Esikoinen haaveissa vuodelle 2012

  • Viestiketjun aloittaja Tigu
  • Ensimmäinen viesti
saga1982
Eli yrityskerta neljä alkoi... Menkat alkoi eilen illalla :-(, seuraava jännäpäivä ois 15.7, mutta tuntuu ettei silloin oo kyllä mitään jännättävää, kun mies yövuorossa ovisviikon :-(.
 
Dahlia-
Menkkapahoittelut :/ se on aina yhtä inhottavaa ku täti tulee, ja vaikka kuinka paljon yrittäis olla ajattelematta sitä yrittämistä ni silti ne menkkojen tulo surettaa :/ nim. ainakin 19 menkat reilun puolentoista vuoden sisällä.

Huoh, joo ei olis pitäny seurailla tuota kiertoa. Hirveä olojen kyyläys menossa, tällä hetkellä kivistää alavatsaa - samalla tavalla kun Lilli tuolla toisella listalla kertoili ennen jännäpäivää. Ja sekös nyt pistää pään sekaisin :D Maha tuntuu kauhean painavalta, ei ollenkaan menkkamaisesti. Vähän alkoi jo tuhruttamaan joten eiköhän tämäkin kierto pääty menkkoihin.

Oon nyt sen reilun viikon verran tarkastellu tuota miehen siemennesteanalyysin tulosta ja tullu siihen tulokseen ettei ne ole sittenkään niin kunnossa kun oletin. Mainintana se että 6% siittiöistä on normaaleja ja 94% on pääviallisia. Tosin kokonaismäärä on 177 miljoonaa ja reilu 50% liikkuu eteenpäin niin siksi ehkä se hedelmöittymiskyky on hyvä (vaikka se tarkoittaa että yrittää saa toooosi pitkään). Eli enpä ehkä joudukkaan siihen tutkimukseen, syksyllä nähdään.

Noh mutta katsellaan nyt saisko jotain aikaseks ihan luomuna.

Tsemppiä muille taasen!
 
saga1982
Dahlialle hirmuisesti peukkuja, se olis kyllä sinun vuoro plussata ja sitä toivon sinulle koko sydämestäni.
Tein eilen päätöksen, et tässä kuussa en edes yritä, enkä toivo raskautta, vaan keskityn pudottamaan hieman painoa. En ole paljon ylipainoinen, mutta vähän kuitenkin. Kun luin, että jo muutaman kilon pudotus voi vaikuttaa postitiivisesti raskautumiseen. Yritetään sitten elokuussa lomalla uudestaan. Eli nyt nautin kesästä terveelliseti syöden. Sokerit, valkoiset jauhot ja huonot rasvat pois, tekeehän se muussakin mielessä vaan ihan hyvää :)
 
woman82
Saga:kuullostaa hyvältä muutokselta! Itsekin kaipaisin tuota samaa.Olen normaalipainoinen, mutta kunnon sokerihiiri! Yritys tässä onkin vähentää makean syömistä, jos se helpottaisi plussan saantia.Ja viimeistään siinä vaiheessa,jos sen plussan saisi niin enemmän tarkkailisi mitä suuhunsa laittaa.
Olen lukenut että sokeri ja hiilarimössöjen vähentäminen voi lisätä hedelmällisyyttä ja onhan se ihan järkeenkäyvää,kun hormonitoimintaan vaikuttaa,jos on sokeri ja rasvatasapainossa heittoja.

Millä tavalla te muut liikutte? Harrastatteko millaista liikuntaa? Itse tällä hetkellä vaan kävelen päivittäin.Kuntosali harrastus on jäänyt noin vuosi sitten.Nyt sitten olen tässä miettinyt,että sitten jos saisin joskus oman pienen nyytin,niin sen jälkeen treenaisin itseni hyvään kuntoon.Nyt se on tässä ollut vähän tekosyynä etten ole treenannut,kun olen ajatellut etten halua mitään riskejä vatsarutistuksia ym.tehden.Vaikka tuskin siitä mitään haittaa olisi.Treenaahan raskaana olevat kuntosalilla ym.On ne huippu urheilijatkin raskaaksi tulleet.
 
