Esikoinen haaveissa vuodelle 2012

  • Viestiketjun aloittaja Tigu
  • Ensimmäinen viesti
Mea_79
Isot Onnittelut Tigulle ja Krisselle! :) Mahtavaa, että plussaketju on auki! :)

Tulin vaan ihan pikaisesti kertomaan, että mullakin on menkat myöhässä ! Ostan tänään raskaustestin ja testaan varmaan sit huomisaamuna (jos se on semmonen aamuvirtsahomma).

Meninki sanomaan, ettei oo ollut oireita. (Voihan tää toki olla luulotautiakin.. mut mut..) Lauantai-illasta lähtien oon palellut (vilunväristyksiä). Rinnat on ihan hirveän arat (varsinkin nännit) ja oon myös ollut tajuttoman väsynyt. Ei puhettakaan, että olisin kattonut Euroviisu- tai jääkiekkofinaalia loppuun, enkä oo edes netissä jaksanut roikkua, vaan oon nukkunut semmoset 11 h yössä! :D
 
saga1982
Onnea Krisselle plussasta ja Marjutanille naimisiin menosta :) Mealle on peukut pystyssä!
Joo toi julkisenpuolen touhu ei ole oikein missään asiassa kovin nopeeta. Soitin tänään hammaslääkäri aikaa reiän paikkaukselle ja sain ajan Marraskuun loppuun :). Mutta hyvä MaMaCat että sait edes tälle vuodelle sen ajan :) ja pidetään peukkuja, että sen voit turhana perua.
Tänne ei mitään uutta, ei kolota, pakota, yökötä eikä mitään oireita siitä et ois tärpännyt. Mutta vielhän tässä on aikaa jännään päivään vaikka kuinka monta päivää. Väsyttää kyllä, mutta luulen sen kyllä ennemmin johtuvan valvotuista öistä kun on kiekkoo ja euroviisuja jännätty :)
 
Tupu
Mea_79, toivotaan parasta! Montako päivää on jo myöhässä? Tulehan heti kertomaan uutiset tänne sitten :)

Täällä kp 8 meneillään. Ovistestin mukaan erittäin heikot mahdollisuudet, joten ei edes pupuilu huvittanut, vaikka mies olisi halunnut. Olin kyllä ollut terassilla parilla ja mulla kyllä alkoholi on kaikkein paras ehkäisykeino. Jo yksikin olut tappaa halut täysin.

Pitäisi kai lopettaa noitten ovistestien tekeminen, kun ei niistä tule kuin stressiä vaan. No, täytyy varmaan tämä paketti käyttää loppuun kun tuli ostettua. Hyvä uutinen sentään että suurinpiirtein ovulaatiopäivälle osunut työmatka peruttiin eli ainakin tässä kierrossa pääsee sentään yrittämään :)
 
Atlantis*
Tigu ja Krisse: onnittelut, kuten myös Marjutanille "rouvittumisesta"! Ajattelin, että voisin vaikka huomenna koittaa uudistaa tuon listan, taidan nimittäin odottaa Mean tulokset ensin. Listalta taitaa puuttua ainakin Tete, lisään sinut sitten mukaan. Toki Mea jos haluat tehdä päivityksen itse, niin hyvä juttu.

Omaa napaa sen verran, että eipä ole tässä kierrossa ole tämä "projekti" ollut järin mielessäkään, ja ihan hyvä niin. Kun monta kuukautta tahkoaa, niin johan alkaa maistua puulta. Lisäksi on ollut paljon muuta ajateltavaa ja tekemistä. Ovista en testannut, eikä otollisiin aikoihin juuri pupuiltu, joten odotuksiakaan ei tässä kuussa ole. Ihan hirveän suurta stressiä en ole ennenkään saanut, mutta nyt ei ole sitäkään vähää: aika hyvältä tuntuu vaihteeksi!
 
