Epätoivoinen laihdutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäonnistuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäonnistuja

Vieras
Kalorilaskurin avulla yritän laihduttaa. Toiminut mulla ennen hyvin eli osaan käyttää. Nyt vaan ei paino laske ei sitten millään. Pian kuukausi yritetty ja tulos on tällä hetkellä sama kuin aloittaessa. Välillä se menee ylös alas kilonkin päivässä.

Teoriapaino on laskenut noin 50 grammaa päivässä eli sen mitä on liikkunut enemmän ja syönyt vähemmän. Minun siis pitäisi painaa nyt 1,5 kiloa vähemmän kuin aloittaessa, mutta en paina. Eilen tein aktiivisesti 6-7 tuntia ulkotöitä niin, että hikivesi valui vähän väliä. Enkä syönyt kuin pari voileipää enemmän kuin normaalisti. Tulos tänään: Paino on noussut taas puoli kiloa.

Mikä tässä yhtälössä mättää? Onko niin, ettei nelikymppinen enää vain laihdu?

Itse olen kans huomannut ettei nelikymppisenä kilot tipu niinkuin nuorempana. Kokeileppa jättää leipä ja peruna pois niin toimii! Kirjotin just johonkin laihdutusavaukseen omista syömisistäni ja kun jätin leivän, perunat ja pastan pois niin viikossa tippunut paino 2 ja puoli kiloa!

Eli tavallaan yrittäisin karpata? Olen sitä paljon miettinyt, mutta tuntuisi vaikealta toteuttaa perheen kanssa. Tosin pian olen valmis tekemään melkein mitä vaan. Olen todellakin epätoivoinen.

Päivittäinen kalorimääräni on noin 1700 kcal päivässä. Punnitsen syömiseni vaa'an kanssa. Pyrin liikkumaan miltei joka päivä. Pääasiassa kävelen, mutta nyt on tulleet mukaan nuo pihatyöt myös.

Mä olen laihtunut vähentämällä radikaalisti leipää, perunaa, jättämällä pastat pois ja vähentämällä karkin ja juuston syöntiä. Olen lisännyt kasviksia ja salaatteja.
Kokonaan en ole lopettanut mitään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli tavallaan yrittäisin karpata? Olen sitä paljon miettinyt, mutta tuntuisi vaikealta toteuttaa perheen kanssa. Tosin pian olen valmis tekemään melkein mitä vaan. Olen todellakin epätoivoinen.

Mulla on neljä lasta ja hyvin tämä ruokavalio onnisuu. Ja rahka ja raejuusto on lapsillekin terveellistä! Ja kukkakaali ja parsakaali kiehuu samalla kun perunatkin. Ei tosiaan vaadi paljoa.

Varaat vain rahkaa, tonnikalaa, raejuustoa ja kananmunia kaappiin niin helppoa on. Ja esim. munakkaastakin saa helposti vaikkapa lounaan koko sakille!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulla on neljä lasta ja hyvin tämä ruokavalio onnisuu. Ja rahka ja raejuusto on lapsillekin terveellistä! Ja kukkakaali ja parsakaali kiehuu samalla kun perunatkin. Ei tosiaan vaadi paljoa.

Varaat vain rahkaa, tonnikalaa, raejuustoa ja kananmunia kaappiin niin helppoa on. Ja esim. munakkaastakin saa helposti vaikkapa lounaan koko sakille!

Mä taidan kans alkaa tähän. :) Eli pahiksia on peruna, pasta, riisi?, leipä. Onko vielä joku muu?

Kyllä se varmaan on vaan yritettävä vähentää hiilareita, josko niillä saisi potkua tähän tilanteeseen. En kyllä edelleenkään käsitä, miksei painoni laske. Eihän se pelkästään voi olla hiilareista kiinni?

Jos liikut paljon, niin se voi nostaa tilapäisesti painoa paljonkin. Kai nestettä sitoutuu lihaksiin tai jotain. Olen huomannut, että jos teen vaikka puoli päivää polttopuita ja lihakset kipeytyy enkä ehdi syömään tai napostelemaan liikoja, niin silloin seuraavana päivänä vaaka näyttää vähintään kilon ylimääräistä.

sokeri
Mä taidan kans alkaa tähän. :) Eli pahiksia on peruna, pasta, riisi?, leipä. Onko vielä joku muu?

Onko kukaan kokeillut SUKRINia sokerin tilalle?

-Kaloreita nolla
-Maistuu ja näyttää sokerille
-100% luontainen, löytyy mm. hedelmistä
-Turvallinen diabeetikoille
-Hammasystävällinen
-Gl nolla

Luontaistuntija lehdessä oli mainos.

Yhteistyössä