VanillaNinja, ne potkut tuntui mulla ekan kerran juurikin kuplimisena joskus rv 17 ja menihän siinä hetki ennen kun uskalsi ääneen todeta muille, et nyt ne tuntuu! Ja joskus sillä viikolla myös näkyi ulospäin ekat liikkeet. Makasin selällään sängyllä ja yhtäkkiä alavatsalla näkyi pieni tökkäisy, jonka myös isä näki
Se oli hieno hetki! Nykyään ne liikkeet on jo niin selkeet, et niistä nauttii vähän eri tavalla, riippuen onko vauva kyljessä kiinni ja meneekö jalat kylkiluiden alla. Mut on se vaan huvittavaa joskus kattella kun koko maha pomppii kun pienellä on hikka tai menee ihme asentoon, kun toinen liikuttelee jalkojaan
Merywind noi sun vaivat kuulostaa liitoskivuilta. Mullakin alko just noilla viikoilla tosi pahat liitoskivut, hyvä kun välillä käveleen pysty! Mulla ne tosin menikin sitten ohitse jonkun ajan päästä ja nyt on alkanu taas välillä oleen, mutta ei läheskään niin pahoja kun sillon puolivälissä raskautta. Lääkäri vaan totes, että voi ainakin lohduttautua sillä, et synnytyksestä tulee helpompi kun paikat valmistautuu
Mulla oli myös nivusissa sillon kipua, nyt ei oo ollu enää.
On kyllä taas alkanu tulee näitä loppuajan vaivoja.. Kääntyminen sängyssä on aika työlästä ja välillä kivuliastakin, supistuksia on ollu, liitoskipuja, selkävaivoja ja yöllä täytyy käydä vessassa ainakin kerran (onneks ei sen enempää, koska sen jälkeen on taas vaikee saada unesta kiinni) ja sit tää ärsytyksen määrä välillä ja kun toivois et tää kaikki olis jo ohi. Sitten sattu vielä tuleen joku nuhakin näin loppuvaiheessa, onneks nyt on vähän jo helpottanu. Mutta onneks korkeintaan neljä viikkoo enää tarttee kestää näitä tuntemuksia
Ja ainahan niitä hetkiä on, kun kaikki on hyvin ja pienen liikkeet tuntuu maailman ihanimmilta
Sukupuolesta, me haluttiin ehdottomasti molemmat tietää sukupuoli heti rakenneultrassa, mutta pikkunen päättikin, ettei halua paljastaa sitä. Oli napanuora jalkojen välissä
Siks päätettiin mennä yksityiselle 4d-ultraan (oli muuten tosi hintava!) ja nyt aika varmasti olis tyttö tulossa
Nauttikaa nyt siitä keskiraskaudesta kunnolla ja siitä, että saatte kunnolla nukuttua, lopussa se ei oo enää itsestään selvyys! Nyt sitä on alkanu toivoon jo, et tulis lähtö synnyttään joku yö, tosin ollaan varauduttu, et menee hiukan yli mahdollisesti. Vauva tulee, kun itse on siihen valmis
Jenniii & pikkunen 38+1