Pamsu
Luin juuri koko ketjun läpi ja elin mukana kaikissa testeissä ja kuukautisissa. Onnittelut jo tärpänneille!

Me olemme kumppanin kanssa yrittämässä nyt toista kiertoa. Minä olen 27-v. Tämä vauvahaaveilu menee meillä enemmän miehen puolelle. Minä en ole erityisen vauvakuumeinen, mutta mies on sen verran minua vanhempi, että meillä alkaa olla kiire.

Tähän mennessä kaikki ovat tässä ketjussa ilmeisesti yrittäneet ihan luomusti pupuillen, mutta meille se ei valitettavasti ole mahdollista. Meillä on käytössä koti-inseminaatio eli ruiskun kautta päämäärään. Olemme spruitsailleet noin joka toinen päivä. Kiertoni on vaihdellut 25-27 päivän välillä, joten meidän seuraava jännäpäivämme olisi sen mukaan 1.7. eli ensi viikolla.

Vastauksena tuohon Sagan aloittamaan keskusteluun emme mekään ole kertoneet yrityksistämme kenellekään. Taustalla paistaa pelko epäonnistumisesta sekä itse yrityksessä että mahdollisessa raskaudessa. On kivaa päästä puhumaan edes jollekin tästä kaikesta!
 
Tupu_
Saga, pahoittelut menkoista. Varmasti tekee hyvää pieni huili yrittämisestä. Luin kanssa tuon ketjun vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta ja pienestä painon pudotuksesta ja itseasiassa ihan samat aikeet täällä. Ei siis mitää dramaattista "atkins" tyyppistä diettiä vaan nimenomaan valkoiset jauhot, sokeri ja pasta pois. Greipit pidän kyllä ruokavaliossa ;)


Woman, olet kyllä oikeassa tuon liikunta-asian kanssa. Ei varmaan tekisi ollenkaan pahaa... Mun liikkuminen on lähinnä puutarhassa rehkimistä viikonloppuisin. Kyllähän siinä kuokan varressakin kalorit toki kuluu, mutta voisi sitä vähän enemmänkin harrastaa.


Tervetuloa mukaan Pamsu!
 
marjutan (ei kirj)
Vastailua kysymyksiin;

mekään emme ole miehen kanssa kertoneet tästä "projektista" kenellekään. Tietysti yleisellä tasolla joo, ja kyllä varmaan tiettyjä odotuksia on kun menimme viime vuonna loppuvuodesta naimisiin että kohta jotain tälläkin saralla tapahtuu.

Toisaalta esim. sisarellani oli oman miehensä kanssa lapsettomuusongelmia, niin perhepiirissä on kyllä tiedossa että ei se aina ole niin helppoa eikä mitään painostusta ole todellakaan.

Liikunnasta;
itse liikun aika aktiivisesti, salia 3x viikossa ja lenkkeilyä ja pyöräilyä siihen päälle. Käytän myös mm.palautusjuomaa ym. lisäravinteita, näitä olen alkanut nyt funtsia uudelleen.. lienevätköhän hyviä vauvan yrityksen kannalta?

