Esikoinen haaveissa vuodelle 2012

• Viestiketjun aloittaja Tigu
  • Ensimmäinen viesti
Tupu_
Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä​

Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.
Pamsu..................27...................2....................25-27....................1.7.
Woman82.............29..................3.....................26-28....................8.7.
Erika......................27.................9........ ............29-35....................?
Leijonatar..............21..................?....................29-30....................?
Sini84....................27..................2.....................26-28..................13.7.
Saga1982.............29...................4......................27......................15.7.
Atlantis*...............42..................13............. .....25-28...................15.7.
Marjutan................27.................1............. .........30-31.................17.7.
Dahlia- ................22..................20............ ......28-30....................26.7.​
Tupu......................28.................8.....................24-27....................?

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​

Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​

Plussanneet:

nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5....................?......................1.

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Kokeilempa huvikseni listan päivitystä. Sori jos menee pieleen. Eli sieltähän ne menkat tänään ihan ajallaan alkoivat. Siirsin nyt itseni listan loppuun ja laitoin jännäripäivän arvoitukseksi. Nyt tuikkaan ovistestit tuleen ja heitän parvekkeelta alas :D Toisinsanoen jätän päivien kyttäämisen ja laskemisen vähän vähemmälle ja keskityn kesän viettoon, vaikka lomaan vielä reilu kuukausi onkin. Täältá tuskin maltan pysyä poissa kuitenkaan :)

Adya-86
MOIKKA! Kirjoitin palstalle ajat sitten nimellä Rose. Nyt hyppään mukaan itse toimitaan! Oon lukenut teidän juttuja alusta asti jajännäillyt mukana:) Menimme mieheni kanssa naimisiin toukokuussa, joten nyt alkaa omakin yritys olemaan ajankohtainen. Ikää mulla on nyt 25 vuotta.

Jännäpäivä on laskujeni mukaan 6.7, kierto yleensä noin 30pv. Tosin heittelee välillä muutamalla päivällä. Mä tuossa jo tyhmänä kokeilin semmoista herkkää testiä, vaikka eihän se viä mitään vois edes näyttääXD No mutta nyt on ainakin testin toimintaperiaate selvä;) Vähän on semmosia jänniä tuntemuksia ollut, kuten alavatsan nipistelyä yms. Mutta voi olla kyllä täysin kuviteltuakin!

Kuumaa kesäpäivän jatkoa kaikile!

Erika
Perjantai 1.7.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä​

Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.
Pamsu..................27...................2....................25-27....................1.7.
Adya-86................25..................1.....................30........................6.7.
Woman82.............29..................3.....................26-28....................8.7.
Leijonatar..............21..................?....................29-30....................?
Sini84....................27..................2.....................26-28..................13.7.
Saga1982.............29...................4......................27......................15.7.
Atlantis*...............42..................13............. .....25-28...................15.7.
Erika......................27.................9........ ............29-35...................18.7.
Marjutan................27.................1............. .........30-31.................17.7.
Dahlia- ................22..................20............ ......28-30....................26.7.​
Tupu......................28.................8.....................24-27....................?

nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​

Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?[/LEFT]

Plussanneet:

nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5....................?......................1.

Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Moi! Aluksi menkkapahoittelut Dahlialle ja Tupulle :( Jospa Dahlialla viimeistään tutkimuksissa selviää mahdollinen syy, miksi ei ole tärpännyt ja saisitte oman pienokaisen alulle vaikka sitten hoitojen avulla.
Kiva kuulla sinustakin Myy-84, tulehan kertomaan taas kuulumiset endotutkimuksista!
Adyalle tervetuloa mukaan ja onnittelut naimisiin menon johdosta! Lisäsin sinutkin listaan, toivottavasti tuli tiedot oikein. Niin ja poistin myöhemmin yrityksen aloittavien listalta Rosen, joka oli ymmärtääkseni entinen nimimerkkisi.
Itselleni lisäsin jännäpäiväksi kiertopäivän 30. Onpahan joku deadline mitä odotella :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

woman82
Vieläx Pamsu on palstalla,sulla oli jännä päivä perjantaina...? Ja Adya ensi viikolla :)
Täällä ollaan tässä kierrossa yritetty joka toinen päivä pupuilla.Ainoastaan tällä viikolla tuli pidempi paussi,kun jäi pari päivää väliin.Ensi perjantaina on sit jännä päivä.Luulen,että menkat alkaa.Ei ole oireita raskautumisen suhteen.Ja olen tyhmänä mennyt näiden yritys kuukausien aikana aina pupuilun jälkeen vessaan,joten sinne viemäriin on suuri osa arvokkaista siimahännistä vedetty :/
Jos tässä kierrossa ei tärppää,jatkossa en kyllä mene vessaan heti pupuilun jälkeen! :D

Pamsu
Täällähän minä!
1.7. oli siis edellinen jännäpäivä. Torstaina alkoi tulla kunnollisia alavatsakramppeja ja ramppailin yhtenään vessassa, kun tuntui, että pian vuotaa. Perjantai tuli ja meni. Ei mitään. Samoin meni lauantai. Krampit sen sijaan jatkuivat joka päivä. Sunnuntaina selailin erään amerikkalaisen foorumin raskausoirepalstaa, kun itsellä oli jo kierron 29. päivä, joka on minulle aika paljon. Löysin sieltä palstan, jossa moni nainen sanoi raskauden pääoireekseen nimenomaan kuukautistentapaiset krampit. Tästä innoistuin, sillä olin kuvitellut, ettei tämä tässä tapauksessa ainakaan voi olla raskaus. Halusin kuitenkin testata vasta tiistaina eli tänään, jotta mieskin voi olla jännittämässä.

Tänä aamuna sitten kohelsin Clearbluen tikun kanssa vessassa kiroten, etten takuulla osu tikkuun :) (pitempi testiosa, kiitos). Katselimme kattoa kolme minuuttia ja positiivinenhan sieltä tuli! Ei ole vielä vain oikein kolahtanut. Mies taisi olla yllättyneempi kuin minä. Emme olleet varautuneet näin nopeaan tärppäämiseen, varsinkin kun miehellä on jo melko paljon ikää, eikä häntä ole tutkittu.

Jos jotakuta auttaa, tässä lyhyesti, mitä me teimme. Olin normaalilla ruokavaliolla - niin kuin mieskin - ilman greippimehua (ehdin jo ostaa ensi kuuksi). En käyttänyt ovotestejä, mutta laskin mahdolliset päivät kalenterista. Aloitimme koti-inseminaation ruiskulla kaksi päivää ennen oletettua ovulaatiota (yksi koeruiskutus paljon aiemmin). Sen jälkeen jatkoimme sitä noin joka toinen päivä aina kierron 17.:een päivään saakka.

Yritin olla joka kerta jalat ilmassa 10-20 minuuttiin mutten kovin orjallisesti. Pidättäydyin (virtsiksenkin uhalla) vessassa ja pesulla käymisestä ainakin pari tuntia. Yritin myös koko ajan henkisesti valmistautua ensi kuun haasteisiin, jotten jännittäisi liikaa. Muuten ennen noita kramppioireita minulla oli viime viikolla pari päivää migreeni sekä kuvotuksen tunne, joka jatkui vielä päänsäryn hälvettyä.

Minulla ei ole mitään tietoa, koska pitäisi ilmoittautua neuvolaan. Vähän pelottaa, että jotain menee pieleen :(.

Haleja vielä yrittäville. Joskus tauko saattaa tehdä ainakin hermoille hyvää.

woman82
Pamsu: Onnittelut!!! :D Ihana kuulla plussa uutinen! :) Olet ehkä ällikällä lyöty ettet vielä ymmärrä asiaa :) Teillä alkaa miehen kanssa upeat ja jännittävät ajat! :) Oletko laskenut suurinpiirtein raskauden keston?

saga1982
Moikka!

