Esikoinen haaveissa vuodelle 2012

  • Viestiketjun aloittaja Tigu
  • Ensimmäinen viesti
marjutan
23.5.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä​

Atlantis*...............42..................11............. ....25-28....................23.5.
Dahlia- ................22..................18............ ......28-30....................27.5.
Saga1982.............29...................2......................27......................27.5.
Tupu.......................28.................7.....................24-27.....................4.6.
Leijonatar..............21..................?....................29-30......................?
Erika......................27.................8........ ............29-35.................6.-10.6.
Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.
Marjutan................27.................- ............. ..........30-33..................?


Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​

Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​

Plussanneet:


nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5....................?......................1.

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.



Siirsin itseni nyt tuonne ylempään porukkaan. Täti tuli kylään lauantaina eli nyt oli KP 32 tuolloin. Kesäkuussa tulee ekat yrityskerrat TJOT taktiikalla, ovis taitaa asettua jonnekin kesäkuun alkuun.. mutta ei mitään stressiä nyt siitä. Katsotaan mitä kesä tuo tullessaan!
 
Atlantis*
23.5.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä​

Dahlia- ................22..................18............ ......28-30....................27.5.
Saga1982.............29...................2......................27......................27.5.
Tupu.......................28.................7.....................24-27.....................4.6.
Leijonatar..............21..................?....................29-30......................?
Erika......................27.................8........ ............29-35.................6.-10.6.
Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.
Marjutan................27.................- ............. ..........30-33..................?
Atlantis*...............42..................12............. .....25-28...................19.6.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​

Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​

Plussanneet:


nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5....................?......................1.

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.


Jälleen päivitys, jo 12. kierto menossa, vaikka aloitimme vasta ihan äsken :) No, aika tarkkaan 9 kk sitten. Tässähän ehtii vuoden sisällä olla 14 - 15 kertaa menkat! Jessus sentään, ei ole ihme että alvariinsa tuntuu ne olevankin. Näin ne viikot ja kuukaudet kuluu.

Kiva juttu Marjutan, että pääsitte nyt aloittamaan. Plussaonnea sinulle!
 
Tupu
Hei, kiitos (vähän myöhässä) kun minutkin oli listalle lisätty... Nyt kun sitä aloin vähän tarkemmin katsomaan, niin YK:lla tarkoitetaankin ilmeisesti Yrityskiertoa eikä yrityskuukautta :( Eli vähän isompi lukema mulla sitten kun tuo 7. Milläköhän logiikalla tuonkin olin ajatellut :D Noh, täytyy jossain vaiheessa laskeskella kuinkas monet menkat tässä onkaan ollut. En kyllä tarkkaan edes muista sitä varsinaista päivää kun ehkäisy jätettiin pois, mutta haitanneeko tuo... Marraskuu se oli.

Ovista ainakin pukkaa, kun joku elohiiren tyyppinen mylvi aamulla alavatsassa ja illemmalla alkoi nipistely. Hassua etten koskaan aikaisemmin mihinkään ovulaatio-oireisiin kiinnittänyt minkäánlaista huomiota. Muutama kuukausi sitten jopa menin ensi-apuun (tällöin ei vielä mitään ovistestejä ollut käytössä) kun alavatsaa nipisteli niin paljon ja pelästyin kipua niin paljon! :)

Plussaonnea vain kaikille tälle kierrolle, näyttäisi olevan monta jännäpäivää melkein peräkkäin :)
 
Dahlia-
Jälleen päivitys, jo 12. kierto menossa, vaikka aloitimme vasta ihan äsken :) No, aika tarkkaan 9 kk sitten. Tässähän ehtii vuoden sisällä olla 14 - 15 kertaa menkat! Jessus sentään, ei ole ihme että alvariinsa tuntuu ne olevankin. Näin ne viikot ja kuukaudet kuluu.

