Esikoinen vuodelle 2014

Miepä voisin itseni ilmoittaa tuohon hiljaisiin haaveilijoihin. Vielä emme ole kihlattuni kanssa aloitettu lasta yrittämään. Mutta kovasti olemma asiasta keskustelleet ja varuilta laskin vähän ovulaatiopäiviä ja tarkkailin viime kierrossa elimistöäni. Jos laskut menee oikein 7.8 tulisi täti kylään eli 21.8 ovulaatio?
Ikää minulla on 24vuotta.
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



LAUANTAI 3.8.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Minnah882545/28-37512/2012
Lama2939/30-32205/2013
_Lilja_2532/32206/2013

Fujin2427/26-324-504/2013
annsuli2327/29-31701/2013
hopess2221/27-40206/2013
Paloma842817/30-35602/2013X
Divinee2415/349
Mary Ann2914/31-37(??)1008/2012
marjaana872513/31-3710
Leva2412/3013

Henrietta-2610/301008/2012
diadora2510/295
Ensinmäinen209/~35207/2013X
jonnamo204/30-337
[tr]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Fujin[/td]
[td]12[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]annsuli[/td]
[td]9[/td]
[td]8.8[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Minnah88[/td]
[td]8[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]Hopess[/td]
[td]5[/td]
[td][/td]
[/tr]





HILJAISET HAAVEILIJAT:

Pinkula





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Mallatti302/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Tervetuloa Pinkula! Toivottavasti pääsette pian tosi hommiin :)

Fujin :) Ihan mahtavaa! Viivan vahvistumisia sinne!

Lama mites sulla näyttää testit ? Onko tullut jo miehen nähtävä viiva :D

ON: Tänään testattu nega :/ kovasti taas masentelee ja tuntuu ettei jaksa taas tätä rumbaa uudestaan. Vie ihan älyttömästi voimia tää tällänen jännääminen ja yrittäminen. Miten te ootte selvinny näistä tunteen myllerryksistä ja miten ootte jaksanut tätä? Yk 3 vasta alkamassa ja nyt jo painaa kovasti. En osaa ollenkaan relata. Plääh, pitänee yrittää keksii jotain. Kaiken tän lisäksi mun miehellä tulee syyskuussa koulutus joten hän on poissa kotoa juuri oviksen aikoihin. Eli lyhyesti sanottuna 3 kiertoa mahista enää ennen joulua :( kuulostaa todella pahalta. No nyt odotellaan menkkoja tulevaksi ja sitten toivotaan, että kolmas kerta toden sanoo!

Tsempit ja plussat teille :)
 
En tiedä onko viiva vahvistunut, mutta ainakin se on oikeasssa paikassa :D
Menkkojen alkupäivää en oikeesti edes tiedä näiden semiheittelevien kiertojen vuoksi, mutta ehkä ens viikolla pääsee virallisesti plussanneisiin. Nyt vaan pitää toivoa, että tämä kaveri pysyy kyydissä loppuun asti.

muoks.. ylempi on siis ovistikku :)
 
Jaahas, sieltä se täti sitten tulla tupsahti näköjään. Juuri eilen tilasin jostain nettikaupasta kasan halvempia liuskatestejä, kun alkoi palaa käämi maksaa aina 10 egee kerralla apteekkiin jotta saa 2 testiä. Noh, tuleehan niille varmasti tarvetta :D

Olipas tooooodella pitkä kierto, 39 :O Mutta näillä mennään ja uutta yritystä putkeen :D

Eli mulle saa päivittää YK 3, KP 1/31-39 .
 
Voi Lama, onpa huono uutinen :/ olin jo varma että sulla tärppäs.

Mä en ymmärrä te ootte tosi positiivisia täällä :) Mulla on nyt todella heikko hetki. Maailma tuntuu niin kamalalta paikalta nyt. Oon aina ollu tuuliviiri ja tunteet on joko todella pahoja tai hyviä eli ääripäitä. Nyt on todellakin pohjalla olo. Taas hengailtu raskaana olevien ja lapsiperheiden kanssa ja mulle tulee niin huono olo. Itketää ja masentaa kun ei itse jo ole raskaana. Oon haaveillu tästä kuitenkin jo pidempään kun mitä on yritetty ja nyt kun ei tärppääkään niin masentaa. Kuulostaa varmaan tyhmältä kaikista kun yritystä ei ole alla paljon. On vaan niin huono olo ja pitäs varmaan alottaa joku potkunyrkkeily et sais tän vihasuuden ja ahdistuksen pois. Tekee mieli vaan mennä nukkumaan ja itkemään eikä nousta koskaan. Tuntuu myös siltä, että pitäisi jo luovuttaa että tuskin tässä nyt raskaaksi tullaan. Onkohan tää jotain karseeta PMS masennusta!? onko jollain tällästä just ennen menkkoja? Vaikka järki sanoo että yritystä niin vähän alla ei tunteet oo yhtään helpompia! Anteeksi tämä avautuminen, mutta kovasti nyt piti saada tämä ulos. Toivottavasti en pilaa kenenkään hyvää mieltä :) En tiedä onko muilla vastaavia tunteita.
 
Moi!

Ilmoittaudun mukaan yrittäjiin! :)

12/13-3/13 oltiin periaatteella TJOT (jätin ehkäisyrenkaan pois marraskuun lopussa), mutta huhtikuussa alkoi kunnon yrittäminen ja laskeskelu. :) Nyt päällänsä yk5, tänään kp 10/30.

Greippimehu ja raskausvitamiinit otettu käyttöön, saas nähdä onko apua!! Lapsi olisi enemmän kuin toivottu. Viime kesänä mentiin naimisiin, itse olen 25-vuotias, mies 7 vuotta vanhempi.

Plussatuulia meille kaikille! :)
 
Viimeksi muokattu:
_Lilja_: minulla ainakin on vastaavia tunteita! Tosiaan laskin että tämä yritys kierto on perjaatteessa meidän 3. tai /(5.) kun jouduttiin pitämään tuossa vähän taukoa, eli uskon että sen takia tämä tuntuu niin pitkältä ja epätoivoiselta "projektilta" kun oikeasti ollaan vauvaa päätetty alkaa yrittää ja joulukuussa 2012.. :/ Eikä se tosin helpota tavallaan asiaa että sun lähipiirissä on odottavia naisia sekä lapsiperheitä, tai ehkä ne nyt näämme vain ERI tavalla! Osittain kadehtien, ihaillen. Se saa oman olonsa tuntumaan mitättömäksi, eikö totta. VAIKKA näinhän ei pitäisi olla! Tästä tilanteestakin pitäisi etsiä esiin kaikki positiiviset puolet ja nauttia näistä VIIMISISTÄ hetkistä kun ollaan vielä kaksin <3 mutta tiiän, odottavan aika on pitkä, ja kun jotain haluaa niin haluaa sitä niin kovasti että tuntuu vaikealta olla tyytyväinen siihen mitä on. -kunnes sen menettää niin osaa vasta arvostaa.. näinhän se usein menee..

Tämmösiä asioita mäkin olen itse miettinyt kierrosta toiseen.. Ja yritän kovasti oppia elämään hetkessä. Mutta silti mikään ei ole saanut mua tähän asti poistamaan mielestä vauvakuumetta- haaveita- odotusta- ja niitä hiton kusitikkuja! :D aina kun päätän että en testaa ennen, niin siinä DPO 4 -> alan jo laskee millon kannattaisi testata, jotta vois näkyä edes se haamu. HUOH. Mutta toivon ja uskon vakaasti että mekin kyllä tästä plussaamme jahka lakkaamme niin kovin yrittämästä, ajan kanssa. Uskon että kaikelle on tarkoituksensa.
 
