***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

  • Viestiketjun aloittaja Mammukka81
  • Ensimmäinen viesti
Pitääpä vähän kirjoitella ,jotta pino nousee..
Täällä tikuttelut jatkuu. Haalean haaleaa viivaa tulee ,joka on kuitenkin koko ajan saman haalea. Tikkuja enää 8 kpl jäljellä. Pitää varmaan alkuviikosta tilata lisää ,jos ei viiva ala tummua.

Olisipa ihana käydä ultrassa bongaamassa ovista. Mä juttelin meidän vauvahaaveista ja kiertojen epämääräisyydestä neuvolassa ,kun oli tyttömme 1 v neuvola. Täti sanoi ,että odota 3 kk niin ,jos vielä epämääräistä niin varaa lääkärille aika. Nyt viikon päästä siitä on 2 kk aikaa ja tytöllä taas neuvola ,joten voisimpa taas kysellä. Meillä on neuvolassa ultra ,jolla raskausaikana ultrataan joka kerta. En kyllä yhtään tiedä hoitavatko ne tälläisia juttuja. Pitäsi varmaan vaan rohkeasti kysyä.
 
Huopikas
Minäkin oon vielä hengissä. On ollut fiilikset alamaissa, enkä ole jaksanut kirjoitella. Virtsatulehdukset piinasivat ja menkat oli hukassa ja kaikki päin mäntyä. Mutta nyt vaikuttaa siltä, että justihin alkaa menkat. Olen iloinen kuin hangon keksi!!! Ja aion seurata ainakin lämpötiloja tarkasti. Ehkä ovistakin metsästän sitten - saa nähdä. Ja menkkojen loppumisen jälkeen pupuillaan tietty paljon. :)
 
RouvaSumppisuu
Haaveissa esikoinen:
JaneG..........................joulukuusta 2006
Teaina.........................yk4
Kiki80..........................
Pilvilinna.....................yk2
Bumba.......................yk5
Sinitaivas...................
satku81.....................yk4

Haaveissa toinen :
RouvaSumppisuu.........yk 2
Ninnurainen.................
Hilbert..........................yk 2
Poni06.........................yk 4

Plussanneet :flower: :
Bamse
Peikkotyttö
Isebel81


Tervetuloa satku! Ja Huopikkaalle onnittelut menkoista, hyvältä kuullostaa nuo teitin suunnitelmat, vällyjen välissä on mukava viettää aikaa pimeinä syysiltoina (ja miksei muulloinkin ;) )...Mites Ponin tikuttelut edistyy, toivottavasti olis tullut tulosta. Toi on muuten jännä, kuinka eri tavalla suhtaudutaan näihin pitkiin kiertoihin, jos synnytyksestä on verrattain vähän aikaa. Kun mä sain jo nyt noi terot, vaikka tyty on vasta 9kk ja imetyksen loppumisesta on 3kk. Mutta teillä on kyllä hyvä neuvola, jos terkka ultraa raskauden aikana joka käynnillä! Täällä on vaan np- ja rakenneultra eikä muuta. Sen koin karvaasti, kun esikon painoarvio meni vähän pieleen...nlassa arvioitiin päivää ennen synnytystä kiloa pienemmäksi kuin todellisuudessa oli! Jos joskus vielä onnistun raskautumaan, niin vaadin kyllä loppuraskaudessa ultraa ja huolellista synnytystapa-arviota...
 
Kiitoksia lisäyksestä listaan =) Täällä ei oikein menkkaoireitakaan. Mulla on todettu pco josta olen kärsinyt jo 7 vuotta. Siihen olen saanut terolutit käyttöön säännöllistämään kiertoa. Nyt olen tuon 4 kierron ajan ollu ilman niitä, enkä alottakaan enää.
 
:wave:

Terve uusille ja vanhoille! Mites Sinitaivas ja Poni tikuttelut? Ei jaksais taas millään odottaa näitä päiviä, viikkoja... Jo kp 26, mutta varmaan saa taas odotella toiset :/ Kuinka pitkä kierto teidän mielestä vielä menee? Jos menee vaikka taas 50 päivää, niin kannattaisko mielestänne hakea jotain droppia? Mitä teille on gyne sanonut? Kun mulle se sanoi vaan, että vuosikin siinä voi mennä, että tasoittuu. Että näin.