Juu ihan hirveää vauhtia aika tuntuu menevän, mä en edes uskalla laskea kuinka monet menkat on tullu kärsittyä pillereitten lopettamisen jälkeen :D

Jees, elikkäs menkkoja odotellaan saapuvaks. Ovisviikolla pupuiltiin ehkä kaks kertaa, luultavasti päivää ennen alkuräjähdystä ja sit muutama päivä sen jälkeen. Eli en edes odota että menkat jäis pois. Enkä ole mitään oireita jaksanu kuullostella (vaikkakin pari yötä takaperin heräsin kauheaan mahakipuun, ihan kuin joku olis puukolla tökänny vatsaan :eek: ).

Miehelle varattiin ensiviikolle aika simppatesteihin, saa ainakin niiden kunnon tsekattua ja varmuudella varattua mulle aika endo- ja aukiolotutkimukseen syksylle. Sinne taitaa meidän tie johtaa.

Mites Saga, onko mitään oireita ollu suuntaan tai toiseen?
 
Viimeksi muokattu:
tete91
moi
tänään mulla pitäis nettilaskurin mukaan olla ovis päivä mut en osaa tunnistaa sen merkkejä/oireita.. eli nyt olis mulla 14 kp (viime menkat alko 10.5) laskinko oikein? eilen tuli mieheni kanssa pupuiltua tarkoitus olis vielä pupuilla tällä viikolla että jos nyt tärppäis :)
mun jännä päivä olis 7.6 eli silo pitäisi alkaa menkat ja toivon hartaasti ettei alkais :) ja päätin etten enää syö terolut kuuria kun sen ansiosta sain ne menkat alkamaan ja suunnilleen "tavalliseen" kiertopituuteen.
 
saga1982
Täällä ollut noin viikon verran vatsa samanlailla kipee, kuin ois menkat alkamassa. Toistaiseksi ei ole alkaneet. Muuten ei mitään erikoista. Oottelen ainankin lauantaihin asti menkkoja, vielähän tässä on aikaa.
 
tete91
Moi. Justiinsa ku kerroin ettei mitään oireita ole niin mun alavatsaa nipisteli eilen.. Seuraava saattaa kuulostaa ällöttävältä mut ajattelin kummiski sanoa.. Mulla oli taas jälleen kerran yöllä maha sekaisin ja jouduin oleen vessa n.1h ja sit.ku pyyhin niin siinä paperissa oli verta mut se ei tullu pepusta vaan sielt mistä tulee yleensäkki verta.. (tarkistin..) Sen jälkeen pisteli alavatsaa ja tuli menkkamainen olo mut aamulla ei tullu mitään eikä nytkään ole tullu enää verta.. Osaako joku sanoa midtä se johtui? Oliko se ovis vai jotain muuta?
T. Nolo kysymys..
 
saga1982
Ekikkäs yrityskerta 3 pärähti käyntiin tänään :-( Harmittaa jonkin verran, kun oli sellainen "varma" olo, kun tohon mahaankin on niin pitkään juilinut. Kierto olis 25 päivää nyt ollut ja seuraava jännäpäivä 18.6.
Onkohan toi ihan ok et kierto on vaan 25 päivää?
 
Dahlia-
Höh, pahoittelut menkoista Saga :/ mitä tulee kiertojen pituuksiin niin ei se hirveän harvinaista ole että kierto kestää sen 25 päivä, luultavasti sulla ei ole tapahtunu ovista (tai sitten se on tapahtunut aikaisin) minkä takia kierto on sitten vähän lyhyempi normaalia. Muistaakseni jos kierto on vaan sen pikkusen päälle 20 päivää niin sillon pitäis kääntyä lääkärin puoleen, ja jos siis on pysyvästi noin lyhyt, mutta korjatkaa jos olen väärässä. Eli ei syytä huoleen :)

Ja tete, veikkaan että sulla on nyt ovis (tai jälkimaininkeja) jonka takia saattaa vähän tiputella, joillakin tätä tapahtuu - kuulemma.