Niin joo ja greippimehun juominen aloitettu myös kp 3 (nyt menossa kp 5) :) :)

Plussatuulia kaikille!!

ja tervetuloa Pamsu, itse olen kanssasi samaa ikäluokkaa ja meilläkin nyt toinen kierto menossa ;)


Itse heitän vielä tällaisen kysymyksen ilmoille; onko täällä muita ns. äitipuolia? Eli joiden puolisolla olisi jo lapsi/lapsia, mutta itsellä ei?
 
saga1982
Tervetuloa Pamsulle!! Kiva saada uusia jännääjiä mukaan :)
Jäi tuohon viimeeksi kommentoimatta, että jätin nyt pois myös ibuprofeenin, eli kaikki tulehduskipulääkkeet. Tässä kuussa kylläkin pitkä antibiootti kuuri, mutta muuten lääkkeet pois. Niilläkin kuulemma voi olla mahdollisia vaikutuksia tärppäämättömyyteen.
Päätin olla haaveilematta, mutta eihän täältä malta olla pois :) ollaankin sitten elokuussa toivottavasti muutaman kilon hoikempia ja miehen kanssa yhdessä lomalla oviksen aikoihin :), ei malta oottaa!!!
Hyvää Juhannusta kaikille, ja toivotaan, et hedelmällisyyden juhla ois sitä kaikille!
 
Atlantis*
Keskiviikko 21.6.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä

Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.
Dahlia-
................22..................19............ ......28-30....................25.6.
Pamsu..................27...................2....................25-27....................1.7.
Tupu......................28.................8.....................24-27....................2.7.
Woman82.............29..................3.....................26-28....................8.7.
Erika......................27.................9........ ............29-35....................?
Leijonatar..............21..................?....................29-30....................?
Sini84....................27..................2.....................26-28..................13.7.
Saga1982.............29...................4......................27......................15.7.
Atlantis*...............42..................13............. .....25-28...................15.7.
Marjutan
................27.................1............. .........30-31.................17.7.


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​

Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​

Plussanneet:


nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5....................?......................1.

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Hei, päivitys minun ja muutaman muunkin osalta, korjatkaa jos meni väärin. Pamsulle onnea yritykseen ja lyhyttä jännäysaikaa! Minulla tulee käytyä aika harvakseltaan nyt täällä, mutta muistaessani aina käyn. Mukavaa jussia kaikille!
 
woman82
Mites Dahlia,sulla on kohta jännä päivä :) Onx millaiset fiilikset?

Mä olen ollut kipeenä koko viikon.En ole sen kuitenkin antanut haitata pupuilua.Tänään kp 13 menossa.Huomenna pitäisi olla oletetun oviksen.Tänään pari kertaa olen havainnut vähän "ovis limaa" :)
Joka toinen päivä pupuilua ja greippimehua päivittäin tässä kierrossa.Näillä kokeillaan.Tässä kierrossa en ole erityisemmin asiaa stressannut,vaikka pettyy jos menkat taas alkaa.Olen kuitenkin jo varautunut,että suuremmalla todennäköisyydellä ne menkat alkaa.Nyt kun on kolmas yritys kerta menossa,niin olen suurimman stressin jo unohtanut ja ajattelen muutakin kuin raskautumista :) Jotenkin itselläkin on mukavampi fiilis,kun olen osannut relata enemmän kuin aikaisemmissa kahdessa yritys kierrossa.Mieskin on tyytyväinen,kun en koko aikaa höpise vaan raskautumisesta :D
Hyvää juhannusta kaikille!
 
Erika
Sagalle pahoittelut menkoista :( Pieni tauko tekee tosiaan välillä hyvää, itse totesin asian pääsiäisen aikaan. Sen jälkeen sitä on taas uudella innolla yrittämässä! Niin ja voithan toki täällä käydä vaikka olisi huili menossa :)

Me ollaan miehen kanssa myös kokeiltu vähähiilihydraattista ruokavaliota n. 1 kk ajan, ei kuitenkaan mitään hirmu rajoitettua dieettiä. Itseä kiinnosti lähinnä se, et maitorasva vois auttaa ovuloimaan. Niinpä ollaan vaihdettu rasvaton maito kevytmaitoon ja turkkilaiseen jugurttiin. Katsotaan josko auttaisi raskautumiseen, kun kiertokin on välillä niin epäsäännöllinen, et epäilin tapahtuuko ovulaatiota ollenkaan. Vastaus Marjutanin kysymykseen, et me ollaan molemmat ensikertalaisia lapsen hankinnassa.