Menkka pahoittelut Tupulle :-( Ja Adyalle tervetuloa mukaan jännäilemään!!
Ja isot onnittelut Pamsulle PLUSSASTA!! :) Toivottavasti tästä alkais taas plussaputki ja tulis oikein iso plussakuu.
Itsellä ei kyl ole toiveet mitenkään kovin mahdolliset. Mie ollut ovis ajan yövuorossa ja itse ollut päivät töissä niin pupuilemaan ei olla kovin monesti pystytty, muutaman kerran vain oviksen tienoilla. No greippimehua on kyllä tullut ryystettyä :-D se onkin oikein hyvä helle janojuoma, kun lantraa sen vedellä. 2,5 viikkoo ois viel lomaan aikaa, töissä onkin ollut kiireistä aikaa. Ei ole joutanut vauvoista haaveilemaan...
Peukkuja kaikille, Womanilla ja Adyalla onkin jännät päivät jo käsillä!

Sajj
Dahlia-, iso voimahali sulle! Mutta hienoa että asiat rullaa eteenpäin ja lähete on laitettu matkaan :) Tietenkin toivotaan, ettei teidän niihin tutkimuksiin asti tarvitse mennä. Kyllä taas ihmettelen sun rohkeutta ja voimia, tsemppiä jatkoon!

Myylle myös tsempit, kiva kuulla susta!

Adya-86
Hei!

ONNEA Pamsu! Kyllä tää tietää hyvää + kuuta:) Uskon kyllä, ettei asia heti kolahda mieleen kun tikun näkee:D

Mulla alkoi menkat ajallaan. Oikeestaan aavistin jo, etten oo raskaana kun oireita ei ollut. Ei oikeestaan harmita yhtään, kun ollaan näin alussa hommissa. Kerkee nauttiin tästä yritysvaiheestakin:D

Mäkin oon melki heti seksin jälkeen mennyt vessaan/pesulle. Vois joskus kokeilla sitä jalat ylös taktiikkaa. Ei sit menis viemäriin kallisarvoinen tavara!

+onnee kaikille!
Adi

Dahlia-
Heippa! Jee, paljon onnea Pamsu! sais nyt puhaltaa tänne lisää noita plussia ;D

Ja kiva kuulla susta Sajj, hyvä että kaikki on mennyt hyvin. Pelkäsin tuossa jossain vaiheessa että jotain on tapahtunu kun susta ei kuulunu mitää *huokaus* :D

Juu, omaanapaa kuuluu ovistestien kans sähläämistä. Tänä aamuna tuli elämäni eka testiviiva kontrolliviivan vieree, ah sitä tunnetta :D Tosin se ei ollu vielä yhtä tumma kun kontrolli mut eiköhän se huomisaamuna oo jo vahvistunu. Päästään pupuilee oikee olan takaa :D Mä oon kans jääny nyt muutaman kerran koivet kattoon, pitäähä sitäkin kokeilla. Kaikki keinot on siis käytös.

Tsemppiä ja plussaa!

saga1982
Mitenhän ton oman pään sais tyhjennettyy näistä raskaus haaveista? Jotenkin sitä vaan huomaa taas tarkkailevansa kaikkia vatsan nipistyksiä ja muita keksittyjä oireita. Greippimehuu kuluu ja ajatukset on vaan taas seuraavassa jännäpäivässä. :)
Adyalle pahoittelut menkoista :-(, vai toisaalta tää haaveilukin on kyllä ihan mukavaa, näin aluksi :)
Tänään teki mieli ostaa itkuhälytin kun ois HALVALLA saanut :-O . Mut onneksi järki voitti tunteet ja hälytin jäi kauppaan, kun ei oo tietookaa vauvasta viel. No minä oonkin kyllä höperö jopa vauvakuumeiseksi naiseksikin...
Tsemiä kaikille, mitens Woman, onko oloja?

