan maku koko testeihin, ku oon ihan varma et ovis on, mutta ei näy testeissä. Luulen et aloin liian aikasin testailee, ja nyt jo toinen paketti menossa, mutta muutamana päivänä jääny kiireen takia kokonaan tikuttamatta... Eli ite kai oon vähä sössiny.. :D Toisaalta eihän se hymyilevä naama tikussa ketään raskaaks tee :DD Ajattelin ens kiertoon kyl ostaa jotai halvempia viivatestejä, meidän apteekissa noi naamatestit on yli 40e ja nyt ku kuukauden sisää jo toinen paketti menossa, nii hurjan kalliilta kyl alkaa pitkäs juoksus kuulostaa... :/
 
Mappis, loistava juttu! Meillä yritystä jo vuosi takana ja aina oon ihan innoissani kun hymiö päräjtää ruutuun =)

Tea, olitko lopettanu vasta hormonaalisen ehkäisyn (sori en muista jos oot kertonu). Mullakin kvi kahessa edellisessä kierrossa että en saanu bongattua oli aika pitkät testausvälit, tässä kierrossa ei ollu vielä hymiöö kp 19 klo 16, hymiö tuli näkyviin kp 19 klo 21 eikä enää näkyny kp 20 klo 21 eli jos olis ollu yhtään pidempi testausväli en olis sitä bongannu, vinkiksi!

Lilja, voimia sulle! Koita pitää itsestäs huolta ensisijassa!!

Oho, onpas oudon kuulostaa oireilua Mary-Ann :confused:

Tervetuloa Ralli :wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä