Voisin harjoitella intuitiotani -onko innokkaita osallistujia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:) Alku pitää todella hyvin paikkansa!
Nuoresta miehestä tulee ensimmäisenä mieleen kihlattuni, mutta tuskinpa se hän on, sillä hän on yhä elossa. Ellet sitten tietenkin häntä tarkoita. :) Muita läheisiä mieshenkilöitä (nuoria) minulla ei ole oikeastaan ollutkaan.
Enoni tulisi seuraavana mieleen, mutta hän on menehtynyt pari vuotta ennen syntymääni.

Sain tuohon nuoreen mieheen liittyen että olet jotenkin murehtinut viime aikoina runsaasti jotain häneen liittyen?

[QUOTE="Draculess";28760583]Mä pyrin tässä päivystelemään :) Ellet sitten tahdo käydä tämmöstä esim. sähköpostin tms. välityksellä? :D Semmoinenkin onnistuu ainakin mun osaltani! :)[/QUOTE]

Mä itseasiassa olen vähän tuon suuntaista harkinnut tässä, mutta ajattelin ensin koettaa näin ;)

[QUOTE="aapee";28760585]Sain tuohon nuoreen mieheen liittyen että olet jotenkin murehtinut viime aikoina runsaasti jotain häneen liittyen?[/QUOTE]

Ehkä hieman kyllä juu :) Mikäli kihlatusta sattuisi olemaan kyse. Ollaan nyt muuton jälkeen oltu toisillemme hieman etäisempiä kuin muuttoa edeltävänä aikana. Ja siinä sitten mietin, että onkohan tuo sittenkään onnellinen mun kanssani. Asia on nyt kuitenkin parempaan suuntaan ja ollaan tavallaan löydetty toisemme uudelleen :)

Ehkä hieman kyllä juu :) Mikäli kihlatusta sattuisi olemaan kyse. Ollaan nyt muuton jälkeen oltu toisillemme hieman etäisempiä kuin muuttoa edeltävänä aikana. Ja siinä sitten mietin, että onkohan tuo sittenkään onnellinen mun kanssani. Asia on nyt kuitenkin parempaan suuntaan ja ollaan tavallaan löydetty toisemme uudelleen :)

Ehkä sitten tämä liittyy tähän asiaan. Nimittäin sain samalla sellaista viestiä, että olet murehtinut suotta, mitään hätää ei ole vaan kaikki on hyvin. Lisäksi kehoitettiin "nostamaan leuka pystyyn" ja hymyilemään kyynelten läpi -vai olisiko nämä olleet onnenkyyneleitä.

Kiitos sinulle palautteestasi :)

Hei,
Olen innokas kokeilemaan ja viestit saa välittää :D
Hiukset, Hiukan yli hartioiden, ruskeat, luonnostaan taipuisat (ei ihan kiharoiksi asti, mutta kihartuu jonkun verran). Silmät siniharmaat. Kasvot kulmikkaat. Pituus 164cm ja vartalo vankka ja raskastekoinen.
Väri: Turkoosi

Alkuperäinen kirjoittaja minä minä :)Hiusten väri on vaalean ruskea:
Näen rantaa ja merta, tuulta joka liehuttaa rannalla seisovan naisen hiuksia. Vesi ja vapaus on sinulle tärkeitä asioita, mutta sinussa on myös kaipaus jonnekin kauemmas. Haaveilet ulkomaille muutosta mutta jokin sinua vielä estää toteuttamasta haavettasi. Koet, ettei sinun oikea kotisi ole täällä, sillä tunnen suurta "koti-ikävää". Tämä on kuitenkin asia, josta et ole suureen ääneen huudellut, vaan pitänyt sen lähinnä omana tietonasi. Siis sen, ettet koe tätä omaksi maaksesi.

TUnnistatko tästä itseäsi?

No sillä lailla tämä sopii minuun, etten tunne nykyistä kotiani "kodiksi", koska parisuhteeni on jotenkin epävarmalla pohjalla.
Mutta muuten minun on vaikea tunnistaa itseäni tuosta.

[QUOTE="tipu";28760454]Minä Tipu;
Hiukset tumman ruskean punertava, silmät vihertävät, kroppa lyhyenläntä ja pyöreähkö, mutta ei pyöreällä vaan kulmikkaalla tavalla. Nenä suora, raskaat silmäluomet, pisamia.
Mieleen tuleva väri turkoosi[/QUOTE]

Olet "jalat maassa"-tyyppiä, hyvin järkevä ja rationaalinen. Harkitset asioita etkä halua ryntäillä sinne sun tänne ihan suinpäin. Sinussa on myös runsaasti romanttisia luonteenpiirteitä, rakastat kaikkea kaunista ja herkkää. Jostain syystä näen valkoista pitsiä, aivan kuin sinulle perinteiset vanhat asiat olisivat merkityksellisiä ja arvostat niitä paljon. Jotain uutta on elämässäsi aluillaan, ja vaikka ehkä hiukan sisimmässäsi pelkäät, niin olet suurella innolla astumassa tälle uudelle polulle. Pidät siitä, että elämä virtaa, asiat muuttuvat ja kehittyvät -et voisi elää jos kaikki olisi aina samanlaista, pölykerroksen peittävää, ikuisesti muuttumatonta.

