Esikoinen haaveissa vuodelle 2012

  • Viestiketjun aloittaja Tigu
  • Ensimmäinen viesti
saga1982
Peukkuja myös Sinille!!
Tänne ei oikeita oireita, todennäköisesti kuviteltuja oireita kylläkin :)
Eilen huimas muutamaan otteeseen ja tänään on ollut huono-olo ja selkää koskee kovasti. No selkäsärky ei ole kuviteltu, muttei kyllä raskausoirekkaan, vaan ihan normi juttu mulle, selkä on useasti kipee.
Plussatuulta kaikille+++++
 
Dahlia-
Hei täällähän on melkein kaikilla jännät päivät käsillä, nyt naiset testailemaan! :D Taitaakin tulla oikeen plussa-aalto ;)

Eli mitä kuuluu Mamacatille ja kumppaneille?

Ihan mielenkiinnosta vois alkaa harkita ovistestejä kun ei itse meinaa saada selvyyttä siihen millon se päivä oikeasti on. Ja ei yhtään helpota oloa nuo clomit, mahaa juilii ja kaikenlaista oloa pukkaa vaikka oletetusta ovispäivästä ei ole edes viikkoa. Lisää vaan paineita kierron loppuun :p
 
Sini84
täällä on nyt sitten testailtu, eilen ja tänään. Eilen sain testiin ihan himmeän plusviivan. en sitä sitten edes plussana pitänyt. tänä aamuna tein uudestaan ja nyt ei ollut enää himmeätäkään viivaa :´( en siis ole raskaana. voi olla et ensimmäisessä testissä näkyi kemiallinen raskaus, tai sitten kuvittelin koko himmeän plussan...
on kyllä niin pettynyt olo, ja silti pidän vielä pientä toivoa yllä, sillä menkat ei oo vielä alkaneet. vatsassa tosin tuntuu siltä et ihme jos eivät pian ala.
 
Erika
Minäkin kaivoin tänä aamuna testitikut esiin ja negahan sieltä tuli.. :( Pettymyshän se oli, kun olin jo tietysti kuvitellut, et vihdoin ois tärpänny. Nyt sitte vaan ihmetellään ja odotellaan menkkoja, en edes muista mikä kp nyt menossa, jotain 35-37 kai...(?)

Mut muakin kiinnostaa tietää Mamacatin tilanne? Entä onko Tete jo testannu? Oisko teillä yhtään plussaonnea!
Sini84: tiedän täsmälleen sun fiilikset!!
 
woman82
Mä jo ehdin ajatella,että kohta tulee plussa uutisia.Jaksamisia tytsyt! Uutta yritystä taas ensi kierrolla vaikka se kuullostaakin niin ärsyttävältä,kun sitä kovasti odottaa.
Mites te muut jännääjät?

Täällä alkaa menkat pikkuhiljaa hiipua...Parin päivän päästä ei pitäisi enää olla vuotoa.Viikonloppuna aloitetaan sit peiton heilutus.Olettu laskettu ovis pitäisi olla ensi viikolla juhannuksen aikaan.Jos mulla nyt koko ovista onkaan.Taas odotusta ja sit varmaan myös pettymystä.Siihen on jo tietyllä tapaa varautunut ettei nyt niin suuria odotuksia.
Tänään selvisi tuttava piiristä taas uusi odotus uutinen.Toiset ne vaan saa niitä vauvoja <3
 
Tupu_
Erikalla ja Sinillä ei kuitenkaan ole vielä menkat alkaneet? En tietenkäán halua mitään turhia toiveita herätellä, mutta niin kauan kun ei menkkoja kuulu, niin ainahan on mahdollisuus olemassa. :)

Kerran testasin kp 2 kun olin ihan varma, että mulle olisi käynyt samalla tavalla kun siskolle kävi: kahdet menkat tuli ihan normaalisti, vaikka olikin raskaana. Aika harvinaisiahan tuollaiset tapaukset taitaa tosin olla...
 
Tigu
Mä täällä käyn lukemassa teidän jännäilyjä välillä, kun täällä itsekin tuli jännäiltyä. Mulla menossa nyt rv 8+6.
Tuohon Sinin juttuun on pakko kommentoida. Musta tuntuu, että vielä olis toivoa. Jos on jonkinlainen plussahaamu testissä näkynyt, vaikkapa kemiallinenkin raskaus, niin ei kai se yhdessä yössä "katoa" elimistöstä. En kyllä tiiä, mutta oon saanut käsityksen, että siinäkin raskaushormoni nousee ja ei kai se heti häviä.

Teitkö molemmat testit samalla merkillä? Voisko testit "valehdella"? Pidetään peukkuja vielä, kun menkatkaan ei oo alkaneet.
 
Sini84
siis on tämä kyllä yhtä tuskaa, mahaa juilii ihan hirmusti ja välillä taas ei ollenkaan. Ravaan vartin välein tarkistamassa joko täti saapui, vielä ei mitään. Voihan sen lomansa näinkin kuluttaa :p
Testit oli tigu tosiaan eri merkkiä, eka oli clear blue ja toinen predictor. Ihan kamalaa tää epätietoisuus ja kun yhtä aikaa niin toivoo ja sit kuitenkaan ei usko et vois olla raskaana.. melkein toivoo et alkais menkat ettei tarvis jännittää ja vielä enemmän toivoo ettei ne alkais..järkihän tässä pian menee!!

toivottavasti muilla jännäilijöillä menee paremmin! Kertokaahan pian! Erika, mikä tilanne sulla on?
 
saga1982
Sininä minä testaisin uudelleen clear bluella, eiks predictor ole se markettitesti ja ainakin jollain sivustolla sitä oli moitittu hieman huonoksi. Ellen nyt sekoita johonkin muuhun :) . Mutta Erika ja Sini niin pitkään on toivoo, kun menkat ei ala :)
itsellä olisi viel kolme päivää ootettava ainaskin, ja välillä on olo et oon raskaana ja välillä on olo et nyt alkaa menkat :)
 
Tigu
Itse testailin sillon tuolla predictirolla, apteekista ostin ja siinä luvattiin, että jopa 4 päivää ennen menkkoja näyttää. Näinhän se näyttikin, 3 päivää tais olla ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mutta nyt varhaisultrassa selvisi, että raskaus olisikin 3-4 päivää pitemmällä mitä menkoista laskettuna, joten kai mulla sitten olisi menkatkin alkaneet aiemmin jos olisi alkaneet.
Tuolla clearbluella testasin itse seuraavana päivänä uudelleen ja itse oli sitä mieltä, että molempia testejä sai tihrustaa liikaa ja en itsekään ihan varmaksi heti plussaa uskonut.
 
Dahlia-
siis on tämä kyllä yhtä tuskaa, mahaa juilii ihan hirmusti ja välillä taas ei ollenkaan. Ravaan vartin välein tarkistamassa joko täti saapui, vielä ei mitään. Voihan sen lomansa näinkin kuluttaa :p
Joo mulla ihan sama vaik oviksesta on n. viikko :O pari päivää on mahassa myllännyt ja pahaa oloa pukannut. Toivottavasti nuo clomit ei aiheuta noita, ja menkat pysyis vihdoin poissa :p

Tsemppiä kuitenkin kaikille! Tulkaas menkkamyöhäiset kertomaan kuulumisia! :)
 
Viimeksi muokattu:
CB on huono testi..
Testit oli tigu tosiaan eri merkkiä, eka oli clear blue ja toinen predictor.
Oliko tuo CB:llä saatu haamu yhtä paksu kuin kontrolliviiva (ei siis yhtä tumma, vaan viivana yhtä leveä)? CB:n perusmallissa on sellainen "pieni" vika, että se voi antaa negatiivisena sinisen, todella ohuen pystyviivan, vaikka raskaana ei olisi koskaan ollutkaan.

http://i1.tinypic.com/n2edd3.jpg

Katso tuosta esimerkki, miltä täysin negatiivinen testi voi näyttää. Vaikka ymmärrettävää on, että tuollaisen testin saadessa saattaa hypätä onnesta kattoon...
 
Viimeksi muokattu:
marjutan (ei kirj)
Mulla on menossa nyt kp 28. Kierron pituus kun on yleensä jotain 30-32 päivää (aikoinaan ollut jopa 35-40 päivää) niin en ole vielä testannut yhtään mitään.
Jos ei menkkoja kuulu, niin ensi viikon alussa sitten kaivetaan testit esiin.

Ei vaan ole yhtään "tiine" olo :/

En tunne ollenkaan milloin mulla olisi ovis, nyt on heiluteltu peittoja kyllä siellä kierron puolivälin paikkeilla, mutta en osaa sanoa sitten muuta.. ei ole mitään oireitakaan, ei ole rinnat kipeät, ei kuvota, ei nippaile vatsaa.. ei mitään.

Noh katsellaan nyt tämä viikko loppuun :)

(Niin joo meillähän miehellä on jo 1 lapsi, joten hänellä kykyä näihin hommiin ainakin on ;))

Tsempit kaikille tasapuolisesti!!
 
Sini84
Täällä on nyt kaikki arvoitukset ratkenneet, eikä lainkaan mieluisella tavalla. Eilen alkoivat "oireet" tuntua aivan muilta, kuin raskausoireilta ja niinpä kävin tk:ssa ja tuloksena virtsatietulehdus! siis uskomatonta, mulla ei oo ollut sitä koko aikuisiällä ja nyt sitten jostain oon sen saanut, voi v!!!! kaikki alavatsakivut, kuumeilut ja muut olikin sit siitä, illalla alkoivat vielä menkatkin. Niin julmaa kun olin jo ehtinyt pitkittyneestä kierrosta iloita..no ei muuta kuin uutta yritystä sit ens kierrossa.

Hyvin tuoltahan se minun "plussa" clear bluella näytti, taisi olla viimoinen kerta kun sitä testiä käytän.

Marjutan hyvältä vaikuttaa! :)
 
Erika
Voi ei Sini! :( Pahoittelut menkoista ja virtsatietulehduksesta! Ja pikaista paranemista! Ei varmaan oo kiva vaiva varsinkaan kesällä.

Minullakin alkoi eilen tiputteluvuoto eli eiköhän menkatkin viimeistään viikonloppuna tule. Harmi vaan, kun kerkes jo niiiiin toivoo raskautta. Miten voikin lapsenteko olla näin vaikeaa :( Masentaa, itkettää ja turhauttaa koko yritys tällä hetkellä. Olen kyllä samaa mieltä niin kuin täällä on jo todettu, ettei oo nallekarkkien jako menny ihan tasan... Noh, tietääpähän ainakin varmasti mitä haluaa ja toivoo, ettei oo mikään paniikki-järkytys jos oikeesti sen plussan joskus testiin saisi.

Parempaa plussaonnea muille jännäilijöille!
 
Dahlia-
Perjantai 17.6.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä

Leijonatar..............21..................?....................29-30......................?
Erika......................27.................8........ ............29-35.................6.-10.6.
Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.
Woman82
.............29.................2.....................26-28....................11.6.
Marjutan................27.................- ............. ..........30-33..................?
Sini84.....................27.................1......................26-28...................15.6.
Saga1982.............29...................3......................27......................18.6.
Atlantis*...............42..................12............. .....25-28...................19.6.
Dahlia-
................22..................19............ ......28-30....................25.6.
Tupu.......................28.................8.....................24-27.....................2.7.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​

Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​

Plussanneet:


nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5....................?......................1.

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.


Päivittelin listaa omalta osalta, mitenhä olin laskenu et menkat alkais 27. päivä,, sillonha olis jo kp 32 meneillää :p eiköhä ne menkat ala just juhannusaattona tietenkin. Kahdeksan päivää vielä! (ja enpä taas putoa kovinkaan korkealta)

No mutta, mites Tete, Mamacat ja Leijonatar kuulumisia odotellaan! :)

Dahlia- kp 22
 
saga1982
No voi harmi Sinille ja Eerikalle :-(!
Meinasin kyllä itse olla hyvin malttamaton ja testata aamulla, jos yöllä ei ala menkat, sillä maanantaina mulla on lääkäri aika, ja todennäköisesti saan antibiootit niin ainaskin tietää silloin jos tärppi on käynyt. Jos siis oon raskaana ;-)
Tissit on kipeet, mutta niin on myös silloin kun alkaa menkat, finnejä ei juurikaan oo, normaalisti aika paljon, ja eilen nipisteli paljon mahaa. No aamulla selviää, kuinka pahasti pettyy, tai ilostuu.
Hyvää viikonloppua kaikille!!!
 
saga1982
Nega tuli :-( . Ei tuu siis raskaus minullekkaan helpolla. Nyt odotellaan menkkoja alkavaksi, ja sit uutta yritystä. Olihan toi aika kova pettymys, kun olin melko varma tunteesta, et tärppi ois käynyt, mut niin sitä näköjään voi tuntea mitä haluaa, kun kovasti toivoo...
 
marjutan
Lauantai 18.6.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä

Leijonatar..............21..................?....................29-30......................?
Erika......................27.................8........ ............29-35.................6.-10.6.
Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.
Woman82
.............29.................2.....................26-28....................11.6.
Marjutan................27.................1............. ..........30-31.................17.7.
Sini84.....................27.................1......................26-28...................15.6.
Saga1982.............29...................3......................27......................18.6.
Atlantis*...............42..................12............. .....25-28...................19.6.
Dahlia-
................22..................19............ ......28-30....................25.6.
Tupu.......................28.................8.....................24-27.....................2.7.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​

Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​

Plussanneet:


nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5....................?......................1.

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.


Jep jep, "täti tuli kylään" viime yönä. Eli en ehtinyt edes testaamaan, tänään tuli tasan kp30 (eli siis kp1). Tosin ehdittiin "peittojen heilutteluun" vasta 1 päivä oviksen jälkeen, eli nyt kun laskee koska ovis on ollut niin ei käytännössä edes mahiksia tulla raskaaksi.

Mutta, hyvä puoli tässä on se, että kierto näyttää nyt vakiintuneen siihen 30 päivään ja voin tarkkalla ensi kuussa oviksen aikaa paremmin.

Tsemppiä Saga, Sini, Dahlia ja Erika - ja toki kaikki muutkin! :)
 
tete91
Pahoittelut niille kaikille joilla on alkanut menkat :( toivottavasti ensi kerralla tärppää :)
Itellä ei ole alkanut menkat vieläkään :) ja oon kokonaan unohtanut murehtia koko juttua ku olleen mieheni kanssa ostamassa ensimmäistä omaa taloa :) menen maanantai käymään apteekissa ostamassa testin :)
Mikä on luotettavin testi?
 
Erika
Sunnuntai 19.6.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä

Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.
Sini84....................27..................1.....................26-28..................15.6.
Saga1982.............29...................3......................27......................18.6.
Atlantis*...............42..................12............. .....25-28...................19.6.
Dahlia-
................22..................19............ ......28-30....................25.6.
Tupu......................28.................8.....................24-27....................2.7.
Woman82.............29..................3.....................26-28....................8.7.
Marjutan................27.................1............. .........30-31.................17.7.
Erika......................27.................9........ ............29-35....................?
Leijonatar..............21..................?....................29-30....................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​

Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​

Plussanneet:


nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5....................?......................1.

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Moikka! Päivittelin hieman listaa, itselle en uutta jännäpäivää vielä laskenut, näyttää nuo kiertojen pituudet vaihtelevan miten sattuu. Woman82; toivottavasti bongasin sun uuden jännäpäivän oikein tuolta edelliseltä sivulta. Leijonattaren siirsin listan loppuun, kun hänestä ei ole kuulunut pitkään aikaan mitään. Onkos MaMaCat enää ketjussa kuulolla?
Tetelle peukut pystyyn, jos saisit kesäkuun ensimmäisen plussan!
Marjutanille pahoittelut menkoista! Sagalle lähetän paljon tsemppiä, jotta menkat ei alkas ja plussa vielä tulis :)
 
woman82
Erika: Aivan oikein laskettu :) 08.07 perjantaina jännäillään seuraavan kerran.Silloin alkaa myös mun kesäloma :)
Kierto 26-28 päivää,niin tuolloin on juuri 28 päivä jolloin viimeistään pitäisi menkat alkaa.
Greippimehua juotu tässä uudessa kierrossa.Ainoastaan yhtenä päivänä unohtui juoda.Katsotaan onko siitä mitään apua,kun edellisessä kierrossa sitä tuli juotua vaan muutamana päivänä.
Eilen on tämän kierron peiton heiluttelu aloitettu ;) Tarkoitus joka toinen päivä taktiikalla,kun edellisessä kierrossa heti oletun oviksen jälkeen hiipui koko homma.Nyt ajattelin ettei voi liikaa luottaa oviksen olevan juuri 14 päivän paikkeilla,vaan voihan se olla myöhemminkin.Tai voi olla ettei sitä ole ollenkaan.
Ovis testejä en ole vieläkään ostanut,enkä kyllä meinaa ostaakaan.
Ensi viikolla juhannuksen aikaan olisi sitten oletettu ovis.Let's see.Olen yrittänyt olla miettimättä liikaa asiaa.Nyt taas huomaan miettiväni enemmän,kun ollaan kohta siinä vaiheessa kiertoa,että on se tärpin mahdollisuus.Kaveripiiriin syntyi vauva tällä viikolla.Ihanaa! Sitten vielä enemmän odottaa itselleen samaa tapahtuvaksi.Ja tällä viikolla kuulin yhden odotus uutisen kaveripiiristä.
Tsemppiä kaikille!
 
Tupu_
Voi ei :( menkkapahoittelut munkin puolesta!

Mites Atlantiksen jännäpäivä? Tete, tulehan heti kertomaan sitten testituloksista! Toivottavasti tulee positiivinen sellainen :)

Täällä ovisplussa osui lauantaille, kun oltiin kaverin luona yökylässä, joten vähän haastavaksi meni :) Onneksi kaveri lähti käymään aamiaisostoksilla ja se varttitunti hyödynnettiin hehehe..
 

Yhteistyössä