Täällä menkat tekee tuloaan, eilen tiputteli normaaliin tahtiin joten odotin että ois alkanu aamulla, eipä alkanu. Hyvin taas kroppa kiusaa tollasella. Eipä ole kyllä kipuillukaan mitenkään erityisesti, ihan lievästi vaa. Eli alkais nyt vaan sitten normaalisti.
 
Tupu
Saga, mulla on joskus ollut vaan 23 päivánkin kiertoja, nykyään osuu n 25-26 päivän kiepeille. Menkat onkin aina ollut niukat ja lyhyet, n 3 päivää. Eikös yleensä sanota, että ns normaali kierto on 21-35 päivää? Pahoittelut silti menkoista :( Mutta mitä lyhyempi kierto, sen nopeammin pääsee yrittämään uudelleen :)
 
Dahlia-
Perjantai 27.5.2011

Yrityksen aloittaneet:

nimim.....................ikä.................YK.. ....................KP................jännäpäivä

Tupu.......................28.................7.....................24-27.....................4.6.
Leijonatar..............21..................?....................29-30......................?
Erika......................27.................8........ ............29-35.................6.-10.6.
Tete91...................19.................2......................?..........................?
MaMaCat..............37..................11.............. .......26......................11.6.
Marjutan................27.................- ............. ..........30-33..................?
Saga1982.............29...................3......................27......................18.6.
Atlantis*...............42..................12............. .....25-28...................19.6.
Dahlia-
................22..................19............ ......28-30....................27.6.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:
nimim.......................ikä................... .....................yritys alkaa​

Rose.......................24......................... .................kesällä 2011
Merimari79............32.................................... ......heinäkuussa 2011
Emma80................30................................ ..........elokuussa 2011
Hedel......................25.......................... .................?​

Plussanneet:


nimim..................ikä.................plussa. ................LA...........monennesta tärppäsi

Tigu......................27..................12.5. ...... ...........?.....................3.
Krisse....................27.................13.5. ..................?.....................1.
Mea_79................31..................18.5....................?......................1.

Plussanneiden oma ketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/per...a-plussanneet/
-----------------------------------------------------------------------
Listan saa päivitettyä "lainaa viestiin"-napin avulla :) Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.


Ja niin täti tuli ajallaan, ensimmäinen kerta piiitkään aikaan. Noh, tiistaina mies menee antamaan oman osansa tästä hässäkästä, sitten katotaan mihin suuntaa lähdetään.
 
Erika
Pahoittelut menkoista Atlantikselle, Sagalle ja Dahlialle!
Dahlia, voinko kysyä meneekö miehesi simppatesteihin yksityiselle vai julkiselle puolelle? Osaatko sanoa hinnasta? Itsekin olen jo miettinyt mitähän tutkimuksia pitäisi tehdä, jos ei tässä kesän aikana ala tärpätä. Tosin meillä tulee vasta joskus loppusyksystä vuosi yritystä täyteen.

Kierron pituudesta tai lyhyydestä en osaa minä sanoa mitään, mutta itsellä on usein ollut päinvastainen ongelma. Eli kierrot meinaa varsinkin talviaikana venyä 40 päivään, eikä sekään kyllä ole kivaa, kun yrityskin on sillon niin hidasta! Ja ovulaation ajankohta on pelkkä arvoitus ja sekin epäilyttää tapahtuuko ovista silloin ollenkaan. Mut yritän ottaa yrityksen vielä nyt kesän ajan rennosti, sen kummempia murehtimatta.

