Esikoinen haaveissa vuodelle 2012

  • Viestiketjun aloittaja Tigu
  • Ensimmäinen viesti
Tupu
Mukavaa kesälomaa Sinille :) Lomahan tunnetusti auttaa tämmöisten projektien onnistumisessa! Koskas muilla kesälomat koittaa? Mulla vasta kahden kuukauden kuluttua, mutta on tässä onneksi pari pitkää viikonloppua ennen sitä.

Pakko nyt tilittää oikein urakalla, kun koko viikonloppu mennyt jännäpäiväillessä. KP 23 ja 24 alkoi tavallinen menkkoja edeltävä turvotus ja tuumasin, että sieltä se punainen ferrari kohta kaahaa pihaan... Turvotus kuitenkin meni ohi ja tilalle tuli alavatsan nipistely (ei tavallista mulla ennen menkkoja) sitä kesti kp 25 ja 26. Tänään kp 27 menossa ja en nyt enää edes osaa sanoa onko turvonnut olo vai ei, vatsa oli lievästi kipeä koko päivän, mutta johtui varmaan vaan jännityksestä. Yleensä menkat alkavat kp:llä 25, mutta saattaa osua jo 24 tai vasta 27. päivälle.

1,5 h sitten vessassa käydessä huomasin pienen vaaleanpunaisen tuhrun. Luulin, että nyt se täti sitten tuli, mutta sitten mitään muuta ei tullutkaan. menin kylpyyn ja onnistuin hetkeksi rauhoittumaan. Olin päättänyt, etten testaa ennen kuin on vähintään kp 29 menossa, mutta saa nähdä maltanko. En ole ikinä näin paljon jännännyt, eikä sekään toki hyvä asia ole! Yksi raskaustesti olisi kaapissa jemmassa, ostin sen pari kuukautta sitten kun viimeksi pääsin 27. kp asti. Heräsin silloin aamu viideltä ja ryntäsin testaamaan, koska apteekin täti neuvoi, että parempi testata aamupissasta. No silloin en ehtinyt edes pakettia avata kun huomasin menkkojen alkaneen.

Tavalla tai toisellahan tämä kohta selviää, voi miksi onkin niin jännää!

Terv. hermoraunio
 
woman82
Voi Tupu :/ Ikävä,että menkat alkoivat :/ Sitä innolla odottaa pientä toivoa vailla ja sitten asiat menee toisin.Olen itse välillä miettinyt,että pitäisikö olla laskematta kierron päiviä ollenkaan,että milloin menkkojen pitäisi alkaa.Niin ei olisi koko ajan tuli pyllyn alla.Hankalaa se kuitenkin on,kun itsekin olen jo laskenut milloin seuraavien ja sitä seuraavien ja sitä seuraavien menkkojen ja ovisten pitäisi tulla.
Täytyy vaan yrittää,ehkä liika yrittäminen ei ole hyvä juttu.Vaikea olla asiaa miettimättä,argh.
Mulla on heinäkuussa kesälomaa kolme viikkoa.Syksyllä pidän loput kesälomat.Ja talvilomaa myös on :)
Mä olen tässä pitänyt puuhastelujen suhteen yllä sellaista joka toinen päivä meininkiä,niin olisi yritystä pitää koko ajan "siemenet itämässä",kun ei siitä oviksesta ole tietoa :)
Mulla pitäisi menkkojen alkaa lauantaina 11.06 Silloin olisi 28 päivä.Mulla nyt kierto on sellaiset 26.28 päivää.Viimeksi taisi olla 28 päivää.Olin silloin jo aika varma ettei ne alakaan,kun torstaista asti odottelin menkkoja.Olin vielä viikonlopun reissussa.Sit sunnuntaina hihkuin jo melkein riemusta,että taidan olla raskaana kunnes mulle tuli migreeni ja sitten sunnuntaina pamahti menkat päälle.
Mulla ei ole nyt jokuseen päivään edes ollut niitä oireita,joita aikaisemmin tuolla luettelin.Luulen kyllä vahvasti,että nekin oireet oli ihan omaa mielikuvitusta.Olen niin varma,että mun menkat alkaa.Ei ole yhtään raskautunut olo,jos silleen nyt voi sanoa.
 
