Voisin harjoitella intuitiotani -onko innokkaita osallistujia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
On mulla vaatimuksiakin.

Sinun pitää olla avoin ja vastaanottavainen, jos et usko mihinkään henkimaailman juttuihin niin anna paikkasi jollekin toiselle.
Saatuasi vastauksen, on minulle ehdottoman tärkeää saada siitä palkaksi palautetta. Ilman palautetta tässä ei ole mitään järkeä.

Lue huolellisesti lyhyt ohje, jonka annan sinulle seuraavaksi ja toimi sen mukaan.

Kuvaile minulle ulkonäköäsi, kasvojen piirteitä, silmien ja hiusten väriä jne. Kerro lisäksi ensimmäisenä mieleen tullut väri. Älä laita kysymyksiä, siis "mitä parisuhteessani tapahtuu" tai "saanko töitä" tms, en vastaa niihin vaan kerron millaisia mielikuvia sinusta minulle nousee.

Vastaan noin viidelle.

Hiusten väri on vaalean ruskea, silmäni ovat siniharmaat. Kasvoni ovat muodoltaan soikeat, nenä pitkä ja siro, silmät ovat isot ja syvällä. Hiukseni ovat olkapäille ulottuvat, melko suorat.

Väreistä ensimmäinen mieleenituleva on sininen.

Minä osallistun! :) Uskon tosissani henkimaailmankin juttuihin! Katsotaan pitääkö paikkansa. :)

Värjätyt, suklaanruskeat hiukset, joissa pidennykset. (Tukka keskiselkään asti, useimmiten ponnarilla tai saparoilla). Silmät ovat vihreät. Ihoni on kalpea, mutta poskeni punastuvat hyvin herkästi. Nenä on söpön oloinen pieni. Kasvot ovat soikeat. Posket ovat melko pyöreät ja poskipäät terävät. Huuleni ovat sirot. Ylähuuli on kapea ja sydämen muotoinen. Alahuuli on huomattavasti paksumpi. Huulet kuivuvat herkästi. Korvat ovat keskikokoiset, peruskorvat. Keho on normaali, 20-vuotiaan keho. Pieni pötsi löytyy. Mutta bikinit päällä näytän tarpeeksi hyvältä kuitenkin. Olen 174 cm pitkä ja painan keskimäärin 62 kg.

Ensimmäisenä mieleen tullut väri: Punainen

Minä Tipu;
Hiukset tumman ruskean punertava, silmät vihertävät, kroppa lyhyenläntä ja pyöreähkö, mutta ei pyöreällä vaan kulmikkaalla tavalla. Nenä suora, raskaat silmäluomet, pisamia.
Mieleen tuleva väri turkoosi

Laitetaanpas tähän kohtaa toistaiseksi stoppia. En käsitä miksi, mutta aina kun teen jotain tällaista, lapset intoutuvat metelöimään ja hinkumaan huomiotani.. Niin nytkin. Koetanpa rauhoitella täällä tilanteen ja aloittelen sitten.

Hetkinen.

Minä: n. 156-senttinen, punatukkainen ja pisamanaamainen, "uhkea". Silmät veden siniset parhaimmassa valossa. Isohko pää, sirot kasvojen piirteet.

Väri: vihreä

Minä: tummat, hiukan olkapäille yli yltävät hiukset. Silmät vihertävän ruskeat, pituutta 171cm ja hoikka olen.
Valkoinen.

Eläimet liittyvät jotenkin voimakkaasti sinuun, näen pieniä koiria juoksemassa. Yritän keskittyä sinuun ja sinun elämääsi, mutta tähän tulee myös vanhempi, hoikka nainen, seisoo vanhan maatilan pihapiirissä. Taustalla näkyy asuinrakennus ja piharakennuksia, väreiltään ruskeita/harmaita, ehkä punamultaa. Jotain maansävyjä kuitenkin. Rakennukset ovat jo vanhoja, nainen tuntuisi liittyvän 1920-luvun tienoille. Isoäitisi? Naisella ollut paljon lapsia, syntyneet ihan tiheästikin, yksi lapsi menehtynyt vauvana. Mies käy hevosella peltotöissä/metsätöissä, joskus näyttää olleen pitkäänkin pois töiden takia. Sitten näen puisen kepin, vanhemmiten ilmeisesti tämä mies joutunut käyttämään sitä. Mies poistunut henkimaailmaan aikaisemmin kuin nainen, näen naisen istuvan yksin sängynreunalla. Kipua tuntuu vasemmassa reidessä, siinä ollut jotain vaivaa loppuaikoina tällä naisella? Amputoitu, lonkkavaiva tms?