Sitten näen pitkähkön, hoikan miehen. Jostain syystä on hiukan surumielisen oloinen, sellainen vakavakin. Hänessä on kuitenkin kaksi eri puolta, toinen, enemmän "omaa itseä" tämä vakavamielinen mietiskelijä, mutta toinen, muille näkyvä puoli on sitten ehkä hiukan keikarimainen, menestynyt, hyvin huoliteltu ja "asiat kunnossa"- kuvan antava. Taitaa olla vanhempi sinua tämä herra.

Moni jo laittoi, mutta laitan silti jos vielä jaksat kokeilla.

Kasvot: korkeat, melko 'leveät' poskipäät, kapea leuka, täyteläiset huulet, siniharmaat silmät, maantienruskeat hiukset.

Väri: ruskea.

[QUOTE="aapee";28760668]Olet "jalat maassa"-tyyppiä, hyvin järkevä ja rationaalinen. Harkitset asioita etkä halua ryntäillä sinne sun tänne ihan suinpäin. Sinussa on myös runsaasti romanttisia luonteenpiirteitä, rakastat kaikkea kaunista ja herkkää. Jostain syystä näen valkoista pitsiä, aivan kuin sinulle perinteiset vanhat asiat olisivat merkityksellisiä ja arvostat niitä paljon. Jotain uutta on elämässäsi aluillaan, ja vaikka ehkä hiukan sisimmässäsi pelkäät, niin olet suurella innolla astumassa tälle uudelle polulle. Pidät siitä, että elämä virtaa, asiat muuttuvat ja kehittyvät -et voisi elää jos kaikki olisi aina samanlaista, pölykerroksen peittävää, ikuisesti muuttumatonta.

Sitten näen pitkähkön, hoikan miehen. Jostain syystä on hiukan surumielisen oloinen, sellainen vakavakin. Hänessä on kuitenkin kaksi eri puolta, toinen, enemmän "omaa itseä" tämä vakavamielinen mietiskelijä, mutta toinen, muille näkyvä puoli on sitten ehkä hiukan keikarimainen, menestynyt, hyvin huoliteltu ja "asiat kunnossa"- kuvan antava. Taitaa olla vanhempi sinua tämä herra.[/QUOTE]

Mun täytyy sanoa että tämä edellinen "nainen rannalla" osui minuun täysin, tämä ei niinkään, en oikein osaa tarttua tähän. Olisivatko menneet sekaisin kun niin monta kyselijää ja itsekin osissa annoin kuvaukset itsestäni?
Tämä herrasmies, onkohan hän siis kuollut vai vielä elämässäni? koska omasta elämästä saatan yhden tällaisen tietää, mutta en tiedä miksi hänestä minulle tulee kuvaa

Alkuperäinen kirjoittaja minä minä :);28760651:
No sillä lailla tämä sopii minuun, etten tunne nykyistä kotiani "kodiksi", koska parisuhteeni on jotenkin epävarmalla pohjalla.
Mutta muuten minun on vaikea tunnistaa itseäni tuosta.

Kiitos palautteestasi. Sinun kohdallasi, kuten varmaan huomasitkin, viesti jäi todella lyhyeksi. En pystynyt keskittymään, täällä oli tavallista enemmän "äitiäiti"-huutoja. Mutta saattaa olla että vaikka olisinkin saanut paremmin rauhaa, olisi lopputulos ollut sama.

Hiukset olkapäille, ruskeat, muutama vaalea raita. Silmät harmaan ja vihreän sekoitus, ripsipidennykset ja neliskulmaiset silmälasit. Huuleni paksut ja täyteläiset ja hyvin vaaleat väriltään. Normaalisti olen hoikka ruumiinrakenteeltani, mutta vasta synnyttäneenä pieni pömppis löytyy. Aika lyhkäinen olen myös, 154cm. Ja mikäli olisi viestiä tulossa niin antaa tulla vaan! :)

[QUOTE="Tipu";28760686]Mun täytyy sanoa että tämä edellinen "nainen rannalla" osui minuun täysin, tämä ei niinkään, en oikein osaa tarttua tähän. Olisivatko menneet sekaisin kun niin monta kyselijää ja itsekin osissa annoin kuvaukset itsestäni?
Tämä herrasmies, onkohan hän siis kuollut vai vielä elämässäni? koska omasta elämästä saatan yhden tällaisen tietää, mutta en tiedä miksi hänestä minulle tulee kuvaa[/QUOTE]

Ja minusta tämä tipun kuvaus sopii minuun täysin!! :) Just aattelin samaa, että olisko mennyt sekaisin..

