Ennustusketju -LUE OHJEET!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosa A
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rosa A:
Alkuperäinen kirjoittaja Tumma nainen:
Olen tumma ja 30v, löytyykö miestä? Valmistunko milloinka?

Valmistuminen menee kyllä aika tiukille, mutta aikahaarukkana näytetään että maks. puoli vuotta menee ylitse suunnitellusta ajankohdasta, ei välttämättä sitäkään. Valmistut kyllä.
Mieskin löytyy yllättäen, tulee kaksi kosijaa, vaalea ja ruskeaverinen. En näe, kumpi vie voiton, mutta pitkäaikainen parisuhde on luvassa.

Jipii!
Vaaleasta petturimiehestä pääsemässä eroon, toivottavasti ei toinen kosijoista.

Alkuperäinen kirjoittaja salarakasko?:
29 vuotta, ruskean punertavat puolipitkät taipuisat hiukset. naimisissa, kaksi lasta.
onko eräs vanha tuttavani kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä? viestittelee silloin tällöin, itse en saa hänestä selvyyttä. Kiitos

En näe sellaista kiinnostusta hänen puoleltaan, joka johtaisin mihinkään vakavaan ja kestävään suhteeseen. Tapaaminen (viaton) teille kyllä näkyy, mutta taitaa jäädä siihen koko juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja mirah:
Blondi ja sinivihreät kukertavat silmät. Oma hiusten väri ruskea. Paino normaali.
Pääsenkö opiskelemaan haaveammattiani?
muoks. Ikää 36 =)

Pääset, tuo on jo ihan lähellä tuo opiskelujen aloittaminen?

=) Kiitos vastauksesta. Hakuaika on ensi kuussa ja koulutus alkaisi ensi vuoden puolella.

Alkuperäinen kirjoittaja jennika:
Olen 25-vuotias 2 pojan yh. Minulla on tummat hiukset ja sinivihreät silmät. Olen 158cm pitkä ja lievästi ylipainoinen.

Onnistunko sovittamaan työn ja perheen vai tuleeko alanvaihto eteen? Löydänkö koskaan itselleni elämänkumppania?

Ei tule alanvaihtoa, yhteensovittelu onnistuu. Elämänkumppani löytyy, tosin tähän menee vuosia. Sitä ennen lyhyempiä ihastuksia ja tuttavuuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Täytän pian 23v, vaaleaksi värjätty tukka ja 160cm pitkä. Paino n. 63kg ja siniset simmut. Kiinnostaa tietää miten käy minun ja tapailemani miehen kanssa?

En näe palavia tunteita välillänne, en sellaisia, joita tarvitaan jotta rakkaus kestäisi vuosikymmeniä läpi huonojenkin aikojen.

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Täytän pian 23v, vaaleaksi värjätty tukka ja 160cm pitkä. Paino n. 63kg ja siniset simmut. Kiinnostaa tietää miten käy minun ja tapailemani miehen kanssa?

En näe palavia tunteita välillänne, en sellaisia, joita tarvitaan jotta rakkaus kestäisi vuosikymmeniä läpi huonojenkin aikojen.

Okkeeii. Kiitos vastauksesta :flower:

Olen 30v paino n.58,pituus n160cm.Vaalean ruskeat raidoitetut hiukset,puoli pitkät hiukset ja vihreänruskeat silmät.Parannunko vielä? Saanko terveyteni takaisin?

Alkuperäinen kirjoittaja mom 4 three:
Miehen kanssa olemme olleet yhdessä lähes 20v. Olemme etääntyneet toisistamme fyysisesti ja psyykkisesti jo aikoja sitten aviorikosten sekä miehen työsotkujen takia.
Niin, ja olen siis vaaleahiuksinen, 39v ja meillä on 3 alle 13v lasta.
Koska mies mahtaa saada töitä? Muuttuuko suhteemme enää läheisemmäksi?

Suhteenne ei enää lähene, mutta en näe sen katkeavankaan. Elätte tavallaan molemmat omaa elämäänne, yhdessä mutta erillään. Miehesi näen kotona pidemmän ajanjakson, jonkinlaista sairautta (masennusta tai jotain muuta "ei fyysistä" ongelmaa)

Kiitos!
Aika nappiin meni:)

Yhteistyössä