Hyvää ja aurinkoista viikonloppua kaikille!! :D
 
saga1982
Pahoittelut menkoista myös sinulle Dahlia :-(.
Toivottavasti jotain infoa tai apua selviäisi tiistaina. Siis tarkoitan, että toivottavasti kaikki on ok simppojen osalta, mutta saisi asian etenemään :).
Kävin tänään ostamassa ovistestejä ihan mielenkiinnosta. Jos oppis jotain omasta kierrosta ja jne.
Turhaan minäkin täällä hermoilen asioista kun yritys on kuitenkin näin alussa, mutta kun omaan suhteellisen vilkkaan mielikuvituksen, ja oon melkoinen pessimisti, niin hetihän sitä kaikkea pahinta ajattelee. :). Nyt hyvillä mielin uuteen yritykseen. Ja niinhän se Tupu on jos on lyhyt kierto, niin aina aikaisemmin pääsee yrittämään.
Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
Dahlia-
Pahoittelut menkoista Atlantikselle, Sagalle ja Dahlialle!
Dahlia, voinko kysyä meneekö miehesi simppatesteihin yksityiselle vai julkiselle puolelle? Osaatko sanoa hinnasta? Itsekin olen jo miettinyt mitähän tutkimuksia pitäisi tehdä, jos ei tässä kesän aikana ala tärpätä. Tosin meillä tulee vasta joskus loppusyksystä vuosi yritystä täyteen.

Yksityiselle varattiin aika kun täälläpäin ei julkisella puolella pääse noita tutkimaan, endo- ja aukiolotutkimukseen päästään sitten syksyllä julkiselle jos nuo simpat on kunnossa. Felicitaksella maksaa Helsingissä siemennesteanalyysi 91€ ja omavastuu on 56€, siihen saattaa tulla vielä jotain lisämaksua. Hyvä puoli tuossa näytteenotossa on se että miehen tilanteen saa samantien tarkistettua että voi sitten jos tarve vaatii niin siirtyä tutkimaan suoraan naista. Eikä sinne tarvitse odottaa vuotta että saa miehen tsekattua :D
 
Viimeksi muokattu:
woman82
Hei!

Lisään nyt oman juttuni tänne mikä olikin jo tuolla omassa ketjussaan,mutta täältä teitä kohtalotovereita näyttää löytyvän :)