[QUOTE="Tipu";28760686]Mun täytyy sanoa että tämä edellinen "nainen rannalla" osui minuun täysin, tämä ei niinkään, en oikein osaa tarttua tähän. Olisivatko menneet sekaisin kun niin monta kyselijää ja itsekin osissa annoin kuvaukset itsestäni?
Tämä herrasmies, onkohan hän siis kuollut vai vielä elämässäni? koska omasta elämästä saatan yhden tällaisen tietää, mutta en tiedä miksi hänestä minulle tulee kuvaa[/QUOTE]

Saatat olla aivan täysin oikeassa. En yhtään epäilisi, jos ihmiset menisivätkin minulta tässä sekaisin ja kun lisäksi vielä pyysin teitä lisäämään tietoja itsestänne.
Ehkä sitten "nainen rannalla" oli sinulle, tämä saamasi viesti sitten taas jollekin toiselle.

Meneepä hankalaksi :D

Tunnustaako kukaan tunnistavansa omaa elämäänsä "Tipun" saamasta viestistä?

Jos vielä hyväksyt lisää niin olisin kiitollinen. Saa kertoa kaiken.

Kasvoni ovat sirot ja piirteeni symmetriset. Silmäni ovat siniset ja ovaalinmuotoiset, kulmakarvani vaaleat, nenäni pieni ja suora, sensuellit huulet. Yli olkapäiden vaaleaksi värjätyt suorat hiukset joissa tummanvaalea juurikasvu. Vaalea ihonväri, punoittavat posket ja leuka. Pituus 162 cm, normaali/hoikka tiimalasivartalo.

Valkoinen.

[QUOTE="aapee";28760715]Saatat olla aivan täysin oikeassa. En yhtään epäilisi, jos ihmiset menisivätkin minulta tässä sekaisin ja kun lisäksi vielä pyysin teitä lisäämään tietoja itsestänne.
Ehkä sitten "nainen rannalla" oli sinulle, tämä saamasi viesti sitten taas jollekin toiselle.

Meneepä hankalaksi :D

Tunnustaako kukaan tunnistavansa omaa elämäänsä "Tipun" saamasta viestistä?[/QUOTE]

Laitoinkin tuohon äsken että minä tunnistan itseni täysin Tipun viestistä! :)

Minä: olen keskipituinen, hoikka nainen. Kasvoni ovat aika pyöreät, hiukset vaaleanruskeat/hieman punertavat. Silmäni ovat ruskean ja vihreän sekoitusta. Raskaat silmäluomet, pienet kädet, iso nenä. Siinäpä jotain piirteitäni :)

Väri: violetti

Ja saa kertoa kaikki mitä näet :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä minä :);28760701:
Ja minusta tämä tipun kuvaus sopii minuun täysin!! :) Just aattelin samaa, että olisko mennyt sekaisin..

Oikeasti? :D

No hyvä että löydätte itse omanne, kun mä näköjään saan nämä sekoittumaan lahjakkaasti. Pitäisiköhän jatkaa ketjua sitten niin, etten nimikoi viestejäni kenellekään, vaan jokainen ottaa omansa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja minä minä :);28760724:
Laitoinkin tuohon äsken että minä tunnistan itseni täysin Tipun viestistä! :)

Joo, huomasin viestin lähettämisen jälkeen. Tunnistitko tuota miestä? Voi olla elävä tai jo henkimaailmaan siirtynyt läheinen.

[QUOTE="Miäh";28760735]Minä jäin välistä :(. Olin 2.[/QUOTE]

Joo, huomasin. Taisin jäädä odottelemaan vastaustasi siihen, saako sinulle kertoa kaikki mitä saan. Ja toisaalta, saatan välillä hyppiä vähän yli, jos tuntuu että juuri sillä hetkellä minulle ei nouse kysyjästä mitään mieleen. :)

Koetan tässä vähän saada selvyyttä ketjuun ja itseeni, että viestit ei menisi jatkossakin sekaisin :)

Vieläkö ehdit yhden lisää?
Minulla vaalean ruskeat, punertavaan taittavat olkapäille ylettävät hiukset. Sinivihreät silmät, täyteläiset huulet. Kasvot ovaalin muotoiset, ylähuulen päällä luomi. Suuret hampaat ja korkeat poskipäät. Olen melko pitkä ja normaalivartaloinen.
Väri punainen.

Yhteistyössä