Annatko palautetta, tunnistatko tällaista naista vai olenko väärässä ihmisessä?

Olen 162cm pitkä. Minulla on pitkät, paksut luonnonvaaleat raidoitetut hiukset, ei otsatukkaa. Silmäni on tummansiniharmaanvihreät, ja kulmakarvani luonnostaan tummat ja voimakkaat. Hammasrako ja pari kauneuspilkkua kasvoissa.

Nyt on sellainen juttu, että näköjään viesti voi olla joko sinun omaa kuvailuasi tai sun elämään liittyvää tai sitten sellainen, että joku henkimaailmasta haluaa ilmestyä. Liitä viestiisi tieto siitä, haluatko ottaa myös henkimaailman viestin vastaan jos sellaisen saan.

En sitten ole meedio tms, harjoittelen vasta tätä kaikkea, joten ei vakavasti otettavissa tämä leikki :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä minä :);28760436:
Hiusten väri on vaalean ruskea, silmäni ovat siniharmaat. Kasvoni ovat muodoltaan soikeat, nenä pitkä ja siro, silmät ovat isot ja syvällä. Hiukseni ovat olkapäille ulottuvat, melko suorat.

Väreistä ensimmäinen mieleenituleva on sininen.

Mulle saa ainakin välittää viestiä jos jollakin tuolla toisella puolella on asiaa.. :)

[QUOTE="vierailija";28760487]Minä: n. 156-senttinen, punatukkainen ja pisamanaamainen, "uhkea". Silmät veden siniset parhaimmassa valossa. Isohko pää, sirot kasvojen piirteet.

Väri: vihreä[/QUOTE]

Lisäyksenä vielä, että hiukset ovat pitkät, luonnostaan todella liukkaat ja suorat, mutta tällä hetkellä huonokuntoiset ja pidän niitä laineikkaana pörrötettynä tai sekaisella nutturalla. Rastoittuvat välillä.

Omistan vahvat lihakset, voimakkaat pohkeet. Jalkojen lesti on leveä. Nuorempana oli hammasrako, mutta hampaat kasvoivat itsestään ilman oikomishoitoja tai muuta kauniiksi valkoiseksi ja tasaiseksi rivistöksi.

Kerro vain kaikki, mitä näet.

Minä osallistun! :) Uskon tosissani henkimaailmankin juttuihin! Katsotaan pitääkö paikkansa. :)

Värjätyt, suklaanruskeat hiukset, joissa pidennykset. (Tukka keskiselkään asti, useimmiten ponnarilla tai saparoilla). Silmät ovat vihreät. Ihoni on kalpea, mutta poskeni punastuvat hyvin herkästi. Nenä on söpön oloinen pieni. Kasvot ovat soikeat. Posket ovat melko pyöreät ja poskipäät terävät. Huuleni ovat sirot. Ylähuuli on kapea ja sydämen muotoinen. Alahuuli on huomattavasti paksumpi. Huulet kuivuvat herkästi. Korvat ovat keskikokoiset, peruskorvat. Keho on normaali, 20-vuotiaan keho. Pieni pötsi löytyy. Mutta bikinit päällä näytän tarpeeksi hyvältä kuitenkin. Olen 174 cm pitkä ja painan keskimäärin 62 kg.

Ensimmäisenä mieleen tullut väri: Punainen

Sinusta nousee sanat eloisa ja vilkas. Olet täynnä elämäniloa, naurua ja jotain kujeilevaakin sinussa on. Et ota elämää vakavasti ja otsa kurtussa, vaan haluat nauttia siitä ilolla. Olet kuitenkin vastuullinen tästä kaikesta huolimatta, huolehdit velvollisuuksistasi ja kodistasikin -vaikka totuuden nimissä tämä viimeksi mainittu saattaa joskus vähän unohtua..

Eteeni tulee nuorehkon oloinen mieshenkilö, veljellisin energioin, sinulle läheinen. Autot liittyy häneen, mutta myös jokin onnettomuus. Tunnistatko häntä?