saga1982
Voi harmi Tupu :) Pahoittelut menkoista!
Täällä viikonlopun aikaan havaittu ovis ovistesteillä ja yritetty hyödyntää parhaamme mukaan, viikonlopun juhlat vaan hieman haittasi, joten pe ja la jäi pupuilematta :), no nyt taas odotellaan...
 
marjutan
Maanantai 6.6.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä

Tupu.......................28.................7.....................24-27.....................4.6.
Leijonatar..............21..................?....................29-30......................?
Erika......................27.................8........ ............29-35.................6.-10.6.
Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.
Marjutan................27.................1 ............. ..........30-33.................20.6.
Saga1982.............29...................3......................27......................18.6.
Atlantis*...............42..................12............. .....25-28...................19.6.
Dahlia-
................22..................19............ ......28-30....................27.6.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​

Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​

Plussanneet:


nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5....................?......................1.

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.


--
Täällä hyödynnetty (laskennallinen) ovis, katsotaan nyt miten käy ;)
 
Atlantis*
Maanantai 6.6.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä


Leijonatar..............21..................?....................29-30......................?
Erika......................27.................8........ ............29-35.................6.-10.6.
Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.
Woman82
.............29.................2.....................26-28....................11.6.
Marjutan................27.................- ............. ..........30-33..................?
Sini84.....................27.................1......................26-28...................15.6.
Saga1982.............29...................3......................27......................18.6.
Atlantis*...............42..................12............. .....25-28...................19.6.
Dahlia-
................22..................19............ ......28-30....................27.6.
Tupu.......................28.................8.....................24-27.....................2.7.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​

Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​

Plussanneet:


nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5....................?......................1.

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Morjens, päivitin taas listaa, kertokaa jos on jonkun kohdalla mennyt pieleen.
Tupulle pahoittelut ja muille onnea plussajahtiin! Sini ja Woman tervetuloa, kiva kun liityitte ketjuun!

Minä sain ovistestiin perjantaina viirut ja silloin oli toimintaakin :) mutta sen jälkeen taas viikonloppu sotki nämä kuviot rientoineen. Ovis on siis ollut lauantaina, jos oli. Kierto on siis lyhyempi kuin yleensä, menkat nimittäin alkavat minulla aina tasan kaksi viikkoa LH-huipun jälkeen.

Joku tuolla aikaisemmin manaili ovistestipaketin neuvoa aloittaa testailut hirmu aikaisin. Jos on säännöllinen kierto, niin muutaman testailukierroksen jälkeen on aika helppoa ajoittaa testit. Minun ei käytännössä tarvitse testailla kuin kolmena päivänä. Niissä kierroissa, kun LH-huipu jäi havaitsematta, koko kierron pituus oli 24 päivää. Tällaisen havainnon olin tekevinäni.
 
Erika
Voi Tupulla kerkes olla jännittävät hetket ennen menkkoja, ikävä et ne kuitenkin alkoivat :( Pahoittelut niistä! Mut mikäli ymmärsin oikein, sulle jäi vielä raskaustesti odottelemaan, jospa se on käytössä sitte kun tulee SE toivottu tulos! :)

Sagalle ja Atlantikselle pienimuotoiset onnittelut ovisplussasta (isot onnittelut tulee sitten raskaustestiplussasta ;)
Mikäli olen ymmärtänyt oikein ja yhden kierron omakohtaisesta kokemuksesta "viisastuneena" ovisplussan saaminenkin voi olla hankalaa. Tietty tässä varmaan auttaa laadukkaat testitki. Minä kokeilin ovistestejä yhdessä kierrossa muutama kuukausi sitten ja se homma tuntu niin stressaavalta, että siihen se sitten jäikin. Osittain johtu varmaan siitä, kun kunnollista positiivista tulosta en saanut, aina vaan vaihtelevan värisiä haamuviivoja. Lisäksi ajattelin et en oikeestaan haluakaan tietää tarkkaa ajankohtaa, sillä meille rennompi keino on yrittää joka-toinen-päivä tekniikalla kierron keskivaiheilla.

