Esikoinen haaveissa vuodelle 2012

  • Viestiketjun aloittaja Tigu
  • Ensimmäinen viesti
Sini84
Kiitoksia onnitteluista!! Loppuviikko on mennyt asiaa ihmetellessä. Minun vanhemmilleni kerroimme jo eilen, vaikka vasta onkin aivan alussa, ymmärtävät kyllä, että mitä vain voi vielä sattua. Mutta oli se vain onnellinen hetki. Miehen vanhemmille kertominen olisi sitten edessä huomenna.

Saga, kyllä noi sun oireet kuulostaa erittäin lupaavilta! Mulla alkoi kanssa viikkoa ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa rinnat kipeytyä. Sitten vasta paria päivää ennen menkkoja alkoivat menkkamaiset alavatsa kivut, mutta ne ovat kestäneet aina vain hetken, eli ovat vähän sellaisia aaltomaisia. Muita oireita mulla ei oikeastaan ole vielä ollutkaan, pari kertaa tosin olen itkenyt, mikä ei ole tavallista mulle.
 
Myy-84
Atlantikselle isot halit ja onnittelut rohkeasta päätöksestä. Kuulostaa siltä että olet käynyt lapsettomuuden kriisin jo aikaisemmin hyvin läpi, vaikka tietysti lopullinen päätös voi herättää kaikenlaisia tunteita ja ajatuksia. Uskon kuitenkin sydämeni pohjasta että pääset toteuttamaan äitiyttä jollain toisella tavalla, biologinen tai adoptiolapsi eivät ole ainoita tapoja. Elämä on yllätyksiä täynnä, toivon sinulle paljon positiivisia sellaisia tulevaisuuteesi!
 
marjutan
Onnea sinille!!

Ja tsemppiä muillekin. Etenkin Atlantis sinulle- voimia uusiin tuuliin.

Mulla viime kierto ihmeellisesti 25 päivää. Ja aina koko elämän ajan ollut noin 29-32 päivää. Eli enpäs tiedä. Ja vuoto on edelleen ihan minimaalista.. jep.

Noh ei muuta kun uutta yritystä kehiin. Nyt taitaa olla kp 4, hyvä kun muistaa, kun vuotoa ei tule kuin parina päivänä..
 
saga1982
Atlantiselle pahoittelut menkoista ja tulehan joskus moikkailemaan ja kaikkia hyvää sinulle. Marjutanille pahoittelut menkoista kanssa.

Mut nyt en malttanut olla testaamatta, ja ei epäilystäkään kaksi tummanpunaista viivaa :)!!!!
Mies on tänään varpajaisissa niin ompa ihana päästä aamulla kertoo, et Maaliskuun lopulla pääsee juhlimaan taas varpajaisia!!!!!
Toivottavasti ainankin, et kaikki menee hyvin...
Hui ei meinaa oikein tajuta tätä!
 
eltsu
Onnea saga1982 :)
Elkää vaipuko epätoivoon, kyllä täältä kuitenkin tasaisin väliajoin joku pidempääkin yrittänyt plussaa :) Mulla on kaveripiirissäkin 2 esimerkkiä, jotka sitten yhtäkkiä vain plussasivat 9-10kk yrittämisen jälkeen.
Vaikka rankkaahan se on.

Täällä on maha jo pieni pallo, pikkuinen myllää kovasti ja äitiyspakkaus saapui tällä viikolla :)

Eltsu ja pena 27+5
 
Erika
Ohhoh, täällähän on monta plussauutista tullut!! Onnea kaikille!
Atlantikselle toivotan kaikkea hyvää jatkoon!
Pikapäivitys: täällä alko menkat vime yönä, joten ei plussaa vieläkään. Usko luomuraskauteen alkaa vaan hiipua kuukausi kuukaudelta. Noh, tästä lähtee yrityskierros 10..
 
woman82
ONNEA plussanneille! :) Teillä on varmasti mahtavat fiilikset ja outoa uskoa asiaa todeksi!
Täällä on yrityskerta neljä menossa.Olen ollut reissussa kesälomalla ja puuhastelu on ollut hankalaa.Nyt olisi ovis päivät käsillä ja puuhastelu taas helpottuu,kun ei olla kyläilemässä.Saas nähdä onko siitä enää hyötyä tähän kiertoon,kun yhden kerran toissapäivänä vaan puuhasteltu tässä kierrossa.Nyt on kp 12 menossa.Huomenna tai ylihuomenna saattaisi olla ovis,jos mennään kirjatietojen mukaan.Tänään sitten puuhastelua,joka on vasta toinen kerta tässä kierrossa.
Greippimehua en ole tässä kierrossa juonut,kun olen ollut reissussa.Ajatukset on ollut ihan muualla,todella hyvä juttu! Nyt tän vauvaprojektin suhteen on ihan erilaiset fiilikset kuin ennen kesäloman alkua.Nyt tuntuu kaikki rennomalta ja ei niinkään pakkosuoritukselta ja stressaavalta.Omalla painolla mennään normaalia elämää eteenpäin ja kuullostellaan josko jossain vaiheessa plussaa tai sitten ei.
 
Tupu_
Ihanaa Saga, paljon onnea :)

Erikalla ja Marjutanille pahoittelut menkoista! Atlantis, sinulle kaikkea hyvää tulevasuuteen!

Näin plussaunta vime yönä ja arvatkaa oliko pettymys herätä ja pikkuhiljaa todeta ettei se ollutkaan totta. Enneunesta tuskin on kyse, sillä pupuilut tuskin ajottuivat oviksen kohdalle. Yritin olla tässä kuussa laskematta mitään päiviä, mutta väkisinhän sitä niin tekee tottumuksesta kun on jo 9 kk niin tehnyt.

Alaselkää vihlonut koko viikonlopun ajan ihan vimmatusti, mistäköhän sekin johtuu, ei menkkojen ainaaan vielä pitäisi kuulua.
 
Alissa_L
Heippa kaikille "yrittäjille" ja isosti onnea ja tsemppiä plussanneille!!! :D

Olen täällä sivustalla ensimmäistä kertaa ja luin viestiketjua läpi. Täytyy myöntää, että nämä suurenmoiset onnistumisen kokemukset, mitä täällä sivustalla jaetaan, rohkaisee meitä muita yrittämään ja uskomaan asiaan.

Itse olen mieheni kanssa nyt siinä vaiheessä elämäntilannetta, että olemme valmiita toivottamaan tervetulleeksi meidän perheeseen uusi ja ihana pieni perheenjäsen. Toivottavasti se meille annetaan =)) Yrityksiä takana on vasta kahdelta kierrolta ja nyt on siis menossa se toinen. Ööö olen vähän hukassa teidän käyttämien termien tai siis kirjainyhdistelmien ja numeroiden kanssa, joten jos joku vois pliis selventää mitä ne tarkoittaa..? =)
 
Dahlia-
Tervetuloa Alissa_L! eli siis yk tarkoittaa yrityskertaa, kp kiertopäivää kuukautisissa ja jännäpäivä menkkojen laskettua aikaa :D kysy vaan lisää jos tuo ei auennut :)

Juu laskin taas kerran tuon oman jännäpäivän väärin. Eli perjantaina tulee 14 päivää oviksesta eli luultavasti sillon pitäis menkat alkaa. Mutta, menin sitten tänä aamuna kokeilemaan kepillä jäätä, eli (12 päivää oviksesta) raskaustestiä.. ja sieltä tuli kaikeksi järkytykseksi haamu! ihan selvä haamu! kädet tärisee niin ettei tästä tekstistä varmaan saa selkoa :O huomenna pitää testata uudestaan ja jos se siitä vahvistuu niin tuolla on clearblue odottelemassa ;) pelko persiissä ja jalat ristissä huomiseen!

Ja tuossa linkkinä aika huono kuva, toivottavasti näkyy :p

http://aijaa.com/v.php?i=002388344048.jpg
 
Viimeksi muokattu:
woman82
Dahlia katsoin kuvan ja kyllä siitä haamun huomaa! :) Jännityksellä huomiseen!
Täällä kp 15 menossa,joten ovis luultavasti oli eilen tai toissapäivänä.Edellisessä kierrossa olikin ovis oireita kp 12 ja kp 13 kohdalla,joten luulen,että nyt oviskin on sitten tämän kierron osalta ohi.
Eipä muita ovis oireita ole ollutkaan,kuin se ovis lima mistä tunnistan.
Pupuiltu on kierron päivillä: 10,12,13,14 Ja tällä kertaa en ole mennyt heti vessaan enkä pesuille :D
Greippimehua en ole juonut.Muuten olen elänyt kevyemmin ja painoa on tippunut kilon verran tässä kesäloman aikana.Olen normaalipainoinen,mutta koukussa sokeriin niin olen nyt sitä sokerinmäärää vähentänyt ja se näkyy heti painossa :)
Kesälomaa viettelen edelleen ja kaikenlaista kivaa puuhaa on,joten ajatukset vähemmän raskautumis yrityksessä.Käyn kyllä täällä kuulumiset lukemassa ja kirjoittelemassa.
Laskin,että menkat pitäisi alkaa 31.7-2.8 joten vähän heittaa mitä täällä palstalla oli päivitetty :)
Dahlia onko sulla millaisia oloja??
 
saga1982
Oi Dahlia, kyllä siinä selvän haamun näkee!! Onko ollut millaisia oloja?

Kiitos kaikille onnitteluista. On aivan ihmeellinen olo, ei oikein usko olevansa raskaana :) Toisaalta pelottaa nyt kaikki mahdolliset asiat ja varsinkin kun mulla on maha kokoajan kipee. Eka neuvola on vasta viiden viikon päästä, et aikas pitkään joutuu itsekseen asioita mietiskelemään. Saa kuulemma soitella jos joku asia mietityttää aikaisemminkin.
Plussa onnea kaikille ja ihanaa kesää!!
 
Alissa_L
Kiitos Dahlia vaustauksestasi!! Sulla on nyt todellakin meneillään jännät päivät! Ihanaa!!! :D

Woman 82:lle paljon tsemppiä. Sun raskautumisyritys kuulostaa hyvältä ja oot hienosti huomioinu pesullakäymisetkin.

Mulla tänään myös kp 15, ja vauvaa yritetty ennen sitä (kp10), joten saapi nähdä kuinka käy. Mietin myös sitä, että pitäskö onnistumista yrittää lisätä esim. pupuilemalla illalla ennen nukkumaanmenoa, joten tavara voi vaikuttaa aamuun asti :D Totuushan lienee, että vauvauutiset tulee kun on tullakseen, mutta tuntuu jotenkin itselle helpottavalta edesauttaa asiaa esim välttämällä suihkuunmenoa tms. Mutta mikä se greippimehujuttu on? ;-)
 
Tigu
Pitkästä aikaa tulin kuulumisia lukemaan ja onnea vaan plussanneille. Ja erityisesti Dahlian kuulumisia on pakko tulla katsomaan lähipäivinä uudestaan, peukut on pystyssä!!

Itsellä menossa nyt rv 14+1. Np-ultrakin jo takana päin ja kaikki oli hyvin. Raskaudesta tietää jo tosi monet ja itseäkin niin turvottaa, että kohta kai tämä paljastuu muutenkin. Ei mitään varsinaista mahaa vielä ole, mutta kai tuo alavatsa vähän on turvonnut, kun ylänappeja ei oikein viiti laittaa housuista kiinni, kun painaa.
 
woman82
Alissa_L greippimehun uskotaan auttavan limakalvojen paksuuntumisessa.Tai siis uskoo ken tahtoo.Itse olen sitä parissa kierrossa kokeillut,mutta nyt tässä kierrossa en ole sitä juonut.Greippimehu ei ole ainoastaan hedelmällisyyden yritys parannus keinona vaan esim.myös vehnänalkiot.Niitä en ole kyllä itse kokeillut.Jos kiinnostaa,googleta,tekstiä löytyy.
Mä olen tässä kierrossa juuri tähdännyt pupuilun ennen nukkumaanmenoa.En ole mennyt vessaan kuin aamulla ja yrittänyt pantata jokaisen siimahännän sisällä minkä pystyy :D Harmittaa kun aikaisemmissa kolmessa yrityskierroksessa menin pupulin jälkeen vessaan/pesulle heti ja hyvät "tavarat" meni viemäristä osittain alas.
 
Tupu_
Hitsit Dahlia, kylläpä on jánnät paikat! Sinä olet kyllä totisesti plussasi ansainnut, joten peukut on todellakin táällä pystyssä puolestasi :)

Alissalle tervetuloa mukaan jännáilemään! Jos haluat mukaan jännärilistalle, niin kerrotko kiertopäiväsi ja ikäsi. Voit toki itsekin päivittää listaa, jos haluat :)

Omaa napaa sen verran, että kp 21 suunnilleen menossa, vatsaa ja selkää juilii ikävästi ja luulen, että PMS oireita oli pari päivää sitten :( Tunnistan ne yleensä siitä kun ilman mitään sen kummempaa syytä iskee tajuton vitutus tai surumielisyys. Menkkoja edeltäváä turvotusta ei kyllá ole vielä havaittavissa, mutta luulen sen johtuvan nykyisestä vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta.
 
Alissa_L
All right, lisäsin itseni tähän listaan =)) Jee on tää jännää!!!

Yrityksen aloittaneet:


nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä


Sini84....................27..................2......... ............26-28..................13.7.
Saga1982.............29...................4............... .......27......................15.7.
Atlantis*...............42..................13............. .....25-28...................15.7.
Erika......................27.................9........ ............29-35...................18.7.
Marjutan................27.................1............. .........30-31.................17.7.
Dahlia- ................22..................20............ ......28-30....................26.7.
Woman82.............29..................4................ .....26-28....................1.-3.8.
Adya-86................25..................2............. ........30........................5.8.
Alissa_L.................32.................1......................28-30..................2-4.8

Leijonatar..............21..................?............... .....29-30....................?
Tupu......................28.................8........ .............24-27....................?

Tete91...................19.................2........... ...........?..........................?
MaMaCat..............37..................12.............. .......26......................?



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa

Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Merimari79............32.................................... ......lokakuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?


Plussanneet:



nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5.......... ..........?......................1.

Pamsu..................27...................5.7. ....................?......................2.

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :)
 
Lilli-84
Voi Dahlia!!! nyt niin toivon että tämä olisi sitä ja kaikki menee hyvin.. Selkeä haamu näkyy kyllä... Pidän peukut pystyssä! :D
Nyt van testaamaan uudestaan jotta se plussa vahvistuisi.. :)


Lilli ja choko 20+0
 
Adya-86
MOI!

Jee, Dahlian testissä tosiaan näkyy haamu!! Ja eikös haamu=plussa!? :) Ootko jo testannut uusiksi?

Tervetuloa mukaan Alissa_L! Tää on ihan kiva paikka jännäillä muiden kanssa, kun ei jaksa tutuille tällaisista asioista puhua. Ollaan kaikki samalla asialla ja hyvässä hengessä :)

Tupu, mäkin näin silloin viime kierrossa jotain plussausunia. Ja viä eka yrityskierto... Ehkä oli vähän turhat luulot siitä, et homma niin helposti kävis XD

Mulla on tää kierto hujahtanut jo päivään 16. Tässä kierrossa oon juonut yhden purkin greippimehua, tosin senkin mieheni avustuksella... Ja toissapäivänä, kp 14 sain ekaa kertaa elämässäni plussan ovistestiin! Se näkyi siis kp 14 aamulla ja itseasiassa aika samanlaisena vielä kp 15 aamulla. KP 15 aamulla oli oviskivut ja limat heti perään. Näitä tuntemuksia ja viivoja hyödynnettiin kp 14 ja 15. Ehkä vois tänäänkin vielä vähän... :) Toivotaan et meni tavara perille. Ainakin edesautoin asiaa laittamalla jalat ylös joksikin aikaa.

PLUSSAA KAIKILLE!!! ++++++++++++++++++
 
Dahlia-
Saga, eipä oikeestaan minkäänlaisia oloja ole, jännityksestä vaan vähän huono olo. Ja ihan kun menkat alkais ihan just :D

Jep, tänä aamuna tuli taas se sama inhottava haamu. Ja toisenkin kerran kun testasin (en kyllä ikinä enää osta noita halpistikkuja!)... Mutta sit meni hermot noihin daavideihin ja tempaisin clearbluen - joka näyttikin Raskaana 1-2 :O Jotenkin ihan uskomaton olo, ei tuo voi pitää paikkansa! Ja just kun sitä tottu ajatukseen ettei meillä luomuna onnista :O Huh, pakko alkaa sulattelemaan :D
 

Yhteistyössä