D
"Draculess"
Vieras
Mä pyrin tässä päivystelemään
Ellet sitten tahdo käydä tämmöstä esim. sähköpostin tms. välityksellä?
Semmoinenkin onnistuu ainakin mun osaltani! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alku pitää todella hyvin paikkansa!
Nuoresta miehestä tulee ensimmäisenä mieleen kihlattuni, mutta tuskinpa se hän on, sillä hän on yhä elossa. Ellet sitten tietenkin häntä tarkoita.Muita läheisiä mieshenkilöitä (nuoria) minulla ei ole oikeastaan ollutkaan.
Enoni tulisi seuraavana mieleen, mutta hän on menehtynyt pari vuotta ennen syntymääni.
Ehkä hieman kyllä juuMikäli kihlatusta sattuisi olemaan kyse. Ollaan nyt muuton jälkeen oltu toisillemme hieman etäisempiä kuin muuttoa edeltävänä aikana. Ja siinä sitten mietin, että onkohan tuo sittenkään onnellinen mun kanssani. Asia on nyt kuitenkin parempaan suuntaan ja ollaan tavallaan löydetty toisemme uudelleen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä minä :)Hiusten väri on vaalean ruskea:Näen rantaa ja merta, tuulta joka liehuttaa rannalla seisovan naisen hiuksia. Vesi ja vapaus on sinulle tärkeitä asioita, mutta sinussa on myös kaipaus jonnekin kauemmas. Haaveilet ulkomaille muutosta mutta jokin sinua vielä estää toteuttamasta haavettasi. Koet, ettei sinun oikea kotisi ole täällä, sillä tunnen suurta "koti-ikävää". Tämä on kuitenkin asia, josta et ole suureen ääneen huudellut, vaan pitänyt sen lähinnä omana tietonasi. Siis sen, ettet koe tätä omaksi maaksesi.
TUnnistatko tästä itseäsi?
Alkuperäinen kirjoittaja minä minä :);28760651:No sillä lailla tämä sopii minuun, etten tunne nykyistä kotiani "kodiksi", koska parisuhteeni on jotenkin epävarmalla pohjalla.
Mutta muuten minun on vaikea tunnistaa itseäni tuosta.
Alkuperäinen kirjoittaja minä minä :);28760701:Ja minusta tämä tipun kuvaus sopii minuun täysin!!Just aattelin samaa, että olisko mennyt sekaisin..
Alkuperäinen kirjoittaja minä minä :);28760724:Laitoinkin tuohon äsken että minä tunnistan itseni täysin Tipun viestistä!![]()