Pamsulle tervetuloa mukaan!
Dahlialle peukkuja :)
Ja kaikille hauskaa juhannusta! Jospa tosiaan olisi hedelmällistä!
 
Dahlia-
Juu menkkoja ei vielä näy, vähän sellasia menkkafiiliksiä on pari kertaa ollu mut ne on hävinny yhtä nopeesti kun tuli. Tissit on kipeenä (ollu jo oviksesta), vähän mahaa nipistelee mut eipä oikeestaan muuta "oiretta". Se tuhrukin tuli ja meni samantien sillon muutama päivä sitten. Meinasin jo tänäaamuna testailla mut maltoin olla tikuttamatta negaa, jospa vaikka huomenna tai lauantaina :p *jännittää*

Mä olen myös miettiny tuota vähähiilarista valiota, mut aina se loppuu siihen karkkipussiin mikä tarttuu kauppareissulla. Sokereita mun ainakin pitäis vähentää, täälläki on yks mahoton sokerihiiri :D

Tervetuloa Pamsu!

Tsemppiä myös täältä, ja Hyvää Juhannusta!
 
Pamsu
Te, jotka ette nähneet eilen Teeman siittiödokumenttia, suosittelen katsomaan sen uusintana lauantaina. Se tulee klo 18.15. Siinä oli täsmätietoa myös lasta suunnitteleville. Dokkarin jälkeen pyysin poikaystävältäni anteeksi, että olin tappanut hänen kaikki siittiönsä viime kuussa :).

Kiva, kun kaikki toivotitte niin lämpimästi tervetulleeksi. Hyvät jussit ja pupuilkaa ahkerasti!
 
woman82
Mites Dahlia,jox pääsit testailemaan?
Täällä piti olla ovis juhannusaattona ja se ollaan yritetty hyödyntää.Nyt mua vaan on alkanut mietityttää pari asiaa.Ensinnäkin ensin tälläinen ihan käytännön juttu.Kuinka moni teistä makoilee jalat kattoon päin pupuilun jälkeen ja jos teette niin,kuinka kauan olette jalat kattoon päin? :)
Itse olen silleen ollut joskus muutaman minuutin pupuilun jälkeen.Jostain olen lukenut,että se puoli tuntia olisi varmaankin parempi.Muutamasta minuutista on tuskin hyötyä
.Ja sitten totaalisesti oon huonontanut älyttömästi omia mahiksia näiden kolmen kierron aikana,koska menen vessaan pissalle aina heti pupuilun jälkeen.Eli heti pupuilun jäljeen,jalat ehkä kattoon pariksi minuutiksi ja sitten vessaan,joten kaikki kalliit siittiöt olen vaan huuhdellut alas viemäriin :/
Tuli vaan mieleen,että menettekö te heti pupuilun jälkeen vessaan? Jatkossa en kyllä aijo mennä,jos ei ole pakko.Mua itseeni alkoi eilen asia suututtamaan,oma tyhmyyteni!
Katsoin nimittäin yle teeman ohjelman siittiöiden kilpajuoksusta ja sen jälkeen tosiaan aloin enemmän miettimään kuinka vaikeaa on yleensä tulla raskaaksi!
Sitten tulikin mieleen toinen askarruttava asia.Kumppanillani on ollut noin kymmenen vuotta sitten lisäkiveksen tulehdus ja sen seurauksena on muodostunut arpi kudosta.Ilmeisesti lisäkivekseen tai kivekseen.Ja nyt olen miettinyt,jos se voi aiheuttaa lapsettomuutta :/
 
Tupu_
Luin kanssa jostain tuosta jalkojen nostamisesta tai tyynyn peffan alle laittamisesta, mutta en oikein jaksa uskoa että olisi siitä kiinni.. Poikaystävä on kyllä sen innokas puolestapuhuja, eikä päästä mua ovispäivinä vessaan ryntäämään pupuilun jälkeen :D Mutta tuskimpa siitä ainakaan haittaa on!
 