hep
Täällä menossa nyt kp 22. Eilen aamulla heräsin tosi kovaan alavatsan kipuun, menkkamaista kipua ja viiltelyä. Heti googlettin kaikkee ja kiinnittymiskipua monilla voi näillä kiertopäivillä olla, mutta en kyllä usko siihen. Kun monissa jutuissa lukee, että kiinnittymiskivusta ei ole tieteellistä näyttöä. Mutta kuitenkin, en ole ennen kokenut vastaavaa. Kipu kesti noin puoli tuntia ja en sen aikana viitsinyt sängystä nousta, niin kovaa koski. Lopulta nousin kävelemään kumarassa ja pikku hiljaa kipu hellitti.
Kirjoitanpa tämän tänne, jos sattuu, että plussa tässä kuussa tulisi niin voi sit jälkeenpäin lukea ja ihmetellä, että mikähän kipu oli.
Odotellaan siis vielä viikko ja ollaan viisaampia. Hauska juttu oli tänä aamuna, kun luin erään lehden horoskooppia niin siinä lupailtiin suurta elämän muutosta, perheenlisäys, uusi koti tai uusi työpaikka :) Mä kun en usko horoskooppeihin, mutta nyt jos tuo toteutuu, niin pakko muuttaa kantaansa :)

Jos tuo oli ovulaatiokipu..? Minulla ovulaatio kipuilee juurikin noin ja samoilla kiertopäivillä ja kivut kestävät saman aikaa, kun kuvailit. Samalla sitten valitettavasti lyhyt luteaalivaihe, kun täti tulee aina jo n. kp 28.:( Toivottavasti sinulla kuitenkin vaikka se kiinnittymiskipu kyseessä. Halusin kertoa siksi että kannattaa käyttää myös ne myöhäiset kp:t hyödyksi jos onkin myöh ovis.;)
 
Viimeksi muokattu:
hep
Jos tuo oli ovulaatiokipu..? Minulla ovulaatio kipuilee juurikin noin ja samoilla kiertopäivillä ja kivut kestävät saman aikaa, kun kuvailit. Samalla sitten valitettavasti lyhyt luteaalivaihe, kun täti tulee aina jo n. kp 28.:( Toivottavasti sinulla kuitenkin vaikka se kiinnittymiskipu kyseessä. Halusin kertoa siksi että kannattaa käyttää myös ne myöhäiset kp:t hyödyksi jos onkin myöh ovis.;)
Ja hep jatkaa..hups..kannattaisi lukea ketju loppuun ennen kommentoimista. Onnittelut plussasta Tigu! :)
 
Viimeksi muokattu:
MaMaCat
Jahas, menkat sitten alkoivatkin jo, kolme päivää etuajassa eli kp 23. Ei ollut edes mitään ennakko-oireita tällä kertaa, maha tuli kipeäksi about samaan aikaan kuin vuoto alkoi. Kärttyinen olen toki ollut jo pari päivää, mies voi vahvistaa...

Kroppa kulkee näemmä nyt omia tuntemattomia polkujaan ja minä ihmettelen mukana. Oh, well. Seuraava jännäpäivä näillä näppäimin asettuisi sitten kutakuinkin ehkäkenties 11.6. Nyt menee villillä arvailuilla, kun ei ole näemmä enää säännöllisyydestä tietoakaan.
 
marjutan
Täällä kp 30, yleensä menkat alkaneet siinä kp 29-34 tietämillä. Mitään muita oireita ei ole ollut, kuin nämä joista jo raportoin eli
-kummallisen hyvä hajuaisti
-tolkuton väsymys
-herkkyys ja itkuisuus

Nyt on tänään kyllä tosi turvonnut fiilis, joten todennäköisesti menkat on tuloillaan hetkenä minä hyvänsä.. rinnat ei arista eikä mitään muutakaan sellaista. No mutta palaan kertomaan miten kävi, mehän ei olla tällä kierrolla yritetty yhtään mitään mutta 2 kertaa on pupuiltu ilman ehkäisyä..

Onnea muuten Tigulle ja Krisselle!! :)
 
saga1982
Voi itku MaMaCat :-(.
Tänne meinaa tulla kunnon kevätflunssa. Kurkku kipee ja nenä vuotaa ja ois hammaslääkäriin mentävä. Ja on kyl sen verran tirinä olo ja mahaan koskee, et varmaan kohta pukkaa menkkojakin. Vaikka niitten pitäis kyllä alkaa vasta ens viikolla. On siis kp 22.
 
Tigu
Hep: kiitti! Itse tosiaan plussakierrossa tiesin suunnilleen ovulaation ajankohdan. Kävin just gynellä kp 12, katsottiin ultralla muita asioita ja gyne siinä kommentoi, että mahtavan kokoinen follikkeli (onko se oikea nimi??) kypsymässä, että ovulaatio varmasti ihan näinä päivinä ja kehotti petipuuhiin.
Nyt sitten on rv 4+5, näin on ainakin oletus. Parin viikon päästä mennään varhaisultraan katsomaan, josko siellä jotain näkyisi. Sais ainakin tietää, eihän oo tuulimuna tms. Aion kyllä siellä kysyä tuosta aiemmasta kivusta. Ja pari päivää sitten yhdynnässä tuli vastaava ja piti jättää kesken. Jospa ei olis mitään vakavaa ja jospa liittyis vain tähän alkuun, ei olis kiva kärsiä yhdyntäkivuista koko raskautta :)
 
eltsu
Tigu: Mulla oli ennen plussaa myös tuollainen tosi kova vihlontakipu alavatsalla, johon heräsin kesken unien. Uskon itse, että se oli jotain kiinnittymiskipua.

Niin ja mulla on ollut myös satunnaisesti yhdynnässä kipuja :/ Tulee sellaisia jaksoja, että kaikissa muissa asennoissa paitsi perinteisessä lähetyssaarnaajassa tuntuu vain, että mies osuu liian syvälle ja oikein tuikkasee ilkeästi tuonne kohdun seudulle. Sitä oli jaksottain ehkä johonkin rv15 asti, mutta nyt ei ole taas muutamaan viikkoon ollut ollenkaan. Ja välillä siis yhtenä päivänä sattui ja seuraavana päivänä ei sattunutkaan sama asento, mutta oli ilkeää, kun "pelkäsi" sitä kipua etukäteen. Neuvolaääkäri ei asiasta ollut huolissaan, mutta käski tietenkin silloin niitä asentoja välttää, jotka ilkeältä tuntuu. Varmaan jotain kohdun kasvuun liittyviä kipuja?

Eltsu ja pena 19+2
 
Atlantis*
19.5.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä​


Mea_79................31..................1.......................29......................15.5.
Atlantis*...............42..................11............. ....25-28....................23.5.
Dahlia-
................22..................18............ ......28-30....................27.5.
Saga1982
.............29...................2......................27......................27.5.
Tupu.......................28.................7.....................24-27.....................4.6.
Myy-84................27...................9............ ........27-31....................5.6.
Leijonatar
..............21..................?....................29-30......................?
Erika......................27.................8........ ............29-35.................6.-10.6.
Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​


Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Marjutan................27................................ ..........kesä-heinäkuussa 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​



Plussanneet:


nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Morjens, päivitin listaa, mutta nuo lasketut ajat jäivät pois Tigulta ja Krisseltä, jos viitsitte ne päivittää listaan tai muuten kertoa, niin me muut lisätään jahka ehditään.

MaMaCatille pahoittelut, mutta onneksi on nyt tuo aika varattuna (edes marraskuulle): toivottavasti aika hoitaa tämänkin asian eduksenne! Entä Mea, oletko testannut?
 
Mea_79
Moikka vaan taas! Kiitokset teille peukutuksesta ! Ja Onnea tetelle myös:)

Eilen aamulla testasin ja plussaa näytti ! Vahvat viivat tuli testiin. Nyt on tietty onnellinen mutta realistinenkin olo. Pelottaa, että menee kesken, kun on niin alussa vielä. Ja oireet on pysyny samoina: rinnat on edelleen arat ja väsyttää kokoajan (haukottelen aamusta iltaan!). Toivois niin kovasti että vauva on oikeessa paikassa ja pysyis matkassa mukana loppuun saakka..

Tupu, Menkat olis pitänyt alkaa sunnuntaina eli onko tää nyt 4+4 vai miten se nyt lasketaan..

Atlantis, Anteeks, etten ehtinyt aikasemmin tänne kertomaan tuloksia. Oon ollut sen verran pyörällä päästäni.. ;) Ehditkin jo päivittää listan, kun mä vaan hituroin.. En taida uskaltaa alkaa nyt säätää sen päivityksen kanssa kun väsyttää :D

Krisse, Mulla on pyörinyt ihan samoja kysymyksiä mielessä. Millon pitää mennä lääkäriin/neuvolaan? ja mitä tässä nyt saa syödä? En oo edes syönyt sitä paljon puhuttua foolihappoa, jota suositellaan jo lasta haluaville.. Miten te muut? Noh, kai sitäkin saa ihan normaalista ruokavaliostakin , mutta huolettaa silti. En ois ikinä uskonut, että voisin tulla raskaaksi näin helposti (miehellekin sanoin, että varmaan joku vuosi menee... )
 
Myy-84
19.5.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä​


Mea_79................31..................1.......................29......................15.5.
Atlantis*...............42..................11............. ....25-28....................23.5.
Dahlia-
................22..................18............ ......28-30....................27.5.
Saga1982
.............29...................2......................27......................27.5.
Tupu.......................28.................7.....................24-27.....................4.6.
Leijonatar
..............21..................?....................29-30......................?
Erika......................27.................8........ ............29-35.................6.-10.6.
Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​


Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Marjutan................27................................ ..........kesä-heinäkuussa 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​



Plussanneet:


nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.


Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa!

Kylläpä täällä on sattunut ja tapahtunut paljon, onnittelut kaikille plussanneille.
Olen viettänyt jonkin aikaa hiljaiseloa, sillä tällä hetkellä tuntuu siltä ettei tällä ketjulla ole enää mulle annettavaa. Täytyy myöntää että tulee vain ikäviä fiiliksiä roikkua aina vaan tuolla ylimmällä listalla kun ketjussa käy pyörähtämässä ihmisiä jotka plussaa saman tien ja häipyvät menojaa. Sellasta se elämä on, tasan ei käy nallekarkit.
Mulle tämä ketju on alkanut edustaa jumiutunutta tilannetta joka ei muutu vaikka päälläni seison. Siksi poistan itseni listalta, luultavasti pysyvästi. Tulen varmasti lukemaan kuulumisianne ajoittain ja myös osallistun keskusteluun, mutta en jaksa enää olla aktiivisesti mukana listalla jolta ei tunnu olevan poispääsyä.

Haluan kiittää kaikkia teitä joiden kanssa olen saanut jakaa kuluneet 9-10 kuukautta. Tukenne on ollut välillä korvaamatonta! Toivon sydämeni pohjasta pelkkiä plussia vanhoille naamoille jotka ovat jo tähän mennessä joutuneet tarpomaan pitkää ja kivistä tietä yrittämisen ja epäonnistumisten kanssa. Toivottavasti te muut saatte tästä vertaistuesta enemmän irti kuin minä juuri nyt.

Minun matkani jatkuu toisaalle. Kaikkea hyvää teille, ihanat naiset! Ja ennen kaikkea Iso Kiitos.
T. Vähän väsähtänyt Myy-84
 
Hedel
Oon täällä taustalla seuraillut jatkuvasti mutten oo kirjoitellut kun ei oikeen oo vielä ajankohtainen tää meidän lapsiasia vaikka tietysti toivon että oisi.. :)

Voi Myy-84 :( Toivottavasti teillä tärppää pian, ennenkaikkea sinä sen plussan ansaitset nyt pian! Kovasti jaksamisia yrityksen kanssa. Voi ollakin ihan hyvä pitää taukoa yrittäjien ketjusta jos tuntuu ettei oma pää meinaa kestää. Kovasti myös onnea Tigulle ja Krisselle!

Meillä siis tilanne on nyt mikä on. Lapsiasiasta puhuttiin parisen kuukautta sitten ja nyt annetaan asian hautua. Oma kuumeilu on kovaa, mutta syksysellä aion ottaa asian taas puheeksi ja katsoa missä mennään. Siihen asti koitan itsekin "unohtaa" asian ja käyttää kesän opiskeluun. Hyvä kyllä olisi saada vähän lisää opintoja kasaan ennen mitään konkreettista. Harmi vaan ettei koskaan tiedä että kauan siinä yrittämisessä menee sitten kun sen aloittaa. No, se lienee sen ajan ongelma.

Tsemppiä kaikille plussanhavittelijoille, jään taas taka-alalle jännäämään ja lukemaan teidän uutisia ja mietintöjä :)
 
tete91
moikka kaikki!
se maha kipu loppu kuin seinään sen jälkeen kun tein maanantaina testin eli se johtu niistä terolut kuurista tai itse aiheutin sen kivun. mulla olis ens viikolla ne hedelmälliset päivät :) mutta sillo mun mies on iltavuorossa eli ei taida tulla mitään.. mutta ainahan voi yrittää :D
 
saga1982
Kaikkea hyvää sinulle Myy, toivon totisesti että pian se plussa teille tulisi. Ymmärrän täysin jos haluaa hieman pitää taukoa tästä ketjusta, sillä aika tuntuu entistä pidemmälle kun täällä roikkuu. Tulehen kuitenkin joskus moikkaamaan.
 
Dahlia-
Hyvä että täällä ollaan plussailtu, hienoa Mea, Tigu ja Krisse!

Ymmärrän täysin Myy miten paljon ahdistaa käydä täällä, itsekin olen välttänyt kaikkea vauvoihin liittyvää jos vaan mahdollista, sen verran masentaa tää epäonnistuminen kuukausittain. Ja kohtahan sitä ollaan 1½ vuotta yritetty, hurraa. Vois perustaa uuden pinon pitkään yrittäville, siellä ainakin saattaisi saada oikeanlaista vertaistukea. Mutta toivottavasti tulet jossain vaiheessa kertomaan kuulumisia, endoepäilyistä yms. Ja ennen kaikkea jaksamisia ja paljon aurinkoisia päiviä :)
 
Atlantis*
20.5.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä​

Atlantis*...............42..................11............. ....25-28....................23.5.
Dahlia-
................22..................18............ ......28-30....................27.5.
Saga1982
.............29...................2......................27......................27.5.
Tupu.......................28.................7.....................24-27.....................4.6.
Leijonatar
..............21..................?....................29-30......................?
Erika......................27.................8........ ............29-35.................6.-10.6.
Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​

Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Marjutan................27................................ ..........kesä-heinäkuussa 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​

Plussanneet:


nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5....................?......................1.

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Hei Mea, onnittelut plussasta, arvasin tämän! Ihanaa, tytöt, ihanaa, että saadaan näitä plussiakin tänne, me kauemmin yrittäneet voimme kohta perustaa tahkoomisketjun vertaistuen saamiseksi.

Ikävää Myy, että fiilis on tuo, mutta niin ymmärrettävää. Sinun ja muiden yrittäneiden juttujen lukemisesta on ollut paljon apua minulle ja muillekin, joten kiitos sinulle siitä. Toivon, että käyt kertomassa tässä ketjussa tai jossakin toisessa, kun nappaa, ja toivon, että se päivä tulee pian.

Minä mietin silloin viime elokuussa, että tämä enintään vuoden yritys ja sitten unohdan koko jutun. No, on noita muitakin ikä-äitejä, joten saa nähdä mikä on fiilis syksymmällä. Mutta kyllä se jännäily kuukaudesta toiseen alkaa jossain vaiheessa tympiä.

Muuten, plussanneet, jos jaksatte jossain vaiheessa laittaa lasketun aikanne vielä (jos käytte edelleen) niin olisi kiva, ja uudet jännääjät kertokaa puuttuvia tietojanne, niin voin tarvittaessa päivittää minäkin. Tuo listan päivitys ei ole ollenkaan vaikeaa, vaan klikkamalla "lainaa viestiin", sitten kirjoita viesti, ja deletoimalla, leikkaamalla, liittämällä ja tietoja lisäämällä homma on helppoa kuin heinänteko. Esikatselutoiminto kertoo osuiko kohdilleen. Minä epäilen että tämä loppukevään ja kesän aika saattaa olla hiljaisempaa eloa palstalla minunkin kohdallani, toki kuulumiset käyn lukemassa.
 
Mymmeliini
Voi Myy! :´( Ne on varmaan nämä hormonit, mutta itken täällä kun luin tuon viestin. Ihan kuin ystävän menettäisi...

Mä käyn täällä aina säännöllisesti kurkkimassa sun (ja parin muun) kuulumisia. Ikävä tulee. Vaikka mä kyllä vieläkin jaksan uskoa, että sulle napsahtaa plussa ennen kuin vuosi on täynnä. :) Tulethan sitten tuonne toisen puolen ketjuun? Ja jos iskee kova epätoivomasis, niin tule huutelemaan, niin kyllä me sun päivä saadaan taas valoisammaksi. :)
 
Tupu
Täälläpäs on ehtinyt tapahtua! Onnea vielä kaikille plussanneille! :) Myylle kaikkea hyvää, varmasti saat vielä oman plussasi pian, ymmärrän kyllä tuntemuksesi täysin, tauko listalta tekee varmasti hyvää.

Olin monta vuotta sitä mieltä, että en aio hankkia lapsia. Niin se mieli muuttuu ja onkin käynyt tässä muutaman yrityskuukauden aikana harvinaisen selväksi eräs klassikkosanonta.. Yritys on kuitenkin edelleen kova, ehkä jossain vaiheessa SAAN omani :) KP 13 menossa, ovulaatiosta ei vielä testin mukaan tietoa, vaikka alavatsassa nipisteli tänään siihen malliin. Greippimehuakin kävin kaupasta hakemassa!
 
Erika
Myy-84; Toivottavasti vielä luet tämän. Harmitus kun poistut listalta ja ketjusta, mutta toistaalta ymmärrän sun fiilikset täysin. Pitkään yrittäminen on raskasta ja ainaiset pettymykset masentavat. Mut älä vielä luovuta, kesä on hedelmällistä aikaa, ja ehkä siksi Suomessa syntyykin paljon vauvoja keväisin :D Minäkin tahdon kiittää sinua tuesta, jota olen ketjusta ja myös sinulta saanut vaikka olen ollut ketjussa mukana vasta vähän aikaa. Siitä huolimatta olen huomannut, että osaat todella hyvin pukea ajatukset ja tunteet sanoiksi ja välillä ne ovat olleet aivan kuin omiani! Toivotan sinulle oikein hyvää kesää ja käythän joskus kertomassa kuulumisiasi täällä !
 
Sajj
Voi Myy! Kyyneleet vierähti poskelle kun luin sun viestin. Kaikkea hyvää sulle jatkossa, ja toivotaan että kesä olis juuri teille sitä hedelmällisintä aikaa!

Myös Dahlialle iso voimahali!

Sajj & Maija 14+0
 
Sivusta seuraaja
Olen silloin tällöin seurannut sivusta tätä ja edellistä ketjua ja haluan osoittaa sympatiat MYYLLE!! Ymmärrän täysin, että et jaksa enää roikkua tässä ketjussa, varsinkin, kun täällä on viime aikoina ollut niin paljon ihmisiä, joilla tärppää ekasta kerrasta. Hienoa heille totta kai, mutta miksi roikkua itse koko ajan, kun muut käyvät vaan piipahtamassa ja plussaamassa, eikä heihin ehdi edes tutustua. Olisin niin toivonut, että olisit plussannut Lillin kanssa samaan aikaan. Tsemppiä ja jaksamista kovasti MYY!! Ja tsempit myös muille, joilla on yrityskertoja enemmän takana!
 

Yhteistyössä