[QUOTE="Tipu";28760528]Minä tipu; pituus siis oli 163 cm ja minulle saa laittaa molempia, siis viestikin jos sellainen on tullakseen :), kiitos <3[/QUOTE]

olin siis 4 tai 5. jonossa, tarkempi kuvaus ekassa viestissäni :)

[QUOTE="aapee";28760490]Eläimet liittyvät jotenkin voimakkaasti sinuun, näen pieniä koiria juoksemassa. Yritän keskittyä sinuun ja sinun elämääsi, mutta tähän tulee myös vanhempi, hoikka nainen, seisoo vanhan maatilan pihapiirissä. Taustalla näkyy asuinrakennus ja piharakennuksia, väreiltään ruskeita/harmaita, ehkä punamultaa. Jotain maansävyjä kuitenkin. Rakennukset ovat jo vanhoja, nainen tuntuisi liittyvän 1920-luvun tienoille. Isoäitisi? Naisella ollut paljon lapsia, syntyneet ihan tiheästikin, yksi lapsi menehtynyt vauvana. Mies käy hevosella peltotöissä/metsätöissä, joskus näyttää olleen pitkäänkin pois töiden takia. Sitten näen puisen kepin, vanhemmiten ilmeisesti tämä mies joutunut käyttämään sitä. Mies poistunut henkimaailmaan aikaisemmin kuin nainen, näen naisen istuvan yksin sängynreunalla. Kipua tuntuu vasemmassa reidessä, siinä ollut jotain vaivaa loppuaikoina tällä naisella? Amputoitu, lonkkavaiva tms?

Annatko palautetta, tunnistatko tällaista naista vai olenko väärässä ihmisessä?[/QUOTE]

Eläimet ovat minulle koko elämä. Tällä hetkellä elämääni kuuluu koiria, kissoja, hevosia, hamstereita. Aiemmin myös lampaat. Lisäksi olen juuri vaihtanut alaa, ja työskentelenkin eläinten parissa.
Tuosta vanhasta naisesta tulkitsen anoppini, jolla on lapsia elossa 11kpl, yksi kuoli pienenä.
Anoppini on myös sairastanut polion, jonka takia vasen puoli vartalosta on käytännössä pois pelistä ja liikkuminen on kovin vaikeaa.

Sinä, ap, olet hiukan pelottava :D

Eläimet ovat minulle koko elämä. Tällä hetkellä elämääni kuuluu koiria, kissoja, hevosia, hamstereita. Aiemmin myös lampaat. Lisäksi olen juuri vaihtanut alaa, ja työskentelenkin eläinten parissa.
Tuosta vanhasta naisesta tulkitsen anoppini, jolla on lapsia elossa 11kpl, yksi kuoli pienenä.
Anoppini on myös sairastanut polion, jonka takia vasen puoli vartalosta on käytännössä pois pelistä ja liikkuminen on kovin vaikeaa.

Ja niin, jos henkimaailmalla on minulle asiaa, niin kerro toki.

[QUOTE="aapee";28760536]Sinusta nousee sanat eloisa ja vilkas. Olet täynnä elämäniloa, naurua ja jotain kujeilevaakin sinussa on. Et ota elämää vakavasti ja otsa kurtussa, vaan haluat nauttia siitä ilolla. Olet kuitenkin vastuullinen tästä kaikesta huolimatta, huolehdit velvollisuuksistasi ja kodistasikin -vaikka totuuden nimissä tämä viimeksi mainittu saattaa joskus vähän unohtua..

Eteeni tulee nuorehkon oloinen mieshenkilö, veljellisin energioin, sinulle läheinen. Autot liittyy häneen, mutta myös jokin onnettomuus. Tunnistatko häntä?[/QUOTE]

:) Alku pitää todella hyvin paikkansa!
Nuoresta miehestä tulee ensimmäisenä mieleen kihlattuni, mutta tuskinpa se hän on, sillä hän on yhä elossa. Ellet sitten tietenkin häntä tarkoita. :) Muita läheisiä mieshenkilöitä (nuoria) minulla ei ole oikeastaan ollutkaan.
Enoni tulisi seuraavana mieleen, mutta hän on menehtynyt pari vuotta ennen syntymääni.

Kiitos palautteestasi! :)
Mulla on nyt näemmä hiukan vaikeuksia täällä keskittymisen kanssa, kiitos lapsukaisteni. Menee sekaisin elävät ja kuolleet, omat ja toisten. Suokaa se anteeksi, jatkaisin kuitenkin mielelläni harjoittelua tässä ketjussa vielä :) Lisäksi huomaan, että minun olisi helpompi tehdä tätä suorassa vuorovaikutuksessa, näin tehtynä viive vastausteni ja palautteiden välillä on vähän liian pitkä ja mä hukkaan sen viimeisenkin "tatsin". Mutta ei se mitään.

Yhteistyössä