Toivotaan Dahlialle (ja miehellesi) hyviä tuloksia, yrittäkäähän olla stressaamatta niitä odotellessa!

Ja tervetuloa mukaan jännäilemään Sini84 ja woman82!

Omaa asiaa sen verran et vielä menkkoja odotellaan. Tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei ainakaan vielä ole, tosin viikko sitten maanantaina tuntu vähän vihlaisuja. Jos se oli myöhässä oleva ovis niin sitten odotellessa menee vielä viikko. Eikä tosiaankaan noin myöhässä olevaa ovista tullu enää sitte hyödynnettyä..

Plussatuulia kaikille!
 
Sini84
Pahoittelut Tupulle menkoista! Hyvää kannattaa odottaa, vaikka eipä se tässä vaiheessa paljon lohduta. Täälläkin odottelu tuntuu sietämättömältä ja tuntuu, ettei mitään muuta mahdu mieleen juuri nyt. Kaiken näköistä tekemistä riittäisi, mutta nyt on vaan auttamatta ajatukset muualla. Kiitos muuten Atlantis kun lisäsit minutkin listalle ja ihan oikein olivat tiedot. Vielä ainakin viikko siis odottelua ennen kuin vois testailla.
Yritän koko ajan kyttäillä olisiko mitään oireita, mutta eipä ole mitään ilmaantunut. lopetin n. vuosi sitten pillerit ja sen jälkeen ollaan menty keskeytetyllä ja varmoilla päivillä. viime lokakuussa sitten n. hieman alta viikkoa ennen menkkoja tuli pientä veristä vuotoa ja rinnat olivat todella kipeät ja turvonneet oloiset. Yleensä rintani kipeytyvät vain hiukan ennen menkkoja ja silloinkin vasta paria päivää ennemmin. No mies sitten tunnusti, että hän ei ollut ehtinyt eräällä kerralla jokusta päivää aiemmin keskeyttää ajoissa. Minähän olin heti onneni kukkuloilla ja varma, että olin raskaana. Menkat kuitenkin alkoivat paria päivää myöhässä, olisiko se sitten ollut varhainen keskenmeno. Itse haluan kuitenkin ajatella, että olisin ollut edes hetken raskaana, tietäisi ainakin, että voin raskautua. Tulis nyt edes jotain merkkejä! huoh..
 
Tupu
Kiitos kaikille tsemppauksesta. Toivottavasti mahdollisimman moni plussaa tässä kuussa! Tottahan se on, että hyvää kannattaa odottaa, mutta tämä epävarmuus on vain todella karmivaa.. Raskaustesti jäin tosiaan kaapin perälle odottamaan sopivampaa hetkeä ja onhan siiná parasta ennen päiväystä vielä pari vuotta jäljellä :)
 
woman82
Mulla on tänään kp 24 menossa.Kierto on yleensä 26-28 päivää.Eli jo ylihuomenna saattaa vuoto alkaa.Luulen kyllä,että venyy helposti tuonne 28 päivään.Viimeksi taisi myös olla 28 päivää.Eilen oli illalla pääkipua vähän.Tuntui siltä kuin alkava migreeni.Mulla on joskus ennen menkkoja tai menkkojen aikana tai menkkojen jälkeen migreeni pääkipua.Heti sit tuli mieleen,että joko se enteilee menkkojen alkamista.Välillä pieniä vatsatuntemuksia,mutta mulla on ollut kaikelaisia vatsatuntemuksia jo monta kuukautta,joten se tuskin raskaudesta johtuu.Jänskäillen...
 