T: malttamaton :headwall:
 
Sinitaivas: luin just toisesta pinosta, että sait digillä ovisplussan! Hieno homma, mä meen varmaan heti tilaamaan sen, jos pääsen (joudun) joskus seuraavaan kiertoon =) Eikös sulle gynekin suositellut sitä digimittaria, joten varmaan hyvä.
 
Täällä tikutus jatkuu. Ehkä aavistuksen viiva olisi vahvistumaan päin :) . Se on kyllä edelleen haamujen haamu ,mutta tänään kyllä sellainen ,että sen erotti ilman ,että tarvi tikkua kovin käännellä :D .

Meillä on kyllä ihana neuvola ,kun siellä on oma ultra. Meillä esikon painoarvio heitti 20 g. Neuvolantäti ultraa vielä todella paljon niin se on tosi hyvä siinä. On kyllä ihana seurata niin tarkasti vauvan kehitystä.

:wave: satku81. Sullahan on jännät päivät. Plussapuhuri+++++
 
MOOOOI! Täällä vielä ollaan ja ootellaan. Nää kierron keskivaiheet on niin tylsiä, kylhän tässä yritetään peittoja pöllytellä joka toinen päivä, ku oviksesta ei oo tietoa ja kiertoa on vielä ainaski kolme viikkoa jälellä. Pitäs varmaan munki tikutella joskus, mut pelkään vaan että se menee sitten niin tieteelliseksi.

Tsemppiä kaikille puuhailuihin!
 
kiki80: Gune käski vaan tikutella. Ei puhunu eri testeistä mitään, mut ajattelin ite koittaa noita digitaalisia, kun moni on niitä kehunu, eikä sillä kun testaan niin tarvii arpoo tulosta. Vähän kyllä mietin, et näyttääkö se oikeeta kun sain aamulla sillä sen plussan sillä digitaalisella ja nyt päivällä huvikseni testasin toisella testillä niin se ei kyllä ollut selvä plussa. Tossa toisessa testi viivan pitää olla yhtä tumma tai tummempi kun testiviiva, niin mun mielestä se ei kyllä ihan ollu testi viivan luokkaa, mut selvä viiva kuitenkin. Täytyy huomenna aamulla koittaa vielä uudestaan tolla digitaalisella ja kattoo mitä se sillon näyttää. Sekavasti selitetty. Sorry... En vaan oo koskaan aiemmin saanu millään plussaa niin oon vähän epäuskonen tohon.
 
sinitaivas: tuupas sitten kertomaan,mitä se gyne sanoi. Kyllä mä luotan siihen digitaaliseen enemmän kuin niihin liuskoihin...tai no, tulos on ainakin joko tai. Mielenkiintoista kyllä, että testasit sillä toisella ja se ei näyttäny plussaa. Luulen, että digi tietää kuiteski! Toivottavasti saisit sitten parin viikon päästä toisenkin plussatestin!! :flower:

Mä sain sillä liuskatestillä samanlaisen tuloksen viikko sitten kun sinä olit saanut, eli viiva ei ollut ihan testiviivan luokkaa. Vähän ärsyttävää.

No mutta minä tulin ihan hyvälle mielellä sun puolesta Sinitaivas, että sait sen ovisplussan! Tsemiä ja plussaa :whistle: kaikille tasapuolisesti!
 
Kiitos kiki80! Onhan se hieno saada edes jostain testistä plussa =) Tuun kyllä sit kertoo kun oon perjantaina gynellä käyny.
Suosittelen kyllä tota digitaalista, koska me ei varmaan olla ainuita jotka ei oikein tiedä tosta liuskan tuloksesta. Onhan se vähän omituista et miks se ei sit oo yhtä selvä... Tiedä näitä.
 
:wave:

Ovistestauksesta: pidin 4 päivän tauon, kun meni hermo niihin tikkuihin. Tänään tein testin ja nyt (!!) siinä oli plussa. Viikko sitten oli melkein..., mutta ohjeissa toki sanotaan ihan selvästi, että jos ei viivat yhtä tummat = nega. En tiedä, mikä siinä luetun ymmärtämisessä on niin vaikeaa. No, nyt sit odotellaan vaan miestä kotiin |O

Mikä oudointa, en "uskonut" tuotakaan tulosta, vaan tein illalla uuden testin ja kahdella (!!) eri merkillä. Negaa näytti, mutta molemmat näytti sitä, joten niin.... kaitpa se on vaan yritettävä uskoa, että ovis voi olla....tai sitten ei ;)

Tsemiä, onneksi kaikki ei ole yhtä heikkohermoisia :)
 