Oi, hieno plussa Fujin!!! Onnea :flower:

Tervetuloa LinneAino ja Pinkula :wave:

Itsellä oviksen metsästys lähtenyt käyntiin tänään, aikaisempien kiertojen mukaan vois olla ke-la välillä, jännittää että saanko tulosta koska kahdessa edellisessä kierrossa en oo saanu ja sitä edellisessä kahdessa sain, peukut pystyyn! Tää on toisaan sellanen välikierto koska naistenpolille aika syyskuun alussa, jos vaikka tärppäis eikä tarttis mennä :)
 
Heii, täällä selvitty masennuksesta :) taas toistaiseksi. Ansku-89 joo juuri mitättömäksi on oikee termi. Toisaalta mulla ei tule sitä fiilistä mun veljen lasten kanssa, vaan tiettyjen ku niistä näkee et ne jopa varmaan ajattelee niin että oon mitätön :( välillä mulla tulee sellanen fiilis et pitäs nauttia kahestaan vielä mut en tiiä, en osais enää lopettaa tätä lasten tekemistä. Nyt se tehdään kun on kerranki päätetty.

Fujin onnea vielä :) mä päivitän sut tonne plussanneiden listaan kunhan kerkiän.

Henrietta- toivotaan ovisplussa onnea! Toivotaan että näyttää nopsaan plussan.

LinneAino tervetuloa käymään palstalla :) nopsasti vaan sitten plussanneisiin!

En nyt ehdi/pysty päivittää listaa kun en ole omalla koneella. Enkä muutenkaan saa näköjään kovin usein päivitettyä, toivottavasti ei haittaa :/ muutkin saa siis päivittää! Siitä vaan painamaan lainaa niin tulee hyvä :)

ON joo ne menkat ei sit alkanutkaan. Nyt mä sit ääliö luulen taas et oon raskaana. Mä en haluu toivoo ku sit taas tapahtuu se mitä lauantaina kirjottelin. Aion kaikesta huolimatta huomenna testailla. Voisin kuvitella että olis DPO 14. Oireina ei oikeestaan mitään kummallista. Vatsa outo samalla tavalla kun viime kuussa ennen menkkoi eli ei mitään apua siitä. Sitten vatsa on älyttömän turvonnut, kaikki vaatteet tosi tiukkoja eli oon vaan lihonut :D valkovuoto ollut tosi runsasta (ei kuivaa kautta) jo ehkä viikon. Ei palelua, ei pahaa oloa ei mitään. Eli ei oikeestaan mitään oireita havaittavissa. Eilen tuli vähän kirkasta verta yhdynnän aikana, ei muuta. Ajattelin et menkat ois jo alkanut mut ei. Nyt kuitenki vasta yk2 eli kierto vielä hakee paikkaansa, luulen että on kyse nyt siitä.

Jaksamisia kaikille :)
 
Juu _Lilja_ ei mekä ollan yritystä lopettamassa, vaan aattelin lähinnä että sillä ajatuksella vois lohduttaa itseään että yrittäs nauttia kun ollaan vaan kaksin viel :D
Ja Toivotaan sulle pikaista plussaa josko sulla olikin jotain kiinnitymisvuotoa tai valemenkat!! vaikka et niin haluiska uskoa ;) !

Ja Fujinille syvimmät onnittelut!!! toivotaan että tavataan huhtikuisis ;)
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



TIISTAI 6.8.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Minnah882548/28-37512/2012
_Lilja_2535/32206/2013

annsuli2330/29-31701/2013
hopess2224/27-40206/2013
Paloma842820/30-35602/2013X
Divinee2418/349
Mary Ann2917/31-37(??)1008/2012
marjaana872516/31-3710
Leva2415/3013
Henrietta-2613/301008/2012
diadora2513/295
Ensinmäinen2012/~35207/2013X
LinneAino2512/30512/2012

jonnamo207/30-337
Lama294/31-39305/2013
[tr]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Fujin[/td]
[td]15[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]annsuli[/td]
[td]12[/td]
[td]8.8[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Minnah88[/td]
[td]11[/td]
[td][/td]
[/tr]
[tr]
[td]Hopess[/td]
[td]8[/td]
[td][/td]
[/tr]





HILJAISET HAAVEILIJAT:

Pinkula





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Mallatti302/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Ilmottaudun mukaan ;)
Meillä ensimmäinen oikea yritys alkamassa, ehkäisy pois n. 6kk sitten, mutta arjen haastavuudentakia (oli häät heinäkuussa jne) vasta nyt yrittäminen voi alkaa.. Eli YK 1 KP 9 / 28-32 ja mä 26v. Huomenna eka ovistesti ja sit vaa tositoimiin ku hymynaamaa testi näyttää ;) Olis kyl pikku nyytti niin odotettu meille jo <3
 
Argh. Nyt tulee semmonen omanapavuodatus, ettei usko poliisitkaan. Joo, vielä en sais valittaa tai mitää ja diipadaapa, mut nyt on pakko purkautua edes johonkin. MIKSI kaikki sellaiset ihmiset saa lapsia tarkoituksella ja vahingossa, joiden ei todellakaan tarvitsisi? Miksi tuntuu, että kaikki lähellä olevat ihmiset raskautuu niin helposti? MIKSI mä en voi jo raskautua? Ja tähän päälle vielä, että meille on myönnetty asuntolainat ja kaikki, mutta ei uskalleta nostaa sitä, koska miehen lomalle tuli mukava päätös: työpaikalla alkaa yt-neuvottelut, ja selvyys toimenpiteistä saadaan vasta syys-lokakuussa, ja mä en saa mistään vaikituista työpaikkaa, enkä uskalla lähteä oppisopimuksella opiskelemaankaan, koska jos sattuisin raskautumaan, niin joutuisin jättään opiskelut kesken. Ja kaikkee muutakin hyvin ärsyttävää tän viikon alussa tapahtunut.

Saanko mä vajota itsesäälin syövereihin...? :kieh:
 
Heippa! Mäkin voisin liittyä mukaan keskusteluun :) Vauvakuume ollut jo viimeiset 2 vuotta, mutta nyt vasta elämäntilanne on sellainen, että vauva olisi hyvinkin tervetullut ja erittäin toivottu :) Pillerit lopetin aivan hetkittäin ja nyt menossa kp 9. Ensimmäinen kierto siis tyhjennysvuodon jälkeen menossa, joten kierron pituudesta en vielä tällä hetkellä pysty sanomaan mitään. Ovistestin tein tänään, kun yöllä nippaili mahaa sen verran, mutta negaa näytti, buu! Huomenna uusi yritys siis :)

Eli mulla siis yk 1, kp 9 ja 25-vuotias olen!
 
Täällä stressaa ja masentaa :wave:
Tuntuu, että mikään mitä yrittää ei onnistu ja seinät kaatuu niskaan..
Eilen saatu lähete lapsettomuustutkimuksiin. Sille tielle kai on mentävä.
Tuntuu raskaalle ettei ole ketään semmosta ystävää tai perhettä kenelle tästä voi kertoa. Mietityttää myös, että kestääkö meidän parisuhde tämän kaiken. Vastoinkäymisiä on ollut koko suhteen ajan vaikka muille jakaa.. :'(

Plussatuulia puhallan!! +++++++

Ja uusille tervetuloa! :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Toivotaan, että uusi kierto on SE kierto! :)
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



LAUANTAI 10.8.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
_Lilja_2539/32206/2013

hopess2228/27-40206/2013
Paloma842824/30-35602/2013X
Divinee2422/349
Mary Ann2921/31-37(??)1008/2012
marjaana872520/31-3710
Leva2419/3013
Henrietta-2617/301008/2012
diadora2517/295
Ensinmäinen2016/~35207/2013X
LinneAino2516/30512/2012
te^a2613/28-321
Mappis_882512/??1
jonnamo2011/30-337

Lama298/31-39305/2013
Minnah88255/27-48612/2012
annsuli234/29-31801/2013
[tr]



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Hopess[/td]
[td]12[/td]
[td][/td]
[/tr]





HILJAISET HAAVEILIJAT:

Pinkula





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Mallatti302/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013


Listan ylläpitäjä: _Lilja_
 
Hienoa saada lisää porukkaa :) Tervetuloa Mappis-88 ja te^a.

Divinee voih. Ei sitä ikinä varmasti kuvittele tai toivo että joutuu noihin tutkimuksiin. Toisaalta hyvä saada asioita selville. Kovasti voimia tuleviin. Musta toi lapsettomuus nimitys on niin kauhee, varsinkin kun teillä ei oo YK:t vielä niin älyttömät. Tule tänne vain purkamaan tuntemuksia, mutta tiedän kyllä ettei se ole sama kuin joku ystävä. Mulla sama tilanne kun ei ole ketään kelle puhua moisesta.

Jonnamo joo mä oon kanssa tuskaillu ton kanssa kun muut raskautuu. Ja paras on se, että jos menisit sellaiselle tyypille puhumaan kun itse ei saa niin ne vaan sanoo että kyllä sullekin tärppi käy. Meillä mun käly sanoi mulle (raskautunut 2 kertaa "vahingossa"), että kyllä teillekin ekalla kierrolla se vauva tulee. Tyylillä että se on niin helppoa. Ja paskat :D YT neuvottelut on kyllä paska uutinen. Masentaa syystäkin siis. Sun omasta tilanteesta sen verran, että nyt vaan hakemaan kaikkea uutta työtä ja sit kun on pahin mahollinen hetki eli oot just alottanu uudessa oppisopparissa tai muuta niin oot raskaana :D se on kohtalon ivaa niin kannattaa käyttää. Mäkin ajattelin et paras ois jos ostais vaikka 100e ovistestei ja alkas ostaa tosi pieniä vaatteita mitkä ei mee raskausaikana päälle. Niin ehkä sieltä sitten alkaa raskautua kun on tehny kaiken niin että olettaa ettei tuu raskaaksi. Mäkin koko ajan varon esim. hiusten värjäillyä sen takia jos oisinki raskaana :D typerää, pitäs lopettaa tollanen!

ON: Tänään testattu mitä ihmellisempiä juttuja. Mä heräsin aikasin testaaman predictor earlylla. Huomenna menkat viikon myöhässä. No siinä sitten odottelin tulosta ja kun nappasin ajan loputtua testin käteeni siellä oli HAAMU! Mä sekosin ihan täysin ja olin onneni kukkuloilla. Nappasin nopsasti clearblue digin samaan kuppiin ja odottamaan. Sitten googlailin kuinka luotettava ton testin haamu onkaan ja kas kummaa. Löysin kuvan tästä testistä jossa se viiva oli toiste päin!!! Ei vaaka vaan pystysuorassa. Vitsi mikä masennus tuli. Miten helvetissä siinä testissä oli vaakahaamu kun pitäs olla pystyhaamu. No digihän tietty sanoi, että ei raskaana. Perkele. Kaikkea sitä ja joutuu kokemaan. Nyt vaan samaan masennustilaan ja menkkoja odottamaan. Alkais jo niin saisin jotain tolkkua ja uutta yritystä kehiin. Ei täälläkään siis mitenkään mieltä ylentävä olo ole.

Oikein rentouttavaa viikonloppua nyt kaikille kanssasisarille :)
 
Lilja: Testaa parin päivän päästä uudestaan. Jos noi muut testit ei vaan oo niin herkkiä kuin se mihin sait haamun. Kyllä nyt plussa sulle pärähtää! =)
Yritystä meillä on ollu vuoden verran, vaikka yk:t on pienemmät. Mulla on ollu megakiertoja välissä (n.50pvä) ja aina yleensä vähintään toi 34 päivää :/
 
Ah, pääsinpäs menkoista eroon. Inhottavan pitkätkin ovat nyt kun pillerit on jääneet pois. Pöh. 8 päivää kesti, aivan liikaa meikäläiselle :D

Nyt saa taas keskittyä petipuuhiin :D

Kaamee stressi päällä, valmistun tässä kuussa (toivottavasti) lähihoitajaksi ja viimeisiä tehtäviä ja näyttösuunnitelma odottavat tuola pinossa. Periaatteessa pitäis jo olla tehtynä, omaa saamattomuutta. Huoh.

Mieskin on ollut eilisen ja tämän päivän poissa, auttelemassa vanhempiaan mökillä hommissa. Kohta saan sen kotiin ja taidan kellistää saman tien :LOL: Vielä kun keksisi jotain hyvää ruokaa illaksi. Ideoita? :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 

Yhteistyössä