tete91
Moi kaikki!
Mulla on menossa 29kp eli olis pitänyt alkaa eilen menkat. mun kahdet edelliset mennkat oli niiden terolut kuurin 'tuotosta' eli en tiedä millon niiden pitäis alkaa.. :(
Toisaalta ei ole mitään oireita. Ei menka tai raskausoireita
Ajattelin tehdä vasta ens viikolla testin jos menkat ei ala
 
saga1982
Peukkuja Erikalle, Tetelle ja Womanille, kaikilla jännät päivät käsillä. Täällä ois viel kymmenen päivää ooteltava. No onneksi töissä on niin kiirettä ja niin hyviä kelejä ollut, et jaksaa paremmin oottaa :)
 
Tupu
kovasti tsemppiä tämän viikon jännääjille! tete ainakin tuntuu olevan rauhallinen kuin viilipytty ja hyvä niin :)

mulla tais tässä kierrossa olla koko "projektin" pohjalukemat ja tekis melkeen mieli laittaa hanskat tiskiin. sisko ilmoitti eilen raskausuutisista. pari hassua kertaaa olivat yrittäneet.. niinkuin eräs tässä ketjussa kerran totesi, niin tasan ei käy nallekarkit. tottakai olen onnellinen siskon puolesta, mutta kauhea kateuden pistos kyllä tuntui sydämessä :(

anteeksi näistä negatiivista viesteistä! nyt vaan ei ole mielialat kauhen korkealla ja kaikenlisäksi harva se päivä joku utelemassa, että koskas teille nappisilmä olisi tulossa.. huokaus..
 
woman82
Tupu,tiedän fiiliksen.Myös mun lähipiirissä kaverit saaneet paljon lapsia viime aikoina.Ja vaikka itse olen tässä vähän aikaa sitten tehnyt päätöksen,että haluan nyt kokeilla raskautta niin aika tuntuu pitkältä odottaa.Tuntuu,että tuolla missä liikkuukin,niin tulee naisia vastaan mahat pystyssä.Katsoo minne vaan.

Huomenna olisi kp 26.Joten huomenna voi jo menkat alkaa,mutta viimeistään lauantaina pitäisi.Mulla tosin on taas odotukset olleet liian korkealla,joten stressistä voi jo menkat jäädä pois.Väsymystä on ollut tällä viikolla,mutta luulen sen johtuvan työkiireistä ja helteistä.Sitten on ollut sellaista jännää oloa,joka on varmaan pään sisäistä ajattelua...Ei pahoivointia,vaan sellaista vähän huonoa oloa kurkunpäässä.Ei kuitenkaan okseta.Ja sitäkin on ilmaantunut silloin,kun mä olen ajatellut,että onkohan mulla mitään oireita :DDDD
Ja täytyy nyt myöntää,että olin taas kerran hölmö ja malttamaton! Kävin tänään apteekissa ostamassa apteekin oman raskaustestin ja tein sen iltapäivällä.Argh! Ajattelin,että 90% varmuudella se on negatiivinen.Ja niinhän se olikin.Nyt mulla ei ole enää odotukset niin korkealla,koska jos olisin raskaana se voisi jo näkyä.Toisaalta tämä olin mun kannalta hyvä tehdä,koska nyt en enää odota tällä kierrolla positiivista tulosta.Toki on mahdollista ettei se vielä tuossa näkyisi.Jos menkat ei ala viikonloppuna,teen sitten testin.Nyt olen kyllä ajatuksella,että ei onnistunut.Nyt en niin paljon stressaa lauantaihin asti,kun varmistin jo suurelta osin negatiivisen tuloksen.Et semmoista.Olenkohan mä täällä ainut näin "sekopää" joka testailee jatkuvasti?! :D
 
saga1982
Älä Tupu viel toivoa menetä, joskus hyvä antaa oottaa itseään, aika vaan on niin ikävän pitkä kun oikein toivoo ja odottaa, tää menkka kierto vois kyllä olla hieman toisenlainen naisilla luonnostaan. Mitä järkee siinä on et on käytännössä vain yksi tai kaksi päivää kuukaudessa mahdollista tulla raskaaksi? Ois ees yksi viikko kuussa sellaista aikaa jolloin se munasolu ois hengissä. :)
Täällä kiertopäivä 16, eikä "oireita", no eipä se periaatteessa olis ees mahdollista olla viel. Vain älyttömän väsynyt olo, mutta se varmasti johtuu muusta kuin tärpistä. Eilen menin nukkumaan 20.00 ja aamulla heräsin 8.15, kun normaalisti nukun noin 4-6 tuntia yössä, eli oisko ollut hieman univelkoja :)
Aurinkoista päivää kaikille, älkää polttako nahkaanne :)!!
 
woman82
Mites Erika ja MaMaCat, kuis teidät fiilikset/olotilat,kun jännät päivät on käsillä :)
Mulla tänään kp 26. Tänään saattaa jo menkat alkaa.Päivällä alkoi duunissa menkka vatsakipuja :( Nyt sitten pettymyksellä odotan niiden alkavan.Vaikka eilen tein negatestin,niin silti oli pientä toivoa.Nyt tuntuu,että se toivo meni tältä kierrolta.Turvotustakin tuntuu olevan jaloissa,tyypillistä menkka oiretta. Plaah! :(
 
woman82
Tänään kp 27. Nyt menkat näyttää alkavan.Tuli jo vähän veristä vuotoa :(
Vaikka tein jo etukäteen toissapäivänä negatiivisen testin, niin silti jaksoin toivoa jotain muuta.Huomenna viimeistään olisi vuodon pitänyt alkaa.No alkoi sit jo tänään niin ei tarvitse piinassa odottaa huomiseen alkaako vai eikö ala.Voi sitten meikä unohtaa tämän kierron haaveet tyystin!
Ensi kierrolla sitten taas yritystä.Nyt tämän kierron lopussa, viimeisen 1,5 viikon ajan olen kyllä lipsunut petipuuhista,ei ole jotenkin jaksanut.Liikaa kait olen luottanut että ovis olisi 14 päivän tienoilla.Vaikka en voi tietää onko mulla ovista tullutkaan.Ensi kierrolla täytyy puuhastella joka toinen päivä koko kuukauden ajan,että on ainakin yrittänyt tarpeeksi.Greippimehun juominen jäi neljään päivään.Olen menossa tänään ruokakauppaan,taidan ostaa sitä tänään ja juoda jatkossa säännöllisesti.Nyt kun taas jaksaisi odottaa kuukauden eteenpäin tätä jännitystä.

-epätoivoinen-
 
Taivaansini92
Heippa! Mä olen lueskellut tätä ketjua mielenkiinnolla, ja seuraillut sisvusta ja iloinnut plussaneiden puolesta. Mulla on karsea vauvakuume, yritystä ei oo päällä, enkä oo avomiehelleni edes haaveista mitään puhunut. Syön pillereitä, olen 19 ja vasta ammattin valmistunut, syksyllä olis tarkotus mennä töihin.
Taidan olla ainoa joka vain haaveilee eikä tee mitään, kovasti tekis mieli jättää pillerit pois, nuorena kun lapsia haluaisin, vaikka ei sen puoleen eihän mulla mikään kiire vielä oo. Tosin on asiassa sekin puoli, että avomies on 25 niin sillä ei oo yhtä paljon vuosia jäljellä kun mulla (jos tiedätte mitä tarkoitan). Oma vauva vaan olisi niin ihana ja nyt olis sinänsä hyväaika, etten enää opiskele ja oon lähihoitaja niin lähihoitaja saa kyllä töitä. Mutta en mä jorise nyt tän enempää tsemppiä kaikille yrittäjille!
 
Dahlia-
Huh hellettä! Ja vasta vähän aika sitten kirosin syksyä et jos sillon tulee raskaaksi niin pelkään sitä liukastumista jne. kun satun olemaan niin vahinkoaltis. No eipä enää tuommoisia murehdita :D

Taivaansini92, tervetuloa tänne! ei täällä tarvitse välttämättä yrittää, voi sitä muutenkin tulla jännäilemään ja kyselemään :) ja sitten kun on sen yrittämisen aika niin voi liittyä listalle.

Pahoittelut menkoista woman82, ja Tupu - älä vielä heitä hanskoja tiskiin, uskon että sulla on enemmän kuin loistavat tsäänssit tulla raskaaksi. Ja mitä vähemmän tuosta yrittämisestä murehtii niin luultavasti sitä nopeammin onnistaa, on huomattu täällä palstaillessa :)

Tänään tuli postissa miehen simppatulokset, lausuntona oli että hedelmöityskykyä löytyy. Tämä siis tarkoittaa mun osalta sitä että jos ei syksyyn mennessä ole tärpännyt niin pääsen sitten aukiolotutkimukseen ja endotutkimukseen. Sinne on vaan niin pitkä aika! Veikkaan että mussa on jotai pielessä kerran ei ole yhtään plussaa tullut, ja aika pelottavan varmana ollaa ettei luomuna edes plussata, jos edes avustuksellakaan. Huh, toivotaan endoa - sillon on edes pieni mahdollisuus joskus tulevaisuudessa :D

Jepjep, mutta nautitaan tyttelit auringosta :)
 
saga1982
Womanille pahoittelut menkoista :-(, tsemppiä uuteen kiertoon!
Dahlia, onneksi simpoissa ei ollut ongelmaa, ja kesä menee nopeesti ja kohta on syksy niin pääsette jatkotutkimuksiin, ellei tässä välissä tärppää :)
Taivaansinelle; tervetuloa mukaan jännäilemään, vaikkei viel yritystä oiskaan.
Täällä ei oireen oiretta, viime kierrossa oli sentään ainakin kuviteltua vatsakipua, nyt ei mitään. Ja noi ovis testit mä olin hieman väärin ymmärtänyt, eli ovis ei ookkaan sinä päivänä kun tulee plussa vaan seuraavina :-( Mulla tuli lauantaina plussaa, sunnuntaina vahva plussa ja illalla pupuiltiin, maanantaina testi oli nega ja sit sunnuntain ei ookkaan peitot heilunut...Saas nähdä riittikö, todennäköisesti ei...
Peukkuja viel Erikalle ja Mamacatille!
 
Erika
Menkkapahoittelut Woman82 :( Yrityksen alkuvaiheilla minäkin testailin malttamattomana jo ennen odotettua menkkojen alkupäivää, joten et ole siinä asiassa ainoa! :) Sitten tahti rauhoittui, enkä enää oikeastaan jaksanut tikutella pelkkiä negoja. Niinpä olen tyytynyt odottamaan aina menkkojen alkua, sillon kun alkaa samalla taas uus kierto eli uusi mahdollisuus! Kaikista tylsintä on odottaa ensin menkkoja alkavaksi kun tietää ettei ole raskaana, koko yritys on silloin ihan jäissä.

Hieno homma, että Dahlian miehen simpat on kunnossa!!! :D Uskon että teille vielä oma pieni nyytti tulee, vaikka useampikin. Sinun nuoren iän puolesta teillä on hyvin aikaa, vaikka saisittekin lapsen/lapsia hoitojen avulla.

Taivaansini92: Tervetuloa mukaan ketjuun! Mukaan voi toki liittyä mukaan vaikka yritys alkaisi myöhemminkin. Jännäillä voi myös meidän muiden puolesta!

Jännäilystä puheen ollen, täällä menossa kp 33, viime kierto oli jotain 29 eli hieman pidemmällä ollaan nyt. Vielä en ole testaillut, mun kierrot kun voi joskus olla 35-40 päivääkin (huoh..) Mitään merkkejä menkoista ei vielä ole, valkovuotoa vaan jonkin verran. Tuntuu, et koko ajan käyn tarkistelee joko se tiputtelu alkoi, mut ei vielä. Saa nähdä, joko ensi viikolla pääsee testailee :) Viikonloppu menee mökillä, saunanrakennustalkoita ja matonpesua, se viekin ajatuksia mukavasti muualle. Niin enkä muutenkaan viitsi ulko-wc:hen mennä tikkupissille..

Mukavaa viikonloppua!
 
woman82
Kaikille jännääjille peukut pystyssä! :)
Multa tulikin eilen vaan pieni viiru vuotoa.Nyt tänään näyttää sit alkavan normaaliin tapaan pienellä vuodolla,joka sit muuttuu normi vuodoksi :/ Tänään onkin kp 28 jolloin vuodon pitikin alkaa.

Noh,ensi kierto sit kolmas yrityskerta.Sit aktiivisesti peiton heilutusta joka toinen päivä.Oletetun oviksen pitäisi olla juhannuksen aikaan :) Ikääkin tulee silloin vuosi lisää,niin sit ollaan jo 29.v, hui!
Greippimehukin odottaa jääkaapissa.Korkkaan sen tänään.Jos sitä hömpötystä kokeilisi ja nauttisi jatkossa päivittäin.
Seuraava jännäpäivä on mulla 08.07 Silloin alkaa myös mun kesäloma! :) Viime kesänä malttamattomana odotin kesälomaa edemmän,mutta nyt odotan jotain ihan muuta.No,täytyy yrittää mennä ihan iisisti matalalla profiililla,niin ei pettymykset tuntuisi niin suurilta.
Nauttikaa tytsyt kesästä! :)
 
tete91
Moi kaikki!
Mulla on tänään menossa 33kp enkä hermoile yhtään :) mulla on aina ollut menkat mymhässä n. viikon siks en osaa hermoilla yhtään. Ei vieläkään minkäänlaisia oireita . En yötiedä onko se hyvä vai huono juttu.. En uskalla tehä mitään testejä kai pelkään että näyttää negaa.. Teen vasta testin ens viikolla
Näkyykö muuten kohdun ulkopuolinen raskaus normi testissä?
 
Sini84
Pahoittelut menkoista woman82! Kolmas kerta toden sanoo, nyt vain uutta yritystä putkeen ;D mulla ne greippimehut ja muut hömppäilyt on jotenkin auttaneet ainakin siinä mielessä et tuntuu et oon tehnyt kaikkeni ja loppu ei enää oo mun käsissä:)

Palailin eilen vanhempien mökiltä ja nyt on kauhea jännäys päällä. Mökillä onneksi oli kaikenlaista puuhailtavaa niin en ehtinyt jatkuvasti analysoida jokaista tuntemusta. Eilen ja tänään on kyllä ollut tosi menkkamainen olo, vatsa tuntuu just siltä et täti saattaa saapua millä hetkellä vain :(

Ihme kyllä oon malttanut olla testaamatta vielä, vaikka jos eilen illalla olis olleet apteekit tässä lähellä vielä ysin jälkeen auki niin mua oltais viety ja lujaa, niin malttamaton olo on! Jos nyt eivät menkat tänään ala niin huomenna voisin testata...hui:)
tarkastelin tuossa kiertoani ja näyttää et se on vähän lyhentynyt. ennen se usein oli 27 tai 28 päivää, mutta nyt viimeiset kolme kuukautta on ollut tasan 26, eli jos sillä mentäis niin huomenna olisivat menkat jo myöhässä...toivo elää :D

Kaikki peukut ja varpaat pystyyn Erikalle ja Tetelle ja muillekin jännäilijöille!!
 

Yhteistyössä