Huopikas
Tuonne kesävauvahaaveilijoihin jo vohkuinkin... Sunnuntaina oli tosiaan ihan selvät menkkaoireet: vuotoa ja vatsakipua. Mutta sen jälkeen katosi niin vuoto kuin kivutkin. Eihän nyt yhden illan menkkoja ole olemassakaan. Sen täytyi olla jotain muuta. Että ei kai mulla sitten uus kierto alkanutkaan. Olen ihan ymmälläni. Ei tämmöistä ole koskaan tapahtunut. :eek: :(
 
RouvaSumppisuu
Kiki: Onnea oviksesta :flower: ! Jospa noi illan negat kertoo vaan siitä, että se LH -huippu oli jo ohitse. Sehän voi olla tosi lyhytkin ja sen takia jotkut tikuttelee aamuin illoin. Toivottavasti teillä oli mukava ilta miehen kanssa niin saat sitten parin viikon kuluttua jännäillä... ;) .

Huopikas
, onko tilanne selkiytynyt? Oiskos testin paikka...d =) b ?

ON: Eipä kummempia, teroja napsin vielä 2 päivää ja katson sit mitä tapahtuu...
 
Hienoa kiki80 kun löysit oviksen.

Täällähän on jännät paikat nyt monella. Iso plussapuhuri++++

Täällä tikutetaan joka päivä samaan aikaan =) . Tänään jo sellainen viiva ,että sen erotti hyvin ilman ,että piti tihrustella tai valoa vasten käännellä. Toivon ,että siitä se alkaa vahvistua ja tulis pian myös plussa. Mulla on tikkuja jäljellä enää sunnuntaihin asti. jos huomenna ei vielä ole viiva sen kummemmin vahvistunut niin lisää on tikkuja tilattava taas.

Nyt pitänee lähteä töihin..hei hei :wave:
 
:wave:

Mulla oli eilen sen aamullisen ovisplussan jälkeen semmosta vihlovaa kipua molemmilla puolilla, mitä en olisi kyllä voinu millään kuvitella oviskivuksi. Outoa, jos se sitä oli.. aamupäivän kesti.. Jää nähtäväksi taasen. Nyt jätän tikut rauhaan.

Ois kiva päästä tässäkin ketjussa jännäämään, josko saatais tänne plussia. Se on vaan vähän vaikeempaa, kun kierrot on niin yllätyksellisiä.... siis ei oikein ainakaan pysy muiden kierroissa perillä (eikä omassakaan).

Plussia odotellen =) =) Huopikas?
 
Huopikas
Eipä taida vauvelia kuitenkaan olla tulossa. :( Ihan hiljattain olen kaksikin kertaa testannut ja negaa näytti molemmat. Ei edes aavistusta viivasta - täysin tyhjää ja valkoista. Mitään vuotoa ei nyt ole. Ei kai ne sit olleet menkat, mutta en kyllä ymmärrä, mitä se sitten oli..?!
 
Olen lueskellut jo jonkin aikaa teidän kirjoituksia ns takapiruna ja nyt uskaltaudun kirjoittaa itsekin..
Elikkäs, meillä olisi kolmas vauveli haaveissa, esikoinen on nyt 2v4kk ja kuopus 1v. Yritystä ollut nyt kolmisen kuukautta.
Minulla kierto ollut aina ihan sekaisin, mutta en ole vielä tutkimuksiin äkännyt mennä koska nuo kaksi tuli kuitenkin suht helposti - kuukausi yritystä ja hupsis plussaa näytti. Nyt sitten perjantaina mentävä gynelle; vauva niin kovasti haaveissa että pakko tähän on jotain selvyyttä saada. Testejä olen tehnyt ja aina se vaan sitä negaa näyttää.. Tosin pari haamua tullut mutta jos 3haamua ja 6negaa niin on se uskottava ettei vauvaa ole tulossa :( Ehkäpä sitä perjantaina on sitten viisaampi..

Tässäpä näin alkuunsa jotain. (aamusta ei oikein tuo ajatus kulje kun ei ole saanut tarpeeks kahvia, hih)
 
LaSi79 tervetuloa joukkoon! Meillon esikoiset sitten melkein samanikäiset, kun meidän poika on nyt 2v5kk (synt. 5/05) ja kolmisen kuukautta meilläkin on yritystä takana eli heinäkuussa alotettiin! Meillä vaan yritetään vasta toista ;)
 

Yhteistyössä