Dahlia-
Maanantai 27.6.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä

Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.
Pamsu..................27...................2....................25-27....................1.7.
Tupu......................28.................8.....................24-27....................2.7.
Woman82.............29..................3.....................26-28....................8.7.
Erika......................27.................9........ ............29-35....................?
Leijonatar..............21..................?....................29-30....................?
Sini84....................27..................2.....................26-28..................13.7.
Saga1982.............29...................4......................27......................15.7.
Atlantis*...............42..................13............. .....25-28...................15.7.
Marjutan
................27.................1............. .........30-31.................17.7.
Dahlia-
................22..................20............ ......28-30....................26.7.


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​

Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​

Plussanneet:


nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5....................?......................1.

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.


Tättäräräää, sieltä ne stnan menkat tuli eilen ja yk 20 pyörähti käyntiin. Pikkusen ketuttaa. Noh, jos sitä kokeilis niitä maagisia ovistestejä ja hakis uuden clomisatsin. Saa mieski ruveta syömää niitä :p Ja sitten äkänen puhelu gynelle että mitäs helvettiä nytten. Laparoskopiaa odotellessa... (kaikki tää tekstin sävy tulee yhdestä uudesta raskausilmotuksesta lähipiirissä)
 
Rht
Seurailen edelleen teitä täällä taustalla.. :)

Meillä käytettiin tota tyyny takapuolen alla -metodia. Itseasiassa piti vähän suunnitella kaikki, miehen piti laueta kun oon selälleen, muuten meni pikkasen hankalaks. Sit miehellä pitää olla kädenulottuvilla kaks tyynyä joista toisen päällä valmiiks pyyhe. Sit ennen kun irrottaudutaan toisistamme niin venkoilulla eka tyyny takapuolen alle pyyhkeen kanssa, sit toinen. Niin ja kirja tai lehti tietty siihen kanssa niin jaksoi olla sen 20-30min. :D En sit tiiä oliko siitä erityisesti hyötyä..

Yks mitä testattiin erilailla siinä kierrossa missä tärppäs oli se, että pidettiin 2 päivää taukoa seksissä ennen ovista, mieskään ei hoidellut itseään tuona aikana. 3. päivänä siis pupuiltiin. :D

Rht + Osku 18+5
 
No..
Uskomuksia on maailman pullollaan mutta ei tuosta hanuri ylhäällä makoilusta mitään tieteellistä näyttöä ole. Voihan sitä hetken olla mutta kyllä ne sen verran kovat vauhdit saavat että pääsevät perille jos ovat päästäkseen. Ikuisuutta ei kannata ainakaan makoilla, lisää enemminkin virtsatietulehduksan mahdollisuutta jos ei käy pisulla ja pesulla. Kukin kuitenkin tavallaan ja kuten parhaaksi näkee.
 
Myy-84
Dahlialle isoakin isompi hali! Olen käynyt täällä välillä kurkkimassa kuulumisia, olin jo puolestasi hyvin toiveikas. Onneksi pääset tutkimuksiin, minulla nuo endotutkimukset on edessä parin viikon kuluttua ja voin sanoa että jännittää ihan hulluna! Onko sulla jo lähete valmiina?
Täällä ei mitään sen kummempia kuulumisia ole kerrottavana. Yrittäminen on nyt jäänyt aikalailla taka-alalle parin raskaan takaiskun jälkeen, onneksi mieliala on nyt parempi kun ei tarvitse tikutella ja stressata.

Mitä tulee noihin kaikenmaailman kikkailuihin niin itse olen pessimistinä sitä mieltä että siitä vaan kokeilemaan jos siitä tulee hyvä mieli, mutta itse en ole kokenut minkäänlaista hyötyä jalat ylhäällä makaamisesta/greippimehusta/sressaamisesta/stressaamatta jättämisestä jne. Eiköhän se tärppää jos on tärpätäkseen, ja jos on jotain häikkää jossain niin eipä se tärppi tule vaikka makaisi vuoden jalat pystyssä seksin jälkeen.

