saga1982
Eli yrityskerta neljä alkoi... Menkat alkoi eilen illalla :-(, seuraava jännäpäivä ois 15.7, mutta tuntuu ettei silloin oo kyllä mitään jännättävää, kun mies yövuorossa ovisviikon :-(.
Dahlialle isoakin isompi hali! Olen käynyt täällä välillä kurkkimassa kuulumisia, olin jo puolestasi hyvin toiveikas. Onneksi pääset tutkimuksiin, minulla nuo endotutkimukset on edessä parin viikon kuluttua ja voin sanoa että jännittää ihan hulluna! Onko sulla jo lähete valmiina?
Täällä ei mitään sen kummempia kuulumisia ole kerrottavana. Yrittäminen on nyt jäänyt aikalailla taka-alalle parin raskaan takaiskun jälkeen, onneksi mieliala on nyt parempi kun ei tarvitse tikutella ja stressata.
Mitä tulee noihin kaikenmaailman kikkailuihin niin itse olen pessimistinä sitä mieltä että siitä vaan kokeilemaan jos siitä tulee hyvä mieli, mutta itse en ole kokenut minkäänlaista hyötyä jalat ylhäällä makaamisesta/greippimehusta/sressaamisesta/stressaamatta jättämisestä jne. Eiköhän se tärppää jos on tärpätäkseen, ja jos on jotain häikkää jossain niin eipä se tärppi tule vaikka makaisi vuoden jalat pystyssä seksin jälkeen.
T.Myy, yk11