***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

  • Viestiketjun aloittaja Mammukka81
  • Ensimmäinen viesti
RouvaSumppisuu
satku81: onpas outoa...mihin noissa testeissä sit pitäis se viiva tulla? Tossa sun eilisessä viestissä olevassa testissä näkyy kyllä selvä haamu, mutta noissa kahdessa mun mielestä nyt viivanpaikat...en tosiaankaan osaa sanoa. Mitä testejä noi on?
 
Satku - Eihän se kaikil niin hetkessä vahvistu, lueskelin tuossa mun vanhoja raskauspäiväkirjoja ja samanlaisesta haamusta nuo molemmat on alkunsa saanu.. :)
Mun on vaan jotenkin niin vaikea uskoa tätä vieläkään - pitää malttaa odottaa lauantaihin ja sitten testailla josko tuo viiva ilmestyis hiukkasen edes vahvempana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaSumppisuu:
satku81: onpas outoa...mihin noissa testeissä sit pitäis se viiva tulla? Tossa sun eilisessä viestissä olevassa testissä näkyy kyllä selvä haamu, mutta noissa kahdessa mun mielestä nyt viivanpaikat...en tosiaankaan osaa sanoa. Mitä testejä noi on?
rfsu testejä. Siihen viereenhä se ;)
 
Onnea Sumppis, LaSi ja Satku :flower: :flower:

Teepä Satku jollain luotettavammalla testillä, tai mä en ainakaan malttais olla tekemättä. Toivottavasti kaikilla on oikeat plussat!! Nyt tullut monta plussaa tänne, toivotaan että sama meno jatkuu :)
 
Mutta eikö se niin ole, että testiin ei tule mitään toista viivaa, jos ei raskaushormoonia ole. Joten teinä olisin kyllä luottavaisin mielin. Itselläkään ei vielä ainakaan tätsyä näy, joten saa jännäillä.

Oliko täällä vielä muitakin, jotka on testaamassa lähiaikoina?
 
Khimaira
Satku81: mä olen tehnyt samanlaisia RFSU:N testejä ja tuonnäköiset ovat olleet negoja. Apteekista sanoivat mulle että tuohon testiin tulee plussaviiva punaisena, negassa näkyy viivanpaikka harmaana.
Eli tuolla testillä näkee helpostikin haamun :ashamed:
 
Upeaa kun täällä plussataan/haamuillaan. Onnea ihan super paljon :heart: Sumppis ja LaSi.
satku81 kylläpä sun hermoja nyt koetellaan :hug:

Täällä edelleen ovistesti negaa ja nyt kp 23. Limat koko ajan lisääntyy ,että jotain on tapahtumassa. Jouduin tilaamaan uuden digiovistestin :whistle: . kalliiksi tulee tämä kierto, mutta kun nyt vain niin kovin tahdon löytää edes otollisen ajankohdan raskautumiselle ja varmuuden myös siihen tapahtuuko koko ovista. Keskiviikkona kävin esikon kanssa neuvolassa ja vähän tädille kerroin meidän ongelmasta ,mutta hän vain naureskeli ja tuumasi ,että kyllä se siitä. Olisin edes vähän sympatiaa toivonut. Mutta nyt bb:n pariin :wave:
 
Satku - :hug: P
No jopas oli hassu neuvolatäti sinulla Poni06.. Kyllä minäkin sinun tilanteessa olisin toivonut että hiukan nyt olisi ollut sympatiaa mukana. Toivotaan että se ovis löytyypi..
Meinasin jo tänään tehdä, ihan varmuuden vuoksi testin mutta maltoin - ainakin toistaiseksi vielä mieleni.. Lauantaina sitten. Kunhan se nyt ihan pikkuriikkisen olisi tummempi; tosin ei sitä nytkään pitänyt millään suurennuslasilla katsoa, mutta että voin olla ihan sata varma asiasta.
 
RouvaSumppisuu
Voi ei Satku...suuri :hug: .

Ponille edelleen tsemit testailuihin...kyllä se sieltä vielä tulee!

Ja LaSille myös ihan superhypervaltavasti onnea huomiiin testauksiin!

Tässä tämän aamun tulosseuranta:


Kai siinä ne vaadittavat 2 viivaa nyt näkyy
...ajattelin kyllä varmistella vielä tässä joku aamu vaikka apteekin omalla.

Ja vielä Hilbert, ihan satavarmasti sinäkin tuut vielä perässä! Älähän lannistu =) .
 
RouvaSumppisuulle onnentoivotukset!

Olen nyt tehnyt sotasuunnitelman. Se menee niin, että soitan kohta lääkäriin ja varaan ajan...saas nähdä, mille kuulle ajan teroja varten antavat, mutta pyrin saamaan sen nopsaan.
 
Ei jumankavita!

No nyt se pirun hoitajalakko vaikuttaa sitten jo meikäläisenkin elämään :kieh: En saa aikaa lääkärille, koska mikäli hoitajalakko tulee, sulkeutuu lääkäriasema. Voi sanonko mikä sentään!

*Raivohymiö*
 
Huopikas
Onneksi olkoon plussanneille! Miulla ei mitään uutisia. Ei menkkoja. :( En usko sitä yhden illan kestänyttä valumista miksikään. Taitaa olla siis kp70 menossa. Voi kurjuuksien kurjuus.
 
Satku, ihan kun tuo olisi haamu? Olen saanut apteekin omalla joskus viivanpaikan, mutta ei se noin tumma ollut. Sellainen haalea väritön, jota sai ihan oikeasti tiirailla valoa vasten.

Onnittelut plussanneille :flower:
Tulkaahan tonne odotuspuolelle -ja loputkin teistä :)
Plussatuulia+++
 
Puoskarilääkäri löydetty...aloitan Terolut-kuurin maanantaina. MIkäli ei tällä kuurilla saada kiertoa kuntoon, saan lähetteen äitiysyksikköön, jossa sitten ultrataan kohtu ja munasarjat. Kyllä kannatti kiukutella ja valittaa.
 

Yhteistyössä