T.Myy, yk11
 
Sini84
Heissan pitkästä aikaa.
Olen ollut vähän tauolla pettymykseen päättyneen yrityksen jälkeen ja vältellyt palstalla käyntiä. Meillä oli myös vieraita viikon verran mikä toisaalta auttoi, sillä en ehtinyt miettimään näitä vauvajuttuja jatkuvasti. Toisaalta taas oli todella hankalaa heilutella peittoja, saatiin harjoitusta miten toimia super hiljaisesti sitten kun joskus toivottavasti on lapsia perheessä ;)

Nyt juurikin tänään olis nettilaskureiden mukaan ovis ja olen kyllä huomannut oireita, joten täytyy yrittää helteestä huolimatta jaksaa hyödyntää se! Tässä kierrossa ei (ehkä itsellenikin vähän yllättäen) ole ollut mitään poppaskonsteja käytössä, ei greippimehuja, foolihappoja, ovistestejä tms. en vaan ole ehtinyt hankkimaan sellaisia. saas nähdä onko sitten haittaa vai hyötyä, ettei ole ehtinyt asiaa stressata. Pupuilun jälkeen olen kyllä yrittänyt odotella n. vartin ennen kuin nousen sängystä, toivottavasti se riittää. Hiilareiden rajoittaminen on mulla jäänyt vain ajatuksen tasolle, itsekuri ei tunnu riittävän kun on kuuma ja jätskihylly suorastaan huutaa puoleensa...huoh. Perunaa ja pastaa kyllä yritän vältellä, mutta siitä ei taida olla hyötyä jos sitten vetäisee jonkun valtavan magnum puikon jälkiruuaksi :p

Me päätettiin kertoa tästä molemmille esikoisen yrityksestä muutamalle lähimmälle kaverille. Se vain tuntui helpommalta kuin yrittää esittää juovansa tai muuten salailla kun aika usein istutaan iltaa yhdessä. Nää tyypit on kuitenkin sellaisia, että uskon heidän osaavan olla fiksuja, jos jokin meneekin pieleen eikä luvassa ole siis ylenpaattista asian vatvomista. Vanhemmille kerromme vasta, jos onnistumme ja pääsemme pahimpien viikkojen yli, vaikka voi kyllä olla vaikeaa malttaa odottaa sinne asti! :)

Tervetuloa Pamsu mukaan jännäilemään ja hali Dahlialle, toivotaan, että asioihin pian tulee selvyyttä ja pääsette odottamaan ansaitsemaanne pikkuista!!
 
Dahlia-
Dahlialle isoakin isompi hali! Olen käynyt täällä välillä kurkkimassa kuulumisia, olin jo puolestasi hyvin toiveikas. Onneksi pääset tutkimuksiin, minulla nuo endotutkimukset on edessä parin viikon kuluttua ja voin sanoa että jännittää ihan hulluna! Onko sulla jo lähete valmiina?
Täällä ei mitään sen kummempia kuulumisia ole kerrottavana. Yrittäminen on nyt jäänyt aikalailla taka-alalle parin raskaan takaiskun jälkeen, onneksi mieliala on nyt parempi kun ei tarvitse tikutella ja stressata.

Mitä tulee noihin kaikenmaailman kikkailuihin niin itse olen pessimistinä sitä mieltä että siitä vaan kokeilemaan jos siitä tulee hyvä mieli, mutta itse en ole kokenut minkäänlaista hyötyä jalat ylhäällä makaamisesta/greippimehusta/sressaamisesta/stressaamatta jättämisestä jne. Eiköhän se tärppää jos on tärpätäkseen, ja jos on jotain häikkää jossain niin eipä se tärppi tule vaikka makaisi vuoden jalat pystyssä seksin jälkeen.

