***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

  • Viestiketjun aloittaja Mammukka81
  • Ensimmäinen viesti
Satku :hug:

:wave: Daniela ja tervetuloa

Ovistesteistä mä olen käyttänyt "ei minkään merkkisiä" Halpa-Testin liuskoja tähän asti kylläkin huonolla menestyksellä. Nyt toista kiertoa tikutan. Viime kierrossa sain viivan vahventumaan ,mutta ei voida ovisplussasta puhua. Ovisoireet (limat ja nippailut) kohdallaan. No nyt sitten liuskoilla olen aloittanut tikuttaan ,mutta nyt käytössä Clearblue- digitaalinen ovistesti ,joka on ihan huippu. Tässä vaan se ongelma ,että sisältää 7 luiskaa, joten kalliiksi tulee, kun mä ainakin tikutan jo kolmatta viikkoa. Tuo digitesti ollut siis nyt perjantaista asti käytössä. Negaa edelleen näyttää vaikka kp 20 menossa :headwall: . No ehkäpä jo huomenna plussa :D
 
RouvaSumppisuu
Haaveissa esikoinen:
JaneG..........................joulukuusta 2006
Teaina.........................yk4
Kiki80..........................
Pilvilinna.....................yk2
Bumba.......................yk5
Sinitaivas...................
satku81.....................yk4
Daniela......................

Haaveissa toinen :
RouvaSumppisuu.........yk 2
Ninnurainen.................
Hilbert..........................yk 2
Poni06.........................yk 4

Plussanneet :flower: :
Bamse
Peikkotyttö
Isebel81

 
RouvaSumppisuu
Tervetuloa vaan Daniela joukkoomme kirjavaan
!

Ovistesteistä: mä oon käyttänyt mammaksin testejä ja mulla ne toimii ihan ok. Ja suht edullisiakin ne on, ja jos on vakaa käsi ja hyvät sakset, niin niitä voi jopa puolittaa... :D .

 
Sumppis joko menkat alkoi? Mehän aloitettiin samana päivänä terot? Meikkiksellä selkä on tulessa (kamala pakotus siis) ja aamulla tuli paperii vähän ihan vaaleanpunaista. Mikä oli kyllä aika kumma, kun koskaan ei menkat ole niin alkaneet... mutta... odotellaan, kyllä sen tädin pitäis tänään kaartaa paikalle kaikkien merkkejen mukaan (niin, terot lopetin pe). Tässä kierrossa taidan kyllä ostaa ovistestejä,vaikka niin päätinkin, etten tästä kakkosesta niitä ostais..
 
RouvaSumppisuu
Hilbert, ei ole menkat vielä alkaneet :/ . Pe mäkin nappaisin vikan teron ja la oli kamalat menkkakivut, kuljin jo side pöksyissä. Ärsyttää vaan, jos noi terot ei tuo helpotusta näihin pitkiin kiertoihin. Toisaalta ihan pikkiriikkisen pieni toivo elää vielä...katsellaan mitä tuleman pitää.
 
*mökötyshymiö*

Soitin lekurille kun totesin, ettei meikäläisen laskelmat täsmää. Vuonna nakki ja papu olen syönyt Terolut kuurin, koska kuukautisenki olivat olleet 9 kuukautta karkuteillä. Tämän jälkeen kierto oli ollut 28, kuten pitääkin. Mutta tuo on siis muisto vain enää nykyään. Kierukka poistettiin syyskuun lopulla, 1,5vrk:n kuluttua alkoi kuukautiset, nyt meneillään kp 34 :kieh: Että näin taas. Soitin siis lekurille, joka terot aikoinaan myönsi ja käski kiltisti istuskelemaan ILMAN STRESSIÄ MAALISKUULLE, jonka jälkeen saan terot, mikäli ei raskaus ole alkanut.

MISTÄ mä löydän jonkun puoskarilääkärin, joka antaa mulle terot jo kuukauden päästä?

*kirosanahymiö, joka ei edes hymyile*

Niin, että heippa vaan, hyppään ketjuunne mukaan, valitettavasti.

*mököttää*
 
Tervetuloa uusille, on meitä piinattuja monia... No, onneksi ei tarvi yksin olla tässä piinassa!

Sumppis ja Hilbert: josko ne menkat ei alkaiskaan... vaan olis jo tärpännyt. Sumppis, miten voi ola menkkakivut ilman vuotoa? Mulla on vähän mieli maassa. Eilen illalla alkoi koskemaan oikealle puolelle ja tänään ollut ihan kunnon menkkakivut, mutta ei mitään vuotoa! No eiköhän ne tänään tai viimestään huomenna ala. Se vaan harmittaa, että oviksesta on silloin tasan viikko :( Ihan liian lyhyt aika. Poni: oliko sulla samoja ongelmia sen luteaalivaiheen kanssa? Mitäs tolle voi tehdä, jos menkat alkaa jo viikon päästä oviksesta? :| :eek:

Sef: tervetuloa myös sulle, vaikka kukaanhan ei tähän ketjuun mielellään halua... Jotkut lääkärit tuntuu antavan noita teroja helposti, mitä on näitä juttuja lukenut. Mutta enpä tiedä, mistä sen tietäs, kuka niitä kirjottas...Eli eipä ole apua mustakaan, kun en ole lääkäri.
 