Halusin kirjoittaa tänne ja vaihtaa kuulumisia/kokemuksia teidän muiden raskautta yrittävien kanssa.Itse olen kohta 29.v ja ekaa lasta yrittämässä.Ollaan avopuolison kanssa nyt oltu noin 1,5kk ilman ehkäisyä.Itse olen kovin malttamaton asian suhteen ja se on tuonut stressiä itselleni! Odotan vaan niin kovasti plussa testiä! Koitan olla ajattelematta asiaa,mutta huonosti olen siinä onnistunut :D Kun jätettiin ehkäisy pois ja ensimmäiset kuukautiset alkoivat,olin kyllä pettynyt,kun toiveet oli liian korkealla! Olen tähän mennessä tehnyt 5-6 raskaustestiä ja ne on olleet negatiivisia.Nyt olen luvannut itselleni ja miehelleni etten tee yhtään raskaustestiä ennen kuin kuukautiset on myöhässä.
Ovulaatiota en lähde tikuttelemaan, vaan olen nyt ensimmäistä kertaa laskenut kalenterista jolloin mulla pitäisi olla ovis.Nyt siis ensimmäinen kierto menossa,jolla todella ollaan yritetty olla oikeassa ajoituksessa.Nyt eilen tai toissapäivänä olisi kierron laskennan mukaan pitänyt olla ovis.Itse en osaa sanoa,kun ei juuri oireita ole ollut.Parin viikon päästä sitten jännätään tuleeko kuukautiset.Ollaan tässä viikon ajan hommailtu joka toinen päivä tai joka päivä :)
Alkoholin olen kokonaan jättänyt pois.Tosin en sitä aikaisemminkaan ole juonut kuin yhden siiderin silloin tällöin.Tupakoi en ollenkaan.Viime viikolla aloitin ottamaan multivitan raskaus vitamiineja,että saisi tarpeeksi foolihappoa ym.tärkeitä vitamiineja raskauden suunnittelua varten.
Liikuntana tällä hetkellä ainoastaan kävely,päivittäin reilu 1,5 h ja joskus salilla kuntopyörällä ajamista.Olen aikaisemmin käynyt salilla useita kertoja viikossa,mutta nyt viimeisen vuoden ajan on sekin jäänyt.Yksi paheeni on makean syönti,jota yritän rajoittaa nyt kun on vauva haaveissa :)
Kesällä 2009 tuli vahinko raskaus.Silloin ei oltu tilanteeseen valmiita ja kävin lääkäriltä keskeytys lausunnon.Kun menin sitten sairaalaan keskeytystä varten,kävikin ilmi,että raskaus oli mennyt itsestään kesken.Raskaus viikkoja silloin 5-6. Nyt jännitän ja stressaan tulenko raskaaksi ja jos tulen,niin kestääkö raskaus vai meneekö se taas kesken! Tiedän ettei asiat ole minun/meidän käsissä.Raskaus tapahtuu tai sitten ei tapahdu.Turha sitä on stressata.
Akneen mulla oli rankka Roaccutan lääkekuuri,siitä on nyt 10kk aikaa.Sen aikana ei saa tulla raskaaksi ja raskautta saa yrittää 1kk lääkekuurin loppumisen jälkeen.Mulla siitä nyt tosiaan aikaa 10kk,joten pitäisi olla turvallista raskautta yrittää.
Mites te muut vauvaa yrittävät... Kauan olette yrittäneet ja millä keinoilla? Oletteko monikin turvautuneet ovisten testailuun?
Mulla olisi pitänyt olla viikonloppu ovis,jos nyt se 14 päivää pitäisi paikkaansa.Viikonloppuna alkoi alaselkä kipuilla ja tänään ollut alavatsalla turvotuksen tunnetta.Heti aloin tietysti haaveilemaan,joko nämä olisi jotain oireita hedelmöittymisestä :D Yritän kuitenkin palata maan pinnalle ja malttaa odottaa ajan kanssa kuinka käy.En usko,että nopeasti kuitenkaan tärppää,koska olen asiasta jollain tavalla jo ottanut stressiä :)
 
Sini84
Hei!
Täällä olisi uusi kuumeilija mukaan joukkoonne. Olen 27-v ja kolmekymppisen miehekkeen kanssa ollaan oltu nyt 8 vuotta (hui!) yhdessä ja niistä 2 vuotta naimisissa. Vauvakuumetta olen potenut jo parisen vuotta, mutta koskaan ei ole tuntunut olevan hyvä hetki. On ollut opiskelut kesken ja sitten stressiä työpaikan saannista ja nyt että työ vakinaistettaisiin ja talolainamaksuista ym. Olenkin tullut siihen tulokseen, ettei sitä täydellistä aikaa tule lainkaan, jos sitä jään odottelemaan. Mieskin on nyt lämmennyt asialle ja jopa innostunut ja niinpä sitten tässä kuussa on yritys aloitettu :D
nyt on meneillään kiertopäivä 13/26-28, joten oviksen pitäis olla ihan näinä päivinä. Ja tietty just nyt oon sitten kipeenä, ekaa kertaa n. vuoteen. Mut oon tätä yrityksen aloittamista jo niin kauan odotellut, ettei flunssat tässä paljon häiritse ja viikonloppu hyödynnettiin jo ahkerasti;) harmi kyllä mies on nyt ollut alkuviikon työmatkalla ja seuraavan kerran nähdään vasta huomenna, mutta ehkäpä tässä silti mahdollisuus on. Greippimehut ja vitamiinit olen ottannut heti kierron alusta avuksi ja nyt sitten pari seuraavaa viikkoa jännäillään kovasti, vaikka tiedänkin, että on tod. epätodennäköistä, että heti tärppäis. Silti haaveissa pyöriii jo kevät-talven vauva..:)
 
woman82
Mites te muut,oletteko miten aikaisessa vaiheessa tehneet ovis testejä? Mietin,että olisko jo tässä alkuvaiheessa järjevämpää ostaa testit ja yrittää bongata ovis.
Välillä luulen tunnistavani oviksen kirkkaasta limamaisesta vuodosta,mutta tällä kierrolla se oli paljon vähäisempää kuin aikaisemmin.Mun menkat pitäisi alkaa 11.6-12.6 Siihen asti taas jännitystä.Luulenpa,että ne alkaa :(
 
Tupu
mä otin testit käyttöön noin 4 kk yrittämisen jälkeen. nettilaskurilla kokeilin kanssa. aika samoille päiville osui.

23. kp ois täällä menossa. jännäpäivä lähestyy, voikun pystyisi olla ajattelematta koko asiaa ja analysoimatta jokaista vatsan nipistystä! viimeset kaksi päivää on nipistellyt aika samalla lailla kun ovulaation aikaan, joka testin mukaan oli jo 9 päivää sitten. mistälie johtuu!

tervetuloa mukaan woman82 & sini84 :)
 
saga1982
Mulla nyt ovistesti ekaa kertaa käytössä, eli kolmannella yrityksellä. Toistaiseksi ei vielä muuta kuin hyvin haaleita testiviivoja, toisaalta nyt on vasta kp 9. Nettilaskurin mukaan ovis ois 5-6.6. Noi testit on vaan jotenkin ärsyttäviä, joten en varmaan enään enskuussa testaile, jos ei nyt tulosta tule. Ne aiheuttaa mulle sellaista painetta tähän hommaan. Toisaalta haluaa tietää toisaalta pelottaa, että entä jos ei ovulaatiota ookkaan esim. tässä kuussa, niin sitten saa olla pettynyt pidempää? No olipas taas sekavaa tekstiä :)
Tupulla ja Erikallla onkin jännät päivät jo ihan liki :) Peukut pystyyn!
Mitens Dahlia milloin saatte tuloksia tiistain testeistä?
Myös Sinille tervetuloa mukaan jännäilemään :)
 
Dahlia-
Saga, tulokset tulee kotiin parin viikon päästä. Siihen asti on kauheet jännäämiset miten käy, kun epäilystä on että miehessä olis vikaa. Toivottavasti ei tai sitten tulee tämä lysti kalliiksi :p

ON: menkat on venähtäny vähän pitkäks, vaikka oon nyt syöny tän kierron aikana niitä jämä-clomeja ja niiden pitäis hillitä menkkoja. Eilen olis pitäny loppua mut vieläkin ne vaan tiputtelee. Toivottavasti ovis ei sitten siirry sen myötä.

Mä en ala testailemaan ovista, sen verran stressaa pelkkä yrittäminen. Eikä se enää taida olla meillä kiinni siitä oikeasta ajankohdasta, on niin monta täydellistä täsmähyökkäystä ollu (oireiden mukaan).

Tervetuloa uudet haaveilijat! :)
Ja tsemppiä jännäpäiviin :)
 
tete91
tervetuloa mukaan Sini84 ja woman82!

mä olen päättänyt etten ostele enkä tee ovis testejä ku sitä tulee jännitettyä ja stressattua ihan hirveästi.
mua jännittää että alkaako mulla ensi viikolla menkat ku en ole nytten syönyt sitä terolut kuuria ja luomu menkat on heittänyt härän pyllyä n. vuoden.
olen myös päättänyt etten yrittämällä yritä tulla raskaaksi ku olen sen verran nuori vielä ettei se ole vakavaa jos ei ihan heti tärppää, mutta en pane yhtään pahaksi eikä mun avopuoliso jos sattuukin että tulen raskaaksi.
eli teen raskaustestin vain sillon jos menkat on yli viikon myöhässä ja en ole koko ajan analysoimassa kaikkia kipuja mitä kehossani ilmenee.
kirjoittelen tänne kerran tai pari kuukaudessa että miten menee sillä hetkellä :)

pidän täällä peukkuja pystyssä kaikille vauvaa yrittäville!
 
woman82
Musta tuntuu ainakin vielä tällä hetkellä siltä etten osta ovis testejä.Olen netistä ovista laskenut laskurilla,mutta sen saman nyt pystyy itsekin kalenterista laskemaan :) Sitä nyt tulee miettineeksi onks koko ovistakaan.
Eilen ostin greippimehua.Mitenhän paljon sitä kuuluisi juoda,jos siihen on uskomista.Mä join eilen yhden lasillisen ja tänään yhden.Ajattelin sillä aloitella.Ei mikään makuelämys :S
Mua ärsyttää itsessäni se,että analysoin jokaista kehon nipsausta jollain tapaa ja varmaankin mielessäni kehittelen oireita.Mulla on ollut jo monta päivää välillä alaselkä kipeä.Luulen kyllä,että johtuu mun istumatyöstä,kun ergonomia ei aina ole kohdallaan.Lisäksi vatsaoireita on ollut,mutta niitä on ollut myös ylävatsalla.Luulen,että mulla on jotain muuta häikkää vatsassa,kun sitä on tässä selvitelty ja vatsaoireita ollut pidempään.No nyt uutena oireena olen kuvitellut rintojen hiukan kasvaneen ja pyöristyneen ja jollain tapaa tiivistyneen kiinteimmiksi :D Tää on ihan hullua,kun on niin epätoivoinen ja malttamaton :) Sit mulla on ollut joka paikan turvotusta kropassa.Tuntuu kuin eilen olisi ollut nestelastissa.Luulen,että kaikki nämä oireet on jotain muuta ja pääni kehittelyjä.Mut tälläistä se pääkoppa saa aikaan :D
Täytyy yrittää relata.On niitä lapsia ennenkin saatu tähän maailman ilman laskureita ja stressiä.
Silloin kun mulla kohta kaksi vuotta sitten oli se yllätys raskaus,joka sit meni kesken.Ja olisin sen silloin itsekin keskeyttänyt,kun elämäntilanne ei ollut tarpeeksi sopiva.Niin nyt sitä "kaipaa" niitä oireita,joita tuli aika varhain.Mulla oli tullut menkat ihan normaalisti.Sit mulle tuli oireena huimausta ja vähän huonoa oloa.Lisäksi joskus maistui metallin maku suussa.Ja sit mulle tuli vaan sellainen olo etten ole yksin.Tein sit testin ja haalea positiivinen se oli.Silloin viikkoja oli about 4.Viikolla 5/6 meni sit kesken.Sitä jotenkin oli levollinen ja rauhallinen olo,sitä kaipaan.
 
Sini84
Vihdoin kesäloma, jee!! nyt ehtii kunnolla keskittyä tähän vauva projektiin :D
mä kyllä ostin ovistestejä heti ja nyt vähän harmittaa. ostin apteekin first signal -testejä, jotka oli hirmu kalliita. Ohjeiden mukaan aloitin tikutuksen kp9, enkä edes sit bongannut sitä ovista. testejä siinä paketissa on vain viisi ja luulen et jos oon ovuloinut tässä kierrossa niin se oli vasta kiertopäivä 15 ja silloin oli testit jo käytetty:( jos tässä kierrossa ei onnista niin luulenpa et seuraava mennään ilman. tai sit en malta olla ostamatta jotain edullisempia.
en millään jaksais odottaa jännäpäivää, 13.6. Oikein mitään oireita ei kyllä oo vielä ollut, mutta kaikki pienet mahan nipistykset tietty herättää toiveita:)
 

Yhteistyössä