woman82
Kerkesin jo vähän elätellä toiveita,kun alkuviikosta oli mahassa pientä nipistelyä ja metallin maku maistui suussa.Se metallin maku on jännä juttu.Mulla oli sitä,kun oli kaksi vuotta sitten se vahinko raskaus,joka meni kesken.No noista sitten ajattelin,että olisi toivoa tässä kierrossa,mutta menkat alkoi eilen illalla :/
Jotenkin illalla pelkäsin,että näinköhän ne nyt alkaa,kun iltapäivällä alkoi päätä särkemään.Mulla on menkkojen aikaan joskus migreeni pääkipua.Ja nyt on muutamina viime kuukausina on alkanut pääkipu ja menkat heti perään.
Eilen oli kp 26,kun menkat alkoi.Pari edellistä kuukautta onkin menty kp 28 päivillä.Joten nyt oli lyhyempi kierto.Ilmankos mulla oli ovis oireita noin 12-13 päivän kohdalla.
Joten seuraavalle yritys kerralle taas mennään.Sit neljäs kerta tulossa.
Mulla alkaa huomenna kesäloma! :) Ollaan miehen kanssa lähdössä heti reissuun :) Saa ajatuksia myös muualle.Ollaan vielä reissussa kyläilemässä seuraavan oletetun oviksen aikaan,joten täytyy katsoa miten saataisiin varovasti pupuiltua.
Ei tässä auta muu kuin jatkaa yrittämistä.Kuten täällä joku jo aikaisemmin totesi on hankalaa olla miettimättä asiaa.Usein huomaa olevansa kalenteri kädessä ja laskemassa milloin on seuraava olettu ovis ja jännä päivä.
Nyt jatkossa meikäläinen kokeilee auttaisko se siittiöiden sisällä pitäminen,että en sinne vessaan mene heti pupuilun jälkeen.Ovis testejä en meinaa hankkia.Greippimehua juon tulevassa kierrossa vähemmän,koska ollaan reissussa.Näillä mennään...

Sini84
Onneksi olkoon pamsulle, mahtavaa että tännekin saatiin plussa, toivottavasti niitä pian ropisee lisää!!

Jos sua woman82 harmittaa pesuilla käynti heti pupuilun jälkeen niin voit varmaan arvata miten raivoissani minä olen itselleni. Tajusinpa nimittäin vasta tänään, että olemme käyttäneet nyt melkein koko ajan liukkaria, jossa lukee, että saattaa vaikuttaa siittiöiden liikkuvuuteen, siis murrrr what an idiot!! harmittaa siis niin paljon miten en oo tajunnut tuota asiaa tarkistaa. ollaan vaan käytetty samaa jo pitkään ja en jotenkin tullut ajatelleeksi asiaa.. nyt siis melko epätoivoiset tunnelmat et tästäkään kierrosta olisi tärpännyt..voi v!!! menkat odotettavissa parin päivän päästä, sit vähän järkevämmin uuteen yritykseen

Hivenaineet
Onneksi olkoon pamsulle, mahtavaa että tännekin saatiin plussa, toivottavasti niitä pian ropisee lisää!!

Jos sua woman82 harmittaa pesuilla käynti heti pupuilun jälkeen niin voit varmaan arvata miten raivoissani minä olen itselleni. Tajusinpa nimittäin vasta tänään, että olemme käyttäneet nyt melkein koko ajan liukkaria, jossa lukee, että saattaa vaikuttaa siittiöiden liikkuvuuteen, siis murrrr what an idiot!! harmittaa siis niin paljon miten en oo tajunnut tuota asiaa tarkistaa. ollaan vaan käytetty samaa jo pitkään ja en jotenkin tullut ajatelleeksi asiaa.. nyt siis melko epätoivoiset tunnelmat et tästäkään kierrosta olisi tärpännyt..voi v!!! menkat odotettavissa parin päivän päästä, sit vähän järkevämmin uuteen yritykseen

Me ollaan yrittetty raskautua jo kolme vuotta neutraalisti.
Mulle mun ennustaja sano että onnistun jos laitan miehen syömään sieniä ja marjoja ja itse syön paljon pyöreitä hedelmiä. Tehtiin näin ja olen jo kolmannella kuulla ja ennustajani sanoi että lapsi syntyy vuoden vaihteen aikoihin. Syötin ukkokullalleni sieniä joka ruuassa, tein leipääkin kuivatuista sienistä. Lisää kuulemma siittiöiden liikkuvuutta noi hivenaineet. Kannattaa kokeilla.

Viimeksi muokattu:
Merimari79
Tiistai 12.7.2011

Yrityksen aloittaneet:

Erika......................27.................9........ ............29-35...................18.7.
Woman82.............29..................4.....................26-28....................1.-3.8.
Adya-86................25..................2.....................30........................5.8.
Leijonatar..............21..................?....................29-30....................?​
MaMaCat..............37..................12.............. .......26......................?​

Merimari79............32.................................... ......lokakuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?

Plussanneet:

Pamsu..................27...................5.7. ....................?......................2.​

Hei vaan kaikille!

Päivittelin listaa (toivottavasti OK) ja rukkasin omaa yrityksen alkua eteenpäin, kun isäntä on tällä hetkellä ehdottomasti asiaa vastaan, taloudellisista syistä. Taustalla olen seuraillut Teidän keskusteluja ja kovasti sisimmässäni toivonut, että joskus olen keskusteluissa mukana hieman aktiivisemmin. ;)
Tsemppiä kaikille yritykseen ja onnittelut tärpänneille!
Oikein lämpimiä ja aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!

Sini84
Moi!

jännäpäivä on ihan näillä näppäimillä ja jännitys ihan huikea! oireita ei kyllä oikein oo ollut muita kuin rintojen arkuus. malttamattomana testasin jo tänään kun heräsin yöllä neljän aikaan. Apteekin varhaisella testillä tuli ihan himmeän himmeä viivantapainen! Viime kuun clear bluen valeplussan jälkeen en kyllä uskalla tollaisiin luottaa. Huomen aamulla testaan sitten digitaalisella, ei tarvitse arpoa onko siinä viivaa vai ei.
Jännittää, jännittää... :)

Adya-86
Oiii, mua jännittää Sini84 sun puolesta. Sehän on tosi hyvä merkki, jos oot jo haamuviivan saanu! Mä testailin silloin viime kierrossa sillä herkällä testillä, enkä saanu mitään haamun tapaistakaan, enkä tietty raskaana sit ollutkaan:D Onkos sulla jotain oireita?

Saga1982, mä oon kans miettinyt et pidemmän päälle yritys voi viedä ajatukset kyl jatkuvasti raskautumisasiaan. Varmaan paras keino on ajatella muita juttuja ja suunnitella elämäänsä normaalisti eteenpäin "kuin vauvaa ei olis tulossa". Mä en (vielä...) stressaa asiasta, mut en tiiä sit jos yrittään joutuu kauankin. Nyt tää on viä tämmönen kiva pikku projekti:)

Oon miettinyt tota ruokavalio-juttua tän raskautumisasian suhteen. Syöttekö te muut nyt yritysaikana jotenkin erilaisesti? Lueskelin muita palstoja "raskauttavista" ruuista niin niitähän on vaikka mitä. Greippimehut, vehnänalkioöljy, maca-jauhe, yms. Mä menin ja ostin nyt sitä greippimehua. Varmaankin jotkut vitamiinit vois ottaa myös käyttöön. Tulee kyllä muutenkin syötyä aika monipuolisesti, mutta ei kai sitä vitamiineista mitään haittaakaan olis. Täytyy varmaan mennä ens kauppareissulla apteekin kautta.

Menkat on ohi ja oma seuraava jännityspäivä on 4.8. Mun kierto taitaa sittenkin olla 29 pv, koska menkat tulee yleensä kierron 30. päivä, joka onkin oikeestaan jo se 1. päivä. Kuinka usein te harrastatte seksiä? Mulla ei oo oikein hajua siitä ovulaation ajankohdasta joten tuurilla mennään sen suhteen. Kai se mahdollisimman usein olis vaan paras!

Sini84
malttamattomuus kunniaan, tänä aamuna heräsin vähän ennen viittä, mies sai siis nukkua tunnin pidempään kuin eilen :) eikä muuta kuin testaamaan, ja clear bluen digitaaliseen näyttöön pärähti: Raskaana!!! :D ihan käsittämättömän onnellinen, ihana olo, epäuskoinen ja silti jotenkin seesteinen, että juuri näin kuuluu kaiken olla. En vielä osaa pelätäkään mitään mikä mahdollisesti vois mennä pieleen. sain jo ekan neuvola ajankin, 1.8. :)

Nyt vain kovasti plussatuulia kaikille!!!

saga1982
Oi Onnea Sini!!!
Adyalle, muuten en syö erikoisemmin, kuin greippimehuu ja foolihappoa, sekä oon nyt hieman yrittänyt pudottaa painoa, syömällä terveellisemmin, hedelmiä, vihanneksia yms enemmän.
Hieman omaa napaa, jännäpäivä ois ylihuomenna. Tissit on ollut viikonlopusta asti tosi kipeet ja vatsaa koskenut menkkamaiseen tapaan koko viikon, mutta niin on kyllä aikaisemminkin ollut. Paitsi tissit ei ole ollut näin kipeet. Menkkoja ajattelin odottaa ainankin maanantaihin asti, jos eivät sitten ole alkaneet niin vasta sitten testaan. Viimeeksi tuli niin kova pettymys kun jännäpäivän aamuna testailin, niin odottelen nyt ihan rauhassa, eipähän mene kalliita testejä hukkaan :). Miten Atlantis,Marjutan ja Erika onko tuntemuksia suuntaan tai toiseen?
Toivottavasti Merimari pian pääsette yrittämään lasta, onhan ne taloudelliset syyt otettava huomioon, mutta jos ei ihan huonosti mene, niin ei niitä taloudellisesti parempiakaan aikoja välttämättä tule. Samaa minulle mies eka hoki, mutta ilman lottovoittoo, ei meillä ole tiedossa mistään sen enempää rahaa ;-) Kyllä se sit lopulta suostui.
+++++

Atlantis*
Onnea Sini! Kävin jo eilen pitkästä aikaa palstalla, ja olipa hieno tunne kun saatiin uusi plussa. Nyt Sagan kanssa jännätään ainakin huomiseen asti, minä luulen että mensut tulevat suht täsmällisesti, koska mitään oireita ei ole. Eilen aamulla tosin ensimmäinen tuntemus sängystä noustessa oli lievä kuvotus, mutta siitä ei vielä voi riemastua: kuvotukseen liittyi muitakin oireita (onneksi lieviä) ja miehellä oli ihan samat oireet. Lieneekö edellisillan savukalassa ollut jotakin...?

Adya: minä en ole muuttanut ruokavaliotani tämän yrittämisen takia mitenkään. Syön aika terveellisesti tosin muutenkin, ja paino on aina pysynyt kurissa ilman sen kummempaa yritystä. Ainoa asia, jota voisin vähentää ihan muutenkin, olisi kahvin juonti. Helteillä join vain aamukahvit eikä kroppa sitä kahvia tuntunut kaipaavan sen enempää. Ne pari tavaksi tullutta viikottaista saunaolutta otan hyvällä omallatunnolla, enkä pidä niitä edes minkäänlaisena paheena.

Minulla on nyt lomalla ollut reissua ja muuta tekemistä niin, etten ole ehtinyt suoda montakaan ajatusta jännäpäivälle, paitsi nyt eilisestä alkaen on ollut paremin aikaa jahkailla asiaa. Huono sauma! Minulle on nyt kesän aikana, sen mitä olen ehtinyt asiaa miettiä, tullut sellainen olo, että tämä alkaa olla tässä. Silloin viime elokuussa ajattelin, että tätä yritystä voisi kestää max. vuoden, ja ajattelin, että on aika luopua tästä haaveesta kokonaan. Oikeastaan olen jo pikkuhiljaa luopunutkin siitä tässä jonkun kuukauden ajan, eikä olo ole ollenkaan onneton. Sen sijaan on ihan hyvä juttu, että tuli kokeiltua, eikä asia jää siksi vaivaamaan.

Ajattelin poistaa itseni listalta, kunhan ne mensut nyt alkavat. Pari kertakäyttöistä ovistestiä on jemmassa; testaan ehkä syksymmällä jossain kierrossa jos huvittaa, tosin nyt on sellainen olo, ettei varmaan huvita. Mutta jos joku teistä haluaa postimaksun hinnalla tuon Donna-testin, niin laittakaa viestiä. Olen selostanut sen toimivuutta kohdallani aikaisemmin näissä ketjuissa, mutta tässä vielä linkki valmistajan sivuille. Primex Pharmaceuticals — Tuotteet — Donna Minulla Donna ei toiminut ollenkaan, mutta jollakin muulla voi pelittää hyvinkin!

saga1982
Atlantis, sulle nyt erityisesti peukkuja. :)

Itse syyhyttäis hirveästi testata, mutta haluan nyt odottaa sinne maanantaihin/ sunnuntai-iltaan, että ollaan molemmat kotona jos on tarvetta testata.
Oireita kyllä alkaa olla:
- Vatsaa juilii menkkamaisesti
- Tissit kipeet viikon verran
- Paleltaa iltaisin ja välillä päivällä ihan hirveesti, yöllä ollut kaksi peittoa päällekkäin.
- Vahva tunne raskaudesta
- Paljon valkovuotoa, joka haisee erikoiselle, kiinnostaa kaikkia :)
Mutta niin on kyllä ollut ennenkin, paitsi tota palelua ei ole ollut ennen.
Tosta vahvasta tunteesta niin olen kaikkien ystävieni raskaudet tiennyt ennenkuin he ovat asiasta itse kertoneet, on vain tullut sellainen tunne, että he ovat raskaana, yhden ystävän kohdalla viel siten, et ei oltu edes samalla paikkakunnalla, kun sain tunteen, pokkana soitin ja kysyin asiasta, ja näin oli. :) Saa nähdä toimiiko omalla kohdalla :)

Atlantis*
Kiitos Saga, sieltä ne mensut nyt tulivat ja olo on tällä hetkellä vain helpottunut. Vaikka en tuota raskausasiaa kaiken aikaa ajatellutkaan, ja keväästä alkaen on ollut kaikenlaista muutakin "tähdellistä" ajatuksissa sekä työn että vapaa-ajan puolella, niin silti tuntuu nyt hyvältä irrottaa itsensä kokonaan tästä "projektista". Ja onpahan nyt yksi huolenaihe vähemmän, kun ei enää tarvitse miettiä ehkäisyä sen paremmin kuin lapsiasioitakaan. Kaipa tässä jonkinlainen surumielisyys tulee myöhemmin, vaikka kuten kerroin jo aiemmassa ketjussa, käsittelin asiaa aika lailla jo muutama vuosi sitten, ja silloin oli kyseessä surun lisäksi myös kiukku ja kapina ei-vapaaehtoista perheettömyyttä kohtaan. No, pienen perheen me miehen kanssa muodostamme, joten siitä ainakin olen kiitollinen.

Toivottavasti teillä kaikilla säilyy hyvä mieli ja saatte masut kasvamaan, ensiksi Saga ja muut perässä! Nuo sinun oireesi Saga kuulostavat hyvin lupaavilta, joten toivoa on ilmassa! Käyn teidän kuulumisianne kurkkimassa ja onnittelemassa (toivon mukaan) silloin tällöin edelleen, joten en vielä kiitä keskusteluista. Päivitän tuon listan seuraavaan viestiin.

Atlantis*
Perjantai 1.7.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä

Woman82.............29..................4.....................26-28....................1.-3.8.
Adya-86................25..................2.....................30........................5.8.
Leijonatar..............21..................?....................29-30....................?​
MaMaCat..............37..................12.............. .......26......................?​

Merimari79............32.................................... ......lokakuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?

Plussanneet:

Pamsu..................27...................5.7. ....................?......................2.
Sini84....................27...................13.7..................?......................2.

Dahlia-
Onnea Sini! Ja Saga nyt plussaa perässä ;)

Atlantikselle isot tsempit, toivottavasti tulet kertomaan vielä kuulumisia! :)

Omaan napaan ei kuulu mitään, oviksen jälkeinen viikko meneillää. Sillon torstaina sain sen plussan ovistikkuun mutta ei se siitä kontrolliviivaa vahvemmaksi muuttunut, hailakoitui vaan. Ja sillon torstaina pupuiltiin, eli saa nähdä tuleeko mitään luomuna.. Tuskinpa vaan. Turhautumista vol 100.

Jospa edes muut täällä sais tästä kierrosta sen plussan :)

Yhteistyössä