T.Myy, yk11

Kiitos Myy, kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa :) Lähetettä ei vielä ole, laitoin juuri sähköpostia gynelle ja kyselin vähän että pitääkö käydä näyttäytymässä ennen sitä lähetettä kun nuo simppatutkimuksen tulokset oli niin oudot. Tulehan sitten kertomaan miten siellä meni ja mitä ne teki niin tiedän mitä on edessä :D Toivon niiin suurella sydämellä että voit jatkaa tutkimuksien jälkeen yrittämistä uudella innolla, ja jos sieltä löytyy jotain niin ne lääkärit poistais sitä endoa ja raskautuisit välittömästi! Huh, peukut pystyssä!!

Juu eipä noita "vahinkojakaa" hirveästi tulis jos koivet pitäis sojottaa kattoon että pojut pääsis paikalle. Voihan se olla että huonosimppasilla on prosentin verran parempi mahis hedelmöittää, kukapa sitä tietää.

Vaikka olen kironnu ne ovistikut alimpaan helvettiin niin silti menin ostamaan niitä, ja greippimehua :D kaikki keinot on nyt käytössä, ja jos ei tämän kierron jälkeen onnistu niin sit kyl riittää. Eiköhän me vahingossakin olla osattu ajoittaa nuo täsmähyökäykset oikeaan aikaan etten usko että siitä on ollu kiinni. Mutta huonolta näyttää, pakko se on kokeilla sitäkin.

Tsempit listalla seuraavaksi jännääville!
 
Viimeksi muokattu:
saga1982
No voi hittolainen Dahlia:), pahoittelut menkoista.
Ja kiva kuulla sinusta Myy :)
Mä en kans oikein usko tohon jalat ylhäällä oloon, kuten Dahliakin tuumas ei kai niitä vahonkojakaan tulis, jos se siitä kiinni olis :).
Mä nyt innostuin tästä painonpudotus hommasta, ja alku starttia haen nutrilettien avulla. Nyt ei passaa tulla raskaaksi, kun on laihdutus kerrankin lähtenyt vauhtiin ;-) heh heh. No ei, jos siitä jotain apua olis, kun paino putoais. On tota jo pari kiloo pudonnut, nesteitä kylläkin, mut kuitenkin. Lomaa innolla jo odotan vaikka siihen on viel melkein neljä viikkoo. Kesällä saa kyllä onneksi näitä vauva ajatuksia muualle helposti, kun on niin paljon puuhailtavaa, mikä on kyllä hyvä.
Plussatuulia kaikille!!!
 
Tupu_
Dahlia, toivotaan ettei sinun tarvitse sinne tutkittavaksi asti koskaan mennä ja tärppää ennen sitä!

Myy, kiva kun kävit moikkaamassa, toivottavasti tulee hyviä uutisia tutkimuksista. Itse en ole ottanut selvää minkälaisiin tutkimuksiin sitä mahdollisesti joskus voisi hakeutua, mutta monestihan se saattaa olla kiinni todella pienestä jutusta.

Meille gyne sanoi muutama kuukausi sitten, että jos ei 10 kk jälkeen tärpää niin sitten tutkimuksiin. Sinne siis kesälomien jälkeen syyskuussa jos ei muuten..

Täällä kp 24 menossa. Päätin olla pilaamatta tulevaa viikonloppua hirveällä hermoilulla ja testata jo nyt, vaikka kk eivät vielä varsinaisesti myöhässä olekaan. Ovulaatio osui kyllä tässá kierrossa pari päiváá normaalia aikaisemmin, joten kai sillä logiikalla menkkojenkin kuuluisi alkaa aikaisemmin?

Tsemppiä kaikille heinäkuun jännäpäiville!

EDIT: negahan sieltä sitten tuli, joten nyt sitten vaan menkkoja kyttäilemään.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä