E
epäonnistuja
Vieras
Kalorilaskurin avulla yritän laihduttaa. Toiminut mulla ennen hyvin eli osaan käyttää. Nyt vaan ei paino laske ei sitten millään. Pian kuukausi yritetty ja tulos on tällä hetkellä sama kuin aloittaessa. Välillä se menee ylös alas kilonkin päivässä.
Teoriapaino on laskenut noin 50 grammaa päivässä eli sen mitä on liikkunut enemmän ja syönyt vähemmän. Minun siis pitäisi painaa nyt 1,5 kiloa vähemmän kuin aloittaessa, mutta en paina. Eilen tein aktiivisesti 6-7 tuntia ulkotöitä niin, että hikivesi valui vähän väliä. Enkä syönyt kuin pari voileipää enemmän kuin normaalisti. Tulos tänään: Paino on noussut taas puoli kiloa.
Mikä tässä yhtälössä mättää? Onko niin, ettei nelikymppinen enää vain laihdu?
Teoriapaino on laskenut noin 50 grammaa päivässä eli sen mitä on liikkunut enemmän ja syönyt vähemmän. Minun siis pitäisi painaa nyt 1,5 kiloa vähemmän kuin aloittaessa, mutta en paina. Eilen tein aktiivisesti 6-7 tuntia ulkotöitä niin, että hikivesi valui vähän väliä. Enkä syönyt kuin pari voileipää enemmän kuin normaalisti. Tulos tänään: Paino on noussut taas puoli kiloa.
Mikä tässä yhtälössä mättää? Onko niin, ettei nelikymppinen enää vain laihdu?