Sumppis, Hilbert ja kiki iso plussapuhuri

Kiki tuohon liian lyhyeen ,alle 9pv, luteaalivaiheeseen syödään keltarauhashormonia ,jotta se pitenis ja alkio kerkiäisi kiinnittyä. Mulla oli se viimeksi juuri 9pv.

Sef sinun lääkäri ei kyllä tiedä mitä on vauvakuume. Maalikuuhunhan on ikuisuus :D .

Tänään ovistesti edelleen nega. Vähän alkaa jo ketuttaa. Keskiviikkona on meidän esikon neuvola niin koitan siellä tätille avautua ,jospa pääsisin vaikka lääkäriin tai jotain.
 
RouvaSumppisuu
No höh, Hilbert :hug: . Mutta toisaalta hyvä, että kierto lyheni ja pääset uuteen kiertoon.

Sef, oliko ihan tk:n lekuri vai gyne? Ehkä voisit käydä jollain muulla lääkärillä, jos se sattuis olemaan vähän teromyönteisempi...taitaa vaan olla vähän arpapeliä, että mistä sellaisen lekurin löytää.

Kikille puhallan paljon plussatuulia ++++++++ :whistle: ...ja Ponille ihan yhtä paljon toivon plussaa ovistikkuun!!!

ON: Ei v-i-e-l-ä-k-ä-ä-n merkkiä tädistä... :/ . Ketuttaa, jos noi terot ei toimikaan. Mutta oviksen tikutin kaksi viikkoa sitten keskiviikkona ja jos ovis oli to tai pe, niin täytyy ihan rauhassa odotella tässä vielä pari päivää. Mutta kyllä mua vähän jännittää...
 
Sumppis: eikös sulla ole jo aika kauan oviksesta, että josko ois sitten tärpännyt?

Mulla on noita menkkakipuja ollut nyt sunnuntai-illasta, mutta täti on pysynyt loitolla. Outoa. Oviksesta on vasta viikko.
 
RouvaSumppisuu
Kiki: huomenna tulee 14vrk ovisplussasta tikussa, mutta jos ovis on tapahtunut vaikka kaksi vrk:tta myöhemmin, niin perjantaina olisi tuo maaginen 14vrk täynnä. En haluais hötkyillä ennen sitä (vaikka testit POLTTAAAAA kaapissa)...
 
Sumppis oon kuule aivan varma, että teikäläiselle plussa pärähtää! Viime kierrostakin sinulla alkoi heti terojen jälkeen menkat, ja nyt kun aloitettiin terot taas samaan aikaan, niin... olishan menkojen jo pitänyt tulla.. (itse kärvistelen täällä jo 3. päivää punaisen meren kanssa...). Ei muuta kuin testailemaan!! puhaltelen täällä +++++ :whistle:
 
RouvaSumppisuu
No ei nyt varsinaisesti plussa...mutta haamu
!!! Tein juuri testin ja testiajan sisään tuli haalea, mutta silmin erotettava viiva. En uskalla vielä kuitenkaan iloita, perjantaina ajattelin tehdä uuden testin. Mutta on kyllä sekavat fiilikset...en vaan voi uskoa. Laitoin jo kuvan tuonne vauvakuume mutta ei vielä pinoon ja sitten onnistuin töpeksimään tässä tutinoissani niin, että hävitin sen linkin. Eli sieltä löytyy (huono ja epäselvä ) kuva.
 
Huhhuh huijaa.. Te olette niin kovasti noita plussatuulia puhallelleet että se taisi meille tulla :) Toivon niin kovasti että se kolmonen tulisi.. Aamulla tein tuossa testiä ja viivahan siihen putkahti, ei mikään tumma mutta viiva mikä viiva; hiukan samaa luokkaa kuin sinulla satku81.. Toivotaan että tuo viiva minulla ja sinulla ottaisi tuosta hiukan vahvistuakseen.
[/b]Sumppis kuvaasi en nähnyt mutta toivotaan sinnekin oikein paljon että siellä se vaaveli masussa asustaisi..
 
Alkuperäinen kirjoittaja LaSi79:
Huhhuh huijaa.. Te olette niin kovasti noita plussatuulia puhallelleet että se taisi meille tulla :) Toivon niin kovasti että se kolmonen tulisi.. Aamulla tein tuossa testiä ja viivahan siihen putkahti, ei mikään tumma mutta viiva mikä viiva; hiukan samaa luokkaa kuin sinulla satku81.. Toivotaan että tuo viiva minulla ja sinulla ottaisi tuosta hiukan vahvistuakseen.
[/b]Sumppis kuvaasi en nähnyt mutta toivotaan sinnekin oikein paljon että siellä se vaaveli masussa asustaisi..


Toivotaan et vahvistuu!
 
RouvaSumppisuu:Kyseessä oli gyne. Ajattelin nyt odotella hetken ja katsoa, mihin tämä kierto päättyy, jos se päättyy. Nyt meneillään kp 37 eikä minulla ole minkäänlainen olo. Saas nähdä, miten pitkään pitää tätiä odotella.
 

Yhteistyössä